Gran Turismo
Re: Gran Turismo
Oh ja... Še 3 ure . Od tega je bil prvih 13 ur pa pol dež, pe še pol vmes dve ure. Sem mislu da bom crknu .
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Gran Turismo
A nisi to že odvozu k si zjutri dal fotko na FB?
Da se ti da še to vozt
Da se ti da še to vozt
Re: Gran Turismo
Nene učeri zvečer sem dal sliko, tako kot tukaj Dons sem eno uro, več se mi ni dalo. Jutri bom dokončal .
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Gran Turismo
Vah... Celo do dveh tretjin sem prišel po treh dneh (Tsukuba 9h) . Dolgočasna steza, vsaj za mene. Odpeljem cca 50 krogov, da dobim 10 krogov prednosti, pol grem pa za 10 minut druge stvari delat in pustim, da čas teče. Še celo avto imam totalno premočen za nasprotnike, kar ni v moji navadi. Mazda 787b, stock. Edini izziv mi je pridit pod 47 sekund, samo mi še ni ratalo
EDIT: ratalo, 46.846 ...ali pa 46.864, ne spomnim se točno, ker sem pozabil takoj napisat
EDIT: ratalo, 46.846 ...ali pa 46.864, ne spomnim se točno, ker sem pozabil takoj napisat
Zadnjič spremenil Hauba, dne 12 Feb 2014, 23:19, skupaj popravljeno 2 krat.
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Gran Turismo
Jaz se ne grem teh dirk, ki so omejene na čas. Sem šel Rome 10 minutes, dobil prednost, prišel do zadnje sekunde in me je špil kar vrgel na xy mesto zato ker je hroščat u 3pm. Nekako je zaznal, da je prvi un, ki je zapeljal takrat čez cilj. Ko sem pa poskušal v kontra goljufati (čakal pred ciljem 10 minut) pa seveda nisem jaz zmagal.
Na jetra mi gre tudi glupa AI, sploh v kaki championship dirki kjer ni opcije restart. Ni ga lepšega kot da te sredi ovinka začne zanašati, AI ti pa še "pomaga" pri tem ker je sprogramirana, da gre po idealni linji.
Vsaj fizika mi je všeč, v primerjavi z GT5 je driftanje ravno toliko napredovalo, da ni več tako enostavno. Pa končno se da avto spraviti na streho če sekaš po robnikih. So pa avti od AI seveda še vedno 5x težji, ko on tebe butne te zelo hitro odnese, ko ti njega je nepremičnina. Pomoje sem preveč pričakoval od šestke.
Na jetra mi gre tudi glupa AI, sploh v kaki championship dirki kjer ni opcije restart. Ni ga lepšega kot da te sredi ovinka začne zanašati, AI ti pa še "pomaga" pri tem ker je sprogramirana, da gre po idealni linji.
Vsaj fizika mi je všeč, v primerjavi z GT5 je driftanje ravno toliko napredovalo, da ni več tako enostavno. Pa končno se da avto spraviti na streho če sekaš po robnikih. So pa avti od AI seveda še vedno 5x težji, ko on tebe butne te zelo hitro odnese, ko ti njega je nepremičnina. Pomoje sem preveč pričakoval od šestke.
Re: Gran Turismo
Emmm... Saj to je GT5 . GT6 sploh nevem če bom kupil... Bom raje počakal na rabljene PS4, potem pa kakšno GT7 ali pa 8, če bom dolgo čakal
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Gran Turismo
Sploh se nisem poglabljal v fotko, saj sama grafika je itak ista razen par detajlov in "wau" simuliranje zvezd.
Re: Gran Turismo
Pa velik slabše simulacije dežja na vetrobranu pri GT6
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Gran Turismo
Oh ja... Danes sem hotel začet Nurburgring 24h, pa sem ugotovil, da sem še vedno na level 39 . Nič hudega, bom pa še kak endurance event prej odvozil . Tako da sem se še enkrat spravil delat Nurburgring 4h. Uporabil sem max predelano Toyoto GT86. Prvič pridem lepo v dirko in na žalost po dveh krogih ugotovim, da proti tisti S2000 turbo nimam niti najmanjše šanse, razen če bi s hard gumami vozil in bi šel samo dvakrat v bokse. Ampak se mi ni dalo. Potem pa sem ponovno začel, ko ni bilo te S2000 turbo na seznamu. Pridem ves srečen do konca in vidim, da mi še vedno precej manjka do level 40 . Bo treba še kak special event odigrat... NASCAR in AMG šole imam narejene, jutri začnem rally šole. Enkrat sem jih že probal, pa je zaj*ban zelo .
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Gran Turismo
Do zdaj sem naredil še 300km Grand Valley-a, dvakrat Indy 500 in pa Suzuka 1000km, zdaj pa sem kooončno na level 40. Drug teden se bom končno spravil delat Nurburgring 24h, potem bo pa verjetno ta igra kar dolgo počivala .
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Gran Turismo
dober si da se ti da, jaz teh 100 letnih dirk sploh pogledal nisem
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Gran Turismo
Men so pa endurance dirke važne pri GT . Tiste po par krogov so mi brezvezne
No, Nurburgring 24h je v teku .
Toliko časa sem ven pa not iz igre hodil, da sem dobil za nasprotnike R8, 787b in 905 .
Pa da bi bilo še bolj zanimivo sem pri svojem 908 na stock turbini moč omejil na 60% (441bhp) In je skoraj preveč zanimivo... Če ne odpeljem kroga "brez napak" je R8 hitrejši. V bokse hodim vsake 4 kroge menjat gume, imam pa to srečo, da dam samo 2 litra nafte not in zdrži do naslednjega postanka. ČE seveda ne pozabim...:
In sem padel na drugo mesto, ker me je sredi ravnine zmanjkalo.
No, Nurburgring 24h je v teku .
Toliko časa sem ven pa not iz igre hodil, da sem dobil za nasprotnike R8, 787b in 905 .
Pa da bi bilo še bolj zanimivo sem pri svojem 908 na stock turbini moč omejil na 60% (441bhp) In je skoraj preveč zanimivo... Če ne odpeljem kroga "brez napak" je R8 hitrejši. V bokse hodim vsake 4 kroge menjat gume, imam pa to srečo, da dam samo 2 litra nafte not in zdrži do naslednjega postanka. ČE seveda ne pozabim...:
In sem padel na drugo mesto, ker me je sredi ravnine zmanjkalo.
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Gran Turismo
Ko sem prišel iz boksov sem imel dobre pol minute zaostanka. Potem pa, da ne bi bilo preveč lepo, začne padat dež. Seveda sem bil na soft-slicks. No, sedaj pri 8:22h še vedno pada, zaostanek pa sem zbil na 7 sekund . Sem pa porajtal, da 787b in 905 nista ravno osupljiva, če jih vozi AI, ker sem jih že prehitel za krog.
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive