Stabilizator in podvozje Clio RS200

Modifikacije vozil
Uporabniški avatar
choko
Prispevkov: 531
Pridružen: 09 Mar 2011, 19:16
Kraj: hrastnik

Odgovor Napisal/-a choko »

me pa zanima kaj dejansko pomaga spredni stabilizator? kako se to recimo na volanu čut?
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi ;)
Uporabniški avatar
carchy225
Prispevkov: 132
Pridružen: 11 Jan 2009, 22:21

Odgovor Napisal/-a carchy225 »

Cr00k napisal/-a:Sam sem glede tega zadržan, saj kot je tudi Symon povedal, je že serijsko spredaj zelo ojačan... mogoče bi veljalo premisliti bolj za zadnjo premo. Cup podvozje je že tako bomba, nevem zakaj bi sploh želel "modificirat" - po moje se lahko denar za kaj bolj učinkovitega porabi :)
Kaj pa če nimaš cup podvozja, je bolje zamenjat sprednji stabilizator z originalnim od cup verzije ali montirati strut bar (in zamenjati vzmetenje seveda)?

In kateri deli se še poleg vzmetenja in sprednjega stabilizatorja razlikujejo med cup in navadnim podvozjem?
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

Kolikor vem, se že 197 in 200 razlikujeta precej v Cup opciji...

197: spremenjeno samo podvozje(37% trši fedri sperdaj, 30% zadaj, 10% trši amortizerji in seveda 7mm nižji).
200: spremenjeno:
- podvozje (še trše kot 197 cup; enako 7mm nižje);
- večji sprednji ARB (to se na forumih kregajo, a je večji al ne)
- hitrejše volansko razmerje

...lahko, da sem pa narobe podučen, bodo drugi potrdili oz. ovrgli.
Slika
dci
Prispevkov: 625
Pridružen: 23 Okt 2010, 23:38

Odgovor Napisal/-a dci »

Glede na to, da je naveden BS 1387 (EN10255) standard, si lahk to sami doma naredite :P , ni treba plačat strokovnjake, če so že slike pokazal, kam in kje je to montirano.

Za moje pojme je to brezveze, ker je dodatna teža, razen, če posežete po alternativnih materialih, ki so lahki in toliko močnejši, kar ti dejansko doprinese za hitrost v ovinek.

Se ne spoznam na te zadeve, vem pa kako zvit cev, in mam fajn filing, da je v teh ceveh več marketinga kot pa pravega efekta, kot placebo, ker pol se upaš hitrej v ovink, za pravo cev in pravo znanje v tej cevi boš dal več dnarja, kot je pa tista cena tam...

Jzt cevi za tale standard nebi dajal v svoj športni avto, če ga bi imel...sam navlaka v obliki mase. Za druge standarde/norme, ki so jih navedl še mal brskam, sam ni naveden nč kater material uporabijo, sm piše jeklo... 8)

Tensile strength 325-420 MPa oz. N/mm2 in elongation min.20% je zame čigumi :lol: in tole oni dajejo v športne avte....oz. pišejo da so mehanske lastnisti materiala njihovih izdelkov v mejah tega standarda...bruh, pa če kdo pravi, da je to dovolj...se bom spomnil tega stavka...; Ja teli športni fedri pa čez čas ratajo mehki.. :lol: , čemu pol trd feder, če zgubi lastnosti...ali nek material, ki se mu lastnost spreminja, ja ni čudn, da pol rečejo; Nisi šprotni vozni, če vsaj 1x ne zletiš iz proge...ja s takimi materiali je garantirano, da boš tako krščen.

Kr kupujte :wink:, lahko Vam pa jaz prodam za mel večji denar boljšo cev! z veseljem, pa verjemte, da v ceni ne bo marketinga, kar pomeni da je cev zihr boljša :wink: , ker bo mal dražja. Komu se boste pustil nategnt, meni ali unim.

PS: cevi za varnostne kletke so tudi mehke, ampak tam so z razlogom mehke, te cevi, za ojačitve pa je nerazumljivo, da bi bile tako mehke, to je placebo + za videz + dodatna masa.
Zadnjič spremenil dci, dne 19 Dec 2011, 18:49, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Cr00k napisal/-a:Kolikor vem, se že 197 in 200 razlikujeta precej v Cup opciji...

197: spremenjeno samo podvozje(37% trši fedri sperdaj, 30% zadaj, 10% trši amortizerji in seveda 7mm nižji).
200: spremenjeno:
- podvozje (še trše kot 197 cup; enako 7mm nižje);
- večji sprednji ARB (to se na forumih kregajo, a je večji al ne)
- hitrejše volansko razmerje

...lahko, da sem pa narobe podučen, bodo drugi potrdili oz. ovrgli.
Če se ne motim ima 200 tudi nekatere dele podvozja aluminijaste zaradi manjše nevzmetne mase. Glede na to, da je celo "ultimativen" R27 počasnejši kot 200 CUP mora biti kar dosti detajlov poštimanih. Za ARB so pa tudi majstri, a nihče ne pomeri? :shock:
Tukajle je zelo zanimivo branje kaj vse so poštimali na 200 CUP:
http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=19901

dci dobro napisano. :smt005

EDIT: zadnjega stabilizatorja nimam ampak v teoriji je bistvo v tem, da ko greš v ovinek in se na eni strani školjka nagne (in stisne kolo bliže karoseriji) se to gibanje prenese na drugo stran in se avto manj nagne.
Zadnjič spremenil Symon, dne 19 Dec 2011, 20:12, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

cr00k, dej še napiši razliko med 200 in 200 CUP :P
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

Glavna razlika: dvigalka :)
Slika
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Prispevkov: 423
Pridružen: 21 Nov 2005, 12:50

Odgovor Napisal/-a Little_tortilia_boy »

z strut barom ne boš dosegu razlike, oziroma je sam ne boš čutu, če že kej za začetek zadnji dodatni stabilizator...se je pa treba prašat, a bi rad samo neki kupu za avto zato, da se ti kej dogaja, al te dejansko kej mot pri trenutnem podvozju in bi rad to "popravu"...bi blo čist fajn začet eno pametno debato o tej temi...

lp Rok
Slika
Uporabniški avatar
kmetek
Moderator
Prispevkov: 3738
Pridružen: 18 Okt 2008, 17:43
Kraj: Bloke

Odgovor Napisal/-a kmetek »

No sej mamo plac in cajt. Whiteline-a smo bolj kot ne prežvečli, kaj je naslednje za debatirat?

@Symon, jest sprejmem tvoj izziv :P Sam bi dejansko rad vidu razliko med 16V/Williams in RS (172/182), kje kdo izgublja/pridobiva. Samo bi mogu isti voznik pelat oba, je kakšen RS-ovc za menjavo? Gume častim jest, da bodo enake. Ker 197/200 je itak druga klasa.
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku :D
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Prispevkov: 423
Pridružen: 21 Nov 2005, 12:50

Odgovor Napisal/-a Little_tortilia_boy »

očitno nam drug let nebo dougcajt na racelandu/grobniku :)
Slika
Uporabniški avatar
jero_13
Prispevkov: 2006
Pridružen: 18 Jan 2009, 14:06

Odgovor Napisal/-a jero_13 »

hehe, ja definitivno ne bo dolgčas :D me zanima kako se bo peljal tole moje "skropucalo" po pisti :P
Slika

Drive it like you stole it.

Član Renault kluba Slovenije
Uporabniški avatar
choko
Prispevkov: 531
Pridružen: 09 Mar 2011, 19:16
Kraj: hrastnik

Odgovor Napisal/-a choko »

kmetek če rabiš lohk mojga uzameš :D drugač pa...
http://www.ultraracing.my/Bars.asp?ID=3731
če daš tole gor namest zgornjega profitiraš kaj? vprašam ker za zadnjega smo ugotovili da kar pomaga, vsaj na cliu 2, se pravi da tut neki pomaga na cliu III. ampak te sprednje ojačitve ni mekak ne potegnejo. nebi blo bolš pol samo sprednji stabilizator dat močnejš?
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi ;)
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Dejte prosm že začet ločevat med ARB (anti roll bar) in strut bar/brace. Povsem druga funkcija. :roll:

ARB pomaga pri body-roll (zmanjševanje le tega), strut bar pa pri ojačitvi šasije (kar posledično tudi malenkost pripomore pri handlingu).

pa tko en tak "quick guideline" za fwd avte:
debelejši stabilizator (ARB) sredaj - povečanje understeera
debelejši stabilizator (ARB) zadaj - povečanje oversteera

ni pa vedno povsem tako.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
choko
Prispevkov: 531
Pridružen: 09 Mar 2011, 19:16
Kraj: hrastnik

Odgovor Napisal/-a choko »

ja že že da ni isto...sam nism vedu v čem je razlika :) pač funkcijsko.
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi ;)
Uporabniški avatar
rambo
Prispevkov: 1722
Pridružen: 21 Dec 2004, 00:02
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a rambo »

UNDERSTEER

Slika

OVERSTEER

Slika
Renault Laguna Monaco GP 2.0t-NAPRODAJ-FOR SALE
Renault Megane Coupe 2.0 16V L96 - SOLD
clio 1.4 RT letnik 95 BUHTL - SOLD
Odgovori