Gran Turismo
Gran Turismo
GT4 vs GT5. Sem za foro naredil nekaj slik. Kot zanimivost v GT5 sta dva tipa avtomobilov. Eni so bolj kot ne kopija iz GT4, drugi so popolnoma novi z notranjostjo, delujočimi brisalci in lučmi in ful bolj natančni.
Tule je slika GT4 S2000 vs GT5 RX-7 fensi model. Če bi ju slikal od bliže bi bila razlika očitna.
GT4 in škatle od avtov:
GT5. MX-5 je standard model ampak še vedno bistveno lepši:
Tale Cappucino je pa bistveno bolj natančen zato ima tudi čisto okrogle koloteke. Ko gledaš ponovljeni posnetek sta kar dve izmed kamer v notranjosti in točno kaže šoferja ko zavija, šalta ali kako ga vrže ko se zaleti. :hohoho:
Pa še 1 primerjava navadnega Clia RS proti Cliu V6 iz GT5. No saj drugače že imam Cliota RS tudi v GT5 samo ga še nisem slikal. Tudi zunanjost je bolj živa, gume naredijo lepši dim in črte, unale micane rožice za avtom (marjetke?) zanihajo ko ga pičim mimo, ljudje mi mahajo, svetloba in sence so popolnoma realistične. Zanimivo je pogledati posnetek mimo kakšne hoste kjer se pri 200km/h vidi senca vsake vejice na avtu.
In še en zanimiv avto, high spec ampak žal slaba fotka.
Drugače pa grafika je zame čisto OK čeprav vem, da obstajajo grafično lepši špili. Ampak to zame ni bistvo. Bistveno je, da čutim razliko med serijsko MX-5 in navito z 15 konji več saj z njo že laže zadriftam. Vsak avto ima originalen zvok, (jebemusunac Nissani čisto isto počasi a glasno vžgejo kot v resnici, edino pri 323F V6 se ne slišijo dročniki kot v resničnih modelih ) ki se z vsako modifikacijo motorja spremeni. Ko se pa spraviš rihtat podvozje pa vsaka sprememba spremeni lego na boljše ali slabše. Tako sem naprimer pri S14a, (ki ji rado odnaša nos naravnost tako kot pri vseh SXih) zamenjal podvozje za nastavljivo in samo podrl sprednja kolesa za 1,5° in zadnje za 0,6° in avto se je že peljal bistveno bolje. Skratka zelo natančna simulacija.
Potem je tu polno teh special nalog čeprav ena izmed njih je izrazito glupa in si prav predstavljam, da si jo je zmislil Clarkson. Po Top Gear progi se podiš z VW transporterji 1 generacije. Ker so to zelo počasne gajbe je vse skupaj čisto mučenje saj je bistvo, da iz zadnjega mesta prideš čim više ob tem se ne smeš zaleteti ali podreti kakšnega stožca ki označuje progo. Prav predstavljam si Clarksona, ki se je smejal kako bodo ljudje preklinjali eno bednejših misij ki pa prinese lep kupček denarja in je edina motivacija, da se vozi te "skrete".
Minusi? Praktično ničelen poškodbeni model. Avtu se pozna samo ko se parkrat zaletiš pa še to pri 200km/h. Kar pa ni tako slabo ker je tu druga slabost, še vedno neumna umetna inteligenca, zaščitni znak GT serije. Oni se vozijo po svoji liniji tudi če mene v ovinku obrne in se bodo zaleteli vame namesto, da bi zavirali ali se mi umaknili. In, če bi bile poškodbe bi bila to katastrofa in pogost game over.
V glavnem pa ful dobra igralnost in natančnost prej ali slej si bom privoščil še G27 volan. In uploadal še kakšno fotko. Škoda je samo še to, da ni Racelanda notri. Zdaj grem pa nazaj vozit.
Tule je slika GT4 S2000 vs GT5 RX-7 fensi model. Če bi ju slikal od bliže bi bila razlika očitna.
GT4 in škatle od avtov:
GT5. MX-5 je standard model ampak še vedno bistveno lepši:
Tale Cappucino je pa bistveno bolj natančen zato ima tudi čisto okrogle koloteke. Ko gledaš ponovljeni posnetek sta kar dve izmed kamer v notranjosti in točno kaže šoferja ko zavija, šalta ali kako ga vrže ko se zaleti. :hohoho:
Pa še 1 primerjava navadnega Clia RS proti Cliu V6 iz GT5. No saj drugače že imam Cliota RS tudi v GT5 samo ga še nisem slikal. Tudi zunanjost je bolj živa, gume naredijo lepši dim in črte, unale micane rožice za avtom (marjetke?) zanihajo ko ga pičim mimo, ljudje mi mahajo, svetloba in sence so popolnoma realistične. Zanimivo je pogledati posnetek mimo kakšne hoste kjer se pri 200km/h vidi senca vsake vejice na avtu.
In še en zanimiv avto, high spec ampak žal slaba fotka.
Drugače pa grafika je zame čisto OK čeprav vem, da obstajajo grafično lepši špili. Ampak to zame ni bistvo. Bistveno je, da čutim razliko med serijsko MX-5 in navito z 15 konji več saj z njo že laže zadriftam. Vsak avto ima originalen zvok, (jebemusunac Nissani čisto isto počasi a glasno vžgejo kot v resnici, edino pri 323F V6 se ne slišijo dročniki kot v resničnih modelih ) ki se z vsako modifikacijo motorja spremeni. Ko se pa spraviš rihtat podvozje pa vsaka sprememba spremeni lego na boljše ali slabše. Tako sem naprimer pri S14a, (ki ji rado odnaša nos naravnost tako kot pri vseh SXih) zamenjal podvozje za nastavljivo in samo podrl sprednja kolesa za 1,5° in zadnje za 0,6° in avto se je že peljal bistveno bolje. Skratka zelo natančna simulacija.
Potem je tu polno teh special nalog čeprav ena izmed njih je izrazito glupa in si prav predstavljam, da si jo je zmislil Clarkson. Po Top Gear progi se podiš z VW transporterji 1 generacije. Ker so to zelo počasne gajbe je vse skupaj čisto mučenje saj je bistvo, da iz zadnjega mesta prideš čim više ob tem se ne smeš zaleteti ali podreti kakšnega stožca ki označuje progo. Prav predstavljam si Clarksona, ki se je smejal kako bodo ljudje preklinjali eno bednejših misij ki pa prinese lep kupček denarja in je edina motivacija, da se vozi te "skrete".
Minusi? Praktično ničelen poškodbeni model. Avtu se pozna samo ko se parkrat zaletiš pa še to pri 200km/h. Kar pa ni tako slabo ker je tu druga slabost, še vedno neumna umetna inteligenca, zaščitni znak GT serije. Oni se vozijo po svoji liniji tudi če mene v ovinku obrne in se bodo zaleteli vame namesto, da bi zavirali ali se mi umaknili. In, če bi bile poškodbe bi bila to katastrofa in pogost game over.
V glavnem pa ful dobra igralnost in natančnost prej ali slej si bom privoščil še G27 volan. In uploadal še kakšno fotko. Škoda je samo še to, da ni Racelanda notri. Zdaj grem pa nazaj vozit.
Jz sm že uspeu kupt tazga cliota koker je moj in še pobarvu sm ga tko zdj pa šparam za stabilizator pa to ker je 20 flik!
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
no sej jst nism nič bolšSymon napisal/-a:Samo GT5. Ne resno. Zdajle imam na PCju Colina 2ko (prastara ja), izmed dirkaških za PS2 sem imel samo GT3 in GT4, no tule bo pa najbrž podobno.
mam NFS shift(online trga), F1 2010(zakon) pa T.C. Hawx2(avioni pa to).
Že veš ker volan boš nabavu?
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
Ciljam na G27 pa če potem jem samo kruh, pijem vodo in avspuh na Cliotu še naprej spušča in ropota kot največja jajca. Če ne pa G25.
Malo mi je žal, da sem že prodal Driving Force Pro ampak po drugi strani bi pa rad vozil s sklopko (clutch kick - kdor pozna izraz bo že vedel zakaj ) in 6 stopenjskim menjalnikom.
Malo mi je žal, da sem že prodal Driving Force Pro ampak po drugi strani bi pa rad vozil s sklopko (clutch kick - kdor pozna izraz bo že vedel zakaj ) in 6 stopenjskim menjalnikom.
torej en športen sedež pa konstrukcijo pogruntat... volanček...and let the game beginSeko napisal/-a:Tale GT5 je res zanimiu ja Drgač pa sam volan pa G27 pa homemade konstrukcija za volan nprimer tko k mava z UrbanD-jom....
Playseat je enostavno predrag. Za pol cene playseata dobiš ti nov G27 pa konstrukcijo za volan in sedež.
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.