Sedezne prevleke iz Alcantare-upam, da se tko napise
Ah dajte no, ne klamfat bedarij. Pravo alcantra-usnje ne more bit cenejse od navadnega usnja. cca. 19.000 je samo da ti volan preoblece v usnje in ne v alcantro. Vi pa sanjate da ti po stolu 10.000sit vzame..
"Komplette Inneraussstattung Alcantra/Leder
Amaturenbrett mit Mittelkonsole in grau/blauem Alcantara, Säcke in schwarzem Leder. Passendes Lenkrad mit Airbag. Sitze, aussenflächen in Leder mittelflächen in Alcantara und Sitzheizung. Seitenteile wie org. oben Leder unten alles in Alcantara. Himmel mit Schiebedach, Säulenverkleidung, Sonnenblenden(Mit Makeupspiegel) auch in Alcantara. !!Auf dem Aschenbecher noch das DTMschild mit der nummer 535!!! Tacho und Zusatzinstrumente gibt es auch noch werden aber extra verkauft!! Alles aus 96 DTMedition...
Preis VB, wird aber nicht verschenkt! Also bitte keine Preise wie:
eh ich geb dir 1000eur oder so, dann schmeisse ich das zeug lieber in Mull. Das komplette zeug hat mich vor nicht ganz einem ja fast 6000eur gekostet!
Bei fragen 0178/8181600 oder email"
In ce so samo sedezi 1/5 te cene je to potem 1200eur
Amaturenbrett mit Mittelkonsole in grau/blauem Alcantara, Säcke in schwarzem Leder. Passendes Lenkrad mit Airbag. Sitze, aussenflächen in Leder mittelflächen in Alcantara und Sitzheizung. Seitenteile wie org. oben Leder unten alles in Alcantara. Himmel mit Schiebedach, Säulenverkleidung, Sonnenblenden(Mit Makeupspiegel) auch in Alcantara. !!Auf dem Aschenbecher noch das DTMschild mit der nummer 535!!! Tacho und Zusatzinstrumente gibt es auch noch werden aber extra verkauft!! Alles aus 96 DTMedition...
eh ich geb dir 1000eur oder so, dann schmeisse ich das zeug lieber in Mull. Das komplette zeug hat mich vor nicht ganz einem ja fast 6000eur gekostet!
- killah bee
- Kraj: Ljubljana
Ja lahko da tam nabijajo ceno, ker majo itaq prevec kesa
Ce pogledas eno sedezno iz alcantare za u stanovanje pa pride recimo 300k
Lahko pa da ta tud ni tolk kvalitetna, samo ce je tapetar reku da je zelo dobra, pol ze more bit. Kot tretje pa so to ostanki v trgovini iz proizvodnje, pa je bolje da prodajo pod ceno in se se kaj iz tega naredi, kot pa da vrzejo stran
Samo misli
Ce pogledas eno sedezno iz alcantare za u stanovanje pa pride recimo 300k
Lahko pa da ta tud ni tolk kvalitetna, samo ce je tapetar reku da je zelo dobra, pol ze more bit. Kot tretje pa so to ostanki v trgovini iz proizvodnje, pa je bolje da prodajo pod ceno in se se kaj iz tega naredi, kot pa da vrzejo stran
Samo misli
Kolega ne po zicu 10jurjov, ampak za vse sedalne dele 10 jurjov, ampak itak vejo nemci prek neta bolj in vec kot avtotapetnik ki dela po narocilu tudi za nemske tuning avte, privat reaktivna letala, kustom buggje, mojo petkoSolero napisal/-a:Ah dajte no, ne klamfat bedarij. Pravo alcantra-usnje ne more bit cenejse od navadnega usnja. cca. 19.000 je samo da ti volan preoblece v usnje in ne v alcantro. Vi pa sanjate da ti po stolu 10.000sit vzame..