Clio RS 172 PH1 by Houly

Predstavite Vašega Renault-a
Odgovori
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Some sort of fuckery
Enoletni update norosti
Slika

Uglavnem kje naj začnem. TinyPic je šel v stečaj, zato so vse stare slike pobrisane. KUL! Na začetk ane. Ta post bo res totalno fucked, ter levo in desno, ker si nisem nič sproti shranjeval ipd., bom pa probal spisat po časovnici, če me prej alkohol ne zdela.

Torej. Po nekaterih incidentih, se je motor končno dokončno dal skupej. (Modre besede drmota sem ignoriral, morda mi bo žal). Torej komplet nove jermenice, fedri, ventili, tefloni, rockerji, dihtnge, vijaki... Taki prizori so nekaj vsakdanjega.

Slika

Vse novo razen batov pa ojnic, odmične od 197, critically acclaimed Tessa Motorsport carbon series intake, nova vodna/oljna pumpa, uglavnem vse živo novo. Od angležev sem pofehtal orodje za 192 odmične v 172 motor, ter ga nesel lasersko skopirat in na cnc podrejat vn, da smo lahko dal motor v fazo.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Provizoriš sm zravn prislonu še cel karbonski plenum, in morem priznat, da sm kr mal trd ratu k sm to prvič vidu nekak ˝sestavljeno˝. Estetsko kot se spodobi, elegantno do amena :oops: :oops:

Slika

NOTE: Da smo motor tuki dal skup, čez par odstavkov pa spet narazen, pridemo do ke :roll:

Torej so far so good. Medtem, ko se je motor sestavlu, in je blo polno sranja levo desno in gor in dol in pod kontrapezom, sem se loteval rje in vsega tega. Kot znano (alio pa tudi ne, se ne spomnim), smo šli delat po tem principu. ˝motor vn pa generalna, pol pa teraj˝. Ok. In ko je bil motor zunej, eh, ta most je grd pa rjav, dejmo speskat pa pobarvat.. In valda, če bo most, more bit tud zadna prema... One thing lead to another, in ko tleskneš s prsti, je vse na avtu podrto, vse se barva, rihta, ni da ni. Tleskneš s prsti, pa si 10k v minusu. :shock: :shock:

Torej zadej smo vrgl premo dol, šravfe smo itak mogl pofleksat, ker je blo vse rjavo, kestl se je dal stran, vsak šravf od njega se je itak zlomu...

Slika
Slika

And to my HUGE SURPRISE!

Slika
Slika

Besed tle nimam kej preveč, uglavnem grdo... Da ne omenjam, da ko sm kestl uzel dol, sm ga naslonu na fasado hiše, da ga pač operem, in potlej zapiha veter, ga fukne po tleh, in nosilec, ki drži zajle za ročno, se tko lepo elegantno odlomi da res ni. Via merkur. ˝lepil za plastiko bi please˝ - ˝gospod nimamo˝. In sm iskal ko mal moten neko lepilo, da sm lahko nazaj zalimal. Zbrusu površino, da je bolj prijelo, fajn razmastil, pol pa uhu dvokomponent ali nekajtemupodobnega, pa je. Sam jezus kristus, frišen od ustajenja, torej regeneriran, ga nebi več spravil dol :drinking:

Je blo pa zanimivo, da ko sem ga opral, in sem špricnil (z vodnim curkom, da nebo pomote), v tisto peno, ki je zgoraj, da ti ne nabija v karoserijo, je ven zletelo več nedefiniranih življenskih oblik, rahlodopretežno pohabljenih od vodnega curka. Zgleda jim ta pena ugaja, in so si znotraj nje ustvarili svoj habitat. Via. gumitehna, samolepilna guma, pa samo čao miki. Kartonska šablona pa smo zmagal. Ko fabrško, ali bolje :D

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Okay, sej nam kar gre :drinking: :drinking:

Stvar ki je sledila, je bilo cca. 10 dni ležanja pod avto, v raznih neudobnih položajih, ter brušenje rje stran. In ko rečem brušenje rje stran, mislim pleh do šajna, da se šajna. Potlej temelna za pleh, čez vsa mesta, ki so bila rjasta, pol pa se mi zdi, da nekih 18 piksen bitumna, za komplet koloteke, ter kompletni zadnji konec. You can call me.. BITUMEN MAN . Dad jokes.

Po teh mučnih dneh, ter končani zaščiti, je bil spodaj pravi črnuh, katerega črnuški odtenek bi mu zavidali vsi gor čez do afrike, ter širši okolici.

Slika
Slika
Slika

Fingers crossed, ter križam se, da nisem kje spustil kak konec rje, da bo pod vsem tem bitumnom samo rjavelo :? :?

Lotil sem se tudi popravljanja bosanske prestavitve akumulatorja v prtljažnik. Fuknu sm vse ven, s kabli vred, grde lunkje v kolotekih pobrusil, na šihtu ˝si sposodil˝ ta konkretno fugirno maso, zafugiral, nabil noter 2 čepa za kolotek, v vsako luknjo posebej enega, zafugiral okrog, zafugiral od znotrej, uglavnem veliko fugiranja. Ko sem izumil vzvod, da je vse to držalo skupaj, ter se lepo posušilo, sem še z bitumnom ponovno letel čez, da je bilo lepo črno.

Slika
Slika

Aja šele zdej ko sem sliko videl sem dojel. še tretja luknja je bla zgorej, ampak nevem več od česa :lol: V teoriji, ter praski. Sanirano.

Naslednje se je dal most skupej. Ta del je tud dost estetski in me rajca. Vse lepo črno, komplet powerflex na anti roll baru, letev pobarvana, cevke pobarvane, nove objemke za letev, novi notranji/zunanji končniki, manšete...

Slika
Slika
Slika
Slika

Temu je sledila še zadnja prema... Novi vijaki/matice, Pure motorsport camber shims, pol stopinjski (zaradi tega si bom v prihodnosti mogoče žile rezal ampak eh), ter novi abs senzorji.

Slika
Slika
Slika

To bi bilo to. Hec. Most in prema sta bila sedaj zaključena, čakali smo le vijake zadnje preme. Ker so tisti neki specialni, pri glaviču kvadratni, ter nisem ravno človek, ki bi šel to u merkur kupit pa neki poglumit (unlike other things hahaa :drinking: ) , smo izrofkali 6 zadnjih vijakov v celi evropi, zaloga hrvaška. Neizmerno veselje, dopisovanja ˝a bi poslali jada jada˝, vse kul, dokler se ni izazalo, da so tam totalno inkompetentni, in se je zadeva zavlekla. Nima veze, dobil sem jih v roku 3 tednov po pošti, 2 sem pa tam pustil če kdo rabi. Zlata vredni :D

Slika

Vmes, ko se je te vijake čakalo, ter kolege s časom, za vgradnjo motorja, sem se polotil brake boosterja. Jaja, sm ga pobrusil pa pobarval, pa mi nekako ni odgovarjal estetsko... Ta estetika bemo mater, Shus 100% razume. In sem si zrihtal od angležev, od 182 brake booster. Skoraj nov, rabljen bore malo, zgleda sexy, pa za dober denar sem ga dobil. In zakaj bi šla ena stvar kot bi morala it?

Kot prvo je malo manjši, kot drugo, imajo oni mal drugačen pedal box (tudi to sem kupil od angležev, v upanju, da bi kaj pomutil), zato je ta luknjica za zatiček malo bolj premaknjena proti vozniku, torej se malo bolj drugače fiksira na pedal. Brez heca, ta brake booster sanjam. Vzel 10x dol, pa nazaj gor, pa pomerit, pa pedal travel, pa pizde materine (upam, da to ni against tos.). Ko sem bil 200%, na kateri lokaciji ga rabim povrtat, smo pač šli zvrtat luknjo. Nabavil sem nov zatič, novo varovalko, pa se je dalo skupaj. Močno močno močno upam, da nebo to preveč vplivalo na zavore, ker se drugače obesim. Zavorni cilinder je za fazo 1.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Ko je vse bilo upasano, ter semingly funkcionalno, sem vzel še enkrat dol, porezal odvečni konec, kateri je štrlel na ven, in dal nazaj skupaj. Bil je čas za pivo :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:

In nato so se zadeve dejansko začele hitreje premikat. Vijaki za premo so pršli, zato sm express dal speskat, ter barvat,zadnji whiteline arb, nove vijake, nove matice (razen 2h,ker ma xy navoj). Lahko rečem, da je pravilnega odtenka črne, in nič več bel.

WHITELINE RARB COTTON PICKING EDITION

Slika

Zadaj sem nato vrgel vse skupaj. Powerflex na amortizerjih, nove bremze, ferodo ds2500 ploščice, obnovljene čeljusti, nove zajle za ročno, komplet
nove zavorne cevi )desna original od renoja, ostalo sem dal narest, ker se ne dobi), nove varovalke zavornih cevi... Ni da ni. Sem pa pozabil dat gor zadnje distančnike pod disk, da ne zjebe ležaja, ter sem tako vse še enkrat podiral, ter skup dajal.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Umes sem od Furija kupil ene speedline-ke, pičkohvatno. Test fit, looks good, gremo dat pobarvat. Končni rezultat bo viden nakoncu, D :D

Slika
Slika
Slika

Tuki se zdej tud mal zakomplicira... Ko sm dal feltne barvat, se je pojavla opcja, da tud vse ostalo dam pobarvat, da bo pač mal bolj ˝po ornk˝. Cel motor ponovno narazn, pokrov ventilov, nosilce motorja, razne brackete, vse barvat, pa pol še enkrat nazaj skup. Mi je pameten tud mal zapeskal z notranje strani pokrov ventilov (bemo mater :mad: :mad: :mad: , pa smo tud to rešili :D) Vsaj zdi se mi :drinking: :drinking: . Pokrov celotno potopiš v vodo, vzameš 2000 vodobrusni papir, in drgneš. Vodo menjaš redno, ter stopnjuješ šmirgl papir. Vse do 5000, ko se šajna je uredu. V teoriji. Dobr, da mamo glave na rezervo :fist: :fist:

Razne drobnarije so medtem še kar kapljale. Od glave na rezervo, do novega fuse boxa (sem kupil napačnega, klasiko za 172 ph2 namesto te 3 delne stvaritvje svete marije, prodam 10€ če kdo rabi), do vijakov, heatshieldov, nosilcev izpuha, nosilcev ventilatorja, ker so mi une vezice bosanske, nova obvolanska navojnica (ponovno zadnja v evropi, s tem, da se je z avstrijci lažje dogovarjat kot z nizozemci za loputo, ali hrvati za vijake).

Slika
Slika
Slika

(Tale bo mal za spucat xd)

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

In potlej končno dočakamo dan D. Motor gre noter, hvala kurcu, ter kozmičnim bitjim. Servo pumpo hitr pobarvat na našo najljubšo barvo,Nove roke, powerflex black serijo, slap that mofo in there. Smo sprešal z napačne strani, no problem, še enkrat vn pa še enkrat not. Ven pa not, pa ven pa not,pa ven pa not. Sej vete kak je to fantje. Forge silikonske cevi za vodo, nove šalčke za fedre (čeprov nwm zakaj, ker bom itak menjal slej k prej, welp). Izpušn kolektor povit, sovražm to zgolj iz vidika, da sm točno vedel, da me bo vse srbel, pa sm čist pozabu in se prjel za jajčka. Ni blo prijetno :mad: Ali rezultat govori sam zase :fist:

Okrog motorja sem prej še enkrat opravl, ker se je kar nabralo ene svinjarije. Uglavnem slikice.

Slika

hahahahahahaha

Slika

Gremo dalje.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Dela daleč od končanih. Pure motorsport budget radiator kit, revotec ventilator-bracketi, da je manj bosansko. Na uč pomeriš, zvrtaš. Flush fitment.

Slika
Slika
Slika

Spredej nove bremze, brembo diski, ferodo ds2500 ploščice, obnovljene čeljusti, novi abs senzorji. Po dva vijaka na vsak disk, iz estetskega vidika hoho.

Slika
Slika

(jaja vem, cev za vodo je kontra obrnena, haha :roll: , smo dojel, popravl 8) )

Slika

Za skorajšni finiš posta je pa še cajt za izpuh. Supersprint stealth, vse s homologo, da me nebodo taplavi drkal. Zlo všečn, se mi zdi dobro grajen, tud kvaliteta samega izpuha je 10/10. Z izpuhom vred komplet novi heat shieldi, vijaki, varovalke. Mal je blo treba pomutit sicer, ker so pametni prej pr katalizatorju flanšno ali po slovensko prirobnico, odfleksali direkt dol, in našvasali gor straight pipe. Sm dal prirobnico narest, pa je je blo pol vse prekratko, pa ni pasal lepo na nosilce... Ubistvu sm dal narest reducir, ror v rorček,pa ror v rorček, pa semi zdi, da je še najmanj bosansko izpadlo od vsega. Dokler nebo puščalo, mi je kot OEM.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

S tem vsaj do nadaljnega zaključujem post, se mi zdi, da sem dovolj dolgo rabil :) Zadeva se premika naprej, par stvari še čakam, med drugim plačo, pa bom takrat naprej kracal po forumu :D Bo pa v vsakem primeru zanimivo! Cheers!

:drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
a_sist
Moderator
Prispevkov: 916
Pridružen: 24 Maj 2009, 20:21
Kraj: NM-Tolmin

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a a_sist »

Noro. Kapo dol za obnovo!

Poslano z mojega SM-G960F z uporabo Tapatalk

Squealing tire is a happy tire :)
alvin74
Prispevkov: 18
Pridružen: 12 Mar 2017, 14:11

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a alvin74 »

Bravo, zelo lepo opisano :D
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

a_sist napisal/-a: 24 Okt 2020, 22:51 Noro. Kapo dol za obnovo!
Kapo dol denarnici :wink: Se trudimo. Neglede na vse, to nebo show car. Naj bo lep in estetski, ali pod gorami blokada poje.
alvin74 napisal/-a: 25 Okt 2020, 09:19 Bravo, zelo lepo opisano :D
Malo tako malo tako :D Je blo dost laškega vključeno v ta post, tako da bi par stvari spremenil, pa se mi neda :oops:

Je pa tako. Vsaj ta vikend imam plan zaključit zadnji konec, pa da gredo kolesa gor, ostalo robo za spredi pa še čakam. Mogoče sm ali pa nisem, kupil od formule fuel rail, pa mogoče bom, ali pa ne to upasal gor :P :P Zgolj iz vidika unikatstva. Čemo vit ko pride :D
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Haching Hachong, nothing went wrong
Slika

Nadaljujemo. Res me nič bolj ne pogreje kot folk, ki se jim jebe za določene stvari, in vedno uberejo najbolj easy pot skozi vse. V tem primeru, zakaj bi zrihtal pritrditvene točke koloteka, če lahko sam kniping skoz porineš?

Sm si izboril od britancev ˝nove˝ koloteke za zadej, ker so moji bili dost bogi, napokani, počeni, ter primerni za zamenjavo. Seveda sem se spek ukvarjal z bosanskimi deli, pa poglejmo.

Slika

Takole je bil na vsaki strani polomljen štift, na katerega se z matico pritrdi kolotek. RS strokovnjaki so zadevo rešili tako, da so zraven tega kar po domače nabili skoz en kniping, pa bo že držalo. To me je res potrigralo, ker bog ne daj, da bi vsaj tamalega dal na vsako stran. Nene. na eni strani lih da ne velikosti M-35, na drugi strani kar direkt M6 šravf skoz pa je. Zadeve sem iz zunanje strani zbrusil do flehe, iz notranje strani vse podrl, zvrtal luknjo, ter vprešal net z navojem. Nato iz notranje strani na zunanjo privijačiš vijak, ter vse strokovno zafugiraš, da nebo incidentov. Kolotek daš čez, ter podložko in matico. Ni težko, ter izgleda fabrško.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Potlej sm si iz podstrehe izboril en odbijač na rezervo, oz. to sm si ga že prej, je dost gay rumene barve, ampak sm ga zraven upasal in se mi kr dopade. Seveda se bo v prihodnje barval. Zadnje lučke še nisem pocinil, ker se mi ni dalo, bo pa v prihodnosti.

S tem je zadnji konec fertik

Slika

Naslednje se je zmontirala nova obvolanska navojnica. Potrebna je bila manjška modifikacija boss kita, namreč boss ima dva repka na vsaki strani, kateredva naležeta na plastiko navojnice, aka. boss negre do konca noter. Ko smo zadnjič montirali volan, se je to spregledalo, volan se je zategnil, repka sta nabila v plastiko, in vse je šlo v pizdo. Repka smo na današnji dan pofleksali stran, ter dobili pravilno krožno obliko. Boss je nasedel tako kot mora, na novo se je scmaril upor za airbag, ter konektorji za volantech komande. Slike od volana gor žal nimam, so pa v prejšnjih postih.

Slika
Slika

In nato je na ta isti dan čez 2 uri napočil dan D, ali dan, ki je zamujal 1 leto, ter par mesecev. Avto prenaša težo na tla samostojno, ter brez pomoči jack standov. Spredaj smo upasali camber bolte, stopinjo pa pol negative, zadaj so že od prej pol stopinjski camber shimi. Še do sedaj se ga nemorem nagledat. Po domače, res huda prasica, komaj čakam turbinke, sexy za popizdit!

Slika
Slika
Slika

Je za oprat, nato pa prestavt v garažo, kjer se bo sestavil do konca. Omislil sem si komplet oil cooler od Mishija, zlate pičkohvatne barve, ker je bilo lažje kupit vse komplet od mishija, kot pa se jebat s fitingi iz mocala na mishija. Je tudi še za zmontirat. Prej rabim po vsej verjetnosti nove servo cevi, ker so oil coolerju v napoto, oz. fitingom, in jih bo treba drugje spelat. fun fun.

Slika

Fuel rail od formule naj bi prišel jutri, pa javim al paše al ne paše :D To je to za danes. Peace.
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

NADALJUJAMO


Star, pohabljen, zanemarjen filter od espaca v6 sem dal pobarvat. Hotel sm komplet črno, pa so me prepričali v kontra, češ, da je obična črna preveč normie. In se strinjam. Cel ohišje pošmirglan, primer, pobarvan, zgleda sexy, v avtu še bolj. Sploh ko sonce posveti gor je UUUUUUUF :D

Slika
Slika
Slika
Slika

Sledeče, avto je zdej v garaži, ki se počasi prilagaja novemu lastniku. Je bil tud projekt spraznit vso šaro.

Slika

Fuel rail od formule je prišel, vendar konkretno deformiran, smells like scam. Poslal nazaj, refund še čakam, pa ga pomoje nebom dočakal :roll: Zato sem si umislil fuel rail od KTR-a, ter ker sm bil žalosten in nabasan, še shifter od Pure Motorsport.

Slika

Potlej sm se lotil hladilnika za olje. Mishimoto termostatic sandwich plate, sandwich plate adapter, univerzaln 10 vrstni hladilnik, an10 fitingi pa cev. Vse kar je že bilo na sandwich platu zategneš, da je ziher, ali pa da se boš v prihodnosti tolažil da ˝si pa ja dost zategnil˝. Okrog senzorjev teflon trak, da si še bl ziher. Zadeve daš gor in zategneš. Zadeva stoji malo postrano, a je to nažalost edina opcija. Namreč inženirji za F4R motorjem so rekli NE! NOBEN NEBO IMEL TEGA GOR, NE NE NE NE NE N EN EN EN EN EN EN ENE N! in so senzorje dal na take pozicije, da drugače zadeva nemore stat kot malo postrani.

Slika
Slika

U štartu sm naročil obično cev za PTFE fitinge, pa se mi je zdela premal upogljiva. Zato sem pametno ignoriral besedilo na spletni strani, kjer v capsu piše NOT SUITABLE FOR PTFE FITTINGS, pa nabavil an10 flex cev. Šus u glao ali štrik okol vratu ko sem robo dobil, ker je itak čist drugačna cev.

Slika

Na levi je flex cev, na desni PTFE. Problem je, ker je flex cev drugače grajena, in fizično ne spraviš gor železja od fitinga, kateri pride med kovinski ovoj in samo cev. Tudi če bi ga, ima flex cev luft vmes, in nebi dobro prijel. PTFE fiting ima za razliko od swivel fitinga, kateri se samo natakne čez cev in zategne, eno posebnost, in sicer en kovinski del, kateri pride med ovoj in samo cev. Ta naj bi služil kot še dodatno tesnenje, da ti kaj ne spušča. Nič posebnega skup dat, razlika samo v cevi. Primer fitinga spodaj (Not the actual oil pipe fitting)

Slika

Na koncu sem uporabil staro cev, ker sem prokužil kje zadevo speljat in je bilo pičkohvatno. Okoli cevi nalimaš 5 plasti izolir traka, potlej fleksarca in dobiš zelo lep rez. Nato čez natakneš ˝matico fitinga˝, izolir trak odlimaš, vmes nabiješ ono železje, in se matraš in matraš, da daš zadevo skupaj. Ko nardi *CLICK*, veš da ti je jezus namenil dobro voljo in samo hitro zašravfaš. In predn se zaveš svojega obstoja, imaš tak lep, estetsko sexy fitting.

Slika
Slika
Slika

Potlej sm moral ponovno vzet kiler dol, pomerit za luknje hladilnika, povrtat, hladilnik privijačit, pomeriš cev, ponoviš fiting 3x, in vola! Imaš vsaj v teoriji funkcionalni hladilnik olja. Vse daš skupaj, ŠE NE ZATEGNEŠ, ker boš tolk še 2x podiral najmanj, in si odpreš pivo.

Slika

Tud z intakom ne zgleda napačno, je kar uredu.

Slika

Potlej se vsedeš v out of place kamp stolček, odpreš pivo, in daš za šalo na zvočnik ˝Željko Bebek - Sinoč sam pola kafane popio˝, zaradi napačnih denarnih odločitev, nakar ugotoviš, da to sploh ni šala. Depresija.... (Tiste rjave male nosilčke please ignorirat, se bodo barvali ob priliki)

Slika

Preden sem hladilnik dajal gor, sem probal, kako bo zadeva zgledala na koncu. Je mal čudno, da pišem nakoncu, ker spada na začetek, but ey.

Slika

Neki tazga v teoriji. + mal elektrike pa catch can, da se losam tega debilskega filterčka :roll: :roll: :roll:

Potlej še shifter. Dali smo ga gor, za estetiko, ni pa še nič narejeno, ker čakam heat shield da se pojavi, kadar se bo pač pojavil. Potlej pa še to. Slikica za pokušino. Manjkajo mi samo pofukani recaroti trendlines od trophy-a, ampak noben nima pa tud če ma, noče prodat. Če pa že hoče, pa noče poslat.... Uglavnem, če kdo pozna koga ki to ma, prefferably z runerji, se priporočam.

Slika

To je to za ta update. Čakam cevi za bencin, ker sm uzel flex namesto PTFE :mad: :mad: :mad: , pa še par fitingov. Potlej pa zrihtamo še to :D Do takrat pa čim več žlahtnega iz zelene pločevinke :D
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
nightmare
Prispevkov: 2801
Pridružen: 11 Mar 2007, 20:21
Kraj: Cerknica

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a nightmare »

Vrhunska tema je ratala tole, pohvale. Sam še zarad tebe pridm na tale forum počekirat, če je že kej nouga objavlenga, da se mal čudim in mal nasmejim.

Lp, Samo
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

nightmare napisal/-a: 15 Dec 2020, 13:13 Vrhunska tema je ratala tole, pohvale. Sam še zarad tebe pridm na tale forum počekirat, če je že kej nouga objavlenga, da se mal čudim in mal nasmejim.

Lp, Samo
Vsak prispevek je dobrodošel :wink: Je pa žalostno, da ni večje aktivnosti več na forumu :/ Se mi na čase zdi, kot da sam sebi slike limam. Za heatshield, ter cevi računam, da bodo dostavljeni tekom tedna / začetek drugega tedna, pa se bomo potlej lotili še bencina tak da spremljat temo fantje! Ko bo to vse narejeno gremo na elektriko, tisto bo pa sploh spektakel :D :D
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
franko
Prispevkov: 708
Pridružen: 28 Jul 2009, 13:58
Kraj: dolenjske benetke

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a franko »

Ne limaš sam sebi, ampak nas je kar nekaj ki zelo radi beremo to temo, vendar nimamo nič pametnega za povedati :D
use se da sam če se če
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

franko napisal/-a: 15 Dec 2020, 23:00 Ne limaš sam sebi, ampak nas je kar nekaj ki zelo radi beremo to temo, vendar nimamo nič pametnega za povedati :D
Na tej točki je vse pametno :D Samo pričat! Uglavnemmmmmmmm.....

Pojavil se je zadnji heatshield, ki sem ga potreboval, tako da so sedaj totalno nepričakovano vsi novi :? Se pa itak spodobi :D Če je že nov izpuh, naj bodo novi tud vsi heatshieldi :D Sledeča slika je definicija sreče, prav tako za primerjavo kok velik je :P velik... :cry:

Slika
Slika

Zdej je tud un mali prišel na vrsto, ki mi hod v napoto že pol leta. Seveda vsi vijaki, varovalke novi.. šparal pa namo.

Slika

In zmontirano zgleda res sexy :oops: Problem imam samo s temi wnb maticami, ker so te ˝štuci˝ po večini že tolk oguljeni, da ne prime več, in vsi po večini padajo dol. Bom po vsej verjetnosti zamenjal s tistimi plastičnimi samoreznimi maticami + podložka, je dost stran, ter dost trdo, da bo zdržalo temperaturo.

Slika

Zgleda pa tk.

Slika

Slika zdej vidim, da je res bl slaba, ampak predstavljejti si samo ˝vse novo˝ :P

Zdej me moti samo še katalizator, ker je rjav in se ne ne sklada z okolico. Pa me matra, ampak nevem če bi še enkrat podiral, ker je en ***** zašravfat iz zgornje strani, kjer se združi s kolektorjam :roll: :roll:

Uglavnem to je s temu zdej fertik, se bo ob priliki nastavil shifter. Nadaljujemo. Lajtnge za benz k sm končno dobu taprave.

Fuel rail sm potlej vzel od KTEC-a, v 10 minutah v mojem lastništvu sem ga pohabil, ampak sem strokovno popilil poškodbo, tako da mora vse še normalno funkcionirat, ker ima rob še kar :cry: :P

Slika

Na spodnji strani lajtnge sm ponucal fitinge od Torques UK, naj bi bilo ok. So neki compact design z dvema gumicama, zato sklepam, da zadeva drži. So mi všečni, in tud cena je ok. Prvo razšravfaš, natakneš ˝lunco˝ čez obstoječo cev, natakneš gor preostali del fitinga, zašravfaš. Že po filingu boljši kot tisti ˝quick release˝ z neko plastiko znotraj, kateri so po reviewih čisti šrot.

Slika
Slika

Ker je fuel rail drug, sem si morla omislit tud drug FPR, vzel sem od AEM, pa cagar od Aeromotive. Z mal težav pride na direktno mesto originalnega, iz spodnje strani AN6 banjo fiting, pol pa drugač ni šlo zarad pozicije, sm ponucal 180 stopinjski fiting pa cev dalje.

Slika
Slika

Lajtnge sestavt ni nič posebnega, smo obdelal v zgornjih postih, tako da se temu ne bom preveč posvečal. Mi je ok, da se lahko fiksirajo v obstoječe nosilce za original lajtnge.

Slika
Slika
Slika

Edino kar mi gre res na ***** je to, da sm kupil te separatorje lajtng, ampak spet neka mutna posla, in so separatorji preveliki za cev :roll: Narazen jih že da, to itak, cevi pa ne drži ampak se kar vozi gor pa dol, tako da money wasted there.

Slika

Sm izbrskal ene od SP TAKEGAWA, sicer delajo za motorje, ali lajtnga je lajtnga :D Sam rabm pomert, da se nebom spet nategnil. So pa lepi :D

Slika

Bodo pa res potrebni, ker lajtnga zdej pleše v zgornjem delu, me res nervira, jih rabim skup spet. To je to, kar se tiče bencin lajtnga, razn če bo kej spuščalo (boh ne dj), pa da bo treba kej modificirat... Vsaj fitingov mam dost še za modifikacije xD

Najbl vesela novica je pa itak to, da sm si končno izboril pofukan splitter za odbijač, sicer ni od lagune, je od espaca, tko da če prej ni blo mišlen, bo zdej 200% spredej drzu po tleh, pa se bo sam zdeformiral v dimenzije tistega od lagune :D :D

AMPAK REJOYCE FOR WE HAVE THE SPLTTER

Slika

Toj to. Čakam ponedeljek, da lahko dobim fleho aluminija, ter scmarim nosilec za akumulator ipd. zadeve. ALSO, če kdo pozna koga, ki bi na CNC iznaredil 4 cilindre, višina 25mm, da bi bli za podlogo za nosilec, s sredinsko luknjo za magari m6 vijak. Identično kot v spodnji sliki.

Slika
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Small update


S pomočjo high IQ kolega, sem izrisal šablono za nosilec akumulatorja, katere nosilec, so mi zrezal in pošvasal iz inoxa. Zaradi prostora in postavitve, je narejen striktno za 50ah akumulator, upajmo, da bo dovolj. Ko smo ugotovil, točno na kateri poziciji mora zadeva bit, smo pomeril višine za valjčke z navoji. Te so se prav tako našvasali na sam nosilec akumulatorja. V nosilec menjalnika so se nato zvrtale luknje, nakar nosilec akumulkatorja postaviš noter, spodaj podložka, ter matica, in si zaključil zadevo. Z zadnje strani se akumulator samo zatakne, je narejeno pod kotom, spredaj bo pa privijačen. To še ugotovaljam.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Omislil sem si tudi novo škatlico za + klemo, estetsko zadovoljivo.

Slika

Nato sem ugotovil, da bo en vijak problem, če bo treba zadevo kdaj podirat, ko bo vse že sestavljeno. Pocahnal sem, nosilec menjalnika vzel ven, fleksarco v roke pa gasa. Ni ravno lepo za pogledat, služi pa namenu tako da :D V bodoče nebo problemov.

Slika
Slika

Vmes sem čakal voljo do življenja, in sem kolegu ročno spoliral en ohišje termostata za škodilak favorita. Če kdo kej rabi za polirat, se vse da zmenit :D

Slika
Slika

Fiksiral sem tudi servo cev, mi je kapnilo za kaj lahko uporabim te male objemke.

Slika

Potlej sem na šihtu dal pobarvat zadnji odbijač, tkao da zdej ni več gay rumene barve ampak lep srebrn. Sicer me moti, ker je pač nova barva in res izstopa napram ostalem avtu, ampak nimaš kej :roll: Celga avta nebom dal štrihat zaradi tega :D ok mogoče...

Slika
Slika
Slika
Slika

Vmes vmes sem poslal še svoj ECU v UK do EFI parts na base mapo, da bo avto vsaj normalno zalavfu in kokrtok vozen, predn gre k enigmi na fine tuning. Pomoje sem ga dost zapakiral, da bo folku jasno da se tega ne meče po tleh :roll: Po mesecu sem ga dobil nazaj, tako da smo ready. Bi ga pa tud moral pobarvat, ker bo spredaj zelo viden, pa imam nek odpor do tega...

Slika
Slika

Nato smo se konno lotil štroma. Tle še čakam par zadev, ker sem ugotovil, da par nosilcev za kable manjka, se sploh nebom poglabljal kam je to šlo, tako da imam to naročeno straight from da ghetto UK, pa še par konektorjev ker so sfukani, in raznih plastih etc... Nekaj konektorjev sem si izboril pri nas, ostalo čakam. Naročil trak za kable povijat, pa zaščitne cevi pa nwm kaj še vse, da bo lepo. Je pa treba počakat da pridejo tisti nosilci, ker so kabli vsi razpuščeni, ker jih nič ne drži na mestu. Sem pa lociral par domovanj pajkcev, tako da bodo vsaj ti meli frišno izolirane domove :bday:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Za zaključek sem naročil nov nosilec za inercijsko stikalo, spucal rdeč pokrovček, kaj to K2 ne spuca :D , in je ko novo.

Slika
Slika
Slika

Tle se zadeva neha, dokler ne dobim robe from UK. To pa zna trajat, ker je brexit vse sfuku... DO TAKRAT PA ČIN ČIN :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Hmmm......

Slika
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

EDIT (Na bolj normalne ravni) - ZALAVFU!

Ko sem se na internetu strokovno izobrazil, sem se odločil zamenjat šipko za olje. Teorija gre tako, da staro daš stran, in zmontiraš šipko od trojke 197 / 200. Vse paše, pa še opcjo imaš normalno pogledat olje, brez da maš na rokah rokavice za piškote pečt, ker je pri zgretem motorju vse tako vroče, pa še zajebano jo je ven dobit, ker je vse našarjeno s tem sesalnim kolektorjem etc.

Torej naročil sem šipko od trojke.

Slika

V teoriji staro šipko pogreješ, ter jo preprosto izpuliš ven. A pa pri garažnih projektih kdaj kaj gre kot more da gre? NE. Šipko strokovno pogrejemo, ter z rorcangam po domače, probavamo izvleči zadevo. Zgornji konec da, spodnji distančnik, pa na žalost ostane noter v bloku, nakar nam ostaneta dve opciji:

1: Pogrej, reskiraj da zažgeš olje (zakaj je bil noter tudi sam nevem, ampak smo ga prej dali noter preden smo zvedli za to informacijo da šipka paše bla bla), zabij noter izvijač, in upaj, da lahko poruvaš ven.

2: Se sprijazniš da bo treba karter vzet dol, iz spodnje strani izbit distančnik ven, novo dihtngo za karter, veliko živcev in volje, ter denarja, posledično gostilna.

3: Opcja 1, sledi gostilna, nato opcja 2.

Naravno izbrana je bila opcja 3. Karter ponovno dol, iz spodnje strani izbit distančnik, novo tesnilo karterja, nove vijake karterja (again :roll: :roll: ), vse nazaj skupaj, čudežno vse paše, slike v prilogi.

Slika
Slika
Slika
Slika

Nov distančnik

Slika

Nova šipka

Slika

Novo tesnila karterja + vijaki (ki jih ni na sliki ampak so tam, IMAM RAČUN BRUH)

Slika

Pa seveda silikooooooooon, za po spojih napacat

Slika

Edino kar je še bilo, je bilo treba zakrivit del, ki se privijači na nekaj. Hvala bogu je vse aluminij, in je bilo đabe. (lažem, trpel sem, NEKDO NAJ ME ODREŠI, OH GOOOD)

Slika

Po tej operaciji, sem bil zadovoljen, čeprav psihično sfrustriran, kajti karter tle negre kar tako za ˝đabe˝ dol. Vsaj lahko olje normalno pogledam brez pekarskih rokavic. Sedaj zgleda takoleke.

Slika

Dalje smo se lotili elektrike. Malo sem zmodificiral nosilec kablov pod termostatov, in to s fleksarco. Dalje smo pocinili vse kable na dolžino, po domače skrajšali / podalšali, da bo vse pasalo na mero kot mora, da smo lahko potem en korak bližje zalavfanju :D

Slika
Slika
Slika

Neki preveč slik od tega nimam, ker nima smisla, dolgočasni kabli, you get the point. IN POTEM!! AVTO DA KONTAKT!

Slika

Po dveh letih, veselje nepopisno, ampak dobr, da sm mel plato pira v hladilniku :D :D :cry: :cry:

Avto da kontakt, ampak avto ne vžge. Vergla, ampak ne vžge. Dobar, da je kolega štromar, da se je poglobil, ker jaz štroma ne maram!! Konektorji vsi štimajo, . mase so bile zamenjane, ampak pumpa ne da bencina.

Slika
Slika

Zakaj mi to delaš :( :( :(

Slika

Komplet novi releji za pumpo and stuff. Domača popravila se niso obrestovala :P

Slika
Slika

Na koncu se je itak izkazalo, da je bil problem samo v masi nad menjalnikom, katera ni bila dost privijačena sooo.....

Slika

Pa če je že vse novo, naj bodo še releji pa fasada na bajti ane kajjjj.

IN AVTO ZALAVFA, RES ODFUK, NEVERJETNO, BREZ PROBLEMOV (se vrnemo k tem), KONČNOOOOOOOO :drinking: :drinking: :drinking:

INSERT VIDEO KO GA NAJDEM

Spušča bencin na regulatorju, spušča olje na sandwich platu... Zato sem vzel iz predala top secret kit, ki se mu reče LOCTITE, EPOXY, TER AQUA KIT! + dodatki.

Slika

Vse zadihtano levo, desno, gor, dol pod kontrapezom, ni da ni, 0 LEAKS. Number of terror attacks in Poland? 0

Slika

Ko je zadeva kolkar tok funkcionirala, se je vse podrlo, again, da se je lahko napeljava povila, in detajli uredili.

Slika

Elektrika prej

Slika

Elektrika potlej potem poj :oops: :oops:

Slika

Par zadevc sem še s tem povil, ker sem opazil, da so nekateri kabli stopljeni, ker so preblizu motorja.

Slika

Povito in speto skupaj kokrtok.

Slika
Slika

Sexi in estetsko. Dalje sem pojačal nosilce fuel raila. S tem mislim, da sem trpel 5 ur in rezal aluminij, ter ga ukrivljal, enkrat 2mm preveč, enkrat 2mm premal, dokler mi ni končno ratalo. Rezultat je tak, da ga sedaj lahko zapneš (fuel rail) na dvigalo, in vzdigneš cel avto.

Slika
Slika
Slika

Drugi detajli vključujejo, pobarvan ˝nosilček˝ za šipko olja

Slika

Par novih senzorček, amongst many.

Slika
Slika

Končno tamal heatshield od najbolšega dilerja from UK. Nažalost rabljen, ampak jbg, bolj kot nič.

Slika
Slika

Dal sem našvasat matico na nosilec akumulatorja, ker jaz ne znam švasat :drinking:

Slika
Slika

Cel nosilc je mojstrovina itak.

Slika

Pobarvat sem dal pleh, ki zakriva ventilator gretja pa klimo ki je ni več and stuff.

Slika
Slika

Umes sem dobil pack vijakov, tako da so vsi novi, kjer se le da.

Slika

Tapravi separatorji cevi.

Slika

Naslednje je sledil, ker sledi sledečemu sledi, catchcan. Potreben tako kot jaz, vzel od mishimiotot, za zmontirat ni nobene znanosti. Greš v merkur, greš do gospe na orodju ki neve zakaj je tam, naročiš orodje za kovice z navojem, čakaš, da pridejo, si zadovoljen, zvrtaš 2 luknji, kateri si strokovno pomeril, in vprešaš kovico z navojem. Nato fukneš gor neki na silo, ker si tok postran zvrtu luknje, in imaš catchcan.

Slika
Slika
Slika
Slika

Ker sem ugotovil, da se drza v motor, kar lahko stopi cev, sem jo še malo povezal v tisto zlato temperaturno reflektno folijo. Se lima dost gay, in je gay, ampak naj bo, saj se ne vidi.

Slika

Izboril sem si še edino novo dihtngo za loputo, sem jo rabil, ker sme bil prej brez :drinking:

Slika

Za zadnjo stvar pa še tole.

Slika

Off with you, na tvoje mesto pride nekej boljšega :lol: :lol:

To je to za ta update. Sem v procesu odmontaže sisač kolektorja, again... , nato še par detajlov. Od PMS sem naročil stud kit, čakam še frišne distančnike, odzračimo bremze, in v teoriji bo avto vozen. Base mapa od EFI dela ko urica, bo pripravljen za enigmo. Če bo še kaj takega vmes bom postal, do takrat pa v našem duhu.

:drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:

P.S. Se izvinjavam za vse typote, sam res mi gre na ***** ta Hamilton pa je treba pit pa bit živčn.
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Sebastijan
Prispevkov: 524
Pridružen: 17 Jun 2008, 22:06
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Eden izmed redkih, ki se mu še ljubi avto predelovati. :angel: :angel: :angel:

Kar tak naprej.
Renault ZOE 2014
Citroen c5 2.0 hdi 2003
Renault megane 1.9 dti letnik 1999 - že davno šel počivati
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Sebastijan napisal/-a: 02 Avg 2021, 11:34 Eden izmed redkih, ki se mu še ljubi avto predelovati. :angel: :angel: :angel:

Kar tak naprej.
Kaj pa vem :) Garažnih projektov je drugače dosti, z razliko, da jih bore malo še opisuje potek po forumih :cry: Gremo pa itak dalje! :D 3 od 5 paketov so že na carini tako da 8)
Clio 172 ph 1 woohooo
Odgovori