Stig lap: Renaultsport Clio 200 Cup
Našel
1:33.0 - Vauxhall Astra VXR
1:33.0 - Mercedes-Benz SL55 AMG (Jeremy Clarkson's - now no longer owned by him) (very wet)
1:33.1 - Noble M12 GTO (wet)
1:33.3 - Volkswagen Golf Mk.IV R32
1:33.3 - Audi Q7 V12 (wet)
1:33.4 - Cadillac CTS-V First Generation (very wet)
1:33.5 - Honda Civic Type-R (FN2-2007)
1:33.5 - SEAT Leon Cupra Mk2
1:33.7 - MG ZT 260
1:33.7 - Volkswagen Golf Mk.V GTI
1:33.7 - 2002 Honda NSX (very wet)
1:33.8 - Clio Renault Sport 182
1:33.9 - Holden Monaro (wet)
1:34.0 - Renault Mégane 225
1:34.0 - Renault Clio 200 Cup
1:33.0 - Vauxhall Astra VXR
1:33.0 - Mercedes-Benz SL55 AMG (Jeremy Clarkson's - now no longer owned by him) (very wet)
1:33.1 - Noble M12 GTO (wet)
1:33.3 - Volkswagen Golf Mk.IV R32
1:33.3 - Audi Q7 V12 (wet)
1:33.4 - Cadillac CTS-V First Generation (very wet)
1:33.5 - Honda Civic Type-R (FN2-2007)
1:33.5 - SEAT Leon Cupra Mk2
1:33.7 - MG ZT 260
1:33.7 - Volkswagen Golf Mk.V GTI
1:33.7 - 2002 Honda NSX (very wet)
1:33.8 - Clio Renault Sport 182
1:33.9 - Holden Monaro (wet)
1:34.0 - Renault Mégane 225
1:34.0 - Renault Clio 200 Cup
as clarkson keeps saying their track is more a power circuit - plenty of places to open the taps !
No.2X7Y
1:33.0 - Vauxhall Astra VXR
1:33.0 - Mercedes-Benz SL55 AMG (Jeremy Clarkson's - now no longer owned by him) (very wet)
1:33.1 - Noble M12 GTO (wet)
1:33.3 - Volkswagen Golf Mk.IV R32
1:33.3 - Audi Q7 V12 (wet)
1:33.4 - Cadillac CTS-V First Generation (very wet)
1:33.5 - Honda Civic Type-R (FN2-2007)
1:33.5 - SEAT Leon Cupra Mk2
1:33.7 - MG ZT 260
1:33.7 - Volkswagen Golf Mk.V GTI
1:33.7 - 2002 Honda NSX (very wet)
1:33.8 - Clio Renault Sport 182
1:33.9 - Holden Monaro (wet)
1:34.0 - Renault Mégane 225
1:34.0 - Renault Clio 200 Cup
1:33.0 - Mercedes-Benz SL55 AMG (Jeremy Clarkson's - now no longer owned by him) (very wet)
1:33.1 - Noble M12 GTO (wet)
1:33.3 - Volkswagen Golf Mk.IV R32
1:33.3 - Audi Q7 V12 (wet)
1:33.4 - Cadillac CTS-V First Generation (very wet)
1:33.5 - Honda Civic Type-R (FN2-2007)
1:33.5 - SEAT Leon Cupra Mk2
1:33.7 - MG ZT 260
1:33.7 - Volkswagen Golf Mk.V GTI
1:33.7 - 2002 Honda NSX (very wet)
1:33.8 - Clio Renault Sport 182
1:33.9 - Holden Monaro (wet)
1:34.0 - Renault Mégane 225
1:34.0 - Renault Clio 200 Cup
- Little_tortilia_boy
- Prispevkov: 423
- Pridružen: 21 Nov 2005, 12:50
Neka malenkostna razlika je ja.WolfOz napisal/-a:Ni power/weight ratio pri 182 boljši kot pri 197/200? Od obeh je čas zelo dober za takšno progo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Cl ... _.28200.29
To se pa strinjam. Pa jaz, ki imam original podvozje sem v primerjavi z 200 opazil, da je tudi volanski mehanizem boljši. Pri kakšnih šikanah dosti manj zaviješ. Skratka po domače pri 197/200 lahko kasneje zabremzaš, ga v ovinku zaradi boljše lege/boljše karoserije bolj pritisneš pa tudi pri nizkih vrtljajih se hitreje pobere. Lahko pa rečem, da sem enkrat imel priložnost loviti 197 in do 100 mi je malenkost uhajal pri trimestnih številkah sem ga pa začel jaz dohajati.Little_tortilia_boy napisal/-a:pa glede na to da mam 182 in da sm vozu 200 pomoje tud temu da iz nižjih obratov mejčkn bol potegne...
Na spodnjem linku vidite točno to razliko. 197 se mu v ovinkih ful približa, z malo sreče mu nekaj časa še sledi na ravnini pa mu 182 vseeno malo uhaja. Mogoče je tu razlika 2 sekund saj ima TG proga kar nekaj dolgih ravnin kjer ima 182 izgleda prednost.
http://www.youtube.com/watch?v=LBNlXS6QXWU
Kakšen je pa gear ratio 182 napram 200? Jaz 182 še nisem peljal ima pa že moj prve 4 prestava zelo kratke oz. prva in druga prestava sta kar narazen medtem ko sta potem tretja in četrta zelo kratki. Šele peta in šesta sta daljši pri "menjalniku take two"Little_tortilia_boy napisal/-a:je ja za 4 konje mislm da v prid 182, pa je kljub temu biu 200 mislm da pou sekunde hitrejši pr fifth gear-u, kar so prpisal bolj togi karoseriji in bolšim bremzam, pa glede na to da mam 182 in da sm vozu 200 pomoje tud temu da iz nižjih obratov mejčkn bol potegne...
@Symon - boš moral kakšno Alfo peljati ne rečem, da je slab volanski mehanizem pri 197/200, ker se res čuti na volanu kaj se z kolesi spredaj dogaja (pri Alfi je tega manj)...je pa lock-to-lock nekje 2.8 medtem ko ima npr. GTA 147 nekje 2.1 to je meni osebno edini minus pri volanskemu mehanizmu. 200ka bi naj imela 7,5% krašji lock-to-lock, ampak proti 2.1
A ni čas od 182 1:33:8 - 1 minuta 33 sekund in 80 stotink napram 1:34:00. Torej ne 2 sekundi, ampak 20 stotink
No.2X7Y
Pardon, ne dve sekundi. Pa še test 182:
http://www.youtube.com/watch?v=tvyVnutjJYA
Kolikor vem ima RS197/200 krajše prestave in zato tudi boljše pospeške. Ampak jaz se na Renoje ne spoznam, sem pač slučajno kupil 182 ker gre baje fajn.
http://www.youtube.com/watch?v=tvyVnutjJYA
Kolikor vem ima RS197/200 krajše prestave in zato tudi boljše pospeške. Ampak jaz se na Renoje ne spoznam, sem pač slučajno kupil 182 ker gre baje fajn.
fuuul dober testSymon napisal/-a:Pardon, ne dve sekundi. Pa še test 182:
http://www.youtube.com/watch?v=tvyVnutjJYA
Kolikor vem ima RS197/200 krajše prestave in zato tudi boljše pospeške. Ampak jaz se na Renoje ne spoznam, sem pač slučajno kupil 182 ker gre baje fajn.
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.