Postopek ciscenja ventila prostega teka za K4J motor
- Blueboy_RM
- Prispevkov: 122
- Pridružen: 14 Jan 2005, 19:55
- Kraj: Posavje
Postopek ciscenja ventila prostega teka za K4J motor
Zadeva je dokaj enostavna za ocistit. Najprej se odklopi konektor ter odvijacijo 3 torx vijaki, ki drzijo ventil ter ohisje skupaj. Nato se potegne vse skupaj z ohisja zracnega filtra, pazit treba na gumijasti o ring, da se ne izgubi. Hkrati je potrebno pregledati to tesnilo, saj rado napoka in ga treba po potrebi menjati. Nazadnje odklopimo gumi cev za povratni tok plinov z samega ohisja kjer je ventil.
Ko imamo zadevo v roki se odvijacijo se dva krizna vijaka in se narahlo potegne sam motorcek z ohisja. Tudi tu je gumi tesnilo, tko da pozor.
Ocistimo konico ter ohisje kjer nalega ta vrh. Vse skupaj sestavimo po obratnem vrstnem redu. Ce slucajno premaknemo sam batek ali ga zavrtimo in noce nazaj v motorcek, je potebno najti utor (vrtimo dokler se ne usede nazaj in lahko ponovno porinemo batek v motor)
Resetiranje polozaja motorcka sledi:
Prizgemo motor in ga ugasnemo takoj zatem. cez 10 sekund znova prizgemo motor in ga pustimo teci v prostem teku nekaj casa. Ce se slucajno obrati ne spustijo na 750vrt v min potem ugasnemo pustimo minuto ter ponovno prizgemo. Po tem bi moralo delovati tko kot je potrebno.
Ko imamo zadevo v roki se odvijacijo se dva krizna vijaka in se narahlo potegne sam motorcek z ohisja. Tudi tu je gumi tesnilo, tko da pozor.
Ocistimo konico ter ohisje kjer nalega ta vrh. Vse skupaj sestavimo po obratnem vrstnem redu. Ce slucajno premaknemo sam batek ali ga zavrtimo in noce nazaj v motorcek, je potebno najti utor (vrtimo dokler se ne usede nazaj in lahko ponovno porinemo batek v motor)
Resetiranje polozaja motorcka sledi:
Prizgemo motor in ga ugasnemo takoj zatem. cez 10 sekund znova prizgemo motor in ga pustimo teci v prostem teku nekaj casa. Ce se slucajno obrati ne spustijo na 750vrt v min potem ugasnemo pustimo minuto ter ponovno prizgemo. Po tem bi moralo delovati tko kot je potrebno.
Zadnjič spremenil Blueboy_RM, dne 11 Dec 2007, 16:47, skupaj popravljeno 2 krat.
RM
[Nism član j... ga:)]
[Nism član j... ga:)]
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
- Blueboy_RM
- Prispevkov: 122
- Pridružen: 14 Jan 2005, 19:55
- Kraj: Posavje
Zgleda da je to pod 1 ker se mi zdi da ostalo sta le senzorja podtlaka ter potenciometer na loputi. Hecn mi je da je v prostoru ki je namenjen za zajem zraka. Verjetn odpira in zapira recirkulacijo bencinskih hlapov ker je gumi cev na njem za recirkulacijo plina. Vsaj tko sem dojel na slik oz motorju. A ima kdo se idejo. A je potrebn priklop na racunalnik ce ga vzamem dol in scistim? Neki mi nihajo obrati k hladnega uzgem sam nisem preprican da je to krivo. Ponavad k je hladn gredo obrati na 1500 in nihajo gor dol, k je pa topel je pa ok, zato sumim da je to krivo. Kaka ideja?
RM
[Nism član j... ga:)]
[Nism član j... ga:)]
- Blueboy_RM
- Prispevkov: 122
- Pridružen: 14 Jan 2005, 19:55
- Kraj: Posavje
Hec je da pr men na motorju tam ko je loputa zgleda da je sam potenciometer, ventil za prepuscanje zraka prostega teka pa mislim da je v komori tam k je zracni filter, saj gre gumijasta cev preko njega it sesalnega kolektorja. Tko da mislim da nima klasicnega motorcka prostega teka ta motor ampak samo ventil za prepuscat zrak. Hec je da nisem siguren v to, pa ne bi rad razdiral vsega skupaj in ugotavljal kaj je krivo. Gre se za K4j motor 750 mislim da je se oznaka.
RM
[Nism član j... ga:)]
[Nism član j... ga:)]
- Blueboy_RM
- Prispevkov: 122
- Pridružen: 14 Jan 2005, 19:55
- Kraj: Posavje
Pri K7M motorju ki 1,6 98 letnik ima ta motorcek za prosti tek. Sam mene zanima, ce je mozno da imam jst motorcek od znamke Philipsa ?
Ker sem vprasal na servisu in so rekli da niso nikoli dajali notri philipsa ?
Kje bi dobil novo tesnilo ki je pri uplinjacu. Jst sem jo kar naredil iz ovitka od zvezka .
Ker ko sem cistil te motorcke seveda sem poskodoval to tesnilo.
Ker sem vprasal na servisu in so rekli da niso nikoli dajali notri philipsa ?
Kje bi dobil novo tesnilo ki je pri uplinjacu. Jst sem jo kar naredil iz ovitka od zvezka .
Ker ko sem cistil te motorcke seveda sem poskodoval to tesnilo.
Jaz (moj avto- megane 1.4/16V 2001L) imam tudi probleme s prostim tekom. Noce jih spustiti izpod 1200 obr/min. Ce mu na hitro dodam malo gasa in spustim, jih za trenutek spusti izpod 1000, nato pa vrne na 1200-1500.
Danes sem zamenjal ventil za prosti tek a se ni nic spremenilo. Snel sem tudi akumulator za par minut, da bi resetiral racunalnik in ni nic drugace.
Kaj bi lahko bilo narobe?
Danes sem zamenjal ventil za prosti tek a se ni nic spremenilo. Snel sem tudi akumulator za par minut, da bi resetiral racunalnik in ni nic drugace.
Kaj bi lahko bilo narobe?
Mam podobne tezave na tem linku http://www.renault-klub.si/forum/viewtopic.php?t=15623
jaz sem danes kupo VDO (Siemensov) za megana 1.6e letnik 97 in mislim, da motorcek uravnava pretok zraka, ki gre mimo lopute za zrak! Se pravi, da opravlja tudi funkcije coka (choke). bolj se motorcek zapre vec zraka stece mimo lopute skoz luknjico, kjer je konjica VDO-ja.
jaz sem danes kupo VDO (Siemensov) za megana 1.6e letnik 97 in mislim, da motorcek uravnava pretok zraka, ki gre mimo lopute za zrak! Se pravi, da opravlja tudi funkcije coka (choke). bolj se motorcek zapre vec zraka stece mimo lopute skoz luknjico, kjer je konjica VDO-ja.
tudi jaz imam težave z tem ventilčkom ( pri meni so se obrati sukali med 1500-3000 rpm v prostem teku) danes sem kupil novega ga vgradil in stvar je ista oz najvišji obrati v prostem teku so se ustavili pri 2500 obratov najnizji pa tam nekje 1500, potem sem pa sčistil starega in vse ostalo, ga dal nazaj in stvar deluje obrati na 750 in teče mirno kot urica. Kaj naj sedaj naredim z tem ko sem ga danes kupil in zanga dal 90€ ali ga lahko vrnem in zahtevam denar nazaj?
andreiro