Evo neki cajta sem rabu da sem poslikal. Tema jse sicer stara ampak tako kot je drmo povedu na prvi strani. Opazne razlike NI testirano na valjih z nevem kolkimi kombinacijami.
1. Brez filtra (spoljh) (testirano na valjih)
2. Z filtrom - stock (testirano na valjih)
3. Z sportnim vgradnim filtrom brez predelanega air intake-a (testirano cca 1 mesec normaln a voznja......)
4. Z vgradnim sportnim filtrom z predelanim air intake-om (sedaj v uporabi)
5. Z navadnim filtorm z predelanim air intake-om (testirano na valjih)
6. Z konusnim sportnim filtrom brez CAI (testirano na valjih)
7. Z konusnim sportnim filtrom z CAI (testirano na valjih)
Rezulati
Neke hude znanosti tuki nisem odkril. Zadeva je taka da se je na valjih in tudi na testih najbolj odnesla varianta 4 in pred tem 5. Na valjih je celo 4. varianta pokazala majhen prirastek navora in moci vendar so stevilke zanemarljive cca 2-3 konje pa se to dovmim. V vseh drugih primerih sta moc in navor prej nazadovala oz bila enaka stock karakteristikam, spremeni se le pridobivanje moci in navora na obratih in nic drugega.
Moram povedat da nisem imel moznosti probat brez celotnega airboxa katerega imajo 1.4 16V in pa 1.6 16V motorji nabitega na loputo (tako kot ima DRMO).
Se pravi kaj narest pri 1.4 in 1.6 16V motorjih. Zadeva dokaj enostavna. Vzamemo vstran resonator al dusilec al kar koli ze je velika crna skatla ki je stock pri teh motorjih in namestimo namesto nje direkt cev. Tomy sori sem si sliko sposodu
http://www.kandn.com/instructions/57-0488_inst.pdf
Sicer potek zamenjave filtra c celotnim sistemom K&N vendar skatla katero lahko date mirne duse vstran je na prvi sliki
Problem nastane ker je nastavek na airboxu ovalne oblike. Jst sem zadevo resu tak , da sem dal dve cevi in sicer eno premera 100 mm in eno premera 80mm se mi zdi in scaru kar se vidi spodaj na sliki.
Rezultat caranja je malo bol sporten zvok (avto se sicer ne dere ko napol zaklan purman amapk se pa cuje da je nekaj drugace - ni stock) in pa lepse vrtenje avtomobila, s tem mislim da se avto lazje zvrti v visje obrate.
Aja pa se ena za tiste ki mislijo obdrzati airbox in montirati konusni filter preko cevi na airbox. spodnja slika
Problem take montaze je, da so rekli cepci pri renoju: dajmo mal sparat z dihtungami in naredimo tako da bo zracni filter sam po sebi dihtunga. Pa lej ga zlomka, ce pri zgornji konfiguracji odstranite zracni filter iz airboxa in airbox zasravfate nazaj, le ta nebo vec tesnil - dihtal in vrjemte mi nau lepo delal. Se prav ce ze zgorna varianta potem na stock filtru lukno zrezat tako da samo obod ostane da dihta zadeva, al pa neke vrste dihtungo narest.
Slike koncanega izdelka so pa taksnele
takole se cev lepo spele cez lukno (problem teh cevi je da imajo v plascu jekleno zico in jih je hudicevo tezko zvijat)
P.S. Tadej sori slik od zadeve katero sem mel zdej noter ne najdem tako da sem dal staro zadevo. Je pa zadeva vredu delala, skor primeljivo z mojim sistemom, zdaj ko je zunaj hladno. Vendar takoj ko se je masina segrela in je v filter potgnilo topu zrak se je prav cutlo da ni vec to to.
Štrom for wife, UPS for life.