R5 l.'96 new project
- matejpurgar19
- Prispevkov: 788
- Pridružen: 21 Mar 2008, 17:11
- matejpurgar19
- Prispevkov: 788
- Pridružen: 21 Mar 2008, 17:11
Evo nižano še spredaj. uglavnem zj gre to na homologacijo pol pa pride gt podvozje (pesta + amortizerji) in pa še zadni most gt, ker ta ni dovolj trd.
Renault 5 Bye bye, 1.4. l.96
Renault Clio Be bop, 1.2 l.96
Renault Laguna Dynamique, 1.8 l.01
Renault Clio 2 Extreme 1.2 16v l.04
Volvo V50 Momentum 2.0D l.,09
- matejpurgar19
- Prispevkov: 788
- Pridružen: 21 Mar 2008, 17:11
Ja tko kt si reku. Spredaj ostanejo apexi dokler bodo sorazmerno vredu, pol pridejo drugi samo ne vem še kateri. Trdo ni, spredaj mi je OK ker pač nimam želje po trdem podvozju, edino torzija je pa preveč mehka, najprej bom probu dobit ene trše amortizerje za zadaj da vidim kako bo po menjavi, čene bom pa še gt torzijo gor vrgu, če bo zadeva še premehka.
Renault 5 Bye bye, 1.4. l.96
Renault Clio Be bop, 1.2 l.96
Renault Laguna Dynamique, 1.8 l.01
Renault Clio 2 Extreme 1.2 16v l.04
Volvo V50 Momentum 2.0D l.,09
- matejpurgar19
- Prispevkov: 788
- Pridružen: 21 Mar 2008, 17:11
Avto se z novimi vzmetmi in original amortizerji pelje nenormalno. Avto je k žaba na cesti, se pravi močno skače. Ampak to se ne dogaja več, avto je šel nazaj gor, vendar samo za nekaj mm z podvozjem gt. Zadnja prema pride v kratkem.
Iščem pa še eno rešitev: kakšne amortizerje montirat na zadnjo premo da bo zadeva zadaj rahlo bolj trda, ali bo mogoče dovolj že samo montaža gt preme, ima kdo kakšen nasvet.
Iščem pa še eno rešitev: kakšne amortizerje montirat na zadnjo premo da bo zadeva zadaj rahlo bolj trda, ali bo mogoče dovolj že samo montaža gt preme, ima kdo kakšen nasvet.
Renault 5 Bye bye, 1.4. l.96
Renault Clio Be bop, 1.2 l.96
Renault Laguna Dynamique, 1.8 l.01
Renault Clio 2 Extreme 1.2 16v l.04
Volvo V50 Momentum 2.0D l.,09
- matejpurgar19
- Prispevkov: 788
- Pridružen: 21 Mar 2008, 17:11
Hmmm,Godward napisal/-a:z montažo gt preme boš dost dobil na trdosti saj ima dvojno torzijo.
pomoje je pa zadeva čist enak narejena kot pri navadni, le da je most močnejši, torzijske palce so močnejše ter še stabilizator je drugače vpet, podobno kot torzija in ja stabilizator je tudi močnejši od navadne r5.
Renault 5 Bye bye, 1.4. l.96
Renault Clio Be bop, 1.2 l.96
Renault Laguna Dynamique, 1.8 l.01
Renault Clio 2 Extreme 1.2 16v l.04
Volvo V50 Momentum 2.0D l.,09
- matejpurgar19
- Prispevkov: 788
- Pridružen: 21 Mar 2008, 17:11
tako mam jaz na mojem cliotu , paše !lisko napisal/-a:Niti približno ni enako...
Na sliki imaš obe premi.
Gt ima dvojno torzijo stabilizator pa je kr del preme (Kjer so cevi zavor...tist je dejansk stabilizator.Pa poglej kok je močnejš od navdnega v ozadju)
Kolotek je širši za 1cm. Prema je rahlo trša predvsem pa onemogoča toliko nagibov v ovinku.
- matejpurgar19
- Prispevkov: 788
- Pridružen: 21 Mar 2008, 17:11
Evola zj je pa petka pršla do tiste faze kjer je bila moja želja ob nakupu. Petka je komplet na podvozju gt turbo + spredaj nižanje -30mm. U glavnem avto se ob menjavi mostu pelje fenomenalno ravno tako kot sem hotel. Dosegu sem veliko boljšo odzivnost, avto je še vedno dovolj visok za normalno vožnjo ( če primerjam montažo vzmeti na original podvozje, k je bil avto čist prenizek za vožnjo), na udobju pa tudi nisem izgubil skoraj nič.
Skratka avto se zelo lepo pelje, če ima kdo kakšen dvom, lahko pride na test drive.
Na avtu se bo v nadaljnje delalo samo na lepotnih popravkih.
Takele petke k je bla ob nakupu pa neb več kupil
Avto je je učer prevozu 170k km ob nakupu je pa mel 98k km tko da avto ne počiva v garaži.
Pa še mal slikc:
Tko je blo pred nižanjem:
in sedaj
Pa še motorka k je tudi redno vzdrževana.
Pa še ena lepa primerjava zadnjega mostu:
Skratka avto se zelo lepo pelje, če ima kdo kakšen dvom, lahko pride na test drive.
Na avtu se bo v nadaljnje delalo samo na lepotnih popravkih.
Takele petke k je bla ob nakupu pa neb več kupil
Avto je je učer prevozu 170k km ob nakupu je pa mel 98k km tko da avto ne počiva v garaži.
Pa še mal slikc:
Tko je blo pred nižanjem:
in sedaj
Pa še motorka k je tudi redno vzdrževana.
Pa še ena lepa primerjava zadnjega mostu:
Renault 5 Bye bye, 1.4. l.96
Renault Clio Be bop, 1.2 l.96
Renault Laguna Dynamique, 1.8 l.01
Renault Clio 2 Extreme 1.2 16v l.04
Volvo V50 Momentum 2.0D l.,09
- matejpurgar19
- Prispevkov: 788
- Pridružen: 21 Mar 2008, 17:11
Faze nižanja
Originale:
Original podvozje z fedri apex -30mm + torzija za en zob (lep za videt za vozit pa čist v ku*** :
GT podvozje + spredaj nižanje -30mm:
Originale:
Original podvozje z fedri apex -30mm + torzija za en zob (lep za videt za vozit pa čist v ku*** :
GT podvozje + spredaj nižanje -30mm:
Renault 5 Bye bye, 1.4. l.96
Renault Clio Be bop, 1.2 l.96
Renault Laguna Dynamique, 1.8 l.01
Renault Clio 2 Extreme 1.2 16v l.04
Volvo V50 Momentum 2.0D l.,09