
Uglavnem kje naj začnem. TinyPic je šel v stečaj, zato so vse stare slike pobrisane. KUL! Na začetk ane. Ta post bo res totalno fucked, ter levo in desno, ker si nisem nič sproti shranjeval ipd., bom pa probal spisat po časovnici, če me prej alkohol ne zdela.
Torej. Po nekaterih incidentih, se je motor končno dokončno dal skupej. (Modre besede drmota sem ignoriral, morda mi bo žal). Torej komplet nove jermenice, fedri, ventili, tefloni, rockerji, dihtnge, vijaki... Taki prizori so nekaj vsakdanjega.

Vse novo razen batov pa ojnic, odmične od 197, critically acclaimed Tessa Motorsport carbon series intake, nova vodna/oljna pumpa, uglavnem vse živo novo. Od angležev sem pofehtal orodje za 192 odmične v 172 motor, ter ga nesel lasersko skopirat in na cnc podrejat vn, da smo lahko dal motor v fazo.





Provizoriš sm zravn prislonu še cel karbonski plenum, in morem priznat, da sm kr mal trd ratu k sm to prvič vidu nekak ˝sestavljeno˝. Estetsko kot se spodobi, elegantno do amena



NOTE: Da smo motor tuki dal skup, čez par odstavkov pa spet narazen, pridemo do ke

Torej so far so good. Medtem, ko se je motor sestavlu, in je blo polno sranja levo desno in gor in dol in pod kontrapezom, sem se loteval rje in vsega tega. Kot znano (alio pa tudi ne, se ne spomnim), smo šli delat po tem principu. ˝motor vn pa generalna, pol pa teraj˝. Ok. In ko je bil motor zunej, eh, ta most je grd pa rjav, dejmo speskat pa pobarvat.. In valda, če bo most, more bit tud zadna prema... One thing lead to another, in ko tleskneš s prsti, je vse na avtu podrto, vse se barva, rihta, ni da ni. Tleskneš s prsti, pa si 10k v minusu.


Torej zadej smo vrgl premo dol, šravfe smo itak mogl pofleksat, ker je blo vse rjavo, kestl se je dal stran, vsak šravf od njega se je itak zlomu...


And to my HUGE SURPRISE!


Besed tle nimam kej preveč, uglavnem grdo... Da ne omenjam, da ko sm kestl uzel dol, sm ga naslonu na fasado hiše, da ga pač operem, in potlej zapiha veter, ga fukne po tleh, in nosilec, ki drži zajle za ročno, se tko lepo elegantno odlomi da res ni. Via merkur. ˝lepil za plastiko bi please˝ - ˝gospod nimamo˝. In sm iskal ko mal moten neko lepilo, da sm lahko nazaj zalimal. Zbrusu površino, da je bolj prijelo, fajn razmastil, pol pa uhu dvokomponent ali nekajtemupodobnega, pa je. Sam jezus kristus, frišen od ustajenja, torej regeneriran, ga nebi več spravil dol

Je blo pa zanimivo, da ko sem ga opral, in sem špricnil (z vodnim curkom, da nebo pomote), v tisto peno, ki je zgoraj, da ti ne nabija v karoserijo, je ven zletelo več nedefiniranih življenskih oblik, rahlodopretežno pohabljenih od vodnega curka. Zgleda jim ta pena ugaja, in so si znotraj nje ustvarili svoj habitat. Via. gumitehna, samolepilna guma, pa samo čao miki. Kartonska šablona pa smo zmagal. Ko fabrško, ali bolje







Okay, sej nam kar gre


Stvar ki je sledila, je bilo cca. 10 dni ležanja pod avto, v raznih neudobnih položajih, ter brušenje rje stran. In ko rečem brušenje rje stran, mislim pleh do šajna, da se šajna. Potlej temelna za pleh, čez vsa mesta, ki so bila rjasta, pol pa se mi zdi, da nekih 18 piksen bitumna, za komplet koloteke, ter kompletni zadnji konec. You can call me.. BITUMEN MAN . Dad jokes.
Po teh mučnih dneh, ter končani zaščiti, je bil spodaj pravi črnuh, katerega črnuški odtenek bi mu zavidali vsi gor čez do afrike, ter širši okolici.



Fingers crossed, ter križam se, da nisem kje spustil kak konec rje, da bo pod vsem tem bitumnom samo rjavelo


Lotil sem se tudi popravljanja bosanske prestavitve akumulatorja v prtljažnik. Fuknu sm vse ven, s kabli vred, grde lunkje v kolotekih pobrusil, na šihtu ˝si sposodil˝ ta konkretno fugirno maso, zafugiral, nabil noter 2 čepa za kolotek, v vsako luknjo posebej enega, zafugiral okrog, zafugiral od znotrej, uglavnem veliko fugiranja. Ko sem izumil vzvod, da je vse to držalo skupaj, ter se lepo posušilo, sem še z bitumnom ponovno letel čez, da je bilo lepo črno.


Aja šele zdej ko sem sliko videl sem dojel. še tretja luknja je bla zgorej, ampak nevem več od česa

Naslednje se je dal most skupej. Ta del je tud dost estetski in me rajca. Vse lepo črno, komplet powerflex na anti roll baru, letev pobarvana, cevke pobarvane, nove objemke za letev, novi notranji/zunanji končniki, manšete...




Temu je sledila še zadnja prema... Novi vijaki/matice, Pure motorsport camber shims, pol stopinjski (zaradi tega si bom v prihodnosti mogoče žile rezal ampak eh), ter novi abs senzorji.



To bi bilo to. Hec. Most in prema sta bila sedaj zaključena, čakali smo le vijake zadnje preme. Ker so tisti neki specialni, pri glaviču kvadratni, ter nisem ravno človek, ki bi šel to u merkur kupit pa neki poglumit (unlike other things hahaa



Vmes, ko se je te vijake čakalo, ter kolege s časom, za vgradnjo motorja, sem se polotil brake boosterja. Jaja, sm ga pobrusil pa pobarval, pa mi nekako ni odgovarjal estetsko... Ta estetika bemo mater, Shus 100% razume. In sem si zrihtal od angležev, od 182 brake booster. Skoraj nov, rabljen bore malo, zgleda sexy, pa za dober denar sem ga dobil. In zakaj bi šla ena stvar kot bi morala it?
Kot prvo je malo manjši, kot drugo, imajo oni mal drugačen pedal box (tudi to sem kupil od angležev, v upanju, da bi kaj pomutil), zato je ta luknjica za zatiček malo bolj premaknjena proti vozniku, torej se malo bolj drugače fiksira na pedal. Brez heca, ta brake booster sanjam. Vzel 10x dol, pa nazaj gor, pa pomerit, pa pedal travel, pa pizde materine (upam, da to ni against tos.). Ko sem bil 200%, na kateri lokaciji ga rabim povrtat, smo pač šli zvrtat luknjo. Nabavil sem nov zatič, novo varovalko, pa se je dalo skupaj. Močno močno močno upam, da nebo to preveč vplivalo na zavore, ker se drugače obesim. Zavorni cilinder je za fazo 1.







Ko je vse bilo upasano, ter semingly funkcionalno, sem vzel še enkrat dol, porezal odvečni konec, kateri je štrlel na ven, in dal nazaj skupaj. Bil je čas za pivo






In nato so se zadeve dejansko začele hitreje premikat. Vijaki za premo so pršli, zato sm express dal speskat, ter barvat,zadnji whiteline arb, nove vijake, nove matice (razen 2h,ker ma xy navoj). Lahko rečem, da je pravilnega odtenka črne, in nič več bel.
WHITELINE RARB COTTON PICKING EDITION

Zadaj sem nato vrgel vse skupaj. Powerflex na amortizerjih, nove bremze, ferodo ds2500 ploščice, obnovljene čeljusti, nove zajle za ročno, komplet
nove zavorne cevi )desna original od renoja, ostalo sem dal narest, ker se ne dobi), nove varovalke zavornih cevi... Ni da ni. Sem pa pozabil dat gor zadnje distančnike pod disk, da ne zjebe ležaja, ter sem tako vse še enkrat podiral, ter skup dajal.





Umes sem od Furija kupil ene speedline-ke, pičkohvatno. Test fit, looks good, gremo dat pobarvat. Končni rezultat bo viden nakoncu, D




Tuki se zdej tud mal zakomplicira... Ko sm dal feltne barvat, se je pojavla opcja, da tud vse ostalo dam pobarvat, da bo pač mal bolj ˝po ornk˝. Cel motor ponovno narazn, pokrov ventilov, nosilce motorja, razne brackete, vse barvat, pa pol še enkrat nazaj skup. Mi je pameten tud mal zapeskal z notranje strani pokrov ventilov (bemo mater








Razne drobnarije so medtem še kar kapljale. Od glave na rezervo, do novega fuse boxa (sem kupil napačnega, klasiko za 172 ph2 namesto te 3 delne stvaritvje svete marije, prodam 10€ če kdo rabi), do vijakov, heatshieldov, nosilcev izpuha, nosilcev ventilatorja, ker so mi une vezice bosanske, nova obvolanska navojnica (ponovno zadnja v evropi, s tem, da se je z avstrijci lažje dogovarjat kot z nizozemci za loputo, ali hrvati za vijake).



(Tale bo mal za spucat xd)





In potlej končno dočakamo dan D. Motor gre noter, hvala kurcu, ter kozmičnim bitjim. Servo pumpo hitr pobarvat na našo najljubšo barvo,Nove roke, powerflex black serijo, slap that mofo in there. Smo sprešal z napačne strani, no problem, še enkrat vn pa še enkrat not. Ven pa not, pa ven pa not,pa ven pa not. Sej vete kak je to fantje. Forge silikonske cevi za vodo, nove šalčke za fedre (čeprov nwm zakaj, ker bom itak menjal slej k prej, welp). Izpušn kolektor povit, sovražm to zgolj iz vidika, da sm točno vedel, da me bo vse srbel, pa sm čist pozabu in se prjel za jajčka. Ni blo prijetno


Okrog motorja sem prej še enkrat opravl, ker se je kar nabralo ene svinjarije. Uglavnem slikice.

hahahahahahaha

Gremo dalje.











Dela daleč od končanih. Pure motorsport budget radiator kit, revotec ventilator-bracketi, da je manj bosansko. Na uč pomeriš, zvrtaš. Flush fitment.



Spredej nove bremze, brembo diski, ferodo ds2500 ploščice, obnovljene čeljusti, novi abs senzorji. Po dva vijaka na vsak disk, iz estetskega vidika hoho.


(jaja vem, cev za vodo je kontra obrnena, haha



Za skorajšni finiš posta je pa še cajt za izpuh. Supersprint stealth, vse s homologo, da me nebodo taplavi drkal. Zlo všečn, se mi zdi dobro grajen, tud kvaliteta samega izpuha je 10/10. Z izpuhom vred komplet novi heat shieldi, vijaki, varovalke. Mal je blo treba pomutit sicer, ker so pametni prej pr katalizatorju flanšno ali po slovensko prirobnico, odfleksali direkt dol, in našvasali gor straight pipe. Sm dal prirobnico narest, pa je je blo pol vse prekratko, pa ni pasal lepo na nosilce... Ubistvu sm dal narest reducir, ror v rorček,pa ror v rorček, pa semi zdi, da je še najmanj bosansko izpadlo od vsega. Dokler nebo puščalo, mi je kot OEM.






S tem vsaj do nadaljnega zaključujem post, se mi zdi, da sem dovolj dolgo rabil









