Novi Clio IV RS
Re: Novi Clio IV RS
Kriza? Kaksna kriza? Za Renailt ja, za ostale je ni. Primer BMW/Mini se prodaja nadpovprecno. Ker imajo take ponudbe, katere Renault nikoli nebo znal ponudit.
Primer Minija: Cooper S cena osnovnega cca 24k. Dodatna oprema v primeru da vzames nad 6k se placa samo cetrtino tega zneska. Nakoncu te pride polno opremljen Cooper S 32k placas pa cca 26k. Zdaj mi pa povejte kaj bi raje? Clio RS-a ali Cooper S-a...
Primer Minija: Cooper S cena osnovnega cca 24k. Dodatna oprema v primeru da vzames nad 6k se placa samo cetrtino tega zneska. Nakoncu te pride polno opremljen Cooper S 32k placas pa cca 26k. Zdaj mi pa povejte kaj bi raje? Clio RS-a ali Cooper S-a...
Re: Novi Clio IV RS
pri cooperju se že kupuje ekskluzivo. za 20k € dobiš navadnega clia 4RS, za 24k dobiš clia 4 trophy, pa zih še kak popust pade zraven. Se pravi do 26k€ je kar nekaj 'lufta', ki bi ga jaz raje za kaj drugega zapravil. Kar se pa slabe prodaje tiče, je najbrž kriv slab marketing in testi revij (top gear, youtube ocenjevalci), ki so bili navdušeni nad RS3 in so v 4ki pričakovali še en tak presežek. Posledično izražajo razočaranje, kljub temu da avto ni slab.
Squealing tire is a happy tire
Re: Novi Clio IV RS
lahko kdo postreže z dejanskimi prodajnimi številkami, ali bomo samo z meglo opletali
drugače pa ne vem kaj ima prodajna statistika opraviti s kvaliteto, pove samo ali imajo dober marketing in posledično več ovc kupi izdelek, ali drugače, je dovolj poceni da si ga lahko privošči več ljudi
če gledamo po prodajnih številkah je cela rs flota totalem flop, saj se šibkejši in slabše opremljeni modeli bolje prodajajo.
Zakaj si italijani delajo sramoto s ferrariji, ko je pa dacia brez klime boljši avto, saj ga je kupilo več ljudi?
drugače pa ne vem kaj ima prodajna statistika opraviti s kvaliteto, pove samo ali imajo dober marketing in posledično več ovc kupi izdelek, ali drugače, je dovolj poceni da si ga lahko privošči več ljudi
če gledamo po prodajnih številkah je cela rs flota totalem flop, saj se šibkejši in slabše opremljeni modeli bolje prodajajo.
Zakaj si italijani delajo sramoto s ferrariji, ko je pa dacia brez klime boljši avto, saj ga je kupilo več ljudi?
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Novi Clio IV RS
Meni je 5 vraten prav lep..pa še posebej 100 krat bolj uporaben!! Boste tud ostali videli, ko boste dobili prvega otroka kako je 3 vraten avto neuporaben!!
Drugače pa za vse tiste, ki se pritožujete nad močjo..remap tega majhnega cliota še mu dodatno, da približno 80 Nm dodatnega navora, kar pa mislim, da bi moralo biti dovolj, da "poje" svoje predhodnike..
https://www.youtube.com/watch?v=xN192-IRnsc" onclick="window.open(this.href);return false;
Drugače pa za vse tiste, ki se pritožujete nad močjo..remap tega majhnega cliota še mu dodatno, da približno 80 Nm dodatnega navora, kar pa mislim, da bi moralo biti dovolj, da "poje" svoje predhodnike..
https://www.youtube.com/watch?v=xN192-IRnsc" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Novi Clio IV RS
Pozdravljeni
Zanima me ali kdo ve, oziroma ali ima kdo podatke o vseh možnih velikostih platišč ter dimenzij gum, ki so homologirane ob nakupu novega RS-a.
Hvala.
Zanima me ali kdo ve, oziroma ali ima kdo podatke o vseh možnih velikostih platišč ter dimenzij gum, ki so homologirane ob nakupu novega RS-a.
Hvala.
Re: Novi Clio IV RS
Saj sem vedel, kot pri vseh Cliotih/Meganih RS je bilo tudi tu treba počakati na facelift in bo spet ultimativen hot hatch.
http://www.autoevolution.com/news/renau ... 02867.html
http://www.autoevolution.com/news/renau ... 02867.html
Re: Novi Clio IV RS
Ja, sam še vedno 5 vrat pa EDC...
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: Novi Clio IV RS
sej edc na trophyu je hitrejši, kot na navadnem, pa ni samo softwersko updajtan, ker navadnega se ne da na trophyev softwer dat. 5 vrat je pa 5 vrat, ja
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
Re: Novi Clio IV RS
Od kje ti info da ni samo software?
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: Novi Clio IV RS
menil so se že na clio197.net, ko so hotl obične 200edc updajtat na trophy, da so jim na servisih povedal, da to ni možno, ker je tut del menjalnika drugačen, ne samo softwer.
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
Re: Novi Clio IV RS
Bi raje od kje drugje zvedel da je res kaj fizično spremenjeno. Glih vsakemu forumašu ni za verjet. V enem članku sem prebral da so softwarsko izboljšali. Pa zmanjšan je tudi hod prestavnih ročic ob volanu
Se spomniš v kateri temi so to govoril?
Se spomniš v kateri temi so to govoril?
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: Novi Clio IV RS
Evo z avtomobilizma (vir: http://www.avtomobilizem.com/testi/popr ... 4-12-2015/" onclick="window.open(this.href);return false; ):
Kot namiguje že številka v imenu je 1,6-litrski turbobencinec močnejši za 20 “konj”, kar je v veliki meri tudi posledica dejstva, da se sme njegova glavna gred zavrteti nekaj stominutnih vrtljajev hitreje kot prej. Postreže še z dodatnimi 20 njutnmetri nazivnega navora (260 proti 240 Nm), za kar se ima zahvaliti drugače programirani motorni elektroniki, večjemu in hitreje vrtečemu turbopuhalu (max 190.000 vrt/min namesto “samo” 185.000 vrt/min) ter bolj odprtemu izpušnemu sistemu. Za nekaj trenutkov zmore navor povečati celo na 280 Nm, a dela to samo v 4. in 5. prestavi. Nad izboljšanim potekom krivulje motornega navora so Francozi celo tako navdušeni, da so jo namenili tudi navadnemu Cliu R.S. 200.
Žal pa enako ne velja tudi za v Trophyju izboljšani menjalnik EDC. Pri slednjem so se inženirji ravno tako poigrali s krmilno pametjo, mu optimirali pretikanje, tako da naj bi zdaj v programih Normal in Sport pretikal kar za 40 % hitreje kot prej, v Race pa celo pol hitreje. S tem je EDC v Trophyju glede na navadni R.S. 200 dejansko veliko pridobil, a se skriva v njem še naprej nekaj malega potenciala za izboljšavo.
Kot namiguje že številka v imenu je 1,6-litrski turbobencinec močnejši za 20 “konj”, kar je v veliki meri tudi posledica dejstva, da se sme njegova glavna gred zavrteti nekaj stominutnih vrtljajev hitreje kot prej. Postreže še z dodatnimi 20 njutnmetri nazivnega navora (260 proti 240 Nm), za kar se ima zahvaliti drugače programirani motorni elektroniki, večjemu in hitreje vrtečemu turbopuhalu (max 190.000 vrt/min namesto “samo” 185.000 vrt/min) ter bolj odprtemu izpušnemu sistemu. Za nekaj trenutkov zmore navor povečati celo na 280 Nm, a dela to samo v 4. in 5. prestavi. Nad izboljšanim potekom krivulje motornega navora so Francozi celo tako navdušeni, da so jo namenili tudi navadnemu Cliu R.S. 200.
Žal pa enako ne velja tudi za v Trophyju izboljšani menjalnik EDC. Pri slednjem so se inženirji ravno tako poigrali s krmilno pametjo, mu optimirali pretikanje, tako da naj bi zdaj v programih Normal in Sport pretikal kar za 40 % hitreje kot prej, v Race pa celo pol hitreje. S tem je EDC v Trophyju glede na navadni R.S. 200 dejansko veliko pridobil, a se skriva v njem še naprej nekaj malega potenciala za izboljšavo.
Squealing tire is a happy tire
Re: Novi Clio IV RS
ne vem, sej drgač js tisto dnevno spremlam, tku da nism glih usak forumaš verjemi kar hočeš, tm najd temo od trophya, sej jih ni blo velik k so use bul k ne u eno združil. mislm da je bla pod general chat rubriko, tm je blo to glede menjalnika opisano tut.skopusnik napisal/-a:Bi raje od kje drugje zvedel da je res kaj fizično spremenjeno. Glih vsakemu forumašu ni za verjet. V enem članku sem prebral da so softwarsko izboljšali. Pa zmanjšan je tudi hod prestavnih ročic ob volanu
Se spomniš v kateri temi so to govoril?
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
Re: Novi Clio IV RS
Nism tebe mislu ampak tistga k je to napisal na forum
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: Novi Clio IV RS
Vidim, da je za RS posebej tema tudi
Čez dobre pol urce uradno predstavijo;
2.0T (F4RT) 275KM in 6-stopenjski ročni menjalnik iz Megana R.S.
Zapora diferenciala
Akrapovič izpuh
60mm širši (3cm na vsako stran)
Podvozje iz Megana Trophy-R
4 batne Brembo čeljusti, zavorni diski 350mm
Zadnji most iz Clia R3T (rally dirkalnik)
1260kg
URADNO:
Clio R.S. 16
Čez dobre pol urce uradno predstavijo;
2.0T (F4RT) 275KM in 6-stopenjski ročni menjalnik iz Megana R.S.
Zapora diferenciala
Akrapovič izpuh
60mm širši (3cm na vsako stran)
Podvozje iz Megana Trophy-R
4 batne Brembo čeljusti, zavorni diski 350mm
Zadnji most iz Clia R3T (rally dirkalnik)
1260kg
URADNO:
Clio R.S. 16
The best place to watch a race is in the rear view mirror.