
Avantime 2.2dCi Privilege
Re: Avantime 2.2dCi Privilege
Ziher kaki zadrgnjeni penzionisti 

1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Avantime 2.2dCi Privilege
Dva za dele imaš... hmmm... a pa bi pol men lahko dal en kos?
Imaš kakega brez navigacije in bi mi lahko dal tisti pokrov predala?
Moj je imel navigacijo pa sem jo že pred leti ven vrgel ker je postala prestara da bi bila zares uporabna in bi sedaj imel rad pokrov brez tiste izbokline.
Imaš kakega brez navigacije in bi mi lahko dal tisti pokrov predala?
Moj je imel navigacijo pa sem jo že pred leti ven vrgel ker je postala prestara da bi bila zares uporabna in bi sedaj imel rad pokrov brez tiste izbokline.

Re: Avantime 2.2dCi Privilege
Neeeee. Meni se že od nekdaj zdi nekako prazna in brezvezna/dolgočasna armatura brez ekrana. Pogledaš armaturo in dejansko nimaš nič za vidit
Drugače pa ja, res je že neuporabna navigacija ampak estetsko pa mora bit... Imamo pa seveda različne okuse 


1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Avantime 2.2dCi Privilege
Sej nisem napisal da ne bo ničesar tam, le tiste grbe od original navigacije ne bi imel 


- TwingoLove
- Prispevkov: 310
- Pridružen: 08 Feb 2015, 14:11
Re: Avantime 2.2dCi Privilege
Ma kaj je zdaj to? Leto nazaj bi vsi imeli zgornji pokrov, da bi telefone not tiščal, letos (2019) pa sem že dva navadna pokrova prodal
haha
Imam še enega na zalogi.

Imam še enega na zalogi.
Renault VelSatis 2005, 2.2dCi
- TwingoLove
- Prispevkov: 310
- Pridružen: 08 Feb 2015, 14:11
Re: Avantime 2.2dCi Privilege
Anyways... Avantime je trenutno pri 381k km! Čas bo za kompletne nove zavore, slišati se je začel dvomasni (verjetno je še prvi), še kaj...? Vbistvu nič takega. Je dobil še dva bratca... 2.2dCi, kaj pa druga! 

Renault VelSatis 2005, 2.2dCi
- TwingoLove
- Prispevkov: 310
- Pridružen: 08 Feb 2015, 14:11
Re: Avantime 2.2dCi Privilege
Leto je okoli, Avantime ima še malo do 400k km, ima komplet nove zavore, obnovljene čeljusti, nove amortizerje, opravljen balkan roadtrip... in še enega bratca je dobil (ups). Tako da so zdaj trije 2.2dCi in en 3.0 V6. 
Menjat moram kompresor klime, dvomasni je že zelo jezen, tako da bo res počasi čas za menjavo.

Menjat moram kompresor klime, dvomasni je že zelo jezen, tako da bo res počasi čas za menjavo.
Renault VelSatis 2005, 2.2dCi
- TwingoLove
- Prispevkov: 310
- Pridružen: 08 Feb 2015, 14:11
Re: Avantime 2.2dCi Privilege
No ja, nisva prišla do 400k km. Prejšnji teden se je zgleda uscala ena diza in verjetno skurila ventil. Na en cilinder ni kompresije...
Tako da drug motor here we come, glede na to da bi na tem motorju moral že marsikaj menjat, se mi zdi smotrno dat v avto drug porihtan motor.
Tako da drug motor here we come, glede na to da bi na tem motorju moral že marsikaj menjat, se mi zdi smotrno dat v avto drug porihtan motor.
Renault VelSatis 2005, 2.2dCi
Re: Avantime 2.2dCi Privilege
Brez zamere, ampak da se ti še ljubi ubadat s tem. Avto je bil uničen še preden sem ga jaz kupil 11 let nazaj in kljub vsemu vlaganju z moje in tvoje (TwingoLove) strani, bi še vedno potreboval pomoje petmestni znesek, da bi bil spravljen v neko zanesljivo, uporabno stanje ob katerem bi lahko "mirno spal". Jaz osebno sem že tako mimo tega, da tudi ko vidim Avantime-a, se mi bolj smili lastnik, kot pa da bil navdušen nad videnim. Z razlogom ima vsak lastnik Avantime-a še vsaj en avto doma poleg njega. Žal.
Niso mi jasne niti vrednosti. Večina jih gre za 2-3 jurje, kakšen lastnik se niti ne ubada s prodajo ampak pusti avto razpadati na dvorišču (ali pa ob železniški postaji LJ). Na drugi strani imaš pa folk, ki svojega kuje v zvezde in ga prodaja za 10-20 jurjev, kljub temu, da je najnižje opremljen, brez navi ekrana, pokrov pepelnika oblečen v neko kvazi-karbon folijo in zunaj poštrihan na drek rjavo. Avantimeovci vejo, na koga to leti. Drejchi, jaz in rjav Avi smo imeli mini meeting na Rudniku leta 2014 in sva gledala tistega "superstar" Avantime-a in nama ni bilo jasno, kaj je tolk posebnega, ker je bil Drejchijev veliko boljši v vseh pogledih. Tko da ne razumem niti lastnikov, ki jih prodajajo za velike denarje, kljub tem da so avto poslabšali, še manj pa ljudi, ki to kupijo za velik denar. Avantime-e, ki so dejansko vredni petmestnega zneska, se da pomoje prešteti na prste obeh rok (gledano v Evropskem merilu za izven-muzejske primerke).
Na tale forum sem tudi že malo pozabil, očitno tudi večina drugih, saj zgleda, da je praktično mrtev. Včeraj zjutraj sem videl vijoličnega Avantime-a na AC pri Krtini smer MB, pa sem se spomnil, da bi šel malo pogledat sem gor in osvežit temo o mojem C5 (viewtopic.php?p=552900#p552900)
Niso mi jasne niti vrednosti. Večina jih gre za 2-3 jurje, kakšen lastnik se niti ne ubada s prodajo ampak pusti avto razpadati na dvorišču (ali pa ob železniški postaji LJ). Na drugi strani imaš pa folk, ki svojega kuje v zvezde in ga prodaja za 10-20 jurjev, kljub temu, da je najnižje opremljen, brez navi ekrana, pokrov pepelnika oblečen v neko kvazi-karbon folijo in zunaj poštrihan na drek rjavo. Avantimeovci vejo, na koga to leti. Drejchi, jaz in rjav Avi smo imeli mini meeting na Rudniku leta 2014 in sva gledala tistega "superstar" Avantime-a in nama ni bilo jasno, kaj je tolk posebnega, ker je bil Drejchijev veliko boljši v vseh pogledih. Tko da ne razumem niti lastnikov, ki jih prodajajo za velike denarje, kljub tem da so avto poslabšali, še manj pa ljudi, ki to kupijo za velik denar. Avantime-e, ki so dejansko vredni petmestnega zneska, se da pomoje prešteti na prste obeh rok (gledano v Evropskem merilu za izven-muzejske primerke).
Na tale forum sem tudi že malo pozabil, očitno tudi večina drugih, saj zgleda, da je praktično mrtev. Včeraj zjutraj sem videl vijoličnega Avantime-a na AC pri Krtini smer MB, pa sem se spomnil, da bi šel malo pogledat sem gor in osvežit temo o mojem C5 (viewtopic.php?p=552900#p552900)