Stabilizator in podvozje Clio RS200
Kaj pa če nimaš cup podvozja, je bolje zamenjat sprednji stabilizator z originalnim od cup verzije ali montirati strut bar (in zamenjati vzmetenje seveda)?Cr00k napisal/-a:Sam sem glede tega zadržan, saj kot je tudi Symon povedal, je že serijsko spredaj zelo ojačan... mogoče bi veljalo premisliti bolj za zadnjo premo. Cup podvozje je že tako bomba, nevem zakaj bi sploh želel "modificirat" - po moje se lahko denar za kaj bolj učinkovitega porabi
In kateri deli se še poleg vzmetenja in sprednjega stabilizatorja razlikujejo med cup in navadnim podvozjem?
Kolikor vem, se že 197 in 200 razlikujeta precej v Cup opciji...
197: spremenjeno samo podvozje(37% trši fedri sperdaj, 30% zadaj, 10% trši amortizerji in seveda 7mm nižji).
200: spremenjeno:
- podvozje (še trše kot 197 cup; enako 7mm nižje);
- večji sprednji ARB (to se na forumih kregajo, a je večji al ne)
- hitrejše volansko razmerje
...lahko, da sem pa narobe podučen, bodo drugi potrdili oz. ovrgli.
197: spremenjeno samo podvozje(37% trši fedri sperdaj, 30% zadaj, 10% trši amortizerji in seveda 7mm nižji).
200: spremenjeno:
- podvozje (še trše kot 197 cup; enako 7mm nižje);
- večji sprednji ARB (to se na forumih kregajo, a je večji al ne)
- hitrejše volansko razmerje
...lahko, da sem pa narobe podučen, bodo drugi potrdili oz. ovrgli.
Glede na to, da je naveden BS 1387 (EN10255) standard, si lahk to sami doma naredite , ni treba plačat strokovnjake, če so že slike pokazal, kam in kje je to montirano.
Za moje pojme je to brezveze, ker je dodatna teža, razen, če posežete po alternativnih materialih, ki so lahki in toliko močnejši, kar ti dejansko doprinese za hitrost v ovinek.
Se ne spoznam na te zadeve, vem pa kako zvit cev, in mam fajn filing, da je v teh ceveh več marketinga kot pa pravega efekta, kot placebo, ker pol se upaš hitrej v ovink, za pravo cev in pravo znanje v tej cevi boš dal več dnarja, kot je pa tista cena tam...
Jzt cevi za tale standard nebi dajal v svoj športni avto, če ga bi imel...sam navlaka v obliki mase. Za druge standarde/norme, ki so jih navedl še mal brskam, sam ni naveden nč kater material uporabijo, sm piše jeklo...
Tensile strength 325-420 MPa oz. N/mm2 in elongation min.20% je zame čigumi in tole oni dajejo v športne avte....oz. pišejo da so mehanske lastnisti materiala njihovih izdelkov v mejah tega standarda...bruh, pa če kdo pravi, da je to dovolj...se bom spomnil tega stavka...; Ja teli športni fedri pa čez čas ratajo mehki.. , čemu pol trd feder, če zgubi lastnosti...ali nek material, ki se mu lastnost spreminja, ja ni čudn, da pol rečejo; Nisi šprotni vozni, če vsaj 1x ne zletiš iz proge...ja s takimi materiali je garantirano, da boš tako krščen.
Kr kupujte , lahko Vam pa jaz prodam za mel večji denar boljšo cev! z veseljem, pa verjemte, da v ceni ne bo marketinga, kar pomeni da je cev zihr boljša , ker bo mal dražja. Komu se boste pustil nategnt, meni ali unim.
PS: cevi za varnostne kletke so tudi mehke, ampak tam so z razlogom mehke, te cevi, za ojačitve pa je nerazumljivo, da bi bile tako mehke, to je placebo + za videz + dodatna masa.
Za moje pojme je to brezveze, ker je dodatna teža, razen, če posežete po alternativnih materialih, ki so lahki in toliko močnejši, kar ti dejansko doprinese za hitrost v ovinek.
Se ne spoznam na te zadeve, vem pa kako zvit cev, in mam fajn filing, da je v teh ceveh več marketinga kot pa pravega efekta, kot placebo, ker pol se upaš hitrej v ovink, za pravo cev in pravo znanje v tej cevi boš dal več dnarja, kot je pa tista cena tam...
Jzt cevi za tale standard nebi dajal v svoj športni avto, če ga bi imel...sam navlaka v obliki mase. Za druge standarde/norme, ki so jih navedl še mal brskam, sam ni naveden nč kater material uporabijo, sm piše jeklo...
Tensile strength 325-420 MPa oz. N/mm2 in elongation min.20% je zame čigumi in tole oni dajejo v športne avte....oz. pišejo da so mehanske lastnisti materiala njihovih izdelkov v mejah tega standarda...bruh, pa če kdo pravi, da je to dovolj...se bom spomnil tega stavka...; Ja teli športni fedri pa čez čas ratajo mehki.. , čemu pol trd feder, če zgubi lastnosti...ali nek material, ki se mu lastnost spreminja, ja ni čudn, da pol rečejo; Nisi šprotni vozni, če vsaj 1x ne zletiš iz proge...ja s takimi materiali je garantirano, da boš tako krščen.
Kr kupujte , lahko Vam pa jaz prodam za mel večji denar boljšo cev! z veseljem, pa verjemte, da v ceni ne bo marketinga, kar pomeni da je cev zihr boljša , ker bo mal dražja. Komu se boste pustil nategnt, meni ali unim.
PS: cevi za varnostne kletke so tudi mehke, ampak tam so z razlogom mehke, te cevi, za ojačitve pa je nerazumljivo, da bi bile tako mehke, to je placebo + za videz + dodatna masa.
Zadnjič spremenil dci, dne 19 Dec 2011, 18:49, skupaj popravljeno 1 krat.
Če se ne motim ima 200 tudi nekatere dele podvozja aluminijaste zaradi manjše nevzmetne mase. Glede na to, da je celo "ultimativen" R27 počasnejši kot 200 CUP mora biti kar dosti detajlov poštimanih. Za ARB so pa tudi majstri, a nihče ne pomeri?Cr00k napisal/-a:Kolikor vem, se že 197 in 200 razlikujeta precej v Cup opciji...
197: spremenjeno samo podvozje(37% trši fedri sperdaj, 30% zadaj, 10% trši amortizerji in seveda 7mm nižji).
200: spremenjeno:
- podvozje (še trše kot 197 cup; enako 7mm nižje);
- večji sprednji ARB (to se na forumih kregajo, a je večji al ne)
- hitrejše volansko razmerje
...lahko, da sem pa narobe podučen, bodo drugi potrdili oz. ovrgli.
Tukajle je zelo zanimivo branje kaj vse so poštimali na 200 CUP:
http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=19901
dci dobro napisano.
EDIT: zadnjega stabilizatorja nimam ampak v teoriji je bistvo v tem, da ko greš v ovinek in se na eni strani školjka nagne (in stisne kolo bliže karoseriji) se to gibanje prenese na drugo stran in se avto manj nagne.
Zadnjič spremenil Symon, dne 19 Dec 2011, 20:12, skupaj popravljeno 1 krat.
- Little_tortilia_boy
- Prispevkov: 423
- Pridružen: 21 Nov 2005, 12:50
z strut barom ne boš dosegu razlike, oziroma je sam ne boš čutu, če že kej za začetek zadnji dodatni stabilizator...se je pa treba prašat, a bi rad samo neki kupu za avto zato, da se ti kej dogaja, al te dejansko kej mot pri trenutnem podvozju in bi rad to "popravu"...bi blo čist fajn začet eno pametno debato o tej temi...
lp Rok
lp Rok
No sej mamo plac in cajt. Whiteline-a smo bolj kot ne prežvečli, kaj je naslednje za debatirat?
@Symon, jest sprejmem tvoj izziv Sam bi dejansko rad vidu razliko med 16V/Williams in RS (172/182), kje kdo izgublja/pridobiva. Samo bi mogu isti voznik pelat oba, je kakšen RS-ovc za menjavo? Gume častim jest, da bodo enake. Ker 197/200 je itak druga klasa.
@Symon, jest sprejmem tvoj izziv Sam bi dejansko rad vidu razliko med 16V/Williams in RS (172/182), kje kdo izgublja/pridobiva. Samo bi mogu isti voznik pelat oba, je kakšen RS-ovc za menjavo? Gume častim jest, da bodo enake. Ker 197/200 je itak druga klasa.
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
- Little_tortilia_boy
- Prispevkov: 423
- Pridružen: 21 Nov 2005, 12:50
kmetek če rabiš lohk mojga uzameš drugač pa...
http://www.ultraracing.my/Bars.asp?ID=3731
če daš tole gor namest zgornjega profitiraš kaj? vprašam ker za zadnjega smo ugotovili da kar pomaga, vsaj na cliu 2, se pravi da tut neki pomaga na cliu III. ampak te sprednje ojačitve ni mekak ne potegnejo. nebi blo bolš pol samo sprednji stabilizator dat močnejš?
http://www.ultraracing.my/Bars.asp?ID=3731
če daš tole gor namest zgornjega profitiraš kaj? vprašam ker za zadnjega smo ugotovili da kar pomaga, vsaj na cliu 2, se pravi da tut neki pomaga na cliu III. ampak te sprednje ojačitve ni mekak ne potegnejo. nebi blo bolš pol samo sprednji stabilizator dat močnejš?
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
Dejte prosm že začet ločevat med ARB (anti roll bar) in strut bar/brace. Povsem druga funkcija.
ARB pomaga pri body-roll (zmanjševanje le tega), strut bar pa pri ojačitvi šasije (kar posledično tudi malenkost pripomore pri handlingu).
pa tko en tak "quick guideline" za fwd avte:
debelejši stabilizator (ARB) sredaj - povečanje understeera
debelejši stabilizator (ARB) zadaj - povečanje oversteera
ni pa vedno povsem tako.
ARB pomaga pri body-roll (zmanjševanje le tega), strut bar pa pri ojačitvi šasije (kar posledično tudi malenkost pripomore pri handlingu).
pa tko en tak "quick guideline" za fwd avte:
debelejši stabilizator (ARB) sredaj - povečanje understeera
debelejši stabilizator (ARB) zadaj - povečanje oversteera
ni pa vedno povsem tako.
Enigma motorsport