Evo nazaj iz Ženeve. Pogledal Cliota po dolgem in počez in mi je res všeč. Notranjost je občuten napredek glede na prejšnjega, je boljša od tiste v Peugeotu 208 v obeh malih francozih pa je daleč boljša kot tista v Audiju A1. Menjalnik ima krajše hode kot pri 4(ročni) tako da to je kul. Prostora zadaj je zame dovolj da sem sedel za seboj (180cm). To je to, aja pa rezervna guma je sedaj v prtljažniku, ne več na podvozju.
Se mogoče že kaj ve, kdaj začenjo s prodajo?
Sem jih danes videl tu pri nas na šleperju, ko so raztovarjali Capturje (en je bil enak kot tale nad mojo objavo).
Danes sem ga videl prvič na tovornjaku pri Malgaju, sicer nevem ali so ga tudi pustili pri Malgaju ali ne ampak na tovornjaku je bil, Celadon Blue barve.
Bil sem prejšnji teden v petek v salonu v Ljubljani, pa nobenega ne duha ne sluha o cliu 5. Jih pa že razvažajo na šleperjih po naših AC (sam še nisem videl).
Malgaj ima parkirane v LJ zadaj pri železnici, opazil ko sem se vozil mimo...
Tako da vsaj od zunaj se ga da pogledati, in morda poškiliti čez okno... Kako je z dejansko prodajo in "ogledi" ne vem..
Novega Clia sem si ogledal od zunaj in znotraj, ter se z njim po parkingu tudi malo zapeljal. Če gremo na zunanjost je silhueta enaka prejšnji generaciji, sprememba pa je na sprednji strani, bolj agresivne luči, odbijac, sploh rs line, ki je del paketa intens in zadnja stran, nove luči in zadnja havba. Na splošno je zunanji videz pozitiven. Kar se tice notranjosti je popolnoma nova in je viden ogromen napredek, kar se tice materialov. Mehki materiali na večinoma delu armature in vratih, lahko rečem da ima boljše materiale kot Espace, kapo dol in tudi sestava je na visokem nivoju. Je pa res da ti materiali so od Intens naprej. Sedaj pa tisto kar je mene zmotilo je sredinska konzola med sedezoma, ki je precej nizka, menjalnik pa je precej višje oz. Se drži z armaturno, kar daje vtis enoprostorca . Tu mislim da bi bilo bolje če bi naredili kot ima Megan. Druga stvar pa so motorji. 1.0 tce 100 km trivalnjik in osnovni sce 75, če pa hočete štirivaljnik pa je samo na razpolago tce 130 z avtomatskim menjalnikom, kar pa je velik pribitek k ceni 2500 EUR. Vmesnega motorja ni, upam da dobi tce 150 km z rocnim menjalnikom kot ga ima Captur kasneje tudi Clio. Na drugi strani pa so dci 85 in 115. Se cene, nekje osnovna z popustom cca. 11000 EUR, drugače pa se bo cena za intens in edition one z 1.0 tce motorjem gibala od 14 do 16000 EUR odvisno glede dodatne opreme. Bo pa za to ceno avto imel ogromno opreme, predvsem varnostne.
Prodaja se začne 2 septembra.
Lp.