Kako popraviti stikalo na kljuki pri opremi Lux
No fantje. Renault ima senzorje kot rezervni del skupaj z anteno in konektorjem. Ce koga zanima vam lahko napisem kat. st. Sem ravno kupil in menjal. Cena 20 EUR z DDV in kaksna ura dela za spretne. Ni ravno tako hudo.
Imam pa en drug problem. Kar naenkrat so mi prenehali delovati IR senzorji za odklepanje. Ne prime na nobenih vratih, kar se mi zdi malo cudno. Vrata sicer lahko odpres z potegom kljuke, ampak prej je bilo to bolj eleganto. Samo vtaknes roko med kljuko in se avto odklene. Sedaj pa moras dvakrat potegnit. Prvic da se odklene in anto se enkrat da se odprejo vrata. A je spet kaksna caka da se to razresi?
lp
Imam pa en drug problem. Kar naenkrat so mi prenehali delovati IR senzorji za odklepanje. Ne prime na nobenih vratih, kar se mi zdi malo cudno. Vrata sicer lahko odpres z potegom kljuke, ampak prej je bilo to bolj eleganto. Samo vtaknes roko med kljuko in se avto odklene. Sedaj pa moras dvakrat potegnit. Prvic da se odklene in anto se enkrat da se odprejo vrata. A je spet kaksna caka da se to razresi?
lp
Postopek za demontazo kljuke ni glih najbolje opisan v tej temi.
Naprimer za voznikova vrata:
Na notranji(kjer se vrata gledajo proti stebru) je majhen plasticni cepek v visini kljucavnice, ki se odstrani. Je pa iz zelo tanke plastike in se rad poskoduje. Pogledate v luknjo in se vidi majhna pocinkana kljukica ki sprosca kljucavnico. Iz elektrode ali cesa podobnega si naredite majhen kaveljcek, z katerim zahakljate tisto kljukico in jo povlecete proti sebi, pa ne prevec na silo.
Z tem ste oslobodili kljucavnico in jo lahko od zunaj preprosto izvlecete, se prej pa odstranite zascitni pokrovcek kljucavnice na zunanji strani.
Ko je kljucavnica zunaj, povlecete kljuko proti zadnjem delu avtomobila da se odhaklja in to je to.
Na notranji strani kljuke spredaj je majhen krizni vijak, ki drzi kljuko skupaj. Ga odvijete in kljuke se razstavi. Brez muke pridete do senzorjev. Problem pa je, ker tako ne pridete do stikala kjer so staknjeni kabli.
Kljuka se sestavi v obratnem vrstnem redu.
Enako se razstavi tudi sopotnikova stran. Na zadnjih vratih je sistem isti, vedar je cepek pod gumico nad vratih. Sama luknja je tudi malo visje. Problem tukaj pa je zahakljati vzvod ki drzi del kljuke, ki je podoben kljucavnici spredaj. Vzvod je malce bolj globoko in je zelo tezko viden.
Naprimer za voznikova vrata:
Na notranji(kjer se vrata gledajo proti stebru) je majhen plasticni cepek v visini kljucavnice, ki se odstrani. Je pa iz zelo tanke plastike in se rad poskoduje. Pogledate v luknjo in se vidi majhna pocinkana kljukica ki sprosca kljucavnico. Iz elektrode ali cesa podobnega si naredite majhen kaveljcek, z katerim zahakljate tisto kljukico in jo povlecete proti sebi, pa ne prevec na silo.
Z tem ste oslobodili kljucavnico in jo lahko od zunaj preprosto izvlecete, se prej pa odstranite zascitni pokrovcek kljucavnice na zunanji strani.
Ko je kljucavnica zunaj, povlecete kljuko proti zadnjem delu avtomobila da se odhaklja in to je to.
Na notranji strani kljuke spredaj je majhen krizni vijak, ki drzi kljuko skupaj. Ga odvijete in kljuke se razstavi. Brez muke pridete do senzorjev. Problem pa je, ker tako ne pridete do stikala kjer so staknjeni kabli.
Kljuka se sestavi v obratnem vrstnem redu.
Enako se razstavi tudi sopotnikova stran. Na zadnjih vratih je sistem isti, vedar je cepek pod gumico nad vratih. Sama luknja je tudi malo visje. Problem tukaj pa je zahakljati vzvod ki drzi del kljuke, ki je podoben kljucavnici spredaj. Vzvod je malce bolj globoko in je zelo tezko viden.
ja ja no in??
(Imam pa en drug problem. Kar naenkrat so mi prenehali delovati IR senzorji za odklepanje. Ne prime na nobenih vratih, kar se mi zdi malo cudno. Vrata sicer lahko odpres z potegom kljuke, ampak prej je bilo to bolj eleganto. Samo vtaknes roko med kljuko in se avto odklene. Sedaj pa moras dvakrat potegnit. Prvic da se odklene in anto se enkrat da se odprejo vrata. A je spet kaksna caka da se to razresi? )
Vzrok, da ti senzorji delajo tako je mogoce v tem da je en od senzorjev za odklepanje stalno vklopljen.
Pri meni je bilo sledece:
vrata na desnoi strani so se odklepala normalo tako, da si dakla damo roko med kljuko in vrata pa se je vse odklenilo.
Na sofrjevi strani pa je bil sledece: soferjeva vrata so se odklenila sele takrat ko sem povlekel kljuko in ne takrat ko sem dal roko za kljuko.
Zadnja vrata pa so se samo zaklepala s tipko senzor za odklepanje pa ni delal vzrok:
-najprej moras podreti zunanji del kljuke tako kot je opisano v zgornjem delu( PAZI ne nacin kot je opisano v slikah ampak tisti nacin kot je opisano ko moras razbremeniti zatic pri kljuki)
- ko imas zunanjo kljuko razstavljeno potem moras resiti zatoce notranje modula, ki so vidni na zunanji strani vrat
- senzor je namescen v modulu velikost dela je priblizno 5x5 cmm in ga snames iz modula vse je nameseno s pomocjo zaskocnikov.
Ko imas senzor v roki lahko vidis da ima na hrbtni strani stikalce. Na to stikalce pa pritiska mehanizem , ki je pritrjen na modulu. V modulu je vidna bela kapica in vzmet (pri meni je bilo krivo to, da je bela kapica skocila ven izlezisca in je tako skozi stiskala na stikalce od senzorja zato mi tudi odklepanje ni delalo in posledicno tudi prva vrata se niso odklepala tako kot bi se morala)
Preden se setavi lahko poskusis ce vse dela tako, da das modul s senzorjem na mesto in zunanjo kjuko tudi .Elektricne konektorje moras povezati na modul ker drugace ne dela,ker je vse povezano preko antene v kljuki.
Vzrok, da ti senzorji delajo tako je mogoce v tem da je en od senzorjev za odklepanje stalno vklopljen.
Pri meni je bilo sledece:
vrata na desnoi strani so se odklepala normalo tako, da si dakla damo roko med kljuko in vrata pa se je vse odklenilo.
Na sofrjevi strani pa je bil sledece: soferjeva vrata so se odklenila sele takrat ko sem povlekel kljuko in ne takrat ko sem dal roko za kljuko.
Zadnja vrata pa so se samo zaklepala s tipko senzor za odklepanje pa ni delal vzrok:
-najprej moras podreti zunanji del kljuke tako kot je opisano v zgornjem delu( PAZI ne nacin kot je opisano v slikah ampak tisti nacin kot je opisano ko moras razbremeniti zatic pri kljuki)
- ko imas zunanjo kljuko razstavljeno potem moras resiti zatoce notranje modula, ki so vidni na zunanji strani vrat
- senzor je namescen v modulu velikost dela je priblizno 5x5 cmm in ga snames iz modula vse je nameseno s pomocjo zaskocnikov.
Ko imas senzor v roki lahko vidis da ima na hrbtni strani stikalce. Na to stikalce pa pritiska mehanizem , ki je pritrjen na modulu. V modulu je vidna bela kapica in vzmet (pri meni je bilo krivo to, da je bela kapica skocila ven izlezisca in je tako skozi stiskala na stikalce od senzorja zato mi tudi odklepanje ni delalo in posledicno tudi prva vrata se niso odklepala tako kot bi se morala)
Preden se setavi lahko poskusis ce vse dela tako, da das modul s senzorjem na mesto in zunanjo kjuko tudi .Elektricne konektorje moras povezati na modul ker drugace ne dela,ker je vse povezano preko antene v kljuki.
tekac napisal/-a:tezavo so na servisu resili - menjava ene tipke odklepanja, in sedaj delajo vse ... 40 starocelinskih enot, delo drazje od materiala
40eur te je prislo menjava ene tipke za odklepanje... no je in ni drago nwm kok ma dela s tem sam pomoje more uzeti dol se tapete znotraj vrat?
men jet ut zdj crknla za zaklepat na desni strani in pa odklepat na levi strani
Zivijo,
mislim da menjate pojme in sicer v vratih sta dve stikalci in sicer eno stikalce je na vratni kljuki, ki sluzi za odklepanje vrat in ponavadi oksidirajio notranji kontakti zato ne delajo.
Drugo stikalce pa je v notranjostio vrat in deluje preko IR senzorja tako da v trenutku ko das roko za kljuko prekines IR signal in mehansko sprozi notranje stikalce da se vrata odklenejo. To stikalce pa je povezano s plasticnim cepom, ki ponavadi skoci iz lezisca.
To stikalo je opisano pa v tej temi : http://www.renault-klub.si/forum/viewto ... ic&start=0
mislim da menjate pojme in sicer v vratih sta dve stikalci in sicer eno stikalce je na vratni kljuki, ki sluzi za odklepanje vrat in ponavadi oksidirajio notranji kontakti zato ne delajo.
Drugo stikalce pa je v notranjostio vrat in deluje preko IR senzorja tako da v trenutku ko das roko za kljuko prekines IR signal in mehansko sprozi notranje stikalce da se vrata odklenejo. To stikalce pa je povezano s plasticnim cepom, ki ponavadi skoci iz lezisca.
To stikalo je opisano pa v tej temi : http://www.renault-klub.si/forum/viewto ... ic&start=0
Re: Kako popraviti stikalo na kljuki pri opremi Lux
Pozdravljeni, sem nov na vašem forumu in od včeraj lastnik Megane Scenic II 1.9 dCi Dynamic Lux.
Tudi pri meni se pojavljajo problemi z zaklepanjem vozila s tipkami na kljukah.
Naj najprej napišem, da senzornsko odklepanje dela na vseh štirih vratih. Problem je samo zaklepanje. Vedno deluje samo na prednjih desnih vratih (sopotnikovih) in na prtljažniku. Ostala tri vrata pa so včeraj nekaj časa delovala OK, danes pa spet ne. Ali je problem v kakšen stikalu, ali globlje v elektroniki?
Čudi me to, da en čas dela, zdaj pa spet ne. Včeraj popoldne so npr. normalno zaklepala vsa štiri vrata s pritiskom na gumbek na kljuki in tudi šipe so se po dvakratnem kliku normalno zaprle, ko sem pritisnil na gumb na voznikovih vratih.
Kje bi lahko najceneje odpravil to težavo in kje težava sploh je?
Hvala vsem za pomoč in LP
Aleš
Tudi pri meni se pojavljajo problemi z zaklepanjem vozila s tipkami na kljukah.
Naj najprej napišem, da senzornsko odklepanje dela na vseh štirih vratih. Problem je samo zaklepanje. Vedno deluje samo na prednjih desnih vratih (sopotnikovih) in na prtljažniku. Ostala tri vrata pa so včeraj nekaj časa delovala OK, danes pa spet ne. Ali je problem v kakšen stikalu, ali globlje v elektroniki?
Čudi me to, da en čas dela, zdaj pa spet ne. Včeraj popoldne so npr. normalno zaklepala vsa štiri vrata s pritiskom na gumbek na kljuki in tudi šipe so se po dvakratnem kliku normalno zaprle, ko sem pritisnil na gumb na voznikovih vratih.
Kje bi lahko najceneje odpravil to težavo in kje težava sploh je?
Hvala vsem za pomoč in LP
Aleš
Megane Scenic II 1.9 dCi Dynamique Lux (2006)
Re: Kako popraviti stikalo na kljuki pri opremi Lux
Če ima še kdo omenjene težave, mu lahko jaz popravim.
cena: 10€/stikalo. (z "demontažo" in "montažo")
LP
cena: 10€/stikalo. (z "demontažo" in "montažo")
LP
- thunderbolt
- Prispevkov: 32
- Pridružen: 22 Mar 2010, 10:24
Re: Kako popraviti stikalo na kljuki pri opremi Lux
Mogoče komu pride prav:
http://www.renaultforums.co.uk/showthre ... dle+button" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.renaultforums.co.uk/showthre ... dle+button" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kako popraviti stikalo na kljuki pri opremi Lux
Da se še jaz malo pridružim tej debati, čeprav že dolgo ni bilo nič zapisanega: namreč, čez zimo sta mi "crknile" obe tipke na prednjih vratih. No, ne vem, če sta res crknile, ampak, ne morem več zaklepat vrat s tipko, niti pri vozniku, niti pri sovozniku. Zadaj gre. Zanima me, če je to kam povezano v paru? Ja kakšno navodilo, kako se pogleda napako? Koliko bi pa to stalo na servisu? Hvala vsem.
Re: Kako popraviti stikalo na kljuki pri opremi Lux
Vprašaj uporabnika error90, njemu so jih pod garancijo menjali, mislim da je takrat tudi govoril o ceni Ali pa poglej v njegovo temo.
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: Kako popraviti stikalo na kljuki pri opremi Lux
Pozdravljeni,Pirmoz napisal/-a:Če ima še kdo omenjene težave, mu lahko jaz popravim.
cena: 10€/stikalo. (z "demontažo" in "montažo")
LP
A še nudite pomoč pri menjavi stikal? Iz kje ste?
Lep pozdrav,
Gregor
Re: Kako popraviti stikalo na kljuki pri opremi Lux
Pozdravljeni, tudi meni sta na scenicu na desni strani odpovedali obe stikali za zaklep. Bi se dalo dogovorit za menjavo?Gico napisal/-a:Pozdravljeni,Pirmoz napisal/-a:Če ima še kdo omenjene težave, mu lahko jaz popravim.
cena: 10€/stikalo. (z "demontažo" in "montažo")
LP
A še nudite pomoč pri menjavi stikal? Iz kje ste?
Lep pozdrav,
Gregor
LP!