Pocket_Rocket napisal/-a:Se popolnoma strinjam RS. Tudi zato Patrik Sandell ne vozi R3ja in raj ostaja v S1600, ker pravi da avto ni toliko bolsi in da ce Renault ne bo naredu kake evolucije je brezveze.
Po prihodu 207R3 bo tudi Renault zacel razvijat in vlagat v Clia, mislim pa da bo pol kr Clio bolsi, tako kot v S1600 ko so bli boljsi od Peugeotov. Gre le za bolj podoben avtomobil.
Ja no ne bi rekel , da so ravno boljsi. Sama homologacija in izvirnost poltovarniskih ekip, ki razvijajo avto so prava gonilna sila v tem sportu. Ce pogledamo naprimer razred N 2000 iz katerega imam izkusnje. Pogledamo samo homologacijsko knjizico od Cliota ali pa npr. peugeot 206 je ta 5 krat oseznejsa, ce ne celo vec. Gre za interesiranost ekip in pa seveda tovarne, ki sledi tem ekipam in jim pri tem pomaga(beri dovoljuje in dohomologira nove evolucije). Ce zopet pogledamo razred R3 je po mojem mnenju najboljsa honda, vendar pa je trg pri nasih Z sosedih tako velik, da se clio izjemno hitro razvija. Nepredek je nevrjeten ze v slabem letu je prislo do izboljsanja prakticno skoraj na vseh vitalnih komponentah. Mislim pa da bo vode, ki zene razred S1600 kmalu zmanjkalo. Po mojem mnenju ze sredi drugega leta! Ves novi sistem vRally-u temelji na razredih R od 1do4 oz. S2000, ki jih poznamo trenutno. Tudi dirkalniki WRC se bodo po letu 2010 preoblikovali oz. bodo le nadgradnje trenutnih avtomobilov S2000.
Tako da bo razred R3 postal veliko bolj promoviran in takorekoc valilnica talentov.
Ob tem se pa samo vprasam, kam bodo sli vsi avtomobili razreda N4 s turbo puhalom (micka in subaru), ce je ze sedaj ves medijski in dirkaski svet vprt v skupino S 2000, ki kljub strozjim predpisom(vecja teza) se vedno kot za salo premagujejo nekdaj tako superjorne turbace razreda N4.
Se opravicujem , ker sem se mali razpisal
