Megane 1.9 dci kadi pri obratih nad 2000
Megane 1.9 dci kadi pri obratih nad 2000
lep pozdrav
Imam nekaj težav. Že nekaj časa mi avto v času ko se prižge turbina začne žvižgat, in ko sem to povedal mehaniku sva ugotovila da naj bi bila tista gumica ki pride med intercoolerjem in cevjo do turbine preparela. ko sem jaz to doma pogledal imam to gumico samo na eni cevi, na drugi je pa nimam. pogledal sem tudi megana 1.9 dti je imel pa na obeh dveh ceveh to gumico.
pred kratkim sem dal zamenjati senzor za dovod hitrosti zraka al neki tazga. in od takrat naprej mi avto začne kadit. ko prtisnem po gasu gre use normalno, potem ko se prižge turbina mi začne žvižgat kar sm povedu že zgoraj, nekje pri 2200-2300 obratov mi začne počasi črn dim uzadej, višji obrati so bl mi kadi. ko pa premenjam in obrati padejo pa spet normalno.
avto pa normalno vleče, turbina je bila menjana 2 leti nazaj.
upam da mi bo znal kdo povedat kaj bi lahko bil vzrok tega kajenja.
avto je pa megane 1 ph2, 1.9 dci letnik 2002.
hvala za pomoč.
Imam nekaj težav. Že nekaj časa mi avto v času ko se prižge turbina začne žvižgat, in ko sem to povedal mehaniku sva ugotovila da naj bi bila tista gumica ki pride med intercoolerjem in cevjo do turbine preparela. ko sem jaz to doma pogledal imam to gumico samo na eni cevi, na drugi je pa nimam. pogledal sem tudi megana 1.9 dti je imel pa na obeh dveh ceveh to gumico.
pred kratkim sem dal zamenjati senzor za dovod hitrosti zraka al neki tazga. in od takrat naprej mi avto začne kadit. ko prtisnem po gasu gre use normalno, potem ko se prižge turbina mi začne žvižgat kar sm povedu že zgoraj, nekje pri 2200-2300 obratov mi začne počasi črn dim uzadej, višji obrati so bl mi kadi. ko pa premenjam in obrati padejo pa spet normalno.
avto pa normalno vleče, turbina je bila menjana 2 leti nazaj.
upam da mi bo znal kdo povedat kaj bi lahko bil vzrok tega kajenja.
avto je pa megane 1 ph2, 1.9 dci letnik 2002.
hvala za pomoč.
http://www.mojalbum.com/morphy/egr/foto/18812744
tukaj imaš na sliki obkrožen z rdečo barvo. Stvar se da kamot očistit doma, če imaš malo talenta. Odstraniš plastičen pokrov motorja, potem pa samo odklopiš konektor na Egr ventilu, sam ventil je pršraufan s tremi šraufi (verjetno matica 8 ali 10). potem ga lepo z občutkom(krožno) potegneš ven, da ne polomiš zadeve in potem očistiš s kašno ščetko(ponavadi se uporabi bencin za čiščenje), paziš da ne poškoduješ tisga mehanizma loputice (se more lepo odpirat in zapirat). Znalo bi biti precej zamašeno, če že dolgo ni bilo čiščeno . Pri samem čiščenju očisti tudi tisto cev, k gre iz turbine, pri tem pazi , da ti ne pade preveč teh saj v luknjo. Drgače pa nov ventil stane 130 eurov, ponaredek. Jaz sem ga mogel zamenjati, ker ni več zapiral.
Upam da bi ti to rešilo problem, da ni kej s turbino, ker načeloma te turbine na teh meganih niso neki problematične.... Lahko pa je mogoče res problem samo v kaki cevi, da ni kje kej sneta .... kako pa voziš ta avto ?
tukaj imaš na sliki obkrožen z rdečo barvo. Stvar se da kamot očistit doma, če imaš malo talenta. Odstraniš plastičen pokrov motorja, potem pa samo odklopiš konektor na Egr ventilu, sam ventil je pršraufan s tremi šraufi (verjetno matica 8 ali 10). potem ga lepo z občutkom(krožno) potegneš ven, da ne polomiš zadeve in potem očistiš s kašno ščetko(ponavadi se uporabi bencin za čiščenje), paziš da ne poškoduješ tisga mehanizma loputice (se more lepo odpirat in zapirat). Znalo bi biti precej zamašeno, če že dolgo ni bilo čiščeno . Pri samem čiščenju očisti tudi tisto cev, k gre iz turbine, pri tem pazi , da ti ne pade preveč teh saj v luknjo. Drgače pa nov ventil stane 130 eurov, ponaredek. Jaz sem ga mogel zamenjati, ker ni več zapiral.
Upam da bi ti to rešilo problem, da ni kej s turbino, ker načeloma te turbine na teh meganih niso neki problematične.... Lahko pa je mogoče res problem samo v kaki cevi, da ni kje kej sneta .... kako pa voziš ta avto ?
lepo si očistil, bolše je sigurno sedaj, ker je bilo precej umazano. Ponavadi se prižiga ona spiralna lučka na armaturki in avto zgublja moč, če je tako zapacano. Avto lepše potegne verjetno, vsaj pri meni je. Glede na slike zgleda EGR še dejujoč se loputa lepo zapre (verjetno ni potreben novi),pri meni se ni in sem moral kupit novega. Slike : http://www.mojalbum.com/morphy/egr/foto/18813880 http://www.mojalbum.com/morphy/egr/foto/18813885 . Mogoče bi pomagalo, če namestu mal nabijaš gas v obrate (tako sem jaz spravil ogromno umazanije ven po menjavi in je nehalo kadit- odvisno pa kolk je to dobro za motor). Glede črnega dima pa bilo tudi možno, da je kje kaka cev počena in ne tesni dobro in vleče zraven zrak. Mogoče slabo izgorevanje, kriva kaka šoba.... ne vem Glede turbine pa ne vem, upaj da ni spet zanič... sem zasledil nekje da si pred 2 leti kupil neko obnovljeno za 450 eurov (precej poceni), sicer pa kolko pa dajo garancije na te obnovljene turbine nekje 2 leti ali več ? upaj da zdrži več
Mogoče gre malenkost bulše nism glih zihr. umazanu je blu tok da me je kr šokiralu ku vidu. drgač se pa men ni nč lučka pržigala. laputa mislm da normalnu dela. sm probu mal na mestu nabijat obrate se je kadilu in pol sm se šu mal prepelat pa sm mal bl v obrate ga tišču ampak je spet finu kadilu. glede cevi je taku na eni od cevi ki gre na interkuler je tista gumica čist pr intekulerju preparela in bi jo mogu zamenjat, ampak je nikjer ne dobim. mi je pa zlu čudnu da ku na mestu prtisnem gas v obrate nč ne slišm žvižganja, med vožno se ga pa sliši.
ja turbino sm menju glih nekje 2 leti nazaj bla je res mislm da 450€ plus neka tesnila ku sm jih mogu naročt na renoju so bla 100€ tok da me je kr dragu pršlu. vem pa da predn mi je crklna turbina takrat ni tok kadilu in tud žvižganje je blu drugačnu kukr je zdej. garancije so dali pa sm eno leto tok da je že zdavnej več ni.
ja turbino sm menju glih nekje 2 leti nazaj bla je res mislm da 450€ plus neka tesnila ku sm jih mogu naročt na renoju so bla 100€ tok da me je kr dragu pršlu. vem pa da predn mi je crklna turbina takrat ni tok kadilu in tud žvižganje je blu drugačnu kukr je zdej. garancije so dali pa sm eno leto tok da je že zdavnej več ni.
Imam občutek, da bo treba spet turbino menjat....rokec992 napisal/-a:Mogoče gre malenkost bulše nism glih zihr. umazanu je blu tok da me je kr šokiralu ku vidu. drgač se pa men ni nč lučka pržigala. laputa mislm da normalnu dela. sm probu mal na mestu nabijat obrate se je kadilu in pol sm se šu mal prepelat pa sm mal bl v obrate ga tišču ampak je spet finu kadilu. glede cevi je taku na eni od cevi ki gre na interkuler je tista gumica čist pr intekulerju preparela in bi jo mogu zamenjat, ampak je nikjer ne dobim. mi je pa zlu čudnu da ku na mestu prtisnem gas v obrate nč ne slišm žvižganja, med vožno se ga pa sliši.
ja turbino sm menju glih nekje 2 leti nazaj bla je res mislm da 450€ plus neka tesnila ku sm jih mogu naročt na renoju so bla 100€ tok da me je kr dragu pršlu. vem pa da predn mi je crklna turbina takrat ni tok kadilu in tud žvižganje je blu drugačnu kukr je zdej. garancije so dali pa sm eno leto tok da je že zdavnej več ni.
V najboljšem primeru IC in cevi do turbine...
GOLF VI. 1.2 TSI + 2.0 TDI
rokec992 napisal/-a:kaj bi mi računalnik pokazu kaj je narobe če ga peljem prklopt?
Imel podoben problem. Avto je začel kadit, slabše vleči itd..., prižigala se je špirala. Prvič pred 2 leti in sedaj zelo pogosto. Podrl EGR (info najdu na tem forumu), očistil sestavil skupaj, zalavfal in glej ga zlomka. Še slabše, avto ni šel više od 2800rpm, da ne govorim, da ni imel moči....
Ni mi dalo miru in sem zadevo snel še enkrat, sledilo je presenečenje:
ko sem prvič izvlekel ventil je očitno nekaj saj padlo v cv, ki pa jih je potem tako "lepo" vpihnilo med loputo in ventil, da je ta bil konstantno odprt za cca 3mm. Avto sem za par sekund zalavfal brez vseh cevi (s ciljem, da vrže vse saje ven), nato sem zadevo sestavil in trenutno (cca 2 tedna od posega) zadeva deluje b.p.
Poskusi še ti, mogoče boš imel podobno izkušnjo
Hja...glede na to, da ni lučke, je res mogoče, da je kaj drugega.
Če so ti menal merilec, so mogoče kaj šlampasto skup dal al pa je res le slučaj, pa se je pokazal kaj drugega...
Kakor koli, če ti avto normalno vleče, po mojem ni turbina, tudi če kadi črno..., ni ravno znmak za turbino. Turbina je blizu, ko ti kadi "modro".
Kakor koli, če ga zalavfaš za par sekund brez EGR-a nima bit kaj narobe...
Jaz bi to še enkrat probal, saj nenazadnje vzame 20 min dela...
Če so ti menal merilec, so mogoče kaj šlampasto skup dal al pa je res le slučaj, pa se je pokazal kaj drugega...
Kakor koli, če ti avto normalno vleče, po mojem ni turbina, tudi če kadi črno..., ni ravno znmak za turbino. Turbina je blizu, ko ti kadi "modro".
Kakor koli, če ga zalavfaš za par sekund brez EGR-a nima bit kaj narobe...
Jaz bi to še enkrat probal, saj nenazadnje vzame 20 min dela...
Ja be bi bil fuč in ne bi opravljal funkcije, bi šlo dejansko manj zraka v motor in bi tako bilo slabše izgorevnanje od predvidenega...tako da mogoče je, ampak tako izrazito - ne verjamem. Prej bi dejal kakšna šoba če že...
Baje je avtomehanika Arčon v Renčah pri NG, kjer ti to sanirajo za "pameten" denar, sicer pa probej še enkrat tale EGR snet, pa boš videl..., saj veš kako je, večina nas na tem forumu delamo in pišemo nekaj iz izkušenj, ki pa jih običajno ni veliko, tako da trdne diagnoze ne dobiš kar tako.
Jaz ti predlagam, snemi EGR, preglej in če ni OK, pelji k Arčonu al pa mal poguglaj za en konkreten servis, ki ti ne bo vgradil nove turbine pa šobe pa pumpe, pa ti zacolal 1,5k€, kar se žal tud dogaja...
Baje je avtomehanika Arčon v Renčah pri NG, kjer ti to sanirajo za "pameten" denar, sicer pa probej še enkrat tale EGR snet, pa boš videl..., saj veš kako je, večina nas na tem forumu delamo in pišemo nekaj iz izkušenj, ki pa jih običajno ni veliko, tako da trdne diagnoze ne dobiš kar tako.
Jaz ti predlagam, snemi EGR, preglej in če ni OK, pelji k Arčonu al pa mal poguglaj za en konkreten servis, ki ti ne bo vgradil nove turbine pa šobe pa pumpe, pa ti zacolal 1,5k€, kar se žal tud dogaja...