Lucka za menjat se prizge okoli 7200 . Je pa sesta dejansko samo za obrate malo zbit in nic drugega.Imperator napisal/-a:5000 obratov pri 150??? groza. kje je blokada? na 8k?
6 prestava mora bit overdrive.
Neodvisni test: Clio 197
Mah saj ga nisem gonil do konca. Sem enkrat sel do 200 po avtocesti in to je to. Sem se raje po ovinkih vozil .metallic napisal/-a:Si sur? AMjevci so ugotovil, da se peta zvrti do 194km/h, sesta pa do 220.
Drugac se mi pa zdi (upam) da bo cliova pot podobna meganovi, ob predstavitvi so vsi jokal kok je nesporten, pol pa hopla ena omejena serija in je vse drugac.
In ce pogledas v temi Clio RS III bos nasel graf, ki ga je nalimal Pancho. In bos videl da se v sesti pri 5000 obratih peljes 150 km/h . Zdaj pa pojdi od Kopra do Maribora(pa ne gledat porabe ).
Saj imam jaz za vsak dan Scenica .djsly napisal/-a:za pot od kopra do mb mas enga dci-ja, za ostalo pa RS-a
Sprtniki pa si naceloma ne zatiskamo uses tudi ce malo dlje casa ropota
problem resen.
Megana bom imel za vsak drug dan pa za ob nedeljah .
Za pave sportne dneve si bom pa nekaj drugega omislil .
OT: kar se tice ropotanja..... imam jaz Husqvarno(Rider16-traktorcek kosilnico) ki daje ode sebe 105 Db. Pa imam za slabe tri ure za kosit naenkrat . Tako da me ropotanje ravno ne moti
Lepo povedano. Ko se gre na dopust se gre z dCijem. Lepo 160km/h tempomat pa 6.prestava... pa samo sssssssssssssssssssss in uzivas v udobju in tisini in si ogledujes okolico. Pa poraba nic vecja kot 7l/100km.djsly napisal/-a:za pot od kopra do mb mas enga dci-ja, za ostalo pa RS-a
Sprtniki pa si naceloma ne zatiskamo uses tudi ce malo dlje casa ropota
problem resen.
Za ostalo pa RS
Clio 182 ma 1110kg. Mam pa samo eno vprasanje glede testa... napisal si da ti je bols ce avtu zacne nos odnasat kot pa zadek. A ni lazje ce ti rit odnasa da lahko avto se lovis, ker ponavadi ko ti odnasa nos lohka sam upas da bodo kolesa zagrabla da te ne vrze s ceste. No sej jst ne vem sam Jure je reku da mu je bols ce odnasa rit kot nos, zato pa se tebe vprasam kako si to mislu.
Lp Urshy
Lp Urshy
Saj ne da ti ga cisto odnese ali pa (bog ne daj da gre avto naravnost- mokra cesta). Ampak cutis da nos sili ven(tipicno obnasanje avtomobiov na prednji pogon). S tem nisem mislil ta ti nos tako mece ven da cakas da bodo kolesa zagrabila . Potem si moral nekaj ze orenk zaj--at prej oziroma imel preveliko vstopno hitrost. To pa ni fajn situacija. Ce ti pa odnese ven rit pri avtu z prednjim pogonom (in to mislim ZANESE ne pa malo nakaze) potem imas kar veselico da avto dobis iz ovinka ven. Saj sem imel situacije(z izklopljenim ESP) da mi je rit nosilo ampak nic strasnega-saj ga zacutis in takoj popravis.Urshy_rs napisal/-a:Clio 182 ma 1110kg. Mam pa samo eno vprasanje glede testa... napisal si da ti je bols ce avtu zacne nos odnasat kot pa zadek. A ni lazje ce ti rit odnasa da lahko avto se lovis, ker ponavadi ko ti odnasa nos lohka sam upas da bodo kolesa zagrabla da te ne vrze s ceste. No sej jst ne vem sam Jure je reku da mu je bols ce odnasa rit kot nos, zato pa se tebe vprasam kako si to mislu.
Lp Urshy
Hotel sem reci da imam raje da mi najprej pokaze nos do kje gre in ga popravljam kot pa rit avta(pri spredaj gnanem vozilu).
To kar je pa Jure mislil da ti nos toliko vrze ven oziroma da toliko tiscis gas da gre nos naravnost in cakas kdaj bodo zagrabile gume ....... to je pa ze sranje. Bi moral stvar ze prej uredit da ne pride do tega....
men je dostikrat nos ven silil pri rs-u, kar ni nic hudega dokler gre za manjse hitrosti. pri teh se da z rocno veliko popraviti. sam sem velikokrat "treniral" tako voznjo na poti domov v enem ovinku (ni prometa nic!) pa se je vedno lepo izslo. Seveda so ble hitrosti vedno do 60 km/h.
Ko pa ti enkrat odnese zadek mas edino moznost da pohodis gas da ga ven povleces, pa motas kontra k norc. Sam s tem vecas hitrost vozila kar pa v najvec primerih ni gut ker si ze tako prehitro v ovink preletu da ti je odneslo zadek.
Nisem se vozu tega RS-a, ampak Mk1 je imel precej nemiren zadek. Recimo na Mobikrogu se je fino cutilo na prvem ovinku po ciljni ravnini. Velikokrat je slo pocez tam.
komi cakam novega RS-a na MK
Ko pa ti enkrat odnese zadek mas edino moznost da pohodis gas da ga ven povleces, pa motas kontra k norc. Sam s tem vecas hitrost vozila kar pa v najvec primerih ni gut ker si ze tako prehitro v ovink preletu da ti je odneslo zadek.
Nisem se vozu tega RS-a, ampak Mk1 je imel precej nemiren zadek. Recimo na Mobikrogu se je fino cutilo na prvem ovinku po ciljni ravnini. Velikokrat je slo pocez tam.
komi cakam novega RS-a na MK
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
Vazno je bilo samo, da je bilo olje dovolj ogreto. Dvomim pa, da je bil kdo sposoben ves cas tiscati motor med 5500 in 7200 vrt/min. Ga je potrebno prej dodobra spoznat, da bi si kdo privoscil taksno pocetje (sicer je mozno, da ga je kdo nonstop priganjal).
Drugace ga pa kar predstavi v galeriji, aja, pa veliko uzivaskih in varnih km.
Drugace ga pa kar predstavi v galeriji, aja, pa veliko uzivaskih in varnih km.