Clio RS 172 PH1 by Houly
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
Nočem solit pameti, samo ti se resno igraš s svojim življenjem fant. 12kg akumulator pritrjen s 4 vijaki, resno? Predstavljaj si da bi rabil bog ne daj hitro zabremzat ali pa da bi se kam zaletel, dobiš akumulator v glavo, boš dirkal samo še na Žalah Isto s stikalom, da ti sredi ovinka nekje ugasne motor in si brez servota in bremz, imaš veliko možnosti končat pod cesto.
Ne se igrat s temi stvarmi, isto s kletko. Kot prvo, boš ob tablice ko te prvič ustavijo, kot drugo s kletko brez čelade se nimaš kaj vozit. Ti ne želim da z glavo okusiš trdoto jeklene cevi.
Predelave so dobre, lepo da še kdo to rihta. Pobiranje roba gum je pa problem v tlaku in/ali podvozju (geometrija, optika).
Polagam na srce, ne igraj se z življenjem sebe, sovoznika in ostalih udeležencev v prometu, poskrbi prosim za varnost v prometu.
P.S.: Imaš kakšno sliko odprtega plenuma tega intake-a? To bi jaz nabavil za svojega, noter daljše trobente in večji plenum, bi se moglo poznat kar nekaj v srednjem območju. Ker v dvojki vidim da je še nekaj prostora do maske (če porežeš vezno), v enki mi ga malo primanjkuje...
Ne se igrat s temi stvarmi, isto s kletko. Kot prvo, boš ob tablice ko te prvič ustavijo, kot drugo s kletko brez čelade se nimaš kaj vozit. Ti ne želim da z glavo okusiš trdoto jeklene cevi.
Predelave so dobre, lepo da še kdo to rihta. Pobiranje roba gum je pa problem v tlaku in/ali podvozju (geometrija, optika).
Polagam na srce, ne igraj se z življenjem sebe, sovoznika in ostalih udeležencev v prometu, poskrbi prosim za varnost v prometu.
P.S.: Imaš kakšno sliko odprtega plenuma tega intake-a? To bi jaz nabavil za svojega, noter daljše trobente in večji plenum, bi se moglo poznat kar nekaj v srednjem območju. Ker v dvojki vidim da je še nekaj prostora do maske (če porežeš vezno), v enki mi ga malo primanjkuje...
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
jst bom v kratkem razkopavu intake, ker se bo delalo neke predelave, več v nt nt boš pršu mimo pogledat ko bo.
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
Kul, javi ko boš. Rabu bi videt razdrt plenum, da vidim kako zgleda iz notranje strani.
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
Ja glej iz napak se učimo Akumulator je zrihtan (gledaš prejšne poste), ter nebo šel nikamor, stikalo je pa tudi prestavljeno na drugo lokacijo. Kar se kletke tiče je nebo, ker nebom plačeval polovične cene za carino, res so barabe.kmetek napisal/-a:Nočem solit pameti, samo ti se resno igraš s svojim življenjem fant. 12kg akumulator pritrjen s 4 vijaki, resno? Predstavljaj si da bi rabil bog ne daj hitro zabremzat ali pa da bi se kam zaletel, dobiš akumulator v glavo, boš dirkal samo še na Žalah Isto s stikalom, da ti sredi ovinka nekje ugasne motor in si brez servota in bremz, imaš veliko možnosti končat pod cesto.
Ne se igrat s temi stvarmi, isto s kletko. Kot prvo, boš ob tablice ko te prvič ustavijo, kot drugo s kletko brez čelade se nimaš kaj vozit. Ti ne želim da z glavo okusiš trdoto jeklene cevi.
Predelave so dobre, lepo da še kdo to rihta. Pobiranje roba gum je pa problem v tlaku in/ali podvozju (geometrija, optika).
Polagam na srce, ne igraj se z življenjem sebe, sovoznika in ostalih udeležencev v prometu, poskrbi prosim za varnost v prometu.
P.S.: Imaš kakšno sliko odprtega plenuma tega intake-a? To bi jaz nabavil za svojega, noter daljše trobente in večji plenum, bi se moglo poznat kar nekaj v srednjem območju. Ker v dvojki vidim da je še nekaj prostora do maske (če porežeš vezno), v enki mi ga malo primanjkuje...
Za pobiranje gum se strinjam, da je kriva optika. Ga vleče malo v levo (kot prvo), kot drugo je pa camber malo sfalen, tako, da je treba to popravit. Sem pa vzel nasvete dirkačev, kar se tlaka tiče. Sprednji 2 pumpaš na 2 bara flat, zadnji dve pa na 2,6-2,8. Kakšna je to razlika ko gre avto v ovinek, komaj sem vrjel.
Za plenum bom pa naredil drug topic, da se ne smeti v tej temi s tem. Pričakuj ga danes popoldne, notri bodo pa vse slike od vseh delov.
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
UPDATE
Avto se je z 248.000 kilometri odjavil, ter čaka začetek sezone oz. odvisno od financ, mogoče pride na zadnji trackday.
Novega bore malo, vgrajen sabelt volan (momo boss kit+volantech dvo-gumbni bracket za hupo). Priporočam vsakemu, odlična investicija, ter filing za volanom... Kriči pa po quick racku zaradi manjše velikosti. Na podstrehi se mi počasi nabira roba (nov zadnji odbijač zaradi drugega izpuha, nov sprednji odbijač, billet tessa motorsport intake, CM composites sprednji splitter, etc...)
Od angležev sem si nabavil mimogrede tudi trophy spojler, tip ni vedel kaj ima in sem ga dobil za dober denar. Nažalost je plave barve, če bo šel na avto se še odločam.
Sem pa opazil, da je konkretno začel ˝scat˝ olje skozi filterček, bo treba ponovno namontirat catch-can, sploh nevem zakaj sem ga vzel stran..
Avto se je z 248.000 kilometri odjavil, ter čaka začetek sezone oz. odvisno od financ, mogoče pride na zadnji trackday.
Novega bore malo, vgrajen sabelt volan (momo boss kit+volantech dvo-gumbni bracket za hupo). Priporočam vsakemu, odlična investicija, ter filing za volanom... Kriči pa po quick racku zaradi manjše velikosti. Na podstrehi se mi počasi nabira roba (nov zadnji odbijač zaradi drugega izpuha, nov sprednji odbijač, billet tessa motorsport intake, CM composites sprednji splitter, etc...)
Od angležev sem si nabavil mimogrede tudi trophy spojler, tip ni vedel kaj ima in sem ga dobil za dober denar. Nažalost je plave barve, če bo šel na avto se še odločam.
Sem pa opazil, da je konkretno začel ˝scat˝ olje skozi filterček, bo treba ponovno namontirat catch-can, sploh nevem zakaj sem ga vzel stran..
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
Tole ni original spojler od Trophya
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
Popravi me če se motim:skopusnik napisal/-a:Tole ni original spojler od Trophya
Cup spoiler:
Trophy / v6:
Dual:
Kot in svetloba na sliki sta čudna, je pa isti trophy. Spodaj so še markacije in kataloška, se pa bolj slabo vidi ker je bil 2-3x barvan.
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
Tista šprica za pranje zadnjega stekla izgleda precej dlje od vogala stop luči kot na srebrnem zgoraj.
Katera kataloška je napisana?
Katera kataloška je napisana?
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
7711421152skopusnik napisal/-a:Tista šprica za pranje zadnjega stekla izgleda precej dlje od vogala stop luči kot na srebrnem zgoraj.
Katera kataloška je napisana?
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
No danes sem dobil še CUP spoiler. Ta je po vseh merilih original Kar je @skopušnik napisal za trophy spoiler drži. Spojler je kopija, se vidi po lokaciji šprice. Sem modela povprašal po tem, pa je rekel, da je samo naredil kot neko štempiljo z renault logotom pa kataloško, in zatopil v plastiko, ter pobarval. Ampak hey. Bil je poceni, pa nikjer ni sfukan Bomo videli kam bo šla zadeva.
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
No pa gremo ponovno v en dolg dolg post... Nevem a nej pišem na dolgo al samo na kratko. Bomo vidli.
Torej zadeva sledeča. Motor sem se odločil vzet ven, ter prečekirat stanje, ter po potrebi obnovit vse, kar je zjebano, tako da smo s tem preživeli lepe sončne dni. Po malo jebanja je šel motor ven.
Po zabavnem transportu na lokacijo podiranja, se je dal na stojalu, ter začel podirati. Ugotovitev sledeča: Odmične poleg tega, da so na delu, kjer pride orodje za fazo odlomljene so uredu, ventili malo pokrivljeni, bati uredu, oljna pumpa zanič, temu primerno tudi ležaji. Prilagam še več slikic.
Po končanem podiranju motorja, se je dalo podret tud menjalnik, da se je videlo na čem smo. Situacija sarkastično uredu. Ležaji uničeni, prestavne vilice obrabljene, zobniki obrabljeni, sinhroni...
Medtem ko se je naročevalo material in diskutiralo o naslednjem koraku in kam bo obnova šla, sva s kolegom podrla most, z namenom barvanja. Zadeva je šla potlej malo dlje.
Začuda je šlo vse BP, 1 vijak je sploh bil komajda kaj zategnjen. Zelo lepo.
Most se je nato podrl, letev dol, roke smo požagal preč, ker so bili vijaki toliko zarjaveti. Seveda je bilo zarjaveto še kaj drugega..
Ko smo prešali ležaje iz rok ven, je en explodiral in roko je pokrivilo. Sem vrgel v smeti in naročil druge
Po zaključenih postopkih je šla cela karavana na peskanje, torej most in arb. Čez del, ki je bil poškodovan (ker je odtrgalo nosilec menjalnika), se je zavarila 3mm ploščica, strokovno narejeno. Bog nebo več odtrgal tega nosilca.
Naslednja postaja so bili OBI, generalni pokrovitelj Merkur, ter KupiBarve lesce. Zapravili večjo količino denarja za temperaturno odporne spreje, dvokomponentne lake, ter hammerite. Slednjega sem uporabil za štrihanje mosta, ter arb-ja. Zadevo priporočam. 5 slojev na vsako stran, medtem ko jih je arb prejel 6. Tudi tiste 2 mala ˝stabilizatorčka˝, ki prideta iz mosta na karoserijo sem popenzlal s hamerite.
Vmes se je peskalo in barvalo še vsega in svašta. Nebom pisal kaj se je peskalo, ker se mi neda, pisal bom samo kaj je bilo barvano (lahko kaj pozabim, ampak vse kar se lahko spomniš):
-Nosilci motorja /menjalnika
-Volanska letev + servo cevke
-brake booster
-nosilci servo pumpe
-vsi drugi nosilci
-blok
-pokrov ventilov
-tiste 2 kvadratni plati, ki prideta iz mosta na karoserijo
-karter
-nosilca zobate letve
-notranji del pri brake boosterju ( tista plata s pedali, je bila rjava z notranje strani)
-Še pa još...
Večina zadev pobrušena z žično krtačo (oz. tist okrogel nastavek za na elekrično bormašino pa gasa), oprana z brake cleanerjem, ter pripravljena na barvanje. Po večini zadev 4-5 slojev temperaturne barve, ter po 3-4 sloje dvokomponent laka.
Seveda so bile tudi priprave. Npr. piljenje ostankov original castinga na pokrovu veentilov, da bo bolj lepo (tiste pikice popiljene). Vse je v detajlih fantje.
Šajn je lep in pride do izraza. Upam samo, da bo držalo.
OFFTOPIC bi notri vrgel, kaj se zgodi z zgornjim powerflex nosilcem od motorja. Insert je čisto prežgan od vročine, estetsko zelo moteče.
-----------------------------------------
Bil je lep rjav, pa se je porihtal
Razlika opazna tudi pri letvi! Ko bodo cevke gor bo za popizdit lepo
Prej:
Potem: Pozabil slikat, bom dodal kasneje, se ziher vidi kej iz drugih slikc
Po končani operaciji (za sedaj), se je vse posamično zavilo v folijo, ter čaka montažo!
Most, sedaj suh in negovan, se je zafilal z voskom, da nebo kakšnih rjavih incidentov v prihodnje.
Naslednji korak je bilo pranje okrog motorja. Kot prv, demontaža abs-a, ter nosilca, ter zaščita luknje brake boosterja. Reno si je zamislil odličen sistem vpetja ABS enote v nosilec, tako da sem ga z roko navrl, nakar ga je odfukalo iz nosilca, v karoserijo, ter na tla. Hvala bogu je bil na tleh debel karton. Počil je pri konektorju, pa en pokrovček zadaj. Upam, da še dela xD Če pa kdo ve kaj je pod pokrovčkom, in če je kritično, naj pa pove. Slednji se je očistil s čistilno peno, in spihal z zrakom, da je čim manj posegov v njegov naravni habitat.
Ko je bilo vse ˝zaščiteno˝, sem okrog motornega prostora nabil polovico spreja K2 engine&parts cleaner, in z gobico za posodo zdrgnil vse. Prav tako sem to naredil po kolotečnem predelu. Rezultat ni barvanje, temveč zgolj pranje po 19 letih.
Rezultat govori zase
Koloteki so dobili podoben tretma. Pranje, rja (začuda je je bilo malo) se je pobrusila dol, čez rjo se je dala rdeča industrijska temeljna, čez pa bitumen. Rezultat soliden, upam, da drži
Po rupah se je šlo kot pri mostu z voskom, da bo čimmanj incidentov.
Dalje, na fedrih zgornje gumice fuč, malenkost v seriji malenkosti...
Začuda se gewinde držijo tudi po vsem tem času in zlorabi.
Nadaljujemo.
Roba je začela počasi kapljat. Na slednji slikci si lahko pogledate fantje in dekleta, kako nekatere 4 mestne številke tudi fizično zgledajo. Zelo zanimivo.
Zgornja slika je krepko v 4 mestne številke, medtem ko je spodnja za menjalnik malo manj, pa vseeno 4 mestna. (na slikah ni vsega, predn bo kdo živčen kao, jermenice pa ni. ja pa je )
Kaj je novega bom probal naštet, čeprav bom 200 stvari izpustil po vsej verjetnosti:
-Novi ventili+fedri+tefloni
-novi batni obročki
-komplet dihtnge motorja
-kuplung
-garnitura jermena + rolce
-svečke, slednje imajo zelo strokovno ceno
-nova oljna pumpa
-batni obročki
-objemke letve
-kuplung zajla
-nove posodice za zavorno+servo+expanzijska+vsi pokorvčki, ker jih ne dobiš pri posodcah zraven
-obnovljen štarter
-...... pa ziher še kej pozabil..
Nadaljujem. Motor se je začel počasi dajat skupaj. Ročično in druge komponente se je primerno očistilo z bencinom, da se je govno primerno spralo stran. Po vseh renojevih postopkih smo namontirali ležaje, ter ročično zategnil po momentih na svoje mesto. Prav tako smo na bate zmontirlai batne obročke, tam pa se je zadeva zaključila, saj se čaka ARP šravfe, pa so amerikanci bolj balkan express kot kaj drugega.
Novi obročki in montaža
Malo kasneje sem dobil še glavo. Ventili strokovno vstavljeni, sedeži ventilov pobrušeni, glava zbrušena ter očiščena. Ni da ni. Nažalost se montaža tukaj ustavi zaradi ARP vijakov. Nasrečo je še veliko drugega.
Zavrtel sem par angležov, ter si uspel priboriti odmične od 197, iz avta z zgodovino, ter prevoženimi 45.000 kilometri. Za 431 glih nebi dajal, ker je feedback za 197 uredu.
Nekje med tem časom je pricurljala tudi prva roba od Pure Motorsport. Nissens znižan kiler, comex ventilator ter install kit, ter forge cevi za hladilno.
Malo za tem še nov zavorni valj, pa nove jermenice,šalčke fedrov, nove roke, nimbus heat shield pa še en paket od Pure Motorsport...
Naslednja stvar so zavore. Za BBK še ni denarja, zato sem šel v obnovo čeljusti, ker nekateri prodajalci niso resni. prav tako bom vzel nove diske, tokrat klasične pa samo ds2500 ploščice. Spotoma bom pobarval še hub-e. Demontaža je bila zelo zanimiva, sploh ABS senzorjev. Slednji so mi omogočili vpogled v njihovo notranjost, saj drugače kot s šravfencigerjam, ter macolo ni šlo. Dobro, da so poceni novi right? Prav tako nebi zgubljal besed za vijake, kateri pomoje niso bili odšravfani že 10 let.
Da zaključim. Zavorese obnavljajo, par stvari se še čaka. Za podret je še zadnja prema, ter isti tretma kot most+koloteki zadaj. Počasi je treba sestavit zadevo skupaj. Zna bit, da se pozabul 100 stvari, ampak se bo že našel čas za take dotične poste Čakm živce in vreme. Lp.
Torej zadeva sledeča. Motor sem se odločil vzet ven, ter prečekirat stanje, ter po potrebi obnovit vse, kar je zjebano, tako da smo s tem preživeli lepe sončne dni. Po malo jebanja je šel motor ven.
Po zabavnem transportu na lokacijo podiranja, se je dal na stojalu, ter začel podirati. Ugotovitev sledeča: Odmične poleg tega, da so na delu, kjer pride orodje za fazo odlomljene so uredu, ventili malo pokrivljeni, bati uredu, oljna pumpa zanič, temu primerno tudi ležaji. Prilagam še več slikic.
Po končanem podiranju motorja, se je dalo podret tud menjalnik, da se je videlo na čem smo. Situacija sarkastično uredu. Ležaji uničeni, prestavne vilice obrabljene, zobniki obrabljeni, sinhroni...
Medtem ko se je naročevalo material in diskutiralo o naslednjem koraku in kam bo obnova šla, sva s kolegom podrla most, z namenom barvanja. Zadeva je šla potlej malo dlje.
Začuda je šlo vse BP, 1 vijak je sploh bil komajda kaj zategnjen. Zelo lepo.
Most se je nato podrl, letev dol, roke smo požagal preč, ker so bili vijaki toliko zarjaveti. Seveda je bilo zarjaveto še kaj drugega..
Ko smo prešali ležaje iz rok ven, je en explodiral in roko je pokrivilo. Sem vrgel v smeti in naročil druge
Po zaključenih postopkih je šla cela karavana na peskanje, torej most in arb. Čez del, ki je bil poškodovan (ker je odtrgalo nosilec menjalnika), se je zavarila 3mm ploščica, strokovno narejeno. Bog nebo več odtrgal tega nosilca.
Naslednja postaja so bili OBI, generalni pokrovitelj Merkur, ter KupiBarve lesce. Zapravili večjo količino denarja za temperaturno odporne spreje, dvokomponentne lake, ter hammerite. Slednjega sem uporabil za štrihanje mosta, ter arb-ja. Zadevo priporočam. 5 slojev na vsako stran, medtem ko jih je arb prejel 6. Tudi tiste 2 mala ˝stabilizatorčka˝, ki prideta iz mosta na karoserijo sem popenzlal s hamerite.
Vmes se je peskalo in barvalo še vsega in svašta. Nebom pisal kaj se je peskalo, ker se mi neda, pisal bom samo kaj je bilo barvano (lahko kaj pozabim, ampak vse kar se lahko spomniš):
-Nosilci motorja /menjalnika
-Volanska letev + servo cevke
-brake booster
-nosilci servo pumpe
-vsi drugi nosilci
-blok
-pokrov ventilov
-tiste 2 kvadratni plati, ki prideta iz mosta na karoserijo
-karter
-nosilca zobate letve
-notranji del pri brake boosterju ( tista plata s pedali, je bila rjava z notranje strani)
-Še pa još...
Večina zadev pobrušena z žično krtačo (oz. tist okrogel nastavek za na elekrično bormašino pa gasa), oprana z brake cleanerjem, ter pripravljena na barvanje. Po večini zadev 4-5 slojev temperaturne barve, ter po 3-4 sloje dvokomponent laka.
Seveda so bile tudi priprave. Npr. piljenje ostankov original castinga na pokrovu veentilov, da bo bolj lepo (tiste pikice popiljene). Vse je v detajlih fantje.
Šajn je lep in pride do izraza. Upam samo, da bo držalo.
OFFTOPIC bi notri vrgel, kaj se zgodi z zgornjim powerflex nosilcem od motorja. Insert je čisto prežgan od vročine, estetsko zelo moteče.
-----------------------------------------
Bil je lep rjav, pa se je porihtal
Razlika opazna tudi pri letvi! Ko bodo cevke gor bo za popizdit lepo
Prej:
Potem: Pozabil slikat, bom dodal kasneje, se ziher vidi kej iz drugih slikc
Po končani operaciji (za sedaj), se je vse posamično zavilo v folijo, ter čaka montažo!
Most, sedaj suh in negovan, se je zafilal z voskom, da nebo kakšnih rjavih incidentov v prihodnje.
Naslednji korak je bilo pranje okrog motorja. Kot prv, demontaža abs-a, ter nosilca, ter zaščita luknje brake boosterja. Reno si je zamislil odličen sistem vpetja ABS enote v nosilec, tako da sem ga z roko navrl, nakar ga je odfukalo iz nosilca, v karoserijo, ter na tla. Hvala bogu je bil na tleh debel karton. Počil je pri konektorju, pa en pokrovček zadaj. Upam, da še dela xD Če pa kdo ve kaj je pod pokrovčkom, in če je kritično, naj pa pove. Slednji se je očistil s čistilno peno, in spihal z zrakom, da je čim manj posegov v njegov naravni habitat.
Ko je bilo vse ˝zaščiteno˝, sem okrog motornega prostora nabil polovico spreja K2 engine&parts cleaner, in z gobico za posodo zdrgnil vse. Prav tako sem to naredil po kolotečnem predelu. Rezultat ni barvanje, temveč zgolj pranje po 19 letih.
Rezultat govori zase
Koloteki so dobili podoben tretma. Pranje, rja (začuda je je bilo malo) se je pobrusila dol, čez rjo se je dala rdeča industrijska temeljna, čez pa bitumen. Rezultat soliden, upam, da drži
Po rupah se je šlo kot pri mostu z voskom, da bo čimmanj incidentov.
Dalje, na fedrih zgornje gumice fuč, malenkost v seriji malenkosti...
Začuda se gewinde držijo tudi po vsem tem času in zlorabi.
Nadaljujemo.
Roba je začela počasi kapljat. Na slednji slikci si lahko pogledate fantje in dekleta, kako nekatere 4 mestne številke tudi fizično zgledajo. Zelo zanimivo.
Zgornja slika je krepko v 4 mestne številke, medtem ko je spodnja za menjalnik malo manj, pa vseeno 4 mestna. (na slikah ni vsega, predn bo kdo živčen kao, jermenice pa ni. ja pa je )
Kaj je novega bom probal naštet, čeprav bom 200 stvari izpustil po vsej verjetnosti:
-Novi ventili+fedri+tefloni
-novi batni obročki
-komplet dihtnge motorja
-kuplung
-garnitura jermena + rolce
-svečke, slednje imajo zelo strokovno ceno
-nova oljna pumpa
-batni obročki
-objemke letve
-kuplung zajla
-nove posodice za zavorno+servo+expanzijska+vsi pokorvčki, ker jih ne dobiš pri posodcah zraven
-obnovljen štarter
-...... pa ziher še kej pozabil..
Nadaljujem. Motor se je začel počasi dajat skupaj. Ročično in druge komponente se je primerno očistilo z bencinom, da se je govno primerno spralo stran. Po vseh renojevih postopkih smo namontirali ležaje, ter ročično zategnil po momentih na svoje mesto. Prav tako smo na bate zmontirlai batne obročke, tam pa se je zadeva zaključila, saj se čaka ARP šravfe, pa so amerikanci bolj balkan express kot kaj drugega.
Novi obročki in montaža
Malo kasneje sem dobil še glavo. Ventili strokovno vstavljeni, sedeži ventilov pobrušeni, glava zbrušena ter očiščena. Ni da ni. Nažalost se montaža tukaj ustavi zaradi ARP vijakov. Nasrečo je še veliko drugega.
Zavrtel sem par angležov, ter si uspel priboriti odmične od 197, iz avta z zgodovino, ter prevoženimi 45.000 kilometri. Za 431 glih nebi dajal, ker je feedback za 197 uredu.
Nekje med tem časom je pricurljala tudi prva roba od Pure Motorsport. Nissens znižan kiler, comex ventilator ter install kit, ter forge cevi za hladilno.
Malo za tem še nov zavorni valj, pa nove jermenice,šalčke fedrov, nove roke, nimbus heat shield pa še en paket od Pure Motorsport...
Naslednja stvar so zavore. Za BBK še ni denarja, zato sem šel v obnovo čeljusti, ker nekateri prodajalci niso resni. prav tako bom vzel nove diske, tokrat klasične pa samo ds2500 ploščice. Spotoma bom pobarval še hub-e. Demontaža je bila zelo zanimiva, sploh ABS senzorjev. Slednji so mi omogočili vpogled v njihovo notranjost, saj drugače kot s šravfencigerjam, ter macolo ni šlo. Dobro, da so poceni novi right? Prav tako nebi zgubljal besed za vijake, kateri pomoje niso bili odšravfani že 10 let.
Da zaključim. Zavorese obnavljajo, par stvari se še čaka. Za podret je še zadnja prema, ter isti tretma kot most+koloteki zadaj. Počasi je treba sestavit zadevo skupaj. Zna bit, da se pozabul 100 stvari, ampak se bo že našel čas za take dotične poste Čakm živce in vreme. Lp.
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
In pol jaz gledam a bi si naroču boljše top mounte za 250e [emoji15]. Vsa čast za voljo in pripravljenost vlaganja. Neverjetno kolk dela je tle not. Bom z veseljem bral naprej.. kdaj imaš plan končat?
Poslano z mojega SM-G960F z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega SM-G960F z uporabo Tapatalk
Squealing tire is a happy tire
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
Glede ARP vijakov na serijske ojnice ti jih toplo odsvetujem. ARP vijake je potrebno veliko veliko bolj zategnit kot serijske (da ima vijak pravi clamping load), kar pomeni da bo ojnice sigurno zdeformiralo (luknja ne bo več okrogla, premer manjši, itd), in bo treba dat povrtat in pohonat nazaj na serijsko mero.
Šalabajzarji to rešujejo na dva načina:
- Zategnejo na ARP podatke in upajo da bo delal.
e jih boš zategnil tako kot je treba in bo zračnost premajhna (kar skoraj sigurno bo), boš reskiral da ti vse skupaj zariba v zelo kratkem času.
- Zategnejo na serijske podatke in si rečejo da sej bo delal.
Če jih boš zategoval po original specifikaciji serijskih vijakov, riskiraš da se ti bodo odšraufali. Je bil en fant na tem forumu s tem problemom, ko se je peljal iz Racelanda domov je pomlelo v motorju, luknja skozi blok, večino stvari za v smeti. Motor je bil iz UK, serijske ojnice in ARP vijaki.
Pač tega se ne dela tako. Veliko boljše bo da vzameš nove original vijake in imaš mir. Če pa rabiš kaj močnejšega pa vzameš neke kitajske ojnice z ARP vijaki. Na koncu bo to ceneje kot serijske ojnice z ARP vijaki, če jih obdelaš kot je treba.
Šalabajzarji to rešujejo na dva načina:
- Zategnejo na ARP podatke in upajo da bo delal.
e jih boš zategnil tako kot je treba in bo zračnost premajhna (kar skoraj sigurno bo), boš reskiral da ti vse skupaj zariba v zelo kratkem času.
- Zategnejo na serijske podatke in si rečejo da sej bo delal.
Če jih boš zategoval po original specifikaciji serijskih vijakov, riskiraš da se ti bodo odšraufali. Je bil en fant na tem forumu s tem problemom, ko se je peljal iz Racelanda domov je pomlelo v motorju, luknja skozi blok, večino stvari za v smeti. Motor je bil iz UK, serijske ojnice in ARP vijaki.
Pač tega se ne dela tako. Veliko boljše bo da vzameš nove original vijake in imaš mir. Če pa rabiš kaj močnejšega pa vzameš neke kitajske ojnice z ARP vijaki. Na koncu bo to ceneje kot serijske ojnice z ARP vijaki, če jih obdelaš kot je treba.
Enigma motorsport
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
Ti to samo naroči! vsak € se pozna. Plan končat je bil nekje do sredi poletne sezone, je pa finančno kar huda zadeva, pa se zna zavlečt. Drugo leto bo na cesti, to sigurno. Kolk prej je pa zgolj ugibanje.a_sist napisal/-a:In pol jaz gledam a bi si naroču boljše top mounte za 250e [emoji15]. Vsa čast za voljo in pripravljenost vlaganja. Neverjetno kolk dela je tle not. Bom z veseljem bral naprej.. kdaj imaš plan končat?
Poslano z mojega SM-G960F z uporabo Tapatalk
Zanimivo nisem nikjer zasledil nobenih podobnih informaciji. Se mi zdi čudno, da bi zadeva zaribala, če jih angleži množično dajejo notri na stock ojnice. Novi OEM vijaki pa ne pridejo v poštev, ker se viša blokada, so pa šibki člen. Nočem da gre frišen motor v k**** zaradi šibkih vijakov. Bom pa definitivno glede na to informacijo še malo pregledal mnenja etc. , pa da vidimo. Ker praviš ˝motor iz UK˝. Nič se neve kako so ga skupaj dali. Lahko sploh niso bili vijaki krivi. Nič nebom rekel. Hvala za feedback tho. !Drmo napisal/-a:Glede ARP vijakov na serijske ojnice ti jih toplo odsvetujem. ARP vijake je potrebno veliko veliko bolj zategnit kot serijske (da ima vijak pravi clamping load), kar pomeni da bo ojnice sigurno zdeformiralo (luknja ne bo več okrogla, premer manjši, itd), in bo treba dat povrtat in pohonat nazaj na serijsko mero.
Šalabajzarji to rešujejo na dva načina:
- Zategnejo na ARP podatke in upajo da bo delal.
e jih boš zategnil tako kot je treba in bo zračnost premajhna (kar skoraj sigurno bo), boš reskiral da ti vse skupaj zariba v zelo kratkem času.
- Zategnejo na serijske podatke in si rečejo da sej bo delal.
Če jih boš zategoval po original specifikaciji serijskih vijakov, riskiraš da se ti bodo odšraufali. Je bil en fant na tem forumu s tem problemom, ko se je peljal iz Racelanda domov je pomlelo v motorju, luknja skozi blok, večino stvari za v smeti. Motor je bil iz UK, serijske ojnice in ARP vijaki.
Pač tega se ne dela tako. Veliko boljše bo da vzameš nove original vijake in imaš mir. Če pa rabiš kaj močnejšega pa vzameš neke kitajske ojnice z ARP vijaki. Na koncu bo to ceneje kot serijske ojnice z ARP vijaki, če jih obdelaš kot je treba.
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio RS 172 PH1 by Houly
Sej niso bili vijaki krivi Krivec je bil tisti ki jih je notri ugradil. Ni to stvar katero lahko po svoji presoji zategneš. Vsak vijak ima določeno za koliko se more raztegnit ob zategovanju, da je pravi clamping load. Če se tega ne držiš in premalo zategneš, se vijak odšraufa. Če zategneš preveč, potem se vijak pretegne, pride v t.i. plastično stanje in spet ne drži nič.
Jaz ti to močno odsvetujem. Če že misliš to delat, potem vsaj zategni vijake kot je predvidel proizvajalec le teh in pomeri ojnico. Če nimaš dostopa do bore gauge-a lahko men prineseš in ti zagnem ter pomeriva ojnico. Ti garantiram da bo ojnica po tem posegu samo še za v smeti oziroma za obdelat.
Deformacija pri ojnicah z ARP je tako velika, da dostikrat pri teh aftermarket kovanih (kitajskih) ojnicah jaz naprej pomerim koliko so bili sploh zategnjeni/raztegnjeni vijaki, ko so jih obdelovali. Ponavadi je to vse en cigu migu ko dobiš robo. Ojnico pridejo v večini primerov z vijaki zategnjenimi. Ko ojnico pomeriš zgleda okrogla, mogoče ostopanje kakšne tisočinke milimetra. Potem pa vijake odtegneš, vse spucaš, namažeš z ARP lube in še enkrat zategneš po specs in glej ga zlomka, ojnica ni več okrogla ampak je že ovalna za skoraj stotinko (tok je nekak max standard ovalnosti pri večini proizvajalcev avtomobilov, predno je ojnica za v zmeti oziroma obdelat), ker vijaki niso bili pravilno zategnenjeni ko se je ojnice obdelovalo.
Naredi to na serijskih ojnicah s serijskimi vijaki in boš videl da morajo biti u nulo okrogle, če je vse ok z njimi (jih ni en šalabajzar pred tabo že pretegnil - tudi tak primer sem že imel).
Jaz ti to močno odsvetujem. Če že misliš to delat, potem vsaj zategni vijake kot je predvidel proizvajalec le teh in pomeri ojnico. Če nimaš dostopa do bore gauge-a lahko men prineseš in ti zagnem ter pomeriva ojnico. Ti garantiram da bo ojnica po tem posegu samo še za v smeti oziroma za obdelat.
Deformacija pri ojnicah z ARP je tako velika, da dostikrat pri teh aftermarket kovanih (kitajskih) ojnicah jaz naprej pomerim koliko so bili sploh zategnjeni/raztegnjeni vijaki, ko so jih obdelovali. Ponavadi je to vse en cigu migu ko dobiš robo. Ojnico pridejo v večini primerov z vijaki zategnjenimi. Ko ojnico pomeriš zgleda okrogla, mogoče ostopanje kakšne tisočinke milimetra. Potem pa vijake odtegneš, vse spucaš, namažeš z ARP lube in še enkrat zategneš po specs in glej ga zlomka, ojnica ni več okrogla ampak je že ovalna za skoraj stotinko (tok je nekak max standard ovalnosti pri večini proizvajalcev avtomobilov, predno je ojnica za v zmeti oziroma obdelat), ker vijaki niso bili pravilno zategnenjeni ko se je ojnice obdelovalo.
Naredi to na serijskih ojnicah s serijskimi vijaki in boš videl da morajo biti u nulo okrogle, če je vse ok z njimi (jih ni en šalabajzar pred tabo že pretegnil - tudi tak primer sem že imel).
Enigma motorsport