Da napišem še par (ampak res samo par) besed o tem avtomobilu. To je... uff... ugotavljam, da sploh ni lahko povedati kaj to je
... V osnovi je to Clio, ampak to je prvi Clio za katerega moram priznati, da niti ne vem njegove polne oziroma prave oznake (imena) oops
... Bom vseeno poskusil
... to je:
"Renault Clio (III) Sport (RS 197) 2.0 16V F1 Team R27" oziroma nekaj temu podobnega
(stvari v oklepaju so dodali neuradno, da je lažje ločiti med modeli). Za renojevce je ponavadi dovolj omeniti samo "R27"
. In (za nepoznavalce) ne, to ni čisto navaden Clio RS
.
Od navadnega RSa se R27 razlikuje predvsem po nalepkah
, no to je najbolj očitno, poleg teh pa ima še trše CUP podvozje in Recaro sedeže (tokrat tiste prave). Za tiste, ki bodo gledali bolj podrobno pa ima za razliko od navadnega RSa še platišča v antracitni barvi (pri meni so bila srebrna za zimski setup
) in pa v rdečo pobarvane zavorne čeljusti (uuu rejsing
), za konec pa še ploščico z oznako modela in serijsko številko (končno sem dočakal takšno ploščico, ki me je navduševala že pri zaenkrat še nesojenem Williamsu
).
Ta R27 pa je za piko na i še v posebni Liquid Yellow rumeni barvi
in dejansko ta rumena ni navadna barva, ampak je perla (spreminja barvo). Ta barva za moj okus temu modelu paše toliko, da mu bolj ne more, v kompletu z R27 paketom, pa je tak Clio (vsaj zame) ravno toliko fascinanten in ekskluziven kot je bil pred leti Clio Williams. Obvezno pa mora imeti Clio 3 RS za res popoln paket (no vsaj zame) še luči z lečo (črne luči), ker navadne so bljak!
Naj bo zaenkrat dovolj napisanega o avtomobilu...
Takole pa zgleda celota:
Tudi ta grafičen paket jim je res uspel. Vse je tam in tako kot mora biti. Sploh strešna nalepka zmaga, v času ko so moderne črne strehe, je tole ravno dovolj "trendy" in vseeno precej drugače... TOP!
No in prvi dan s tem Cliom (dan katerega sem celo noč res nestrpno čakal) me je pričakal sneg
In tako sem moral na prve resne vtise malo počakati, tako da boste morali tudi vi malo počakati na njih
.
Lahko pa namesto tega napišem kaj o tem, kako iz precej odločnega namena nakupa prikolice za prevoz avtomobilov, nastane nakup Clia RS
.
Hmm... to je težko obrazložiti
. Res sem imel namen kupiti prikolico, oziroma sem bil že tik pred zdajci, ampak res na hitro se je vse obrnilo. Sicer nisem imel niti najmanjšega namena kupiti takšnega Clia, ampak vseeno pa mi je bil ta model že ob predstavitvi (oziroma že kot koncept) res všeč.
Kar kmalu po tem, ko se je začel tak RS prodajati (se spomnim kako sem se slinil okoli njega na neki dirki v Trbovljah kjer je bil predstavljen nek rdeč) se je začelo govoriti o Cliu CUP (dirkalniku) in temu so sledile tudi prve fotke
to bi mene imelo...
Kmalu zatem je prispel v SLO prvi (in potem še ene par) takšnih dirkalnikov in seveda sem si pogosto šel delati lušte, ko so se kje podili (sploh spomini na Mobikrog oživijo
)... Takrat sem lahko prvič v živo na Cliu 3 videl uporabljeno rumeno barvo (sicer navadno) in takrat sem si tudi rekel, da enkrat bom imel nekaj podobnega (čeprav se takrat še ni vedelo, če bo sploh mogoče kupiti civilnega Clia v rumeni barvi). In potem se je nekako zgodilo, prišla je novica, da bodo naredili omejeno serijo R27 in možnost rumene barve
...
Čas je mineval, vse moje ideje in želje pa so se kopičile. Vmes je Renault poskrbel za to, da se je našel še en avtomobilček, ki me je začel precej zanimati, to je bil Twingo 2, tokrat je prvič tudi Twingo bil deležen oznake RS. In sedaj je verjetno že jasno, da so mi pri srcu športni malčki... super še ena želja več
. Sicer je bilo pri Twingu tako, da me je koncept navdušil še bolj kot Clio, ampak me je potem serijski rahlo (res samo rahlo) razočaral.
No vmes, ko sem razmišljal kaj in kako s temi mojimi željami sem že bil v salonu in se dokaj resno zanimal, da bi dal svojega Clia dCi staro za novo za Twinga RS, ampak sem si premislil (še sam ne vem v bistvu zakaj). Mislim, da sem se takrat (spet) odločil, da bi rad šel dirkati
... Hkrati pa sem vedel, da za vožnjo rabim dizla.
Potem sem kot že znano sanjal še o Cliu 2 RS, katerega nisem in nisem našel...
Da nisem tako ozko renojevsko usmerjen kot zgleda, naj povem da sem se resno spravljal tudi k nakupu (in celo ogledu) že omenjenih Audijev A4 Avant B6
, pa nikakor nisem našel dobrega avta za normalno ceno.
Potem sem vmes imel tudi idejo o tem da bi postal "drifter" in začel skakati za raznimi BMW e30
, ter kljub kar nekaj ogledom spet nisem našel tistega kar sem iskal...
Seveda se mi je luštalo tudi Megana 2 RS (tako kot se mi je luštalo verjetno še vsaj 50 ostalih avtomobilov
), ampak ne vem zakaj se zanj (še) nisem odločil. Kakorkoli, enkrat sem na reno forumu ob debati "katerega hothatcha izbrati" napisal:
schkorc napisal/-a:Ko že navijate za Megana, ampak Megane nima DSGja
.
Zame osebno je turbo edina prava stvar (sploh odkar imam turbo avto za vsak dan). Razlog je predvsem v tem, da za dinamično vožnjo ni potrebno motorja vrtet v visoke obrate, posledično ob dinamični vožnji ne izgledaš (oziroma nisi slišat) kot "divjak"...
Če bi izbiral "hothatch" (turbo avto) z navadnim menjalnikom (v takšnem cenovnem rangu) bi vsekakor izbral Megana, ker mi Renault Sport že od nekdaj deluje bolj... ne vem kako bi povedal... pač tak kot si ga želim in v večini primerov skoraj čisto po mojem okusu. Zdi se mi, kot da RSe "naredijo" pravi dirkaški ljubitelji, in so to z zelo dobrim okusom "predelani" Renaulti. Vsi "športni" detajli, tiste precej spremenjene oblike odbijačev, ki naredijo praktično povsem drug avtomobil ipd. vse je tako kot mora biti. Škoda ker ga Renault kdaj pa kdaj (sploh zdaj z novejšimi modeli) malo pobiksa z obliko osnovnega avtomobila in s tem oteži delo športnemu oddelku za izdelavo RSa... A ne bi bilo lepo, če bi odgovorni za dizajn pri Renault Sportu, sodeloval(i) pri določanju oblike osnovnega avtomobila
?... Sicer pa počasi (vedno bolj) začenjam dobivati občutek, da se je Renault Sport "dizajner" prestavil k Fordovemu Sport oddelku
.
Če bi izpustil par motečih dejavnikov bi osebno na izbor turbašev uvrstil tudi (sicer malo drugačen avto) Imprezo.
Malo sem zašel (spet).... Edina "slabost" Megana, ki me moti, je že zgoraj razbrani menjalnik. Če ti je prioriteta menjalnik z dvojno sklopko potem je (trenutno) VW pravi naslov...
Da pa ne bom povsem offtopic (če je že tema naslovljena Clio 3 RS) pa še beseda ali dve o Cliotu. Enostavno nima "ničesar" od zgoraj naštetega. Kar me najbolj moti, nima turbo motorja in kar me malo manj moti, nima DSGja. Ampak vseeno, ta Clio 3 mi je tako zelo všeč, da sem pripravljen požreti vse pomankljivosti. Res mi je faceliftan model malo manj všeč, ampak glede na to, da je cena novega (brez dodatne opreme) praktično enaka ceni rabljenega, prav dolgo ne bi razmišljal, pa še garancijo ima
. To seveda velja v primeru, da ti igra cena in nov avto večjo vlogo kot (kdaj nepotrebna) dodatna oprema.
...
Za kater avto se boš odločil je sicer tvoja odločitev. Jaz pa si želim vztrajati na turbo avtu,
ampak če bom imel možnost se bom vsaj za kratek čas prehodno zabaval s Cliom .
LP, Primož
Sem malo zašel... pač ta avto mi je bil res všeč in tako je prišel čas, ko sem ga zasledil v oglasu... ampak ne ni še bil čas, takrat sem še samo sanjal
(in rekel moji, da to hočem enkrat imeti
)... čez nekaj časa sem ga spet zasledil... tudi tokrat ni primeren čas, ravno sem dobro kupil Kangooja..., prenehal z urejanjem stanovanja, dobil otroka,... ampak začel sem ugotavljati, da tega avta R27 v LY barvi še sploh nisem videl v živo
. In tako sem šel na ogled (čeprav sem vedel, da nimam namena kupiti avta in sem to prodajalcu tudi povedal
)...
Verjetno ne bom nikoli pozabil, ko sem se pripeljal na dogovorjeno mesto (parkirišče), kako je prav zažarel iz množice vseh parkiranih avtomobilov (saj se smešno sliši, ampak je res
). V tistem trenutku mi je bilo celo malo žal, da sem se odločil za ogled, ker me je začelo mamiti.
In sledilo je "slinjenje", ogromno slinjenja
. Po še več slinjenja je prodajalec predlagal, da se zapeljeva en krog, kar mi nikakor ni dišalo. Sam namreč nimam te navade, da bi prosil vsakega, če se lahko peljem z njegovim avtom in s tem mislim tako med kolegi, kot tudi pri nakupu avtomobila. Seveda tudi jaz ne vidim rad, da bi se kar vsak vozil z mojim avtom (pač slabe izkušnje iz preteklosti). No in ker nisem imel namena avto kupiti, sem vožnjo zavračal. Dokler nisva prišla do vprašanja kako trdo je CUP podvozje. Tudi tukaj je bila ponujana testna vožnja, ki sem se je še vedno branil, in sem tudi povedal prodajalcu, da če se bom peljal, potem ne bom mogel spati
. Na koncu sem si rekel "mah pa kaj... mogoče se imam prvič in zadnjič možnost peljati v R27, poleg tega nisem neumen pri vožnji in vem da prodajalca ne bo motil moj stil vožnje" in tako sva šla en krog. Prvo prodajalec, češ da bo avto segrel. No to je trajalo kar precej, pa OK
.
In potem sem prišel na vrsto jaz, prva prestava in gas... druga prestava, tretja, četrta, hiter pogled na merilnik hitrosti 50 (petdeset) km/h
in potem v tem tempu dalje oziroma nazaj do parkinga
(verjetno se je prodajalec jezil čemu je toliko ogreval avto
). Kakorkoli, avto me je navdušil in to malo bolj (več o vtisih kot že rečeno enkrat drugič).
Po testni vožnji sem nekako iz tega, da si grem avto samo pogledati, prišel do tega, da ta avto enostavno hočem, ah kaj hočem, moram ga imeti.
Kot naročeno pa se je ponudila še možnost menjave za mojega Clia dCi, tako nisem več kaj dosti razmišljal
. Poleg tega je moja takrat bila v porodniški, tako da avta ni rabila, kar je bil še dodatni razlog za nakup družinskega športnika
.
LP, Primož