Vodic poliranja

Vse o videzu avtomobila
defasturias
Prispevkov: 54
Pridružen: 13 Maj 2009, 18:46

Odgovor Napisal/-a defasturias »

Za tiste z dvema levima rokama, pa tudi tiste ki se bojijo da bo avto po poliranju ves flekast, priporocam tale izdelek:

Slika

Namrec ne pusca nikakrsnih sledi, zal pa ni namenjen odstranjevanju vecjih prask. Uporabil sem ga na svojem avtu, lepo zasciti lak, muhe s havbe samo obrisem. Kupil sem ga pa na petrolu, cena 10eur. Je pa zadeva bolj tekocina kot pasta, polirno sredstvo in loscilo v enem.
Pancho
Prispevkov: 719
Pridružen: 15 Avg 2006, 10:51
Kraj: Obala

Odgovor Napisal/-a Pancho »

Aleksman je že nekaj postal, pa bom še jaz dodal nekaj podobnega - http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=141365
Uporabniški avatar
oasis91
Prispevkov: 248
Pridružen: 10 Okt 2009, 17:03
Kraj: ilirska bistrica

Odgovor Napisal/-a oasis91 »

mene sam neki zanima glede poliranja..pasto sem že dobil kokr tolk solidno za poliranje, sam mi je prodajalec tud povedou za ta plastelin.. zanima me kje se ga da dobit? to verjetno ni tisti k se otroci z njim igrajo :)
Uporabniški avatar
clio open
Prispevkov: 3124
Pridružen: 13 Nov 2007, 10:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a clio open »

Sm ga gledu u leclercu za cca 20€; pa js sm kr dost zihr da je to praktično ista zadeva (k un otroški), ne vem pa kaj je una tekočina zravn... :D
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Uporabniški avatar
Vrho
Prispevkov: 177
Pridružen: 07 Sep 2003, 21:19
Kraj: Trzin

Odgovor Napisal/-a Vrho »

Moj postopek :Operem z meguiars avto samponom avto posusim, za ksne praske uporabljam Glasurit grobo pasto , potem grem z Plastal polirno vodo in zakljucim meguiars voskom.
Avto poliram spomladi in pred zimo z voskom .
Jutri dodam slikce
Uporabniški avatar
oasis91
Prispevkov: 248
Pridružen: 10 Okt 2009, 17:03
Kraj: ilirska bistrica

Odgovor Napisal/-a oasis91 »

clio open napisal/-a:Sm ga gledu u leclercu za cca 20€; pa js sm kr dost zihr da je to praktièno ista zadeva (k un otroški), ne vem pa kaj je una tekoèina zravn... :D
tega pa nism opazu, morm it pogledat :wink: zanimal me je zato kr kokr sm js poslušou u šoli je plastelin pač snou in nej bi bla enaka pousod, sam se vseen ne upam s kako žirafo s plastelina drgnit po autu, k je obenem še beu :lol:
tko da bom šou do leclerca pogledat to zadevo
xklemenx
Prispevkov: 29
Pridružen: 22 Maj 2011, 21:12

Odgovor Napisal/-a xklemenx »

lp zanima me katero polirpasto priporočate za praske ki jih imam na avtu?barva je črna...
blinkec
Prispevkov: 3
Pridružen: 23 Mar 2009, 01:22

Re: Vodic poliranja

Odgovor Napisal/-a blinkec »

Hehe, sem se pa nasmejal ko sem tole temo bral :lol: edino nejcn je napisal zadevo tako kot je, pa še to mi tista 5. točka ne gre v glavo tam pri 1600€ :shock: ko jaz nekomu rečem da ga za 200€ spoliram v nulo, da je avto kot nov in z zaščito me grdo gleda, resnično pa dvomim da obstajajo ljudje ki dajo za to 1600€ ? :D

Drugače vam pa ne priporočam da se spravljate avto polirat če nimate prave opreme, ker če ne druugje, boste na soncu videli da to ni to.
Na roke, pa na žalost ne narediš nič kaj konkretnega, če samo pomisliš, da je polirka vrti z 1500 obrati na minuto, ti je jasno da z roko tega ne moreš doseči.
Uporabniški avatar
iRenault
Prispevkov: 817
Pridružen: 15 Jul 2011, 12:00
Kraj: Ljubljana

Re: Vodic poliranja

Odgovor Napisal/-a iRenault »

Na roke se da marsikej narest, sej zakaj bi pa rabu 1500obratov na minuto? Sploh za začetnike je pomoje bolš da na roke prvo - da vidš kaj si ti in oprema (pasta,...) sposobna narest.

Obstajajo pa tudi polirne paste ki stanejo po par tisoč €, se pa seveda uporabljajo za avtomobile višjega cenovnega razreda (anti-scratch lak).

Lp
Renault Megane II 1.5 dCi, ph. 1 (2004)
blinkec
Prispevkov: 3
Pridružen: 23 Mar 2009, 01:22

Re: Vodic poliranja

Odgovor Napisal/-a blinkec »

Rabiš 1500 obratov na minuto, da odstraniš kakšno prasko. Ker na roke je ne boš, kvečjemu jo zakriješ za 1mesec :) Ne vem no, sem mnenja, da se ne splača toliko truda porabiti za to da boš na roke spoliral avto, razen če bi rad le da se malo posveti, ker kaj več ne moreš doseči.
Ja obstajajo zaščite za par tisoč evrov, ampak tam gre bolj za prestiž kot za kar koli drugega, takih ki bi to kupili pa pri nas ni prav veliko. Seveda pa obstajajo tudi zaščite ki so odporne na praske, ampak te dobiš tudi za "drobiž" in ne za par tisoč €.
Uporabniški avatar
iRenault
Prispevkov: 817
Pridružen: 15 Jul 2011, 12:00
Kraj: Ljubljana

Re: Vodic poliranja

Odgovor Napisal/-a iRenault »

Se popolnoma strinjam ;)
Renault Megane II 1.5 dCi, ph. 1 (2004)
Uporabniški avatar
obi
Prispevkov: 1755
Pridružen: 27 Jun 2005, 18:08
Kraj: medvoški štajerc

Re: Vodic poliranja

Odgovor Napisal/-a obi »

Vse sem prebral pa se z bolj malo stvarmi strinjam. Edino nejcn je dobro spisal.
Fantje poliranje avtomobila je umetnost sama po sebi in velja pravilo bolj kot si natančen boljši bodo rezultati tako da to ni za nepotrpežjive ljudi.
Vsaka barva se drgač obnaša, hell tudi postopek priprave in odprave defektov se razlikuje od avta do avta.

Vse je odvisno od debeline laka, globine prask, trdote laka, ....

Veliko tega je po detailnig forumih napisano, tako da vse je tam zunaj, stric google bo zih vedu, drgač na hitro postopek je nekak takole:

1. pranje - ponavadi snow foam al pa kaj podobnega, da "zrahlja" umazanijo
2. spiranje
3. detajlno pranje z šamponom z tehniko dveh veder
4. izpiranje
5. sušenje (z mikro krpami) nekateri uporabljajo tudi stisnjen zrak iz kompresorja
6. plastelin - glina kokr kol pač (s pomočjo plastelina in milnice "predrgneš" celotni avtomobil da zvlečeš dol še zadnji mikro stvari umazanije)
7. preverjanje "uničenosti" laka in defektov ter debeline laka
8. odvisno od prejšnje točke lahko najprej "gorobo poliranje" lahko pa se ta korak preskoči če defekti niso ogromni
9 fino poliranje kjer se odstrani večina prask (tu je odvisno kako picajzlast je človk in pa kolika je debelina laka)
10. Zaščita

Če sem kakšen step/korak kiksnil se opravičujem

Kar se polirk tiče jih poznamo 3 vrste (jih je več ampak te so v večini v uporabi):

1- rotari (podobno fleksu - kotni brusilki vendar z veliko nižjimi obrati) slabost te mašine je da je njena hitrost kljub pritiskanju skoraj konstantna kar lahko segreva lak/barvo in hitreje pride do mehanskih poškodb laka če ne veš kaj delaš
2 - DA (dual action) - zadeva se suče hkrati pa tudi oscilira s tem nekako ponazarja ekscentrične gibe rok pri ročnem poliranju. Prednosti tega sistema so da veliko težje oz. skoraj nemogoče uničiti lak (razn če si totalno smotan in uporabiš napačne paste in gobice), ...
3 - random orbital - zelo podobna zadeva DA samo da ima še funkcijo "premeta"- se pravi še dodatnega excentra celotne glave (ne znam lepš opisat), trenutno zelo draga zadeva (rupes BIG foot) ki pa naj bi bila TOP

Na tem mestu se večina vas vpraša kaj pa tisti za 20 evrov. Tiste zadeve so malo boljše od ročnega poliranja se pravi večinoma za skriti defekte ne pa tudi odpraviti.

Če sem že na hitro opisal mašine še lahko preostanek

Poleg mašin se seveda uporabljajo gobice ki so lahko iz različnih materialov . Večinoma so iz pene katere struktura se spreminja glede na to kakšen bo "cut" gobice oz. kako hitro bo gobica pobirala oz. "grizla" v kombinaciji z pasto. Vedno več je v uporabi TI microfibre pad ki so baje zelo ok vendar je še nisem imel časa sprobati.
stopnje gobic od najbolj grobe do najbolj fine (vendar ni vedno tako. Tako da se je vedno dobro prej prepričati)
- ovčka
- oranžna
- črna

Seveda je barv še veliko več vendar te so največkat v uporabi ostale pa so od proizvajlca do proizvajalca druge trdote, ...

Zaj pa še paste in finiš
obstaja več vrst past in seveda različne so za različne namene.
- "grobe" imajo velik cut
- "manj grobe" - manjši cut
....
vse je odvisno od situacije katera pasta se uporabi z kombinacijo katere gobice, uporabljene tehnike (polirne mašine)...

Na koncu sledi še zaščita ki pa je tudi odvisna od situacije do situacije.

No na hitro povedano, koliokr hoče posameznik komplicirat tako pač je. Ponavadi če hočeš avto imeti res v "piko" je bolje da zadevo pelješ nekomu ki to dela in se na zadeve spozna.
Če hočeš zadevo sam narest in nimaš ničesar je potrebno kupiti: ob predpostavki da imaš visokotlačni čistilnik že doma in pa garažo oz. prostor ki ni direktno izpostavljen soncu

- DA polirno mašino - če si novinc
- Polirno pasto recimo medium cut
- oranžno gobico
- nekaj mirko krp (cca 5-10)
- aplikator za nanos zaščite
- eno pasto / vosek / sealant za zaščito

in cca 10 ur časa

To je nekaj na hitro.

Vsi nasveti so dani v dobri veri in so iz mojih izkušenj priznam pa da niso vsi perfektni in mogoče na katerih mestih pravilni tako da prosim kritizirajte tisti ki veste o tem veliko več kot jaz.

P.S.: V primeru da me kdo uboga in se spravi polirat svoj avto in pri tem zafrkne za nastalo škodo ne odgovarjam
Štrom for wife, UPS for life.
Odgovori