Clio RS R3

Novice iz sveta Renault
dare01
Prispevkov: 415
Pridružen: 05 Jan 2006, 14:16
Kraj: Trebnje

Clio RS R3

Odgovor Napisal/-a dare01 »

Clio RS R3. 230 konjev, 6 stopenjski sekvencni menjalnik,....
Na nizozemskem forumu sem zasledil ceno osnovni avto+30000eurza kit.
slabih 50.000eur. V brosuri ga omenjajo kot dostojnega naslednika clia S1600 :shock: . Ne vem kako so prisli do tega. Ce je res... :shocked!: pa ce bo cena res taka potem bo trikrat cenejsi od S1600.
Mislim da se bo ta bolje vozil kot clio cup :wink:
Slika
Slika

in pa ze prve voznje: http://www.autonews-magazine.com/gb/frameset.htm
Zadnjič spremenil dare01, dne 09 Nov 2006, 22:35, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
jure
Prispevkov: 398
Pridružen: 29 Avg 2005, 15:17
Kraj: koper

Re: Clio RS R3

Odgovor Napisal/-a jure »

jaz bi ga tudi imel pa se sekvencni menjalnik :twisted:
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Odgovor Napisal/-a Sokol »

hmmm zanimivo a pise mogoce kje kaj so zamenjali na motorju, da so dobili 230 KM in 245 Nm navora, ki se je le malenkos pomaknil visje.Vidim da so mu tudi sprednje diske zamenjali.
Evo dare to kupis pa ne bos vec mogel spat :D


LP
Imperator
Prispevkov: 704
Pridružen: 04 Jun 2005, 21:11
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Imperator »

pa kako za vraga jim rata dobit taksno konjenico iz atmosferskega 2.0 motorja + upostevati vse ekoloske standarde. noro.
?†it ... spet mam prav!
AWAKE
Prispevkov: 127
Pridružen: 02 Sep 2004, 18:59
Kraj: podravje

Odgovor Napisal/-a AWAKE »

Imperator napisal/-a:pa kako za vraga jim rata dobit taksno konjenico iz atmosferskega 2.0 motorja + upostevati vse ekoloske standarde. noro.
kako? pogledali so malu k konkurenci oz. so se ucili od njih par let :lol: Honda ma ze od leta 1999 v serijski S2000 240 konjov, v japonskih verzijah pa 250km :wink:
Vozim Renault z Michelin, sanjam Ferrari z Bridgestone :)
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

AWAKE napisal/-a:
Imperator napisal/-a:pa kako za vraga jim rata dobit taksno konjenico iz atmosferskega 2.0 motorja + upostevati vse ekoloske standarde. noro.
kako? pogledali so malu k konkurenci oz. so se ucili od njih par let :lol: Honda ma ze od leta 1999 v serijski S2000 240 konjov, v japonskih verzijah pa 250km :wink:
...s tem da ma honda se zmer manj navora kot konjev :wink:
Enigma motorsport
AWAKE
Prispevkov: 127
Pridružen: 02 Sep 2004, 18:59
Kraj: podravje

Odgovor Napisal/-a AWAKE »

drmocar napisal/-a:
AWAKE napisal/-a:
Imperator napisal/-a:pa kako za vraga jim rata dobit taksno konjenico iz atmosferskega 2.0 motorja + upostevati vse ekoloske standarde. noro.
kako? pogledali so malu k konkurenci oz. so se ucili od njih par let :lol: Honda ma ze od leta 1999 v serijski S2000 240 konjov, v japonskih verzijah pa 250km :wink:
...s tem da ma honda se zmer manj navora kot konjev :wink:
...in se vedno prevec za konkurenco :wink:
Vozim Renault z Michelin, sanjam Ferrari z Bridgestone :)
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

jah honda je svoje vrsten uzitek.....men osebno je glih to noro k se avto tko vrti :D

sem preprican da je ta R3 tisto pravo :D
Enigma motorsport
Imperator
Prispevkov: 704
Pridružen: 04 Jun 2005, 21:11
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Imperator »

ja dobr, sam pr hondi je V-TEC, tale clio ga nima.
?†it ... spet mam prav!
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Ima pa VVT pa variabilni resonancni sesalni del.Pa ne pozabit fatje vulometricni izkoristek tega novega motorja je vec kot 100% se pravi, da v sesalnem delu ustvarja celo nadtlak.

Vse kakor pa so hondini motorji eni boljsih.Njihov V TEC je celo tako zaneslij da bi sa naj do zdaj pokvarilol samo enih par.
Uporabniški avatar
Bojci
Prispevkov: 2471
Pridružen: 05 Maj 2003, 08:58
Kraj: Maribor & skrajni severovzhod Prekmurja

Odgovor Napisal/-a Bojci »

V sesalnem delu ustvarja nadtlak?

To je celo mozno, ce je sesalni kolektor narejen kot difuzor...torej ob pospesevanju sesa obicajno, ob spustu plina pa se nakopici nadtlak , ki ga izkoristi za prvi pohod po gasu... samo to ni veliko zraka.. :roll:
V cem je dejansko finta? Ker drugace nadtlaka ne mores dosec kot z difuzorjem.
Slika
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Z difuzorjem ne dosezes nadtlaka ampak podtlak.Princim difuzorja se ne uporablja na sesalnem delu ampak kot aerodinamicni dodatek ki ima dve pozitivni lastnosti.Kot prvo ustvarja podtlak in pri tem ne vrtinci zraki, kot drugo pa zmanjsa samo vrtincenje zraka za avtom.
Princim, ki si ga ti mislil verjetno je VENTURIJEV , ki se je najbolj uporabljal s pridom pri uplinjacih in sicer je bila cev naj ozja pri brizgalni sobi in stem so dosegli vecjo hitrost vbrizga in lepso razprsitev.
Pri cliotu pa je sesalni del tako izracunan da pripomore k dinamiki polnjenja in tu pride do izraza variabilnost kajti resonancna frekvenca se spreminja s spreminjanjem vrtljajev.In efekt ki ga s tem dosezes je ravno ta nadtlak(tu ne govorimo o taksnih nadtlakih kot pri turbini, da ne bo pomote) ampak ravno toliko da je vecji od 1.
Uporabniški avatar
Bojci
Prispevkov: 2471
Pridružen: 05 Maj 2003, 08:58
Kraj: Maribor & skrajni severovzhod Prekmurja

Odgovor Napisal/-a Bojci »

aha..kapiram.
Slika
dare01
Prispevkov: 415
Pridružen: 05 Jan 2006, 14:16
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a dare01 »

Clio bo dozivel prvenec na Rallyu Monte Carlo 18-21.1.2007.
Uporabniški avatar
Clio_RS
Prispevkov: 255
Pridružen: 23 Feb 2005, 22:06
Kraj: Gorenska

Odgovor Napisal/-a Clio_RS »

Spy photos.
Slika

Slika

Slika

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Slika


Lp.
Clan Renault Kluba Slovenija
Odgovori