Megane RS, tuning debata
Re: Megane RS, tuning debata
Razlike v vožnji praktično ni.
Motorji so vzdržljivi in ni potrebe po odpiranju.
Paul je imel serijski menjalnik.
Motorji so vzdržljivi in ni potrebe po odpiranju.
Paul je imel serijski menjalnik.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
Eno stvar si pa pozabil napisat. Za 500hp se ti uporabno območje zmanjša, ker za to potrebuješ kar konkretno večjo turbino kot je sedaj, vrtljaji na gor se pa hitro zaključijo pri 7800 zaradi omejitve (slabe zasnove) sistema, dokler seveda ne menjaš še tega.
Seveda se to lahko reši z twin scroll turbino, samo so cene kar konkretno večje (cca. x3 tega zneska kar si napisal zgoraj).
Btw, me zanima kakšen je sedaj kaj čas 100-200km/h
Seveda se to lahko reši z twin scroll turbino, samo so cene kar konkretno večje (cca. x3 tega zneska kar si napisal zgoraj).
Btw, me zanima kakšen je sedaj kaj čas 100-200km/h
Enigma motorsport
Re: Megane RS, tuning debata
Absolutno o tem sploh ni nobenega dvoma.Za 500 KM potrebuješ npr. GTX3071, kateri pa doseže polni boost pri cca 4500 vrtljajih, kar je za track day avto vsaj za moj okus bistveno pre-visoko.
Jaz sicer razmišljam o GTX2867 kateri bi moral z manjšim ohišjem (izpušno) sproducirat polni boost pri cca 3600 vrtljajih in pihniti nekje 400 KM pri cca 1.5 bara.
Vendar vložek za to predelavo je zopet enormen.Približno sem ocenil, da bi me prišlo cca 4500 EUR.
Kar se vrtljajev tiče imaš popolnoma prav.Zaradi dolgega hoda je 7800 vrtljajev zgornja meja kar se hitrosti bata in hidravljičnih lifterjev tiče.
100-200 še sicer nisem "uradno" pomeril z kakšno GPS napravo.Po logih ocenjujem, da je nekje v 13 sekundah.
Jaz sicer razmišljam o GTX2867 kateri bi moral z manjšim ohišjem (izpušno) sproducirat polni boost pri cca 3600 vrtljajih in pihniti nekje 400 KM pri cca 1.5 bara.
Vendar vložek za to predelavo je zopet enormen.Približno sem ocenil, da bi me prišlo cca 4500 EUR.
Kar se vrtljajev tiče imaš popolnoma prav.Zaradi dolgega hoda je 7800 vrtljajev zgornja meja kar se hitrosti bata in hidravljičnih lifterjev tiče.
100-200 še sicer nisem "uradno" pomeril z kakšno GPS napravo.Po logih ocenjujem, da je nekje v 13 sekundah.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
Zanimivo je to da ima mitsubishi (4G63) povsem enak sistem lifterjev pa tam ni noben problem 9000 in več vrtljajev. Je pa res da je od Reanult-a sistem dosti manjši, bolj droben in zato verjetno ne zdrži. Od mitsubishi-ja lifterji so vsaj dvakrat tolikšni, če ne celo večji, rockerji so masivnejši. Kiggly jih je testiral celo do 13k vrtljajev, brez problema, razen to da je pri vrtljajih nad 11k obraba rockerjev že enormna.
Kaj pa kakšna twin scroll turbina in kolektor? To bi pomoje izboljšalo tako spool kot top end, ob primerni velikosti turba. Mi recimo dosegamo tam nekje 360-400hp s serijsko turbino, camsi, izpuhom, na 2.0 motorjih, odvisno od setup-a in ali ima mivec ali je brez. Na 2.4 gre še malce višje. Če pa vzameš še kakšen aftermarket stock frame turbo pa še kar več. Spool se ne poslabša do določene velikosti turba in je full boost na okoli 3500-4000. Pomoje bi se na meganu dalo tudi kaj podobnega naredit.
Kaj pa kakšna twin scroll turbina in kolektor? To bi pomoje izboljšalo tako spool kot top end, ob primerni velikosti turba. Mi recimo dosegamo tam nekje 360-400hp s serijsko turbino, camsi, izpuhom, na 2.0 motorjih, odvisno od setup-a in ali ima mivec ali je brez. Na 2.4 gre še malce višje. Če pa vzameš še kakšen aftermarket stock frame turbo pa še kar več. Spool se ne poslabša do določene velikosti turba in je full boost na okoli 3500-4000. Pomoje bi se na meganu dalo tudi kaj podobnega naredit.
Enigma motorsport
Re: Megane RS, tuning debata
Res je.Moram priznati, da kar spremljam tuje forume za mitsubishi, ker ti avti so že zelo dolgo na tržišču in se na njih dela svašta.Pa tudi dobiš vse živo in je fajn za pogledat. Je pa res, da sem tudi za mitsubishiju zasledil, da so se jim lomili lifterji pri 9000 rpm.Prednost mitsubishijevega motorja je predvsem to, da je že v štaru bil dimenzioniran za velik pretok in če se ne motim ima tudi krajši hod bata kar pripomore k temu, da ga lahko višje vrtiš.Pa še turbo je TD05.
Problem pri meganu je prostor med motorjem in požarno steno.Kaj večjega twin scroll ni enostavno stlačit v ta majhen prostor. Tako, da trenutno vidim po svetu, da so kar uspešni z gtx28 do gtx30 na tialovem ohišju in eksternim westgatom. Na gtx2867 z večjim ohišjem dosegajo polni boost malo pred 4000 vrtljajev in pri 1.5 bara producirajo cca 430 KM.
Problem pri meganu je prostor med motorjem in požarno steno.Kaj večjega twin scroll ni enostavno stlačit v ta majhen prostor. Tako, da trenutno vidim po svetu, da so kar uspešni z gtx28 do gtx30 na tialovem ohišju in eksternim westgatom. Na gtx2867 z večjim ohišjem dosegajo polni boost malo pred 4000 vrtljajev in pri 1.5 bara producirajo cca 430 KM.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
Ja res je TD05 je kar konkretno večji od TD04. Jaz naprimer imam v volvotu TD04-15G s kompresorkim 19T. Je boljše ampak izpušni del je žal premajhen in premalo pretočen.
Ja no, nekaj je na hodu, ni pa vse. Največja razlika je v dolžini ojnice, ker tudi z 94mm crankom (stroker) 8500 vrtljajev ni problem, je pospešek bata še vedno v mejah normale.
Saj potem pa niti ni tako slabo s tole garett Boljše kot pri imprezah je že Če bi bilo še ene 500 vrtljajev prej bi bilo super. Sicer pa recimo gtx30 niti ni več tako majhna, pomoje nekje v rangu TD05-16g6 10.5t, po zunanjih dimenzijah. Je kar "šunka" od turbine.
Ja no, nekaj je na hodu, ni pa vse. Največja razlika je v dolžini ojnice, ker tudi z 94mm crankom (stroker) 8500 vrtljajev ni problem, je pospešek bata še vedno v mejah normale.
Saj potem pa niti ni tako slabo s tole garett Boljše kot pri imprezah je že Če bi bilo še ene 500 vrtljajev prej bi bilo super. Sicer pa recimo gtx30 niti ni več tako majhna, pomoje nekje v rangu TD05-16g6 10.5t, po zunanjih dimenzijah. Je kar "šunka" od turbine.
Enigma motorsport
Re: Megane RS, tuning debata
Pol ves ce imas ti "tezave" s pretocnostjo pa ima volvo vecje ohisje, pol ves kak je pri meni .Pac tak je dokler ne probas pac ne mores vedet.
Je pa res, da pri mitsubishiju ogromvo k spoolu in top endu pripomore mivec.
TD05 bi mogoce se ravno stlacil noter.gtx z tialovim ohisjem je pa malenkost manjsa.
Daj mi povej kaksno ste kaj imeli porabo olja na kovanih motorjih?
In katero viskoznost ste uporabljali?
Je pa res, da pri mitsubishiju ogromvo k spoolu in top endu pripomore mivec.
TD05 bi mogoce se ravno stlacil noter.gtx z tialovim ohisjem je pa malenkost manjsa.
Daj mi povej kaksno ste kaj imeli porabo olja na kovanih motorjih?
In katero viskoznost ste uporabljali?
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
Ja je že res to grede mivec-a, z njim lahko spool kar dobro izboljšaš, samo recimo 8ka nima mivec-a pa je full boost pravtako lahko krepko pod 4k vrtljaji, turbo pa je zmožen tudi 400hp na 2.0 motorju. Twin scroll je bistvo, z ball bearing niti ni neke velike razlike, prav nasprotno, zelo majhna je. Bi ti pokazal en test dveh enakih turbin, ena ball bearing druga journal bearing, pa žal ne najdem.
Glede na to da se že pri serijskih motorjih menja olje na 8k km, se recimo pri Stautu menja na 5k km. Malo ga popapca, kolk točno pa ne vem, je pa to odvisno tudi od tega kako voziš avto in kakšen ptw si naredil. Olje pa 5w40.
Glede na to da se že pri serijskih motorjih menja olje na 8k km, se recimo pri Stautu menja na 5k km. Malo ga popapca, kolk točno pa ne vem, je pa to odvisno tudi od tega kako voziš avto in kakšen ptw si naredil. Olje pa 5w40.
Enigma motorsport
Re: Megane RS, tuning debata
Še en podatek ki sem ga pozabim. Pri eni stranki, serijski EVO IX motor in turbina, je 1.6 bara že pri 2600vrtljajih v 6. prestavi. Tko mal v razmislek
Enigma motorsport
Re: Megane RS, tuning debata
To je pa res zelo zelo dobro.Bi moral pogledat, če bi lahko našel kakšno td05 twin scroll turbino, ki bi šla noter.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
Če boš kaj hodil na Raceland jutri, "zahaklaj" mene ali pa LoCo-ta. On še bolj ve kakašen je boost s temi različnimi turboti, ker on mapira avte, jaz samo sestavljam in svetujem
Enigma motorsport
Re: Megane RS, tuning debata
..po cca. uri in pol buljenja v ekran pri prebiranju tele teme, lahko samo rečem "Sokol, kapo dol, da si se lotil take predelave in kapo dol, pri poznavanju vsega opisanega v preteklih straneh!" Ko se kje zagledamo, pocukam za rokav, da pokažeš tole zverino, jaz dam pa za pivo!
M̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶a̶̶̶n̶̶̶e̶̶̶ ̶̶̶2̶̶̶ ̶̶̶P̶̶̶h̶̶̶2̶̶̶ ̶̶̶2̶̶̶.̶̶̶0̶̶̶ ̶̶̶1̶̶̶6̶̶̶V̶̶̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ / C̶l̶i̶o̶ ̶R̶S̶ ̶1̶8̶2̶ ̶H̶o̶l̶o̶g̶r̶a̶m̶ ̶G̶r̶e̶y̶ / Megane 2 Ph2 1.9DCI Graphite Black / Twingo RS Ph1 Pearl Black || http://maticerzen.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Megane RS, tuning debata
Danes se je k Akrapoviču pripeljal rdeč RS z namenom,da v 3 mesecih razvijejo izpuh!Končno,zaradi velikega povpraševanja.
Re: Megane RS, tuning debata
misl da že od petka tm stoj pa čez ivančno sm ga tut že vidu pelat..
Re: Megane RS, tuning debata
2 nora filemčka :
http://www.youtube.com/watch?v=Az0rvrR0 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=uuvpRsNpcFo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Az0rvrR0 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=uuvpRsNpcFo" onclick="window.open(this.href);return false;