Clio 2.0 16v Maxi projekt
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
fotka je tooook huda
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
Filmček je ratu ob fotkanju...to mi je skup dal kar sva videa uspel posnet ostalo pa fotke...
l.p.
l.p.
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
F@*k yeah!
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
No tko avto je od 7.7. odjavljen iz prometa do naslednjega leta. Narjenih je 1500km, vse ok razen menjalnika. Bil je obnovljen ampak očitno so mi dal notr stare ležaje tko da glavni ležaji ropotajo. Yay spet bo delo za brezveze drug let...
Par slikic še od shootinga in pa iz showa v Kranju...
Avtoshow Kranj:
Tole pa spomladi pride za silo gor na vrata, da nebo prazno...na žalost so mi logo narobe obrnil ampak ok nima veze...bolš kot prazno bo...
To je to za 1x...
l.p.
Par slikic še od shootinga in pa iz showa v Kranju...
Avtoshow Kranj:
Tole pa spomladi pride za silo gor na vrata, da nebo prazno...na žalost so mi logo narobe obrnil ampak ok nima veze...bolš kot prazno bo...
To je to za 1x...
l.p.
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
Danes grem po 4 mesecih zalaufat mal motor... zanima me kake izkušnje imate čez zimo z akumulatorji, sem pa kupil dobro leto nazaj novega...
Kak nasvet...avto bo v garaži, lansko leto sem akumulator imel doma v stanovanju... Ga puščate v avtu pa kleme dol al ne ?
Na kok časa laufate motor.. teden, mesec ?
ty
Kak nasvet...avto bo v garaži, lansko leto sem akumulator imel doma v stanovanju... Ga puščate v avtu pa kleme dol al ne ?
Na kok časa laufate motor.. teden, mesec ?
ty
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
Kupi si polnilec/vzdrževalec akumulatorja. Imam doma tudi sam en projekt že par let in ga zalaufam glih enkrat do dvakrat na let pa je vse ok, zaenkrat.
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
Looong time no see Kupujem odmične in sicer mam željo vzet catcams, ker je uvoznik v MB in bo najmanj komplikacij... se kdo spozna malo bolj glede tega ? Katere vzet ? Želja je da bo motor laufu na race varjanto vsaj 1200 obratih, nagibam se na kake 286 ampak tok se ne spoznam, kaj gledat točno, da bat ne bo udaru v ventil. Bate in ojnice bi pustu oem, čipal se bo ECU z zamenjanim praznim eprom, povečan izpuh, šobe, toj to. Motor ma pa tko al tko cinšpule, menju bi fedre in ploščice v glavi. Če se kdaj odločim za upgrade batov in ostalega bi rad ene orng odmične že zdej pa da bo kompatibilno z oem bati.
http://www.catcams.com/engines/camshaft-setup.aspx#
Predlogi/nasveti dobrodošli.
http://www.catcams.com/engines/camshaft-setup.aspx#
Predlogi/nasveti dobrodošli.
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
Najprej. Ornk pa oem bati ne gre skupaj. Nikol ni šlo, vsaj ne brez predelav batov, pa še tukaj so omejitve. Tudi "ornk" odmične na stock kompresijo je no-go, tako da edina opcija ti je go big or go home.
Kaj bi dejansko rad? Da dela "brp-brp-brp" na štandgasu? Če bi rad da ti laufa na 1200 in dela "brp-brp-brp", se da to že s samo mapo narest. Temu se reče polizdelek od optimizacije Če bi pa dejansko rad da se pozna, potem pa boš moral malo več naredit.
Predivdevam da si gledal tele:
www.catcams.com/products/camshafts/data ... ge=english
To je nekak bolj "mild cam", ampak verjetno največ kar je smiselno dat na stock kompresijo. Je pa treba vseeno preverit zračnost med ventilom in batom, ker velikokrat je premajhna (mora biti vsaj 1mm, bolje 1.5mm). To pomeni da je treba odpret motor, pomerit s plastelinom, naredit/poglobit utore v bate.
Catcams je pa tko. Pri nas (Enigma v LJ) tudi dobavljamo od catcams, ti pa raje ponudim od Piper (če imajo na zalogi), recimo kaj takega:
https://www.pipercams.co.uk/showcam.asp?CamID=287
To je tud največ kar je možno na hidravlične dročnike.
mogoče bo že tole dovolj, ker ne vem kaj želiš:
https://www.pipercams.co.uk/showcam.asp?CamID=286
KAr se tiče ECU-ja ti toplo priporočam standalone. Teli serijski predpotopni ecu-ji so pogreb. Težko najdeš nekoga ki ti ga bo stunal, pa še potem je ponavadi cela tema, če narediš kakšne spremembe. S standalone je veliko lažje. Pri nas ti lahko ponudimo ECUmaster, ki je cenovno in performančno nekako najboljša izbira, lahko pa seveda tudi kaj drugega (Link ecu, če bi rad najboljše kar se da dobit in imaš veliko denarja tudi Motec, itd.).
Pa še enkrat, kaj bi sploh rad? A to imaš od Megana 2.0 16v motor (sem že pozabil)? Za naredit "raketo" bodo samo odmične veliko premalo. Odmične z več dviga pa za sabo potegnejo ponavadi tudi več dviga na TDC, kar pomeni da rabiš še vzmeti, dročnike, bate, itd. Potem ko si pa enkrat že tako daleč so pa še ojnice, večji sesalni ventili, obdelana glava, custom izpušni kolektor. Potem pa vidiš, da je tudi sesalni kolektor restrikcija in je edina opcija ITB
Enigma motorsport
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
Hvala za info, sem v teh dneh pretuhtal in bomo nazaj zložil motor tko kot je bil original, med tem pa iščem oz. bom, če se bo našu kak motor iz Anglije prpelu od Honde K20 Type R in bomo to not dal. Ta Renojeva jajca bo končni izdelek z velik € nakonc tok konj kukr bomo štartal s Hondinem pri 200. Naročeno mam tole: https://en.oreca-store.com/redspec-gr-a ... steel.html potem pa dalje.
Če ima kdo kaka poznanstva iz Anglije oz vozi dol, se priporočam pri iskanju motorja z menjalnikom ter polosovinam. K20A2 ali K20A3
Če ima kdo kaka poznanstva iz Anglije oz vozi dol, se priporočam pri iskanju motorja z menjalnikom ter polosovinam. K20A2 ali K20A3
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
Ja, to je načeloma res. F7R spravit na take konje je jama brez dna, s K20 si pa še vedno na stock motorju. Če si resen za K20A2 se obrni na Koširja (Koshir Garage na FB). Sigurno ti lahko on pomaga z iskanjem in dobavo motorja. Vedi pa da K20 ni poceni, vsaj ne v dobrem stanju.
Kar se pa tiče K20A3. Tega ni bilo na tej strani luže, only in USA. Pa tako ali tako nočeš tega, ker ta motor nima polnega VTEC-a, le na sesalni strani in le 160hp. Pa če že delaš swap, bi ti raje priporočal K24A3. Bil je v Accord-ih pri nas v EU. vzameš komplet motor, zamenjaš sesalni in izpušni kolektor, eno malo večjo loputo in si na cca 250hp in 280+Nm navora. Išči na Allegro.pl, bo najceneje. Moraš pa pazit, da bo celoten motor, ker če ne bo, bo drago, ker boš rabil še 1000 stvari in vse stanejo (sem že šel čez to in vem koliko stane).
Mi smo K24A3 zmontirali v Mini-ja R53. Sicer še ne laufa, ker trenutno projekt stoji ampak enkrat bo. Pa v MR2 bo tudi šel K24A3, malo predelan (K20A2 glava, bati, ojnice, sesalni kolektor).
Kar se pa tiče K20A3. Tega ni bilo na tej strani luže, only in USA. Pa tako ali tako nočeš tega, ker ta motor nima polnega VTEC-a, le na sesalni strani in le 160hp. Pa če že delaš swap, bi ti raje priporočal K24A3. Bil je v Accord-ih pri nas v EU. vzameš komplet motor, zamenjaš sesalni in izpušni kolektor, eno malo večjo loputo in si na cca 250hp in 280+Nm navora. Išči na Allegro.pl, bo najceneje. Moraš pa pazit, da bo celoten motor, ker če ne bo, bo drago, ker boš rabil še 1000 stvari in vse stanejo (sem že šel čez to in vem koliko stane).
Mi smo K24A3 zmontirali v Mini-ja R53. Sicer še ne laufa, ker trenutno projekt stoji ampak enkrat bo. Pa v MR2 bo tudi šel K24A3, malo predelan (K20A2 glava, bati, ojnice, sesalni kolektor).
Enigma motorsport
Re: Clio 2.0 16v Maxi projekt
Bi te mogoče zanimal Mini Cooper S R53 s k24 swap?