Temnenje stekel
mislim da bo to
1) Na homologiranih oziroma posamično odobrenih vozilih se lahko stekla naknadno zatemnijo do te mere, da je svetlobna prepustnost stekla skupaj z nalepljeno folijo najmanj:
– 75% za vetrobransko steklo in
– 70% za prednja bočna stekla (pri vozniku in sovozniku – pred B stebričkom).
(2) Določba prejšnjega odstavka ne velja za ozek pas na zgornjem robu vetrobranskega stekla, ki je namenjen zaščiti pred soncem.
sicer je iz leta 2007 ampak novejšega ni
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=4196
1) Na homologiranih oziroma posamično odobrenih vozilih se lahko stekla naknadno zatemnijo do te mere, da je svetlobna prepustnost stekla skupaj z nalepljeno folijo najmanj:
– 75% za vetrobransko steklo in
– 70% za prednja bočna stekla (pri vozniku in sovozniku – pred B stebričkom).
(2) Določba prejšnjega odstavka ne velja za ozek pas na zgornjem robu vetrobranskega stekla, ki je namenjen zaščiti pred soncem.
sicer je iz leta 2007 ampak novejšega ni
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=4196
Laguna II 2.2dCi INITIALE PARIS
vidi se, da ni roba okrog. pri temnenju imaš beli rob, kje so pikice na koncu šipe._BosTeK_ napisal/-a:eno vprašanje. Na Twingotu ki ima že original tovarniško zadnja stekla zatemnjena ni v homologaciji in nikjer napisano tole. Zdaj me zanima kako naj policaj ugotovi da so to original taka stekla in ne naknadno zatemnjena?
_BosTeK_ za ne met probleme gres na Renault Slovenija in če je to ORIGINAL ti bojo vpisali to v karton, oziroma ti dali kaki papir da boš lahko to na homologacijo pelo, smpl ko pasulj, samo zakaj bi na lahko če lahko kompliciramo in pol smo pametni ko je gužva
aja sn mel modela ki je trdil da je orginal tovarniško, pa smo šli na tehničnega pa pridobli od fabrike podatke v katere modele in s katero opremo so se vgrajevale taki tipi zatemnitve pri tem je blo vse temnjeno
in kaj mislis kaj je blo na koncu? ostal je brez tablc
nauk zogdbe: Ignorantia iuris nocet
aja sn mel modela ki je trdil da je orginal tovarniško, pa smo šli na tehničnega pa pridobli od fabrike podatke v katere modele in s katero opremo so se vgrajevale taki tipi zatemnitve pri tem je blo vse temnjeno
in kaj mislis kaj je blo na koncu? ostal je brez tablc
nauk zogdbe: Ignorantia iuris nocet
Laguna II 2.2dCi INITIALE PARIS
se mi je zdelo da je tko ja...
originalnih stvari se neda dodatno homologirati ker so že tovarniško homologirane za tip avta, razen če ponarejaš tuv..
z dobrim odvetnikom bi si sigurno povrnil stroške in odškodnino. samo bi nažalost kot je pri nas v navadi stal ob vsaki patrulji za cesto...
sloveeeeenijaaaaaaaaa od kot lepote tvoje
bo že...
originalnih stvari se neda dodatno homologirati ker so že tovarniško homologirane za tip avta, razen če ponarejaš tuv..
z dobrim odvetnikom bi si sigurno povrnil stroške in odškodnino. samo bi nažalost kot je pri nas v navadi stal ob vsaki patrulji za cesto...
sloveeeeenijaaaaaaaaa od kot lepote tvoje
bo že...
vel satis 2.2dci privilege fahrer----hvalabogu nič več
Pa sej tud policisti niso kreteni; problem je v parih šepubertetnihskomajkakšnodlakoindvemažličkamatestosterona frajerčkih, katere zanemarjamo, saj boščki nosijo vso težo božjih jajc na svojih plečih.
Avto ima homologacijsko oznako - pod to sem prepričan, da piše v kakem stanju je zapustil proizvodni trak; naknadne predelave se vpisujejo v homologacijski kartonček (šipe pač naknadne niso ). Pa tudi se loči folija od temnih stekel.
Avto ima homologacijsko oznako - pod to sem prepričan, da piše v kakem stanju je zapustil proizvodni trak; naknadne predelave se vpisujejo v homologacijski kartonček (šipe pač naknadne niso ). Pa tudi se loči folija od temnih stekel.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
- Free_style
- Prispevkov: 168
- Pridružen: 01 Nov 2008, 21:57
- Kraj: Celje, Laško
Kar se tiče temnenja prvih stranskih šip odgovor (20.9.2010) od
RTI:
Spoštovani!
Temnjenje prvih stekel ni prepovedano, vendar mora znašati prepustnost svetlobe z nalepljeno folijo 70%, kar pa v praksi ni mogoče doseči, ker večina proizvajalcev že serijsko stekla zatemni do te meje.
LPP:
Spoštovani.
Me zelo veseli, da ste si prebrali pravilnik, vendar ni ste upoštevali najpomembnejšega pri vsem skupaj, to pa je tovarniška zatemnitev sprednjih stekel. Po dosedanjih izkušnjah imajo prednja stekla prepustnost med 69 in 78%, kar pomeni, da ni tako tanke folije, da bi uspel priti na 70%, saj to nekatere šipe že v osnovi presežejo oziroma če upoštevamo neko napako merilca so na meji. Iz tega sledi, da ni mogoče namestiti folije, ker je zadeva precej bolj zatemnjena, kot to določa pravilnik.
RTI:
Spoštovani!
Temnjenje prvih stekel ni prepovedano, vendar mora znašati prepustnost svetlobe z nalepljeno folijo 70%, kar pa v praksi ni mogoče doseči, ker večina proizvajalcev že serijsko stekla zatemni do te meje.
LPP:
Spoštovani.
Me zelo veseli, da ste si prebrali pravilnik, vendar ni ste upoštevali najpomembnejšega pri vsem skupaj, to pa je tovarniška zatemnitev sprednjih stekel. Po dosedanjih izkušnjah imajo prednja stekla prepustnost med 69 in 78%, kar pomeni, da ni tako tanke folije, da bi uspel priti na 70%, saj to nekatere šipe že v osnovi presežejo oziroma če upoštevamo neko napako merilca so na meji. Iz tega sledi, da ni mogoče namestiti folije, ker je zadeva precej bolj zatemnjena, kot to določa pravilnik.