Clio RS R3
Clio RS R3
Clio RS R3. 230 konjev, 6 stopenjski sekvencni menjalnik,....
Na nizozemskem forumu sem zasledil ceno osnovni avto+30000eurza kit.
slabih 50.000eur. V brosuri ga omenjajo kot dostojnega naslednika clia S1600 . Ne vem kako so prisli do tega. Ce je res... pa ce bo cena res taka potem bo trikrat cenejsi od S1600.
Mislim da se bo ta bolje vozil kot clio cup
in pa ze prve voznje: http://www.autonews-magazine.com/gb/frameset.htm
Na nizozemskem forumu sem zasledil ceno osnovni avto+30000eurza kit.
slabih 50.000eur. V brosuri ga omenjajo kot dostojnega naslednika clia S1600 . Ne vem kako so prisli do tega. Ce je res... pa ce bo cena res taka potem bo trikrat cenejsi od S1600.
Mislim da se bo ta bolje vozil kot clio cup
in pa ze prve voznje: http://www.autonews-magazine.com/gb/frameset.htm
Zadnjič spremenil dare01, dne 09 Nov 2006, 22:35, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Clio RS R3
jaz bi ga tudi imel pa se sekvencni menjalnik
kako? pogledali so malu k konkurenci oz. so se ucili od njih par let Honda ma ze od leta 1999 v serijski S2000 240 konjov, v japonskih verzijah pa 250kmImperator napisal/-a:pa kako za vraga jim rata dobit taksno konjenico iz atmosferskega 2.0 motorja + upostevati vse ekoloske standarde. noro.
Vozim Renault z Michelin, sanjam Ferrari z Bridgestone
...s tem da ma honda se zmer manj navora kot konjevAWAKE napisal/-a:kako? pogledali so malu k konkurenci oz. so se ucili od njih par let Honda ma ze od leta 1999 v serijski S2000 240 konjov, v japonskih verzijah pa 250kmImperator napisal/-a:pa kako za vraga jim rata dobit taksno konjenico iz atmosferskega 2.0 motorja + upostevati vse ekoloske standarde. noro.
Enigma motorsport
...in se vedno prevec za konkurencodrmocar napisal/-a:...s tem da ma honda se zmer manj navora kot konjevAWAKE napisal/-a:kako? pogledali so malu k konkurenci oz. so se ucili od njih par let Honda ma ze od leta 1999 v serijski S2000 240 konjov, v japonskih verzijah pa 250kmImperator napisal/-a:pa kako za vraga jim rata dobit taksno konjenico iz atmosferskega 2.0 motorja + upostevati vse ekoloske standarde. noro.
Vozim Renault z Michelin, sanjam Ferrari z Bridgestone
Ima pa VVT pa variabilni resonancni sesalni del.Pa ne pozabit fatje vulometricni izkoristek tega novega motorja je vec kot 100% se pravi, da v sesalnem delu ustvarja celo nadtlak.
Vse kakor pa so hondini motorji eni boljsih.Njihov V TEC je celo tako zaneslij da bi sa naj do zdaj pokvarilol samo enih par.
Vse kakor pa so hondini motorji eni boljsih.Njihov V TEC je celo tako zaneslij da bi sa naj do zdaj pokvarilol samo enih par.
V sesalnem delu ustvarja nadtlak?
To je celo mozno, ce je sesalni kolektor narejen kot difuzor...torej ob pospesevanju sesa obicajno, ob spustu plina pa se nakopici nadtlak , ki ga izkoristi za prvi pohod po gasu... samo to ni veliko zraka..
V cem je dejansko finta? Ker drugace nadtlaka ne mores dosec kot z difuzorjem.
To je celo mozno, ce je sesalni kolektor narejen kot difuzor...torej ob pospesevanju sesa obicajno, ob spustu plina pa se nakopici nadtlak , ki ga izkoristi za prvi pohod po gasu... samo to ni veliko zraka..
V cem je dejansko finta? Ker drugace nadtlaka ne mores dosec kot z difuzorjem.
Z difuzorjem ne dosezes nadtlaka ampak podtlak.Princim difuzorja se ne uporablja na sesalnem delu ampak kot aerodinamicni dodatek ki ima dve pozitivni lastnosti.Kot prvo ustvarja podtlak in pri tem ne vrtinci zraki, kot drugo pa zmanjsa samo vrtincenje zraka za avtom.
Princim, ki si ga ti mislil verjetno je VENTURIJEV , ki se je najbolj uporabljal s pridom pri uplinjacih in sicer je bila cev naj ozja pri brizgalni sobi in stem so dosegli vecjo hitrost vbrizga in lepso razprsitev.
Pri cliotu pa je sesalni del tako izracunan da pripomore k dinamiki polnjenja in tu pride do izraza variabilnost kajti resonancna frekvenca se spreminja s spreminjanjem vrtljajev.In efekt ki ga s tem dosezes je ravno ta nadtlak(tu ne govorimo o taksnih nadtlakih kot pri turbini, da ne bo pomote) ampak ravno toliko da je vecji od 1.
Princim, ki si ga ti mislil verjetno je VENTURIJEV , ki se je najbolj uporabljal s pridom pri uplinjacih in sicer je bila cev naj ozja pri brizgalni sobi in stem so dosegli vecjo hitrost vbrizga in lepso razprsitev.
Pri cliotu pa je sesalni del tako izracunan da pripomore k dinamiki polnjenja in tu pride do izraza variabilnost kajti resonancna frekvenca se spreminja s spreminjanjem vrtljajev.In efekt ki ga s tem dosezes je ravno ta nadtlak(tu ne govorimo o taksnih nadtlakih kot pri turbini, da ne bo pomote) ampak ravno toliko da je vecji od 1.