Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Uporabniški avatar
Marsovcek
Prispevkov: 138
Pridružen: 19 Feb 2005, 21:20

Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Odgovor Napisal/-a Marsovcek »

Evo, slikovna navodila, kako ocistiti loputo za zrak. Delano na R Clio 1.2, motor D7F.

Potrebscine:
- avto :D
- ploscat izvijac
- kljuc 10 mm
- nastavek Torx 25
- bencin, copic, krpa

Trajanje: odvisno od natancnosti ciscenja. Sravfanja je za ~ 15 min, jaz sem za vse skupaj porabil ~ 1 uro.

Najprej je dobro odstraniti cev, ki vodi do zracnega filtra, nato se del med filtrom in loputo (2 objemki):
Slika

Prav tako je treba odstraniti vse kable in odklopiti gas. Prikljucek na spodnjem senzorju (puscica na sliki) ima s spodnje strani zataknjeno neko sponko, ki jo je potrebno izvleci, nato razpade. Loputa se sedaj drzi s petimi vijaki: trije so jasno vidni (na sliki je ze sciscena zadeva),
Slika

Dva sta pa skrita bolj spodaj in se "drzita" glave.
Slika

Loputa se sedaj lahko odstrani. Med prej omenjenima vijakoma na glavi je zapletena neka cevka, ki bo 99% odpadla. Ne je izgubit :D . Tak je pogled v motorni prostor brez lopute:
Slika

"Moja" stran lopute:
Slika

in se "motorna" stran lopute, kjer se lepo vidi vsa svinjarija:
Slika

Nato se odstrani potenciometer, motorcek prostega teka in senzor na spodnji strani lopute. Ta je zataknjen v svojo luknjo, drzijo ga 4 plasticni zatici (pri meni je bil samo se en :? ), ven gre pa kar malo trdo.

Motorcek prostega teka:
Slika

Tako, zdaj bi moralo biti vse razdrto. Vzames en loncek, noter malo bencina, nato pa copic & krpa & veselo na delo, prepucat vse koticke. Ne pozabit tiste luknje, kamor pride motorcek prostega teka!

In tako izgleda "moja" stran lopute po ciscenju:
Slika

Tako "motorna" stran:
Slika

Tako luknja motorcka prostega teka:
Slika

In tako vsebina prej omenjene luknje:
Slika

Sestavljanje gre po obratnem vrstnem redu, kot razstavljanje :D. Tisti mali senzor pod loputo ima na spodnji strani tesnilo in ce se nanj da kapljica olja, z lahkoto zdrsne na mesto. Pa ne pozabit staknit vseh cevk in kablov.

PS: seveda je vse na lastno odgovornost 8).
Uporabniški avatar
BlackWind
Prispevkov: 1406
Pridružen: 03 Avg 2004, 07:01
Kraj: Kranstrdam

Re: Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Odgovor Napisal/-a BlackWind »

Marsovcek napisal/-a:Evo, slikovna navodila, kako ocistiti loputo za zrak. Delano na R Clio 1.2, motor D7F.
tole bi morali dati pod pomembno :!: si se lepo potrudil, pohvalno 8)
Twingo 1.2 z vecjo dihtngo na glavi, debelejsimi auspuh rori in sportnim filtrom :P
www.avtohisa-REAL.si
scrat
Prispevkov: 1526
Pridružen: 31 Okt 2006, 19:38
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a scrat »

Fajn pojasnjeno...in je zdj kj bols pri tebi? Bols laufa?
srf
Prispevkov: 9
Pridružen: 06 Jun 2006, 12:29

Odgovor Napisal/-a srf »

Manj matranja bi bilo, ce bi uporabil Carburator cleaner. Nic nebi bilo potrebno sravfat :lol:
Uporabniški avatar
Bojci
Prispevkov: 2471
Pridružen: 05 Maj 2003, 08:58
Kraj: Maribor & skrajni severovzhod Prekmurja

Odgovor Napisal/-a Bojci »

to poslji birkoffu, naj da gor na portal...so podobne zadeve ze gor.
Slika
Uporabniški avatar
xdss
Prispevkov: 422
Pridružen: 24 Avg 2005, 06:48
Kraj: Semic-Bela krajina

Odgovor Napisal/-a xdss »

Kaj se ni pod pomebnimi zaznamki,model se je zelo potrudil in vse razlozil :!: Pa tudi nam z malimi masincami pride prav


lp x
Ko j..e sistem
Uporabniški avatar
iztok.g
Prispevkov: 169
Pridružen: 29 Avg 2006, 16:40
Kraj: močvirje

Odgovor Napisal/-a iztok.g »

srf napisal/-a:Manj matranja bi bilo, ce bi uporabil Carburator cleaner. Nic nebi bilo potrebno sravfat :lol:
jap... sprobano!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT.
www.AvtoNaPlin.si
Uporabniški avatar
Marsovcek
Prispevkov: 138
Pridružen: 19 Feb 2005, 21:20

Odgovor Napisal/-a Marsovcek »

scrat napisal/-a:Fajn pojasnjeno...in je zdj kj bols pri tebi? Bols laufa?
Hja no, razlika je bila, seveda pa iz avta ni nastala raketa :D .
srf napisal/-a:Manj matranja bi bilo, ce bi uporabil Carburator cleaner. Nic nebi bilo potrebno sravfat :lol:
Ce bi posprical s tistim, bi lep del umazanije potegnilo v motor. Poleg tega imam tako obcutek, da sem bolj natancno naredil :D .
Uporabniški avatar
Waxxx
Prispevkov: 1735
Pridružen: 06 Jan 2006, 20:10
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a Waxxx »

Pohvale vredno! :smt009

Ob prvem lepem vikendu se verjetno tud sam lotim tega. Cist tko, preventivno. Pa iz ljubezni do avtomobila! :lol:
Slika
scrat
Prispevkov: 1526
Pridružen: 31 Okt 2006, 19:38
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a scrat »

Glavn, da se pozna razlika.
Uporabniški avatar
theD3viL
Prispevkov: 175
Pridružen: 14 Okt 2006, 12:57

Odgovor Napisal/-a theD3viL »

scrat napisal/-a:Glavn, da se pozna razlika.
A se tok pozna, da se splaca delat to - sigurn se se ni noben lotu tega tko da je vrjetn umazanije ogromn, ampak a se splaca? :)
madmitch
Prispevkov: 42
Pridružen: 09 Jul 2006, 11:08
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a madmitch »

Waxxx napisal/-a:Pohvale vredno! :smt009

Ob prvem lepem vikendu se verjetno tud sam lotim tega. Cist tko, preventivno. Pa iz ljubezni do avtomobila! :lol:
Mah, saj ne rabis celega vikenda, vse skupaj - pri Meganu 97 - traja dobro uro do uro in pol. Vsteta dva cigareta, klepetavi sosed in eno pivo. Sama loputa je skoraj identicna, tako, da bo zgornji opis veljal tudi za Mehana, le da je tu loputa nad motorjem - proti kabini.

Jaz to naredim nekako dvakrat letno, ko zacnejo obrati na "stantgasu" skakati. Potem je spet mir.
A se tok pozna, da se splaca delat to - sigurn se se ni noben lotu tega tko da je vrjetn umazanije ogromn, ampak a se splaca?
Umazanije sploh ni veliko (no ja, kakor za koga).
Uporabniški avatar
theD3viL
Prispevkov: 175
Pridružen: 14 Okt 2006, 12:57

Odgovor Napisal/-a theD3viL »

madmitch napisal/-a:
A se tok pozna, da se splaca delat to - sigurn se se ni noben lotu tega tko da je vrjetn umazanije ogromn, ampak a se splaca?
Umazanije sploh ni veliko (no ja, kakor za koga).
Ze ze sam a se splaca? Se dost pozna ..?
madmitch
Prispevkov: 42
Pridružen: 09 Jul 2006, 11:08
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a madmitch »

Evo, avto mi je neprestano ugasal ali pa so vsaj obrati v prostem teku skakali gor in dol. Znal je tudi kar prijetno cukat. Danes na vse zgodaj, kaksno uro nazaj, sem zadevo ocistil in sedaj lepo drzi obrate, ne cuka, tekoce speljuje...
Torej se splaca. Dela je za najvec eno uro (ce delas to prvic), koliko bi te pokradli na servisu pa niti ne razmisljam. Sigurno bi racunali 2 rezijski uri.
iro
Prispevkov: 565
Pridružen: 05 Okt 2006, 10:28

Odgovor Napisal/-a iro »

Pozabli ste na MAP senzor. Spucajte se cevko ki pride nanj, oz. na mojem je kar na sesalni kolektor nataknjen.
Odgovori