Optimizacija elektronike [ FASTCHIP ]
No zdaj nas je pa že kar nekaj. Da napišem spisek zadovoljnih uporabnikov.
Urban (172)
Choko (172)
Symon (182 + launch control)
Zizek (182)
Gregi (182)
Končar (182 + launch control)
Pancho (197) upam, dane zameri, če ga citiram:
Urban (172)
Choko (172)
Symon (182 + launch control)
Zizek (182)
Gregi (182)
Končar (182 + launch control)
Pancho (197) upam, dane zameri, če ga citiram:
Samo v vednost, če kdo okleva.Pancho napisal/-a:Prvi občutki po remapu so nekako takšni, da avto od 3000vrt/min vleče približno z enakim momentom in ni čutit kot, da bi se trudil prilezti do 5000vrt/min, kot je to značilno za RS-a. Pospeševanje je zdaj nekoliko bolj enakomerno in tudi tistega brezveznega "sunka" pri 5500vrt/min ni toliko občutit. Vse to je zaznavno najbolj v 2.,3. in 4. prestavi.
Toliko zaenkrat, bo pa potrebno zdaj to preizkusiti še na ovinkih, kjer je bil ravno problem v temu, da si moral avto silit v višje vrtljaje a na meji zdrsavanja, kar pa je pomenilo, da se je izgubljalo hitrost na pospeševanju iz zavoja, saj se ni dalo najbolje dozirati plina pri visokih (nad 5500) vrtljajih. V primeru da pa so bili vrtljaji pod 5000, si pa enostavno čakal, da se zbudi pri okrog 5000-5500 in začne pošteno vleči.
Za točne podatke bi pa moral avto na valje pred remapom in po tako, da o pridobljenih Nm in KM tukaj nima smisla razpravljat.
Meni osebno je največ pomenilo, da se popravi ravno ta krivulja navora med 3000 in 5000 vrt/min in kot kaže naj bi to bilo uspešno opravljeno.
Zadnjič spremenil Symon, dne 27 Nov 2011, 12:05, skupaj popravljeno 1 krat.
Za Clia je kar poceni tale remap. Vsak dizel košta več. Aja ko je bila debata, da se prestavi blokada iz 7200 na 7500 obratov. Za spremembo od večine avtov Cliu moč od 6500 (tam je največja moč) do (povišane!) blokade pade minimalno tako, da je to kar priročno. Vleče do konca. In s čipanjem se to samo malo podaljša.
Gregijev črn 182 RStuner + miltek + decat (189 hp & 225 Nm!):
Moj RS RStuner + custom avspuh z bednim katalizatorjem (177hp & 212 Nm):
NOSov serijski 172 (170hp & 200Nm):
Gregijev črn 182 RStuner + miltek + decat (189 hp & 225 Nm!):
Moj RS RStuner + custom avspuh z bednim katalizatorjem (177hp & 212 Nm):
NOSov serijski 172 (170hp & 200Nm):
Jaz na žalost več nimam,ker je sedaj naložen orginal na nov računalnik,takoj ko bom pa mel pod prsti kaj več,pa se spet priporočam brez razmišljanja.Symon napisal/-a:No zdaj nas je pa že kar nekaj. Da napišem spisek zadovoljnih uporabnikov.
Symon (182 + launch control)
Urban (172)
Gregi (182)
Zizek (182)
Končar (182 + launch control)
Pancho (197) upam, dane zameri, če ga citiram:Samo v vednost, če kdo okleva.Pancho napisal/-a:Prvi občutki po remapu so nekako takšni, da avto od 3000vrt/min vleče približno z enakim momentom in ni čutit kot, da bi se trudil prilezti do 5000vrt/min, kot je to značilno za RS-a. Pospeševanje je zdaj nekoliko bolj enakomerno in tudi tistega brezveznega "sunka" pri 5500vrt/min ni toliko občutit. Vse to je zaznavno najbolj v 2.,3. in 4. prestavi.
Toliko zaenkrat, bo pa potrebno zdaj to preizkusiti še na ovinkih, kjer je bil ravno problem v temu, da si moral avto silit v višje vrtljaje a na meji zdrsavanja, kar pa je pomenilo, da se je izgubljalo hitrost na pospeševanju iz zavoja, saj se ni dalo najbolje dozirati plina pri visokih (nad 5500) vrtljajih. V primeru da pa so bili vrtljaji pod 5000, si pa enostavno čakal, da se zbudi pri okrog 5000-5500 in začne pošteno vleči.
Za točne podatke bi pa moral avto na valje pred remapom in po tako, da o pridobljenih Nm in KM tukaj nima smisla razpravljat.
Meni osebno je največ pomenilo, da se popravi ravno ta krivulja navora med 3000 in 5000 vrt/min in kot kaže naj bi to bilo uspešno opravljeno.
Fastchip se zaklene na določen VIN, to bi rabil preveriti, če se nov ECU nastavi na določeno VIN kodo ali se kaj spremeni. Ker če ne bi se zaklenil na nov ECU in je vsako odklepanje 55€, oziroma odvisno od avta (turboti so še dražji!). Ko je unlock koda za določen avto kupljena se lahko priklopi kadarkoli in naloži original mapo ali pa z doplačilom drugo (launch control, bang bang).
Znači: ko enkrat čipaš, lahko potem kadarkoli naložimo gor drugo mapo, drugo kalibracijo itd. ker unlock za tvoj VIN že imamo
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Kar pokliči ko boš vedel par dni prej in se bova zmenilažižekrs napisal/-a:Kaj,vidva sta tudi na nočni šihti bla?
Ko bom mel kake opravke v Lj.se pol najavim,ok?Da se nebom samo zaradi tega gor peljal.
Hvala
Optimizacije in vse ostalo se nalaga samo preko našga RSTunerja.carchy225 napisal/-a:Ali daš zraven tudi modul (kot pri RStuning za megane225) da potem lahko sam nalagaš mapo ali pridem do tebe pa ti naložiš to?
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car