Twingo RS Cup - težko vžge, ko je topel

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Odgovori
zupy2000
Prispevkov: 1
Pridružen: 27 Avg 2023, 15:46

Twingo RS Cup - težko vžge, ko je topel

Odgovor Napisal/-a zupy2000 »

Lepo pozdravljeni!

Sem lastnik Twingota RS Cup, ki ga poganja 1.6 16v mašina s 133 konji. Avto je letnik 2011, v moji lasti pa od aprila 2022 in ima prevoženih cca. 135 tisoč km. Težava zaradi katere pišem, se je pojavila že dolgo časa nazaj; že prejšnji lastnik se je namreč z njo soočal.

Gre za resen problem pri vžigu motorja, kadar je le ta še vedno vroč/topel, in pa če je avto izpostavljen soncu/vročini (POZIMI TEH TEŽAV NI). Cold start je vsakič brezhiben, avto "kresne" v trenutku, brez problema. Prav tako vžge takoj, če ga ugasnem in nemudoma prižgem nazaj. Kadar pa je parkiran več kot kakšne 10-15 minut, pa se težava pojavi. Avto NIKOLI ne vžge v prvo, vedno v drugo, poleti v vročini občasno šele v tretje. Ko pa le vžge, se obrati počasi dvignejo iz cca. 200 na delujočih 800, prav tako pa zelo smrdi (oz. diši) po bencinu, ker ga več kot očitno nekako s preveliko količino bencina zalije in mora pokuriti dodaten bencin. Avto drugače deluje brezhibno, tudi v prostem teku.

Avto je bil diagnosticiran/pregledan s strani vsaj 10-12 mehanikov (vključno z uradnim servisom in specializiranim mehanikom rally avtov). Bil je priključen na vsaj 7 ali 8 različnih računalnikov, vendar nikoli NIČ. Niti en računalnik ni nikoli pokazal NITI ENE napake. Vse kar je bilo na avtu narejenega oz. zamenjanega, je bilo izključno iz "trial and error" vidika ... torej, da zamenjamo in potem vidimo, ali se je napaka popravila. Seveda je razlogov za problematičen topel vžig kar nekaj, zato je bilo tudi teh "testnih menjav delov" kar nekaj:

- senzor na odmični gredi
- senzor na ročični gredi
- senzor hladilne tekočine
- zračni filter
- svečke
- oljni filter in olje

Prav tako je bil preverjen računalnik sam, vendar ima naloženo zadnjo različico tovarniškega softwara (kar pomeni, da avto tudi ni bil v preteklosti nikoli mappan). Preverjen pa je bil tudi jermen, če bi slučajno preskočil za en zob (preverjena faza), vendar je tudi tukaj vse brezhibno.

V avto je bilo ravno zaradi tega problema z vžigom vloženega veliko denarja, vendar stvar še vedno ni rešena. Opcija je, da je kakšna težava s pumpo goriva ali pa z injektorji, vendar so to spet le sklepi.

Lepo bi prosil vse, ki imate kakršne koli koristne informacije na to temo, da jih delite z mano, ker počasi že obupavam. Avta mi je resnično škoda, ker je fantastičen primerek z vso opremo, panoramsko streho, RS nalepkami, CUP podvozjem, itd.

Hvala že v naprej za pomoč!

Lp
Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 3703
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Re: Twingo RS Cup - težko vžge, ko je topel

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

Meni je to pred leti delalo na Cliotu 2 RS ko sem ga imel. Identičen problem. Ko sem menjal senzor na odmični + svečke, je težava izginila.

Jaz bi na tvojem mestu probal še štarter menjat oz. pomerit kable na štarterju in pa vžigalne kable in tuljavo.

Tisto, da zasmrdi po bencinu je pa normalno, ker pač če v prazno vergla in bencin meče skozi injektorje, vžiga pa ni, potem prismrdi po bencinu ker ga je preveč. Zato torej sklepam da takrat ne da iskre.

Mogoče bo še @Joda lahko kaj več povedal, saj je imel takšnega cliota 8 let.
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Odgovori