R5 Five motor
Ce ni kdo pameten res kak "stantgas" stelal in je vse kot mora biti, potem ti pusca tesnilo na kolektorju. Menjava ni draga, je pa dokaj zaj..bana, ker je guzva. Odstranit je treba auspuh, starterja ni nujno, pomaga pa, seveda kompletno ohisje vbrizga in tiste kable ter cevje, ki se tam okoli sucejo. Nato kolektor dol in novo tesnilo na kolektor TER med sesalni in izpusni del kolektorja (sestavljen je iz 2 kosov, izpusni je gusast, sesalni je aluminijast. Vmes je ventil in tesnilo. Tisti 4 vijaki se obicajno losajo in izgubijo, zato vlece zrak in motor nori. Ne spomnim se tocno, vem da sem sam nekaj izumljal tam okoli, da sem preprecil ponovno odvitje teh vijakov. Sit je to, ker ne prides do njih, brez da bi razdrl vse prej nasteto.
Ce hoces biti preprican, da je to res vzrok, potem snami ohisje filtra, zalaufaj avto ter npr z WD-40 pospricaj po tem tesnilu ter po tesnilu na glavi. Ce avto spremeni obrate, je potegnilo wd v motor, torej zadeva definitivno pusca.
Ce hoces biti preprican, da je to res vzrok, potem snami ohisje filtra, zalaufaj avto ter npr z WD-40 pospricaj po tem tesnilu ter po tesnilu na glavi. Ce avto spremeni obrate, je potegnilo wd v motor, torej zadeva definitivno pusca.
LP, Samojed
Poskusi kot sem ti napisal. Ce obrati zanihajo (lahko tudi crkne), potem je to to. Ce pa ne bo spremembe, je pa lahko tudi termostat. To pa tudi lahko z roko cutis - ce so cevi vroce toliko, da ne mores drzati, potem je priblizno dovolj ogret motor in bi moral ze znizati obrate. Ce so cevi hladne ali mlacne, potem termostat ne deluje.
Ce je motor hladen, seveda tudi greje ne, vecji problem pa je zabasana pecka, zato ne greje niti ob segretem motorju. O ciscenju pecke smo ze veliko pisali, ce stanje ni prehudo pomaga izpiranje, drugace pa menjava.
Ce je motor hladen, seveda tudi greje ne, vecji problem pa je zabasana pecka, zato ne greje niti ob segretem motorju. O ciscenju pecke smo ze veliko pisali, ce stanje ni prehudo pomaga izpiranje, drugace pa menjava.
LP, Samojed
- Primož Five
- Prispevkov: 1366
- Pridružen: 27 Jan 2007, 23:16
- Kraj: Logatec
pr moji fajki je tud morilo ko avto ni biu segret...ene 5 krat sm pumpu gas da je zalilo vse skp in je crknil...nakar grem h mehaniku..spricne wd po tesnilu in krepne...ce je to to,potem je tesnilo fuc...termostat pa kokr jest vem je da ti ne pregreje masine in da ti zalaufa ventilator da ti masino hladi...zakaj ti ne ogreje kabine...zamasena pecka...drugo pa nebi vedu
upam da sm kej pomagu
Lp Primoz
upam da sm kej pomagu
Lp Primoz
- matejpurgar19
- Prispevkov: 788
- Pridružen: 21 Mar 2008, 17:11
Ja jez bi se tut strinju s samojedom k sm enkrat mev pri svoji petki isti problem da je puscalo tesnilo kolektorja, in motor je imel v prostem teku povecano st. vrt.. To dela pomoje zato ker lambda zazna preveliko kolicino zraka in pol racunalnik dodaja vec bencina. sam za zamenjavo je pa se kar kriza ker je mal placa.