renault megane rs n4
renault megane rs n4
okužen z Rallyus virusom
:a2_jee
ŠIK Vulkanizerstvo, vgradnja avtoplina, protikorozijska zaščita, AVTOVLEKA 24H
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
- Primož Five
- Prispevkov: 1366
- Pridružen: 27 Jan 2007, 23:16
- Kraj: Logatec
- Pocket_Rocket
- Prispevkov: 315
- Pridružen: 29 Mar 2007, 20:45
- Kraj: GO-LJ
- Pocket_Rocket
- Prispevkov: 315
- Pridružen: 29 Mar 2007, 20:45
- Kraj: GO-LJ
Impreza bo pohrustala Megana v N4, tudi na asfaltu, da ne govorimo makadamu. Lahko bi pa naredili Megana v N4, samo različico S2000
Clio R3 je super uspel, prodanih veliko avtomobilov, konkurenčen tudi za generalca, tukaj vsa čast. Samo mislim da so časi lepi časi mimo, sedaj ko je Citroen dal ven DS3 R3T...
Naj ostanejo raje na pisti (F1, FR3.5, FR2.0, Megane Trophy, Clio Cup), rally pa naj se držijo pokala R3 ker jim super uspeva. Ostalo naj pa pustijo.
Clio R3 je super uspel, prodanih veliko avtomobilov, konkurenčen tudi za generalca, tukaj vsa čast. Samo mislim da so časi lepi časi mimo, sedaj ko je Citroen dal ven DS3 R3T...
Naj ostanejo raje na pisti (F1, FR3.5, FR2.0, Megane Trophy, Clio Cup), rally pa naj se držijo pokala R3 ker jim super uspeva. Ostalo naj pa pustijo.
Na lepem asfaltu (HP Col npr.), pogon spredaj ali na vse štiri kolesa ne igra bistvene vloge. Za Slovensko DP pa nikakor ne bi bil konkurenčen saj so naši brzinci preveč popeskani, tudi asfalt je preslab. V Italiji, Franciji... pa bi znal biti hudo konkurenčen, vkolikor bo le po podvozju, menjalniku in moči motorja konkurenčen mickam in imprezam.
Če pa pogledamo rezultate recimo rallyja po Kataloniji in Korziki, pa je Bugalski s ksaro kit car (le prednji pogon) premagal vse WRC avtomobile.
Če pa pogledamo rezultate recimo rallyja po Kataloniji in Korziki, pa je Bugalski s ksaro kit car (le prednji pogon) premagal vse WRC avtomobile.
okužen z Rallyus virusom
- Pocket_Rocket
- Prispevkov: 315
- Pridružen: 29 Mar 2007, 20:45
- Kraj: GO-LJ