Clio RS R3
Omenjeno je bilo samo, da so bili casi zelo podobni in da je zelo konkurencen napram S1600 ter, da ima se nekaj rezerve.
http://62.101.83.30/ficr/risultati/Rall ... index.html
Glej pod "RENAULT NEW" - Vescovi R. & Guzzi G.
Classifica della prova = Razvrstitev po posamezni etapi
Classifica dopo la prova = Razvrstitev skupno po prevozeni etapi
http://62.101.83.30/ficr/risultati/Rall ... index.html
Glej pod "RENAULT NEW" - Vescovi R. & Guzzi G.
Classifica della prova = Razvrstitev po posamezni etapi
Classifica dopo la prova = Razvrstitev skupno po prevozeni etapi
Clio R3 onboard: http://rallyefun5.free.fr/alsace07_CE_mercier.zip
Posnetki z relija Alsace Vosges 2007, vmes je nekaj cliov R3: Save As...
Posnetki z relija Alsace Vosges 2007, vmes je nekaj cliov R3: Save As...
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
Ah, Milos je Milos. V Srbiji mu recejo dete para. No, saj mu nic ne ocitam. Pac , oce mu vse sfinancira pa naj vozi ce mu je veselje. Samo na zalost iz sezone v sezono nic ne napreduje.
Lansko leto sem bil pri njih, ko je mali testiral avto za makadam. Pa je Moreno(vodja ekipe) rekel, da ze tri dni vozijo in niso nic naredili. Potem je pa prisel slavni in fenomenalni Dalavilla. Majster je nastavil avto v dveh urah! In ne morete verjet kako pravo podvozje pozira makadam, kaj makadam, vcasih tudi vec kot pol metra globoke jarke. No, zato pa je tudi cena podvozja temu primerna...
Lansko leto sem bil pri njih, ko je mali testiral avto za makadam. Pa je Moreno(vodja ekipe) rekel, da ze tri dni vozijo in niso nic naredili. Potem je pa prisel slavni in fenomenalni Dalavilla. Majster je nastavil avto v dveh urah! In ne morete verjet kako pravo podvozje pozira makadam, kaj makadam, vcasih tudi vec kot pol metra globoke jarke. No, zato pa je tudi cena podvozja temu primerna...
Zadnjič spremenil dare01, dne 28 Jun 2008, 07:27, skupaj popravljeno 1 krat.
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
Sej je faca Milos. Hodi po svetu zura s fanti v vrhu svetovnega rally-ja in se nadve zabava, ce kje se rata skok al pa dva tok bols!!
Tale R3 je soliden avto, ampak ko drugo leto pride 207R3 bo stvar zelo zanimiva . mislim oz. si upam trditi da bo vsaj tako hitra kot Clio cene celo hitrejsa. Ce pogledamo razred S2000 je peugeot rahlo zaostal z izdajo dirkalnika tako kot pri vseh razredihN3... Ampak glede na to da je trenutno superioren v S2000 razredu mislim da 207R3 caka zelo svetla prihodnost!
Tale R3 je soliden avto, ampak ko drugo leto pride 207R3 bo stvar zelo zanimiva . mislim oz. si upam trditi da bo vsaj tako hitra kot Clio cene celo hitrejsa. Ce pogledamo razred S2000 je peugeot rahlo zaostal z izdajo dirkalnika tako kot pri vseh razredihN3... Ampak glede na to da je trenutno superioren v S2000 razredu mislim da 207R3 caka zelo svetla prihodnost!
- Pocket_Rocket
- Prispevkov: 315
- Pridružen: 29 Mar 2007, 20:45
- Kraj: GO-LJ
Se popolnoma strinjam RS. Tudi zato Patrik Sandell ne vozi R3ja in raj ostaja v S1600, ker pravi da avto ni toliko bolsi in da ce Renault ne bo naredu kake evolucije je brezveze.
Po prihodu 207R3 bo tudi Renault zacel razvijat in vlagat v Clia, mislim pa da bo pol kr Clio bolsi, tako kot v S1600 ko so bli boljsi od Peugeotov. Gre le za bolj podoben avtomobil.
Po prihodu 207R3 bo tudi Renault zacel razvijat in vlagat v Clia, mislim pa da bo pol kr Clio bolsi, tako kot v S1600 ko so bli boljsi od Peugeotov. Gre le za bolj podoben avtomobil.
Ja no ne bi rekel , da so ravno boljsi. Sama homologacija in izvirnost poltovarniskih ekip, ki razvijajo avto so prava gonilna sila v tem sportu. Ce pogledamo naprimer razred N 2000 iz katerega imam izkusnje. Pogledamo samo homologacijsko knjizico od Cliota ali pa npr. peugeot 206 je ta 5 krat oseznejsa, ce ne celo vec. Gre za interesiranost ekip in pa seveda tovarne, ki sledi tem ekipam in jim pri tem pomaga(beri dovoljuje in dohomologira nove evolucije). Ce zopet pogledamo razred R3 je po mojem mnenju najboljsa honda, vendar pa je trg pri nasih Z sosedih tako velik, da se clio izjemno hitro razvija. Nepredek je nevrjeten ze v slabem letu je prislo do izboljsanja prakticno skoraj na vseh vitalnih komponentah. Mislim pa da bo vode, ki zene razred S1600 kmalu zmanjkalo. Po mojem mnenju ze sredi drugega leta! Ves novi sistem vRally-u temelji na razredih R od 1do4 oz. S2000, ki jih poznamo trenutno. Tudi dirkalniki WRC se bodo po letu 2010 preoblikovali oz. bodo le nadgradnje trenutnih avtomobilov S2000.Pocket_Rocket napisal/-a:Se popolnoma strinjam RS. Tudi zato Patrik Sandell ne vozi R3ja in raj ostaja v S1600, ker pravi da avto ni toliko bolsi in da ce Renault ne bo naredu kake evolucije je brezveze.
Po prihodu 207R3 bo tudi Renault zacel razvijat in vlagat v Clia, mislim pa da bo pol kr Clio bolsi, tako kot v S1600 ko so bli boljsi od Peugeotov. Gre le za bolj podoben avtomobil.
Tako da bo razred R3 postal veliko bolj promoviran in takorekoc valilnica talentov.
Ob tem se pa samo vprasam, kam bodo sli vsi avtomobili razreda N4 s turbo puhalom (micka in subaru), ce je ze sedaj ves medijski in dirkaski svet vprt v skupino S 2000, ki kljub strozjim predpisom(vecja teza) se vedno kot za salo premagujejo nekdaj tako superjorne turbace razreda N4.
Se opravicujem , ker sem se mali razpisal