Paše sigurno, pesta pofrezana na ušesu 2mm, ostalo vse paše, edino nisem pa 100% glede širine, zna bit da je treba podložit polosovine, ker pridejo tale pesta 7mm bolj ven. Posledično ti verjetno ABS senzor ne bere več obročka. Pač ni to original predelava, samo nas je že kar nekaj imelo tako rešeno pa ni bilo problemov. Če bi hotel da je kot iz fabrke, bi pa še rabu od Williamsa polosovine, samo to boš težko najdu kej pametnega.
Pač za premislit je, dober obnovljen komplet te bo hitro pršu 400-600€ (obnovljene in na novo barvane čeljusti in pesta, novi diski in ploščice, mogoče še komplet ležaji), da imaš zavore od RS-a. Če to nujno rabiš boš pa sam najbolj vedu, ker veš kako voziš. Eni majo recimo na Grobniku z RS-i kar dobre čase pa so jim serijske zavore čist OK. Jest jih za dosegat iste čase s 40KM manj, pregrejem po 4-5 krogih, z "dirkalnimi" ploščicami in boljšim oljem.
Predelava zavor iz bobnov na diske
Re: Predelava zavor iz bobnov na diske
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Predelava zavor iz bobnov na diske
V vsakem primeru je pol to projekt Se mi zdi da bom prej ostalo poštimu kar še fali na avtu pa bomo šli to kasneje! Da se sedaj vrnemo na prvotno zastavljeno vprašanje xD Če so zadaj bobni (za cliota to), je najlažje staknit komplet premo od RS-a in samo prešravfat? + druge zajle? Kakor sem razumel @DenisClio
Clio 172 ph 1 woohooo