Delovanje ter vse o EGR ventilu
Imam Laguno l.05 z 1.9 dCi. Iz "zeleza" sem odstranil dusilno loputo in se tako lazje dokopal do EGR ventila. Ko sem pa to hotel odstraniti, se mi je odstranil samo sprednji kos medtem ko notranji kos, ki dejansko odpira in zapira pretok v notranjosti pa ni sel ven. Poizkusal sem na razne nacine ampak se bojim, da bo kaj odletelo. Ali je imel tudi kdo od vas taksne izkusnje?
Je pa res bilo odznotraj vse popolnoma crno, zapacano ter oljnato. Bojim se, da olje prihaja iz turbine preko vseh cevi naokoli.
Je pa res bilo odznotraj vse popolnoma crno, zapacano ter oljnato. Bojim se, da olje prihaja iz turbine preko vseh cevi naokoli.
...to sem nasel na E-Bay-u ... ali je razen tega da narocis pravega pri teh ventili se kaj za pazit?
http://cgi.ebay.de/AGR-Ventil-Renault-K ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/AGR-Ventil-Renault-K ... dZViewItem
- SkratBolfenk
- Prispevkov: 164
- Pridružen: 28 Maj 2007, 08:50
- Kraj: Zagorje ob Savi
Tukaj bom napisal kako poteka ciscenje egr ventila pri cliotu (dci 100km) Svetujem vam da to pocnete pri hladnem motorju, ker se cevi zelo hitro segrejejo. pa se nekaj. Za posledice NE ODGOVARJAM
Za ciscenje boste potrebovali priblizno kaksno uro.
Materjal:
Gedore (mislim da 10 pa 13)
Pralni bencin al pa kaj podobnega sam da topi mascobo
Krtaco, zobno scetko...
izvijac navadni
Krpo
Korak 1: Dostop do ventila
Odstranite pokrov motorja
Odstranite cev svezega zraka
Odstranite sesalno cev zraka v motor (1 navadni vijak)
Dvignite zracni filter spredaj tako da gre ven iz dveh cepkov, nato ga potisnite v levo da gre iz zatica ki je zadaj.
Ohisje obrnite v desno kot kaze slika:
Korak 2: Razstavljanje ventila
Odklopite konektor ki gre na EGR ventil (na sliki zgoraj je tam kjer je zacetek puscice. Gre lepo ven z izvijacem)
Odvijte dve matici (kvadratka na sliki zgoraj)
Potem odvijte vijak (tam kjer je konec desne puscice), ki obenem drzi tudi zascitno ploscico z izolacijo. Najbolje je da daste pod ventil casopis da vam ne pade vijak za motor. Pa podaljsek za gedore rabte tut.
Ploscica z zascito:
Nato odstranite ventil iz nejgove luknje. Ne bo lahko saj je verjetno zapacan z mastnimi sajami.
Obstajajo dve "plosci" med katerima je prostor ravno za izvijac. Pustite tisto luknjo pri miru. Notri je samo tole:
Narahlo si lahko pomagate z izvijacem samo tam kjer je rdeca crta (dve sliki visje) in obracate ventil levo ter desno milimeter za milimetrom ter ga posasi vlecete v levo v smeri puscic. Ce vam je uspelo potem boste zagledali nekaj taksnega:
Korak 3: Ciscenje ventila
Torej tu se bo mogel znajti vsak sam. Jaz sem najprej previdno odstranil vse vecje kose umazanije
Nato pride ciscenje z bencinom ali s cim podobnim. Tudi cistilo za grill je dobro, nato krtacenje s krtaco, scetkanje z staro zobno scetko, ciscenje...
na konci dobis tole:
Korak 4: Ciscenje sesalnih cevi
Odvijte vijak ki drzi nosilec pokrova motorja na levi strani ( to tisti zgoraj levo) in odstranite cev. Ocistite cev tako kot ventil. Pomaga una krtaca za ciscenje steklenic. Pustite na soncu da se posusi, oz. jo fajn spihajte z zrakom.
Korak 5: Ciscenje nosilca egr ventila
Prej:
Po:
Korak 6: Sestavi skupaj vse v obratnem vrstnem redu!
To je to....
P.S. vse slike niso moje sem jih pobral z neta...
Za ciscenje boste potrebovali priblizno kaksno uro.
Materjal:
Gedore (mislim da 10 pa 13)
Pralni bencin al pa kaj podobnega sam da topi mascobo
Krtaco, zobno scetko...
izvijac navadni
Krpo
Korak 1: Dostop do ventila
Odstranite pokrov motorja
Odstranite cev svezega zraka
Odstranite sesalno cev zraka v motor (1 navadni vijak)
Dvignite zracni filter spredaj tako da gre ven iz dveh cepkov, nato ga potisnite v levo da gre iz zatica ki je zadaj.
Ohisje obrnite v desno kot kaze slika:
Korak 2: Razstavljanje ventila
Odklopite konektor ki gre na EGR ventil (na sliki zgoraj je tam kjer je zacetek puscice. Gre lepo ven z izvijacem)
Odvijte dve matici (kvadratka na sliki zgoraj)
Potem odvijte vijak (tam kjer je konec desne puscice), ki obenem drzi tudi zascitno ploscico z izolacijo. Najbolje je da daste pod ventil casopis da vam ne pade vijak za motor. Pa podaljsek za gedore rabte tut.
Ploscica z zascito:
Nato odstranite ventil iz nejgove luknje. Ne bo lahko saj je verjetno zapacan z mastnimi sajami.
Obstajajo dve "plosci" med katerima je prostor ravno za izvijac. Pustite tisto luknjo pri miru. Notri je samo tole:
Narahlo si lahko pomagate z izvijacem samo tam kjer je rdeca crta (dve sliki visje) in obracate ventil levo ter desno milimeter za milimetrom ter ga posasi vlecete v levo v smeri puscic. Ce vam je uspelo potem boste zagledali nekaj taksnega:
Korak 3: Ciscenje ventila
Torej tu se bo mogel znajti vsak sam. Jaz sem najprej previdno odstranil vse vecje kose umazanije
Nato pride ciscenje z bencinom ali s cim podobnim. Tudi cistilo za grill je dobro, nato krtacenje s krtaco, scetkanje z staro zobno scetko, ciscenje...
na konci dobis tole:
Korak 4: Ciscenje sesalnih cevi
Odvijte vijak ki drzi nosilec pokrova motorja na levi strani ( to tisti zgoraj levo) in odstranite cev. Ocistite cev tako kot ventil. Pomaga una krtaca za ciscenje steklenic. Pustite na soncu da se posusi, oz. jo fajn spihajte z zrakom.
Korak 5: Ciscenje nosilca egr ventila
Prej:
Po:
Korak 6: Sestavi skupaj vse v obratnem vrstnem redu!
To je to....
P.S. vse slike niso moje sem jih pobral z neta...
se pravi rabm iz inoxa narest ploscito po tem mustru:aha1 napisal/-a:...Opazam, da si mnogi delajo probleme o odklupu EGR-ja. V enem od zacetnih postov sem napisal, da se zadeva enostavno blankira. To pomeni, da vse pregledamo in precistimo EGR pa mora brezhibno delovati le tedaj ga lahko blankiramo. Blankiramo tako, da zapremo s pregradno ploscico (INOX) vod, ki prihaja iz glave motorja oz. izpusnega sistema. pri meni konkretno prihaja iz glave motorja, saj je v glavi kanal, ki vodi iz izpusnega kolektorja. EGR-ja ne odklaplajamo iz konektorjev, saj bomo v tem primeru imeli napako. Ce zadevo obnovim bo EGR-opravljal svojo funkcijo naprej, racunalnik bo mislil, da je z njim vse OK le, da nimamo vec recirkulacije....
Ima kdo kake mere za to ? mogoce ACAD sliko?
Ce ne, moram tko al tko dol snet egr da nardim muster...edino ce je potrebno zapreti kako drugo "luknjo" ?
Dost slisim o tem EGR ventilu na forumu. Nikjer nisem zasledil tega. Kaj to majo samo dizli al tudi bencinarji oz. ali ima moj?
ŠIK Vulkanizerstvo, vgradnja avtoplina, protikorozijska zaščita, AVTOVLEKA 24H
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Tadej napisal/-a:EGR ventil imajo samo traktorji
ŠIK Vulkanizerstvo, vgradnja avtoplina, protikorozijska zaščita, AVTOVLEKA 24H
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Verjames ali ne Tud 1.4 R5 ga ima Na hitro sem prebral temo a nikjer nisem zasledil kaj in kako mu daje signale kdaj je odprt in kdaj zaprt. Je vezano to samo na obrate in polozaj stopalke za plin? Recimo moj stari traktorcek ima EGR krmiljen prek vakuma.....ker neke super duper elektronike nima sklepam, da ga krmili samo glede na obrate in polozaj stopalke za plin.schik napisal/-a:Tadej napisal/-a:EGR ventil imajo samo traktorji
Pri bencinarju je enako? Ker namrec mi je petka kr nekaj cukala ko je prehajala iz nizkih v visje obrate ( v obmocju kjer se egr zapre) in zato sem egr blindiral. Avto gre super tudi potegne bolse in ima celo malenkost visjo moc (sklepam da je ventil "pregorel" oz. ni nikoli zaprl do konca) ampak sedaj imam drugi problem.....avto ima za skoraj liter vecjo porabo....
Na svoji Laguni 1 dci, sem enostavno odklopil kabel iz EGR ventila in avto dosti bolje in enakomerneje pospešuje. Sicer sem nekaj bral o tem, da je bolje če ga bi blindiral, a je cev dokaj skrita in se mi nekako ne da zajbavati z blindiranjem, saj mi ne prižge nobene lučke za opozorilo... No zanima me če lahko pričakujem kakšne težave, ker sem le odklopil kabel?
- lucca brassi
- Prispevkov: 48
- Pridružen: 02 Jan 2007, 23:24
- Kraj: Notranjska
Jaz sem že tudi menjal ERG filter na Meganu 1,9dCi in ga imam doma nekje v škatli.
Strinjam se da je mehansko ERG ventil mogoče očistit
Zdaj pa senzor : doslej se ravno nisem doslej kaj preveč zanimal kaj za ena elektronika je v ERG filtru. Tip senzorja in proizvajalec.
Je že kdo skušal elektroniko zamenjat torej odpret in zamenjat senzor COx ?
Strinjam se da je mehansko ERG ventil mogoče očistit
Zdaj pa senzor : doslej se ravno nisem doslej kaj preveč zanimal kaj za ena elektronika je v ERG filtru. Tip senzorja in proizvajalec.
Je že kdo skušal elektroniko zamenjat torej odpret in zamenjat senzor COx ?
Moments before detonation ,..................TT
Renault Grand Scenic Energy BOSE Edition FAP 1,6 dCi , 131KM
Renault Grand Scenic Energy BOSE Edition FAP 1,6 dCi , 131KM
Še malo o EGR ventilu...kakšen mesec nazaj so mi na enem (poodblaščenem) servisov ventil blokirali (karkoli bi to že naj pomenilo)...od takrat smo naredila kakšni 2000km in vse je bilo OK. Včeraj pa mi je avtomobil na poti pri izvozu iz AC popolnoma izgubil moč in prigžgala se je kontrolna lučka (oranžna z cik-cak črto)....komaj sem se nakako privlekel do servisa (pooblaščenega), kjer so zadevo priklopili na računalnik....ta pa ni pokazan nič posebnega, razen, ga je nekaj narobe z EGR ventilom.
Danes so zadevo vzeli narazen in res ugotovili kastrofalno stanje EGR ventila, ki se ga po njihovem ne bi smelo blokirati (GEspace 2,2dci 2005). Predračinska vrednost popravila je 309€.... in po vsem tem upam, da gre res za EGR in ne kaj popolnoma tretjega....
Danes so zadevo vzeli narazen in res ugotovili kastrofalno stanje EGR ventila, ki se ga po njihovem ne bi smelo blokirati (GEspace 2,2dci 2005). Predračinska vrednost popravila je 309€.... in po vsem tem upam, da gre res za EGR in ne kaj popolnoma tretjega....
BMW 323i (1983)
Grand Scenic 1,4TCE LPG (2010)
Grand Scenic 1,4TCE LPG (2010)