Optimizacija elektronike [ FASTCHIP ]

Modifikacije vozil
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Jaz sem imel 213 Nm navora s čimer sem super zadovoljen glede na to, da ima original dosti manj (200 Nm). Moč je mičkeno premajhna ker imam vedno neke probleme z avspuhi. :lol:
Koncar
Prispevkov: 389
Pridružen: 19 Avg 2009, 13:48
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a Koncar »

No pa je še en RS z FASTCHIP optimizacijo :D Kdor je skeptičen glede tega ali res deluje je veliko prikrajšan ker se stvar res dobro občuti. Avto se res obnaša tko k se za tak motor spodobi. Za moje pojme je bla tole najbolša investicija v avto, bolje rečeno motor :D
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

No zdaj nas je pa že kar nekaj. Da napišem spisek zadovoljnih uporabnikov.
Urban (172)
Choko (172)
Symon (182 + launch control)
Zizek (182)
Gregi (182)
Končar (182 + launch control)
Pancho (197) upam, dane zameri, če ga citiram:
Pancho napisal/-a:Prvi občutki po remapu so nekako takšni, da avto od 3000vrt/min vleče približno z enakim momentom in ni čutit kot, da bi se trudil prilezti do 5000vrt/min, kot je to značilno za RS-a. Pospeševanje je zdaj nekoliko bolj enakomerno in tudi tistega brezveznega "sunka" pri 5500vrt/min ni toliko občutit. Vse to je zaznavno najbolj v 2.,3. in 4. prestavi.
Toliko zaenkrat, bo pa potrebno zdaj to preizkusiti še na ovinkih, kjer je bil ravno problem v temu, da si moral avto silit v višje vrtljaje a na meji zdrsavanja, kar pa je pomenilo, da se je izgubljalo hitrost na pospeševanju iz zavoja, saj se ni dalo najbolje dozirati plina pri visokih (nad 5500) vrtljajih. V primeru da pa so bili vrtljaji pod 5000, si pa enostavno čakal, da se zbudi pri okrog 5000-5500 in začne pošteno vleči.

Za točne podatke bi pa moral avto na valje pred remapom in po tako, da o pridobljenih Nm in KM tukaj nima smisla razpravljat.
Meni osebno je največ pomenilo, da se popravi ravno ta krivulja navora med 3000 in 5000 vrt/min in kot kaže naj bi to bilo uspešno opravljeno.
Samo v vednost, če kdo okleva. 8)
Zadnjič spremenil Symon, dne 27 Nov 2011, 12:05, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Nos
Prispevkov: 3656
Pridružen: 25 Mar 2010, 19:04
Kraj: Šentjernej-Kranj

Odgovor Napisal/-a Nos »

Bom vidu, kako bo finančno stanje spomladi. Mam že kr nekaj stvari v planu z RS-om :twisted:

bom kak lotto listek vplačal....
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Za Clia je kar poceni tale remap. Vsak dizel košta več. ;) Aja ko je bila debata, da se prestavi blokada iz 7200 na 7500 obratov. Za spremembo od večine avtov Cliu moč od 6500 (tam je največja moč) do (povišane!) blokade pade minimalno tako, da je to kar priročno. Vleče do konca. 8) In s čipanjem se to samo malo podaljša.
Gregijev črn 182 RStuner + miltek + decat (189 hp & 225 Nm!):
Slika
Moj RS RStuner + custom avspuh z bednim katalizatorjem (177hp & 212 Nm):
Slika
NOSov serijski 172 (170hp & 200Nm):
Slika
Uporabniški avatar
žižekrs
Prispevkov: 986
Pridružen: 24 Jan 2011, 18:16
Kraj: Lendava-Trimlini

Odgovor Napisal/-a žižekrs »

Symon napisal/-a:No zdaj nas je pa že kar nekaj. Da napišem spisek zadovoljnih uporabnikov.
Symon (182 + launch control)
Urban (172)
Gregi (182)
Zizek (182)
Končar (182 + launch control)
Pancho (197) upam, dane zameri, če ga citiram:
Pancho napisal/-a:Prvi občutki po remapu so nekako takšni, da avto od 3000vrt/min vleče približno z enakim momentom in ni čutit kot, da bi se trudil prilezti do 5000vrt/min, kot je to značilno za RS-a. Pospeševanje je zdaj nekoliko bolj enakomerno in tudi tistega brezveznega "sunka" pri 5500vrt/min ni toliko občutit. Vse to je zaznavno najbolj v 2.,3. in 4. prestavi.
Toliko zaenkrat, bo pa potrebno zdaj to preizkusiti še na ovinkih, kjer je bil ravno problem v temu, da si moral avto silit v višje vrtljaje a na meji zdrsavanja, kar pa je pomenilo, da se je izgubljalo hitrost na pospeševanju iz zavoja, saj se ni dalo najbolje dozirati plina pri visokih (nad 5500) vrtljajih. V primeru da pa so bili vrtljaji pod 5000, si pa enostavno čakal, da se zbudi pri okrog 5000-5500 in začne pošteno vleči.

Za točne podatke bi pa moral avto na valje pred remapom in po tako, da o pridobljenih Nm in KM tukaj nima smisla razpravljat.
Meni osebno je največ pomenilo, da se popravi ravno ta krivulja navora med 3000 in 5000 vrt/min in kot kaže naj bi to bilo uspešno opravljeno.
Samo v vednost, če kdo okleva. 8)
Jaz na žalost več nimam,ker je sedaj naložen orginal na nov računalnik,takoj ko bom pa mel pod prsti kaj več,pa se spet priporočam brez razmišljanja. :wink:
Uporabniški avatar
kmetek
Moderator
Prispevkov: 3738
Pridružen: 18 Okt 2008, 17:43
Kraj: Bloke

Odgovor Napisal/-a kmetek »

Nisi upravičen do brezplačnega (ali zelo poceni) remap-a, če gre za isti avto?
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku :D
Uporabniški avatar
žižekrs
Prispevkov: 986
Pridružen: 24 Jan 2011, 18:16
Kraj: Lendava-Trimlini

Odgovor Napisal/-a žižekrs »

kmetek napisal/-a:Nisi upravičen do brezplačnega (ali zelo poceni) remap-a, če gre za isti avto?
Ja,ne vem bom prašal.
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Fastchip se zaklene na določen VIN, to bi rabil preveriti, če se nov ECU nastavi na določeno VIN kodo ali se kaj spremeni. Ker če ne bi se zaklenil na nov ECU in je vsako odklepanje 55€, oziroma odvisno od avta (turboti so še dražji!). Ko je unlock koda za določen avto kupljena se lahko priklopi kadarkoli in naloži original mapo ali pa z doplačilom drugo (launch control, bang bang).
Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 3702
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

Znači: ko enkrat čipaš, lahko potem kadarkoli naložimo gor drugo mapo, drugo kalibracijo itd. ker unlock za tvoj VIN že imamo ;)
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Uporabniški avatar
žižekrs
Prispevkov: 986
Pridružen: 24 Jan 2011, 18:16
Kraj: Lendava-Trimlini

Odgovor Napisal/-a žižekrs »

Kaj,vidva sta tudi na nočni šihti bla? :lol:
Ko bom mel kake opravke v Lj.se pol najavim,ok?Da se nebom samo zaradi tega gor peljal.
Hvala
Uporabniški avatar
carchy225
Prispevkov: 132
Pridružen: 11 Jan 2009, 22:21

Odgovor Napisal/-a carchy225 »

Ali daš zraven tudi modul (kot pri RStuning za megane225) da potem lahko sam nalagaš mapo ali pridem do tebe pa ti naložiš to?
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Jaz sem lih domov prišel, sem mogu babo v šoping peljat pa ji je bilo k sreči brezveze tako, da sem imel prav, ko sem rekel, da bo brezveze. :lol:
Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 3702
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

žižekrs napisal/-a:Kaj,vidva sta tudi na nočni šihti bla? :lol:
Ko bom mel kake opravke v Lj.se pol najavim,ok?Da se nebom samo zaradi tega gor peljal.
Hvala
Kar pokliči ko boš vedel par dni prej in se bova zmenila ;)
carchy225 napisal/-a:Ali daš zraven tudi modul (kot pri RStuning za megane225) da potem lahko sam nalagaš mapo ali pridem do tebe pa ti naložiš to?
Optimizacije in vse ostalo se nalaga samo preko našga RSTunerja.
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Uporabniški avatar
žižekrs
Prispevkov: 986
Pridružen: 24 Jan 2011, 18:16
Kraj: Lendava-Trimlini

Odgovor Napisal/-a žižekrs »

Symon napisal/-a:Jaz sem lih domov prišel, sem mogu babo v šoping peljat pa ji je bilo k sreči brezveze tako, da sem imel prav, ko sem rekel, da bo brezveze. :lol:
Je vsaj denar ostal. :lol:
OK hvala UrbanD
Odgovori