clio1 nižanje
clio1 nižanje
pozdravljeni! imam eno vprašanje: na kliota1 1995letnik imam namen dat apex vzmeti-35mm..... avta odzadaj nimam namena nižat,bo vredu to,al ne?LP
zadi ti bo plesal, če ne bo spuščen. ti še torzijo spust ti nebo žal. pa še lepo bo zgledaloRibitch napisal/-a:dobro,saj po potrebi lahko pol zadi torzijo spustim, ampak zanima me predvsem lega na cesti če bo spredi nižji kot zadaj....pa seveda bom namontiral tudi stabilizator,kr ga original ta avto nima ,in pri divji vožnji kr poplesuje po cesti
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
kaj ti pišeš...a ne moreš poenostavit, kupiš športne fedre, ti jih zmontirajo, homologiraš in zadeva fertik...
Zračni stabilizator "pri tvojem avtu" ima samo lepotno funkcijo, če misliš, da bo avto bolj pritisnil k tlom se vprašaj, s kolikšno silo more masa zraka pritiskat na ta stabilizator in seveda "pri kateri" hitrosti tvoje "divje" vožnje.
če bi svojmu klijotu zmanjšal maso in seveda količnik zračnega upora, ti tale zračni stabilizator nebi koristil "funkcijsko" čemur je namenjen "stabiliziranju tvojega avta" ampak spet samo izgled.
manj škode sem naredil s tem neumnim pisanjem, kot ti s svojim divjanjem po cestah. Umiri hormone.
Zračni stabilizator "pri tvojem avtu" ima samo lepotno funkcijo, če misliš, da bo avto bolj pritisnil k tlom se vprašaj, s kolikšno silo more masa zraka pritiskat na ta stabilizator in seveda "pri kateri" hitrosti tvoje "divje" vožnje.
če bi svojmu klijotu zmanjšal maso in seveda količnik zračnega upora, ti tale zračni stabilizator nebi koristil "funkcijsko" čemur je namenjen "stabiliziranju tvojega avta" ampak spet samo izgled.
manj škode sem naredil s tem neumnim pisanjem, kot ti s svojim divjanjem po cestah. Umiri hormone.
Mislim da si narobe interpretiral on je mislu sprednji stabilizator (anti roll bar) kerga clioti 1.2 nimajo vsaj ph2 vem da ga še nima (za ph3 pa ne vem). vse kar boš s tam pridobil je to da se bo avto mal mn nagibu v ovinku.dci napisal/-a:Zračni stabilizator "pri tvojem avtu" ima samo lepotno funkcijo, če misliš, da bo avto bolj pritisnil k tlom se vprašaj, s kolikšno silo more masa zraka pritiskat na ta stabilizator in seveda "pri kateri" hitrosti tvoje "divje" vožnje.
Drugač pa torzijo obvezno dol, ker če ne bo avto zgledu kokr ps k se prpraula da gre srat. pa tud pelu se bo neki tazga...
Dci drugač pa divjo vožnjo si usak po svoje interpretira, bog si ga vedi kaj je mulc s tem milsu
Drive it like you stole it.
Član Renault kluba Slovenije
- R19-racing
- Prispevkov: 592
- Pridružen: 14 Jan 2010, 19:16
- Kraj: koper
Jst ti pa toplo svetujem da daš zadaj stabilizator, nižat ga pa pretirano ni treba. Če bo spredaj cca. 35mm nižji potem ga za toliko spustiš tudi zadaj. Tudi če ga zadaj ne boš nižal se bo zaradi stabilizatorja manj nagibal.
Stabilizator zadaj res pripomore k temu da se avto manj nagiba, veliko bolj kot sama trdota vzmeti (v tvojem primeru torzijskih palic) ali amortizerjev. Pretrde vzmeti imajo slab vpliv na pobiranje lukenj in avto lahko postane zelo nepredvidljiv. Z debelejšim stabilizatorjem pa ta problem ni tako opazen.
Stabilizator zadaj res pripomore k temu da se avto manj nagiba, veliko bolj kot sama trdota vzmeti (v tvojem primeru torzijskih palic) ali amortizerjev. Pretrde vzmeti imajo slab vpliv na pobiranje lukenj in avto lahko postane zelo nepredvidljiv. Z debelejšim stabilizatorjem pa ta problem ni tako opazen.
Enigma motorsport
- R19-racing
- Prispevkov: 592
- Pridružen: 14 Jan 2010, 19:16
- Kraj: koper
sj 19 tka ma odspredaj in odzadi stabilizator ,pa ko sem sel na tehnicni sm ga odzadi zvisal za enih 5 cm pa ni bil skoraj vozen.To glede lukenj je pa res ker sem na crnem kalu skoraj u gostilno priletel ko mi je poskakal cez luknjo,in kot da ni blo dovolj pocla cev od servo pumpe in zamazalo use 4 gume
prvo kot prvo so že drugi ugotovili da mislim sprednji stabilizator na podvozju,avto je RL model 1.2,ampak sem menjal motor,tako da je zaj 1.4....in ta model original nima stabilizatorja.... z divjo vožnjo sem mislil to,da se rad priženem v ovinke,ne pa brezglavo divjanje po naseljih,itd. avto je zelo nestabilen in sem se odločil namontirat stabilizator,ter avto malo spustit,verjetno pridejo še malo širša kolesa. LPdci napisal/-a:kaj ti pišeš...a ne moreš poenostavit, kupiš športne fedre, ti jih zmontirajo, homologiraš in zadeva fertik...
Zračni stabilizator "pri tvojem avtu" ima samo lepotno funkcijo, če misliš, da bo avto bolj pritisnil k tlom se vprašaj, s kolikšno silo more masa zraka pritiskat na ta stabilizator in seveda "pri kateri" hitrosti tvoje "divje" vožnje.
če bi svojmu klijotu zmanjšal maso in seveda količnik zračnega upora, ti tale zračni stabilizator nebi koristil "funkcijsko" čemur je namenjen "stabiliziranju tvojega avta" ampak spet samo izgled.
manj škode sem naredil s tem neumnim pisanjem, kot ti s svojim divjanjem po cestah. Umiri hormone.