Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)
Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)
Evo, slikovna navodila, kako ocistiti loputo za zrak. Delano na R Clio 1.2, motor D7F.
Potrebscine:
- avto
- ploscat izvijac
- kljuc 10 mm
- nastavek Torx 25
- bencin, copic, krpa
Trajanje: odvisno od natancnosti ciscenja. Sravfanja je za ~ 15 min, jaz sem za vse skupaj porabil ~ 1 uro.
Najprej je dobro odstraniti cev, ki vodi do zracnega filtra, nato se del med filtrom in loputo (2 objemki):
Prav tako je treba odstraniti vse kable in odklopiti gas. Prikljucek na spodnjem senzorju (puscica na sliki) ima s spodnje strani zataknjeno neko sponko, ki jo je potrebno izvleci, nato razpade. Loputa se sedaj drzi s petimi vijaki: trije so jasno vidni (na sliki je ze sciscena zadeva),
Dva sta pa skrita bolj spodaj in se "drzita" glave.
Loputa se sedaj lahko odstrani. Med prej omenjenima vijakoma na glavi je zapletena neka cevka, ki bo 99% odpadla. Ne je izgubit . Tak je pogled v motorni prostor brez lopute:
"Moja" stran lopute:
in se "motorna" stran lopute, kjer se lepo vidi vsa svinjarija:
Nato se odstrani potenciometer, motorcek prostega teka in senzor na spodnji strani lopute. Ta je zataknjen v svojo luknjo, drzijo ga 4 plasticni zatici (pri meni je bil samo se en ), ven gre pa kar malo trdo.
Motorcek prostega teka:
Tako, zdaj bi moralo biti vse razdrto. Vzames en loncek, noter malo bencina, nato pa copic & krpa & veselo na delo, prepucat vse koticke. Ne pozabit tiste luknje, kamor pride motorcek prostega teka!
In tako izgleda "moja" stran lopute po ciscenju:
Tako "motorna" stran:
Tako luknja motorcka prostega teka:
In tako vsebina prej omenjene luknje:
Sestavljanje gre po obratnem vrstnem redu, kot razstavljanje . Tisti mali senzor pod loputo ima na spodnji strani tesnilo in ce se nanj da kapljica olja, z lahkoto zdrsne na mesto. Pa ne pozabit staknit vseh cevk in kablov.
PS: seveda je vse na lastno odgovornost .
Potrebscine:
- avto
- ploscat izvijac
- kljuc 10 mm
- nastavek Torx 25
- bencin, copic, krpa
Trajanje: odvisno od natancnosti ciscenja. Sravfanja je za ~ 15 min, jaz sem za vse skupaj porabil ~ 1 uro.
Najprej je dobro odstraniti cev, ki vodi do zracnega filtra, nato se del med filtrom in loputo (2 objemki):
Prav tako je treba odstraniti vse kable in odklopiti gas. Prikljucek na spodnjem senzorju (puscica na sliki) ima s spodnje strani zataknjeno neko sponko, ki jo je potrebno izvleci, nato razpade. Loputa se sedaj drzi s petimi vijaki: trije so jasno vidni (na sliki je ze sciscena zadeva),
Dva sta pa skrita bolj spodaj in se "drzita" glave.
Loputa se sedaj lahko odstrani. Med prej omenjenima vijakoma na glavi je zapletena neka cevka, ki bo 99% odpadla. Ne je izgubit . Tak je pogled v motorni prostor brez lopute:
"Moja" stran lopute:
in se "motorna" stran lopute, kjer se lepo vidi vsa svinjarija:
Nato se odstrani potenciometer, motorcek prostega teka in senzor na spodnji strani lopute. Ta je zataknjen v svojo luknjo, drzijo ga 4 plasticni zatici (pri meni je bil samo se en ), ven gre pa kar malo trdo.
Motorcek prostega teka:
Tako, zdaj bi moralo biti vse razdrto. Vzames en loncek, noter malo bencina, nato pa copic & krpa & veselo na delo, prepucat vse koticke. Ne pozabit tiste luknje, kamor pride motorcek prostega teka!
In tako izgleda "moja" stran lopute po ciscenju:
Tako "motorna" stran:
Tako luknja motorcka prostega teka:
In tako vsebina prej omenjene luknje:
Sestavljanje gre po obratnem vrstnem redu, kot razstavljanje . Tisti mali senzor pod loputo ima na spodnji strani tesnilo in ce se nanj da kapljica olja, z lahkoto zdrsne na mesto. Pa ne pozabit staknit vseh cevk in kablov.
PS: seveda je vse na lastno odgovornost .
Re: Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)
tole bi morali dati pod pomembno si se lepo potrudil, pohvalnoMarsovcek napisal/-a:Evo, slikovna navodila, kako ocistiti loputo za zrak. Delano na R Clio 1.2, motor D7F.
Twingo 1.2 z vecjo dihtngo na glavi, debelejsimi auspuh rori in sportnim filtrom
www.avtohisa-REAL.si
www.avtohisa-REAL.si
jap... sprobano!srf napisal/-a:Manj matranja bi bilo, ce bi uporabil Carburator cleaner. Nic nebi bilo potrebno sravfat
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT.
www.AvtoNaPlin.si
www.AvtoNaPlin.si
Hja no, razlika je bila, seveda pa iz avta ni nastala raketa .scrat napisal/-a:Fajn pojasnjeno...in je zdj kj bols pri tebi? Bols laufa?
Ce bi posprical s tistim, bi lep del umazanije potegnilo v motor. Poleg tega imam tako obcutek, da sem bolj natancno naredil .srf napisal/-a:Manj matranja bi bilo, ce bi uporabil Carburator cleaner. Nic nebi bilo potrebno sravfat
Mah, saj ne rabis celega vikenda, vse skupaj - pri Meganu 97 - traja dobro uro do uro in pol. Vsteta dva cigareta, klepetavi sosed in eno pivo. Sama loputa je skoraj identicna, tako, da bo zgornji opis veljal tudi za Mehana, le da je tu loputa nad motorjem - proti kabini.Waxxx napisal/-a:Pohvale vredno!
Ob prvem lepem vikendu se verjetno tud sam lotim tega. Cist tko, preventivno. Pa iz ljubezni do avtomobila!
Jaz to naredim nekako dvakrat letno, ko zacnejo obrati na "stantgasu" skakati. Potem je spet mir.
Umazanije sploh ni veliko (no ja, kakor za koga).A se tok pozna, da se splaca delat to - sigurn se se ni noben lotu tega tko da je vrjetn umazanije ogromn, ampak a se splaca?
Evo, avto mi je neprestano ugasal ali pa so vsaj obrati v prostem teku skakali gor in dol. Znal je tudi kar prijetno cukat. Danes na vse zgodaj, kaksno uro nazaj, sem zadevo ocistil in sedaj lepo drzi obrate, ne cuka, tekoce speljuje...
Torej se splaca. Dela je za najvec eno uro (ce delas to prvic), koliko bi te pokradli na servisu pa niti ne razmisljam. Sigurno bi racunali 2 rezijski uri.
Torej se splaca. Dela je za najvec eno uro (ce delas to prvic), koliko bi te pokradli na servisu pa niti ne razmisljam. Sigurno bi racunali 2 rezijski uri.