Saj to je pa idiotizem lastnikov, ki se tako vozijo. Bencinarja vozi nad 2k obratov pa bo delal vecno, poraba pa tudi ne bo veliko vecja.joztom napisal/-a:Downsizani bencinski motorji so trenutno še težka revščina, je že tako. Radi močno vlečejo že od 1000 obratov navzgor, pa se žal zato sami uničijo. Če bodo pogruntali ustrezno olje, bi mogoče še šlo, do takrat bodo pa zaradi neustreznega nadzora predvžiga, zato nekontroliranih samovžigov in posledično klenkanja, ki povzročajo v najslabšem primeru lom motorja s poškodbo batov, prebito dihtungo na glavi ali celo počeno glavo. Če boste skrbno vozili in do 2k obratov le na lahko pospeševali, še gre, pri pohojenem gasu do podna že od 1k obratov v šesti (lugging), pa so posledice žal predvidljive. Ne samo Renault, vsa sodobna jajca s premalimi motorji so enako napadena. Premalo izkušenj in samo sledenje Euro6 zahtev, brez izkušenj na terenu in brez utemeljene prakse zares ni dovolj, težave se itak same pokažejo.
Izjave da 1.2 motor pri 1k obratov nic ne vlece so pa tudi cisto mimo.logicno da ne vlece.