Clio RS 172 ph1
Re: Clio RS 172 ph1
No pa povej kaj je po tvojem "prava smer"... Če je to napačna, potem najbrž Itbji? Kar kontradiktorno, če praviš, da je brez veze vlagat toliko denarja v avto. Zakaj nočem Itbjev sem lepo obrazložil.
P.S. to je samo moje mnenje.
P.S. to je samo moje mnenje.
Re: Clio RS 172 ph1
Sej sem ti napisal FI, torej kompresor ali turbo. Znesek je pa moj budget , ki pa bo zal prekoracen....
ITB ji niso za nepredelan motor pa pustimo plave pri miru...
ITB ji niso za nepredelan motor pa pustimo plave pri miru...
Re: Clio RS 172 ph1
Aja... Ne ne. Ce bi dajl turbo, bi zelel imet se kletko in primjren stevec, da bi kazal vse potrebne podatke, pa najbrz bi se bolj splacalo potem dat kar motor od megana in tako dalje. Zal pa nismo v VB, kjer so take stvari vse legalne... Prevelika predelava za rizkirat.
Re: Clio RS 172 ph1
Dodam še jaz svoje mnenje.
Torej supercharger. Od k-teca kateri so vrjetno edini ki imajo kit, te pride 6000€. Vgradit ta kit na standarden nekovan motor je totalna bolanija, torej dodaš še 3k za druge bate, ventile, odmične. Prideš na 9k€. Vrjetno takega posega tudi ne delaš sam torej dodaj še cca 500€+ za delo. Standard ECU ti superchargerja nebo potegnil zato rabiš aftermarket. Torej gen90 (verjetno bi lavfal), je 1200€, omex je 1400€. Smo že na cca. 11k€. Custom mapa te pride 1000€+, si že na 12k€. Dobiš iz mašine ven cca. 300hp+ odvisno koliko ga odpreš. Srečno prenesti to moč na tla. Od pure motorsport najcenejši diferencial te pride 1000€ pa spet delo etc. Dodaj ojačitve podvozja npr. komplet powerflex, whiteline rarb, ojačitve zgoraj, ojačane roke od pure motorsport (kar je edino logično glede na moč ki jo daš v že tako krsto). Prideš na ceno, ki je za vsakodnevno vožjo totaln bullshit, ker za ta denar dobiš že stage 3 240sx pa nebomo o tem.
Torej turbo. Od k-teca kit 4500€, od engine dynamics 2600€ seveda za slednjega spet rabiš afermarket ECU, k-tec ga ima zraven se mi zdi. Pa ponovi. Low boost konverzija se ti komaj splača če hočeš imet kaj od njega, pa že pri low boost je fajn če imaš kovan motor, ker ti ga slej ko prej odpre. Angleška scena dala vse skoz. Če želiš od turbota kej konkretnega greš na high boost, custom manifold, spet puno keša, da sploh mašino porihtaš. Podobno kot pri supercharged rabiš potlej drug diferencial razen če hočeš, da gre do 3 prestave vse v prazno. Dodaj vse ojačitve, izpuh, zavore... Seveda da nebo pomote xD To govorim za konkretne konverzije ne kar janez dela doma v garaži in se hvali sosedu da ima gor turbo od enga starga golfa.
Ko to sešteješ ne za prvo ne za drugo ni malo denarja.. Da te potlej ustavi murija in gledaš kako avto v katerega si vložil 10k+ ostane brez tablic.
Na budget ti ostanejo torej Itb-ji, ter JMS RS2 inlet (ala tessa motorsport kopja katere imava jaz in furi). Ali pa v6 setup kot sem ga jaz imel prej ampak to je komaj kaj.
Torej ITB. Spet odvisno kaj kupiš. K-tec ima kit za 2600 (z ecu) pa te pride mapa 1000€ pa si tam nekje na 4k. Brez kovane mašine dobiš cca. 220 konjičev, medtem ko gre kovana do okrog 300konj (seveda z odmičnim npr. 428 ali schrick). Ampak tle govorimo o kitu s katerim so imeli ljudje problemi (slab material, torbente se lomijo in gre med ventile hurray). Nato se lahko odločiš med robo od pure motorsport ali jenvey (slednji 10/10), ampak tle so same trobente 1500€. Brez vsega. In prideš spet krepko čez 4k€ note. vezna stena preč, aero catche gor ker gre mehanizem za havbo stran.. Uglavnem spet nekaj za kar lahko nafukaš.
Na koncu ostane JMS rs2 ala. tessa motorsport kit (kopija). Sama konverzija te pride pod 1000€, 575€ za kit, ki je presenetljivo dobre kvalitete pa čeprav na fukarijo montaže. Dodaj odmične, mogoče 320cc šobe in z dobrim remapom prideš na okrog 210 konj (bolj realno okrog 200 če mene vprašaš). Krivulja navora se lepo popravi in je konstantna tekom obratom.
Ko nakoncu potegneš črto in ko si preračunaš finance in riziko (sploh v naši ljubi sloveniji kjer je vse nelegalno), ugotoviš, da se ti (vsaj zame) jms rs2 splača bolj kot vse ostalo. V avtu sem miren in ne cvikam za vsako stvar kot če bi fural nopr. itb-je, za sabo pa še zmeraj pustim marsikaj. Pa jih zelo hočem. Ampak negre, ne v sloveniji. Sploh sem pa zagovornik tega, da ˝ni vse v konjih˝ in raje investiram še 2k v podovzje_/zavore, in sem na pisti konkurenčen tistim z 300+ konji.
Moj skromen dodatek, no judging. Pa lp
Torej supercharger. Od k-teca kateri so vrjetno edini ki imajo kit, te pride 6000€. Vgradit ta kit na standarden nekovan motor je totalna bolanija, torej dodaš še 3k za druge bate, ventile, odmične. Prideš na 9k€. Vrjetno takega posega tudi ne delaš sam torej dodaj še cca 500€+ za delo. Standard ECU ti superchargerja nebo potegnil zato rabiš aftermarket. Torej gen90 (verjetno bi lavfal), je 1200€, omex je 1400€. Smo že na cca. 11k€. Custom mapa te pride 1000€+, si že na 12k€. Dobiš iz mašine ven cca. 300hp+ odvisno koliko ga odpreš. Srečno prenesti to moč na tla. Od pure motorsport najcenejši diferencial te pride 1000€ pa spet delo etc. Dodaj ojačitve podvozja npr. komplet powerflex, whiteline rarb, ojačitve zgoraj, ojačane roke od pure motorsport (kar je edino logično glede na moč ki jo daš v že tako krsto). Prideš na ceno, ki je za vsakodnevno vožjo totaln bullshit, ker za ta denar dobiš že stage 3 240sx pa nebomo o tem.
Torej turbo. Od k-teca kit 4500€, od engine dynamics 2600€ seveda za slednjega spet rabiš afermarket ECU, k-tec ga ima zraven se mi zdi. Pa ponovi. Low boost konverzija se ti komaj splača če hočeš imet kaj od njega, pa že pri low boost je fajn če imaš kovan motor, ker ti ga slej ko prej odpre. Angleška scena dala vse skoz. Če želiš od turbota kej konkretnega greš na high boost, custom manifold, spet puno keša, da sploh mašino porihtaš. Podobno kot pri supercharged rabiš potlej drug diferencial razen če hočeš, da gre do 3 prestave vse v prazno. Dodaj vse ojačitve, izpuh, zavore... Seveda da nebo pomote xD To govorim za konkretne konverzije ne kar janez dela doma v garaži in se hvali sosedu da ima gor turbo od enga starga golfa.
Ko to sešteješ ne za prvo ne za drugo ni malo denarja.. Da te potlej ustavi murija in gledaš kako avto v katerega si vložil 10k+ ostane brez tablic.
Na budget ti ostanejo torej Itb-ji, ter JMS RS2 inlet (ala tessa motorsport kopja katere imava jaz in furi). Ali pa v6 setup kot sem ga jaz imel prej ampak to je komaj kaj.
Torej ITB. Spet odvisno kaj kupiš. K-tec ima kit za 2600 (z ecu) pa te pride mapa 1000€ pa si tam nekje na 4k. Brez kovane mašine dobiš cca. 220 konjičev, medtem ko gre kovana do okrog 300konj (seveda z odmičnim npr. 428 ali schrick). Ampak tle govorimo o kitu s katerim so imeli ljudje problemi (slab material, torbente se lomijo in gre med ventile hurray). Nato se lahko odločiš med robo od pure motorsport ali jenvey (slednji 10/10), ampak tle so same trobente 1500€. Brez vsega. In prideš spet krepko čez 4k€ note. vezna stena preč, aero catche gor ker gre mehanizem za havbo stran.. Uglavnem spet nekaj za kar lahko nafukaš.
Na koncu ostane JMS rs2 ala. tessa motorsport kit (kopija). Sama konverzija te pride pod 1000€, 575€ za kit, ki je presenetljivo dobre kvalitete pa čeprav na fukarijo montaže. Dodaj odmične, mogoče 320cc šobe in z dobrim remapom prideš na okrog 210 konj (bolj realno okrog 200 če mene vprašaš). Krivulja navora se lepo popravi in je konstantna tekom obratom.
Ko nakoncu potegneš črto in ko si preračunaš finance in riziko (sploh v naši ljubi sloveniji kjer je vse nelegalno), ugotoviš, da se ti (vsaj zame) jms rs2 splača bolj kot vse ostalo. V avtu sem miren in ne cvikam za vsako stvar kot če bi fural nopr. itb-je, za sabo pa še zmeraj pustim marsikaj. Pa jih zelo hočem. Ampak negre, ne v sloveniji. Sploh sem pa zagovornik tega, da ˝ni vse v konjih˝ in raje investiram še 2k v podovzje_/zavore, in sem na pisti konkurenčen tistim z 300+ konji.
Moj skromen dodatek, no judging. Pa lp
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio RS 172 ph1
Pri F4R se ti sigurno bolj splača it na turbo, če hočeš okrog 250-300 konjev. NA je jama brez dna, sploh pri tem motorju, ker je slabo dizajniran (omejen z vrtljaji, klackalice se lomijo - alternativa je $$$). 428 so camsi za v serijski motor, tko da to je skor stran vržen denar. Če delaš kakšne posege v ta motor je treba itak vse zamenat, sam sesalni kolektor menjat je bolj malo efekta (ne preveč gledat angleških grafov oziroma če že, potem tiste ki so najmanj pridobil z menjavo - to je realnost).
Na žalost ima ta kolektor kar velik kompromis pri dolžini runnerjev (Enako kot JMS), ker je žal premalo prostora. Dal bi se podaljšat trobentice v plenumu, samo ne dovolj, ker je stena plenum-a potem preblizu in je kontra efekt.
Kolikor gledam grafe je navor res veliko bolj raven kot s serijskim kolektorjem, mogoče malce previsoko v vrtljajih maksimalen navor glede na konfiguracijo motorja, ravno zaradi kompromisov pri dolžini, kar tudi poreže določene "špice" pri navoru in zmanjša maksimalni navor (in to ne malo).
Če je kolektor dejansko boljši kot serijski je težko rečt, ker rezultatov (tako dobrih kot slabih) je zelo veliko. Tale rezultat mi je najbolj ostal v spominu:
https://www.cliosport.net/threads/sm-in ... t-11533314" onclick="window.open(this.href);return false;
In me sploh ne preseneča.
Ta kolektor sigurno ni slab, ni pa namenjen serijskim motorjem (serjska kompresija, glava, odmične itd). Glede na dizajn bi rekel, da je dober za motorje ki se vrtijo krepko čez 8000 vrtljajev.
Na žalost ima ta kolektor kar velik kompromis pri dolžini runnerjev (Enako kot JMS), ker je žal premalo prostora. Dal bi se podaljšat trobentice v plenumu, samo ne dovolj, ker je stena plenum-a potem preblizu in je kontra efekt.
Kolikor gledam grafe je navor res veliko bolj raven kot s serijskim kolektorjem, mogoče malce previsoko v vrtljajih maksimalen navor glede na konfiguracijo motorja, ravno zaradi kompromisov pri dolžini, kar tudi poreže določene "špice" pri navoru in zmanjša maksimalni navor (in to ne malo).
Če je kolektor dejansko boljši kot serijski je težko rečt, ker rezultatov (tako dobrih kot slabih) je zelo veliko. Tale rezultat mi je najbolj ostal v spominu:
https://www.cliosport.net/threads/sm-in ... t-11533314" onclick="window.open(this.href);return false;
In me sploh ne preseneča.
Ta kolektor sigurno ni slab, ni pa namenjen serijskim motorjem (serjska kompresija, glava, odmične itd). Glede na dizajn bi rekel, da je dober za motorje ki se vrtijo krepko čez 8000 vrtljajev.
Enigma motorsport
Re: Clio RS 172 ph1
Clio pride danes nazaj iz remapa. Rezultati so navdušujoči, veselje v hiši je več pa popoldne, ko ga gremo iskat...
Re: Clio RS 172 ph1
Da mi sporočiš rezultate!furi napisal/-a:Clio pride danes nazaj iz remapa. Rezultati so navdušujoči, veselje v hiši je več pa popoldne, ko ga gremo iskat...
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio RS 172 ph1
Clio dela in gre ku sam satan lih ena fotka na hitro od obeh avtu od gospodične...