paralelogrami na relijih

Renault v športu

Moderator: Globalni moderatorji

Uporabniški avatar
skopusnik
Član kluba
Prispevkov: 2726
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

Twingo S1600 rally cross :)
Slika

Slika
The best place to watch a race is in the rear view mirror.

Uporabniški avatar
šinkii
Prispevkov: 12
Pridružen: 27 Apr 2013, 18:24

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a šinkii »

Slika

Uporabniški avatar
picinni
Prispevkov: 288
Pridružen: 11 Okt 2006, 18:55
Kraj: Trojane

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a picinni »

A je ta na Idrijskem? Je bil prej srebrne barve?

Uporabniški avatar
šinkii
Prispevkov: 12
Pridružen: 27 Apr 2013, 18:24

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a šinkii »

Tako je :D

Uporabniški avatar
šinkii
Prispevkov: 12
Pridružen: 27 Apr 2013, 18:24

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a šinkii »

Evo ga :D
Slika

Uporabniški avatar
kmetek
Moderator
Prispevkov: 3905
Pridružen: 18 Okt 2008, 17:43
Kraj: Bloke

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a kmetek »

Je pršu Tadej slikat ane? A niso bile luči za S1600 mal drugačne? Lepo vidt tako raketo pri nas :D
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku :D

Uporabniški avatar
skopusnik
Član kluba
Prispevkov: 2726
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

So ble ja :)
Pa bo še kdo povedal če bo to videt na dirkah pri nas al boste sam slike lepil?
The best place to watch a race is in the rear view mirror.

Uporabniški avatar
kmetek
Moderator
Prispevkov: 3905
Pridružen: 18 Okt 2008, 17:43
Kraj: Bloke

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a kmetek »

Slovenski motosport so ena velika ugibanja in napovedovanja, lahko bi se že navadu :mrgreen:

Konkretno kaj in kako se pač vidi na prvem rally-ju :wink: Če se je gužva za obnovo podvozji šele začela, pol veš kolk je ura in kolk je znanega vnaprej.
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku :D

Uporabniški avatar
šinkii
Prispevkov: 12
Pridružen: 27 Apr 2013, 18:24

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a šinkii »

Bi se kr strinjal s Kmetekom. Žal tko pač pr nas pač je, nekja so krive finance, nekaj pa slaba navada. Upajmo na najboljše seveda :D

Uporabniški avatar
picinni
Prispevkov: 288
Pridružen: 11 Okt 2006, 18:55
Kraj: Trojane

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a picinni »

Tegale bi mora Humar vozit.

Uporabniški avatar
schkorc
Prispevkov: 1169
Pridružen: 11 Dec 2003, 13:54
Kraj: Prebold

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a schkorc »

Kar se tiče motošporta bi imel pripombo. Je že res kar je napisano ampak, če pogledam iz pogleda dirkača, je vsaj še kakšen dodaten dejavnik za takšno situacijo.

Recimo, da je vse skupaj tekmovanje, torej se gleda tudi na to kako biti nekje čim boljši. Pri tem je recimo potrebno izbrati razred/divizijo/skupino/..., kar pa se ves čas spreminja.
Gremo za zadnjih par let. Leto 2011 je recimo bilo kakršno je bilo.
V letu 2012 je bilo razpisano državno tekmovanje za avtomobile do 1400ccm (ni važno skupina N, R1A, A ali kitcar) in potem za avtomobile od 1400 do 2000ccm (N, A, R2, R3,... brez kitcar). Poleg tega pa je bilo pokalno tekmovanje za Yugote, za tiste s potečeno homologacijo in potem še za avtomobile N od 1400 do 2000ccm ter R1B (to N-2000 je po eni strani eno cenejših "hitrih" dirkanj). S tem, da se posebej opozarja, da v naslednji sezoni (2013) avtomobili z več kot 4 leta pretečeno homologacijo ne bodo mogli nastopati v svojem razredu/diviziji (FIA homologacija velja nekje 10 let).
V letu 2013 (in predvsem letos) se bi naj torej "ukinilo" (vse skupaj združilo v H) večino avtomobilov, ki so nastopali, z uvedbo FIA kriterija glede homologacij+4 leta (namesto prejšnjih +15let). Ampak leta 2013 se je to preklicalo oziroma se prestavi na leto 2015 (kdo je zaradi tega že prodajal avtomobile ali delal kaj drugega z njimi....).
Poleg tega se je za leto 2013 ukinilo tisto pokalno tekmovanje (Yugo in N do 2000ccm) in je recimo N3 (N do 2000ccm) "tekmoval" (brez možnosti konkurence) samo še skupaj med A7 in R3.
V letu 2013 se je recimo začelo tudi tisto z gumami (prepoved štamp).
V letošnjem letu 2014 pa se v razred do 1400ccm doda tudi nekatere avtomobile 1600ccm (R1B). Poleg tega se ponovno uvede pokalno tekmovanje za vozila N-2000ccm s tem, da se jim pridruži še R2 ("A-1600ccm"). Pa če prav razumem se ponovno dovoli "prepovedane" gume.
Pa sem verjetno še kaj pozabil, spregledal, pomešal...

Se je kdo zgubil? Jaz zase vem, da sem se in da sem se tudi zato že (vsaj) 3x premislil kaj in kako z dirkanjem.
Že avta ne znam (ne morem) izbrati. Kako se naj potem pričakuje od dirkačev (kateri pogosto nimajo časa za branje vedno novih pravilnikov,...), da bodo imeli pripravljene avtomobile pred sezono :)?

Torej še glede Cliota S1600... Kdo bi to vozil v SLO prvenstvu in predvsem zakaj :)? Tak avto lahko vozi samo v generalcu, kjer pa... Ni računice, če že drugega ne :D. Nekaj takšnega kot bi v SLO vozil z WRC avtom, ki sicer lahko tekmuje, ampak se ne točkuje.
No, pač moje mnenje.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na www.amd-sempeter.si

Uporabniški avatar
kmetek
Moderator
Prispevkov: 3905
Pridružen: 18 Okt 2008, 17:43
Kraj: Bloke

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a kmetek »

Veš kaj jest vidim pod črto? Da uživaš in folku pokažeš da si dober voznik :wink: Jebeš te pokale in medalje in šampanjce, to maš u Mercatorju.
Takih, ki delajo avto da bodo zmagali je koliko, 1/4 da so resni, ostalo je bolj po zmožnostih in brez resnih planov.
Ma največji problem gre nekako takole, danes je bila plača, jutri se prijavim na rally, v četrtek začnem šraufat, v soboto/nedeljo dirkam in pol sem do naslednje plače na kruhu in vodi :oops: Pol pa stvari crkujejo, avti niso poštimani in organizatorji so slabo zrihtali prireditev. Ne vem, pač tak občutek dobiš ko se malo meniš z dirkači po boksih, sej niso vsi taki, je pa večina. Zato pa smo kjer smo, kar se tega tiče. Da AŠ in podobnih "problemov" sploh ne omenjamo, zarad katerih rabiš vsako leto drugačen avto, da si konkurenčen v enaki (vsaj znotraj FIA) klasi :lol: Zato pa mislim da je pri nas to bolj za veselje, edino če si poln, pol pač kupiš WRC in upaš da te Humar z R3 ne pihne :mrgreen:
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku :D

Uporabniški avatar
picinni
Prispevkov: 288
Pridružen: 11 Okt 2006, 18:55
Kraj: Trojane

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a picinni »

Taka kot je zmešnjava pri nas pri dirkanju sem zelo vesel, da sem pogojno ozdravljen odvisnik od teh zadev.
No, razen kak jackpot me lahko še reši abstinence :) .

Uporabniški avatar
šinkii
Prispevkov: 12
Pridružen: 27 Apr 2013, 18:24

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a šinkii »

picinni napisal/-a:Taka kot je zmešnjava pri nas pri dirkanju sem zelo vesel, da sem pogojno ozdravljen odvisnik od teh zadev.
No, razen kak jackpot me lahko še reši abstinence :) .
Te nočem strašit, sam teh stvari se pač ne da rešit in ozdravit :D

Uporabniški avatar
schkorc
Prispevkov: 1169
Pridružen: 11 Dec 2003, 13:54
Kraj: Prebold

Re: paralelogrami na relijih

Odgovor Napisal/-a schkorc »

@picinni: Se ti zdi, da je pri nas zmešnjava samo pri dirkanju :lol:?

@kmetek: Res je, sploh drugi del tvojega posta.
Vseeno pa tisto pod črto ni samo tako kot vidiš. Oziroma mislim, da velika večina sicer vidi stvari tako kot jih opisuješ, ampak da je temu tako, je to posledica ... Ne vem, če si upam začeti pisati, ker bom spet dolg :D...
Vsekakor sicer upam, da nas vsaj večina vozi, ker pri tem uživamo, mislim pa tudi, da nas je kar nekaj takšnih, ki ne gledamo preveč na to, da bi ostalim kazali kako dobri (ali slabi) vozniki smo :D.

Namreč kot gledalec sem si ogledal kar nekaj dirk in ko kdaj spremljaš nekatere odzive ter komentarje ostalih gledalcev ob progi, se lahko pogosto sprašuješ kaj nekateri gledalci sploh počnejo tam. Hkrati pa se začnem spraševati, kaj se sploh smatra pod dober voznik? Mislim, da ima vsak neko svojo definicijo in za nekatere, je dober voznik tisti, ki je hiter, za druge tisti, ki je atraktiven, spet za tretje je to tisti, ki je konstanten itd., itd.,... Tako, da mislim, da imajo gledalci večinoma drugačno definicijo od tiste, ki je v osnovi mišljena :).
Če malo posplošim, je prvo pravilo pri gledalcih, da mora biti avto nehumano glasen :). Če je izpolnjen ta pogoj, je večina dela že opravljena, ker to za precej gledalcev avtomatsko pomeni, da je nekaj "hitrega" na progi. Seveda pri tem pomaga, da voznik vozi avto v visokih obratih, da se vse dere, po možnosti, da je motor ves čas v blokadi, pa čeprav bi se bilo mogoče na tistem mestu peljati prestavo ali dve višje (in seveda hitreje) :).
Naslednja stvar je ta, da mora avto ves čas zanašati, najsi bo to kontrolirano drsenje (z namenom) ali pa nenadzorovano lovljenje avtomobila 2 ovinka pred in še 3 ovinke za mestom, kjer stoji gledalec :). Če namreč avto drsi je tudi to za precej gledalcev eden izmed pokazateljev "uspešnega" voznika. Da pri tem ne omenjam uporabe ročne na vsakem hardu in tudi čisto nepotrebno na vsakem malenkost počasnejšem ovinku. Če pri tem avto tako odnese, da gleda v nasprotno smer, ali da celo zgrmi s ceste je voznik seveda označen za "najboljšega" :).
Bom pa že na tem mestu napisal, da kot vemo, pri avtošportu (kot je tudi mogoče prebrati zgoraj) ne gre samo za voznika, ampak tudi (vsaj še) avto- zato tudi prejšnji post ;).

No saj z zgoraj napisanim ni povsem nič narobe, pač vsak uživa v svojem (in tudi jaz si rad ogledam zgoraj našteto). Težava se začne, ko se mimo gledalcev pripelje kakšen tih avto in/ali v nižjih obratih in/ali voznik po možnosti pripelje mimo gledalcev brez drsenja... Potem se pogosto začne kazati kultura in tisti "buuuu"-ji ter komentarji v smislu: "Kaj pa ta počne tu?", "Pojdi domov!" , "Nesposobnež",...
No pa nima veze. Zase recimo vem, da spadam med takšne "nesposobneže" in da me podobno kritizirajo celo moji :lol:, ampak upam, da nisem eden redkih, ki se s tem ne obremenjujemo :) (vsaj na osebni ravni). Jaz vozim zato, ker se rad vozim in zato, ker pri tem enostavno (v večini) uživam. Kaj si mislijo ostali me ne zanima prav dosti (no ja, vsaj do neke mere), ker drugače sploh ne bi začel voziti :).
Je pa mogoče tudi zaradi takšnega odnosa, stanje vsaj delno takšno kakršno je.

In potem se tako voziš in voziš, uživaš,... pač voziš in tekmuješ za lastno veselje. Torej dosežene uvrstitve (če sploh so) so bolj ali manj nepomembne. Ampak kakorkoli mislim, da vsak tekmovalec vsaj enkrat pride do točke, ko bi se rad resno pomeril z ostalimi. Oziroma vsaj v avtošportu to pomeni, da si verjetno vsak želi vsaj enkrat tekmovati s konkurenčnim avtom. Torej, da bi videl kako hiter/dober je v primerjavi z ostalimi vozniki, ki z rezultati (in ponavadi z konkurenčnim materialom) veljajo za hitre/dobre voznike. Takrat se kdaj mogoče začne tudi malo manj voziti za veselje in se vozi z drugačnimi nameni.

In če potem tukaj pridem do pokalov... Saj se ne gre toliko za pokale, medalje, šampanjce,... gre se za rezultat, za dosežena mesta, za ravno omenjeno tekmovanje/primerjanje z ostalimi ;). Namreč tisto kar pišem na začetku posta o tem kaj je dober voznik, je vse dokaj relativno (oziroma tisto je bolj vožnja za gledalce in zase), nekako pa je tisto "uradno" merilo dobrega voznika njegova uvrstitev (vožnja za rezultat). Torej prvo je potrebno sploh priti do cilja (kar recimo nekateri hitri ne delajo prav pogosto :)), potem se gleda rezultat (hitrost). In zame je šele uvrstitev tista s čim pokažeš kje si (sem tudi precej ponosen, da sem vedno pripeljal do cilja, pa čeprav je to bilo bolj počasi in za gledalce dolgočasno :lol:). Tudi, če/ko je enkrat tako daleč, da bi mogoče poskusil vsaj delno voziti s tujimi financami, lahko večini potencialnim pokroviteljem pokažeš bolj ali manj samo rezultate (ker kako si na počez odpeljal vsak drugi ovinek in kje je sledil odstop verjetno pride v poštev bolj ali manj samo, če greš za denar žicati Ken Block-a :D).

In ja, delno se strinjam, tudi meni v večini pokali ne pomenijo prav dosti. Oziroma ne, bom povedal drugače (bolj na dolgo :)).
Če se spomnim recimo raznih debat o avtoslalomih, TimeAttackih,... tam se je pogosto omenjalo, da so pokali nepotrebni, oziroma se je omenjalo (ali kregalo) celo, da so odvečni, da škodujejo,... Ampak to je vprašljivo, sploh, če so ta mnenja podana od oseb, ki v osnovi ne pridejo zraven, da bi prejeli pokal (kar je pogosto). Če pa so ta mnenja podana od oseb, ki so si pokale prislužili in jih tudi prevzeli, pa tudi ne razumem najbolje (ker takšni s takšnim mnenjem ponavadi pokala ne prevzamejo, če si ga že prislužijo :)).
Če pogledam sebe mi pokali v večini sicer res ne pomenijo prav dosti, ampak vseeno mislim, da s samimi pokali ni nič narobe, oziroma nasprotno, mislim, da so pomembni, koristni, obvezni,... In kljub temu, da mi pokali v osnovi ne pomenijo prav dosti (OK, ko prah brišem iz njih, se spomnim kje sem bil :)), sem vseeno med temi pokali izbral in postavil na ločeno mesto nekaj pokalov, ki pa mi nekaj pomenijo (primer, če bi mi s svojim "serijskim" dirkalnikom uspelo privoziti pokal med konkurenčnimi dirkalniki v "kitcar" razredu kjer sem vozil, bi pokal bil na posebnem mestu :)). Zato sem prepričan, da bi mi tudi ostali pokali pomenili več, če bi bili prisluženi v drugačnih okoliščinah. Takrat bi imeli pokali svoj pomen in bi koristili svojemu namenu ;).

Sicer pa, da se od pokalov vrnem na samo tekmovanje, kot sem že pisal/govoril, zase recimo vem, da me recimo trackday (ali stalno preganjanje po lokalnih hribih) brez merjenja časa ne zanima prav dosti in me dosti bolj zanima nekaj kjer se meri čas (kjer lahko vidim kako vozim)- sem prepričan, da bi bili takšnega mnenja tudi tisti, ki se s tem ne strinjajo, če bi se dovolj dolgo vozili ;). S časom pa postane tudi to (samo merjenje časa) dolgočasno (nekaj približno podobnega kot opisujem višje s tekmovanjem za lastno veselje), zato se začnejo primerjanja z ostalimi. In tukaj so torej dosežena mesta (s pokali ali brez njih). Pač to je tekmovalnost, ki mislim, da jo ima večina v sebi.
Ampak, ker pa pri avtošportu ni tako kot recimo pri smučanju (kjer recimo, da so v osnovi smuče pač smuče kot vsake ostale- no vsaj v grobem) in vsak avto pač ni tak kot nek drug avto.
Torej kako se boš primerjal z ostalimi?

In tukaj se pojavi ena izmed pomembnejših stvari po mojem mnenju, katere pa se večina žal ne zaveda. Oziroma celo več, poleg pokalov je to namreč stvar, ki se kar vzporedno označuje kot nepotrebno, škodljivo,... Žal pa se takšna mnenja spet pogosto podajajo od oseb, ki ..., pa recimo temu, da jih te stvari ne zanimajo.
To kar omenjam so (že v prejšnjem postu izpostavljeni) spet vedno problematični razredi, skupine, divizije,...
Ampak, če je dejstvo, da avtomobili niso enaki (pustimo podobne avtomobile med sabo), potem jih pač ne gre primerjati med sabo in jih je nekako potrebno razdeliti med vsaj približno sebi podobne. In tega se večina brani ali pa preveč posplošuje, če se že loti. Ravno iz tega pa (po mojem mnenju) v veliki meri izhaja stanje kakršno je (vsaj tisti del: "mah, koga brigajo pokali") ;).

Saj je res, da vsem ni mogoče ugoditi (ali pa je to nesmiselno), ampak vsaj približno je pa mogoče narediti neko pametno delitev.
Tako pa je avtošport žal v veliki meri bolj ali manj samo (in samo) tekmovanje v tem komu bo uspelo spraviti skupaj največ financ. OK saj vemo, da je dejstvo, da drugače ne gre in s tem potem ni kaj dosti narobe. No narobe je to, da obstajajo možnosti te finance vsaj nekje normalizirati in jih precej oklestiti, ampak se tega nikjer ne naredi.
Torej, da me ne bo kdo napačno razumel, za tiste, ki imajo dovolj financ, je prav da je poskrbljeno, narobe je samo, da ni poskrbljeno tudi za tiste, ki nimajo toliko financ.

Že če se pomisli samo na "začetnike"- pa ne samo mladince! (ali recimo tudi na veliko tistih, ki bi dirkali kar tako malo za veselje) in da bi se za njih naredilo neko pametno vstopnico (razred) v svet zahtevnejšega dirkanja... Tako pa je vstopni razred/avto kaj? Odgovor je kitcar (specialno predelan dirkalnik) :lol:...
S tem, da je mogoče dirkati (beri: sodelovati na dirkah) za vsaj 5x manj denarja (tako na pamet in malo čez prst rečeno). Pravzaprav je v praksi kakšna polovica dejansko takšnih :).
Tako pa je tisti začetek za konkurenčno tekmovanje, ki ga omenjam bolj v začetku posta, večini enostavno nedosegljiv. Oziroma ravno za takšno večino ponavadi ni ravno poskrbljeno in ne more "tekmovati" med sabo (vsaj ne "resno").
No zase vem, da sem se vedno boril za to, da bi dobili možnost tekmovanja tudi tisti, ki imajo samo veliko željo po dirkanju, ne pa tudi veliko financ.

Ne glede na vse, če bi tekmoval v primerljivih pogojih, ali ni sploh potem vsako doseženo mesto nekaj... pač nekaj? Potem je lahko vsako izboljšano mesto nekaj posebnega. In, ko je enkrat tako daleč, je potem pokal za prve 3 prav samoumeven :).
Boš rekel, da če se boš dalj časa za nekaj zelo trudil, se učil, se res boril, spreminjal, nastavljal,... če bo napeto, predvsem če bo veliko tesne (in predvsem primerljive) konkurence,... in boš v takšnem primeru recimo dobil pokal, da boš za tisti pokal tudi rekel: "j...š pokal" :)?
Pač če bi bilo vse skupaj malo bolj pametno zamišljeno, mislim, da niti ne bi bilo toliko polemik o pokalih :D. Bi pa tudi pokali skrbeli za to, da bi vse še bolj gnalo naprej ;).

Torej koliko je takšnih, ki delajo avto, da bi "zmagali"? Zakaj jih je samo toliko? Seveda se dela po zmožnostih in tudi brez resnih planov, ker planov zaradi zmožnosti niti ni :). Zakaj pa ni zmožnosti?
Pa tokrat pustimo to, da se razredi še ves čas spreminjajo ;).

In če nekam na to mesto vključim še tole, pa bom naredil kar copy/paste iz drugega foruma:
Schkorc napisal/-a: ...
Če poskušam potegniti neke vzporednice še z ostalimi dirkami (rally, GHD, PRK,...), tudi tam ni vse lepo, ker se je tisti krog, nekje razklenil. Dirke sicer so, dirkači pa smo načeloma tudi. Ampak dirk je malo, ker ni denarja in organizatorjev. Ker ni denarja se na nekaterih dirkah pobirajo previsoke vstopnine in potem še obiskovalcev ni. Ker je dirk malo je tudi dirkačev malo (ker "ne dogaja", posledično tudi ni denarja). Ker je vsega malo, tega tudi medijev ne zanima prav dosti, in tako praktično nihče ne ve, da se sploh kje/kaj dirka.

Če bi nekako uspelo krog skleniti kot je bil včasih, potem bi (bom začel pri "najlažjem", čeprav je vseeno težko :)) mediji poročali o prireditvah (in tudi udeležencih), zato bi "vsi" vedeli, da nekaj dogaja. In ker bi vsi vedeli, bi bile prireditve bolje obiskane, ker pa bi tako nekaj dogajalo, bi to vedeli tudi pokrovitelji (bi jih zanimalo sodelovanje). Posledično bi organizatorji malce lažje prišli do kakšnega € (pokroviteljsko in mogoče rahlo od vstopnin) in bi bilo organizatorjev več, posledično pa tudi več prireditev. Ker bi dogajalo, bi se tudi dirkači opogumili, in ker bi vsi vedeli (predvsem tudi pokrovitelji), da dogaja, bi tudi dirkači lažje dobili kakšen sponzorski €. Ker bi dirkači lažje dirkali, bi bili dirkalniki bolj atraktivni. Ker pa bi bili dirkalniki bolj atraktivni, pa bi to še bolj zanimalo ljudi in bi bilo še več obiskovalcev, pokroviteljev,... Ker bi to zanimalo vse, bi to že samo po sebi zanimalo tudi medije, ki bi sami poročali o prireditvah. In krog bi bil sklenjen ;).
Na koncu bi se dalo celo živeti. Ker bi organizatorji imeli finance, bi lahko medijem celo plačevali oglase (oglasi niso enako novici, poročanju,... - tega se očitno danes ne loči več ;)). Ker bi mediji dobili nek dodaten zaslužek, bi lahko plačevali fotografe/snemalce,... Aja, pa kakorkoli se obrne je internet (forum, portal,...) vseeno "neroden" medij, ker je (kot omenjam) danes enostavno preveč različnih portalov, forumov,... , da bi bila masa ljudi skoncentrirana nekje (včasih je avtomobilizem.com hote ali nehote imel ravno to veliko prednost ;)).
No, ker bi vsi imeli nekaj, pa bi tudi dirkači imeli dovolj, da bi lahko ločili dirkanje od življenja in redne službe (danes dirkač dirka bolj od lastnega denarja, ki bi ga potreboval za življenje).

No, potem pa se zbudim iz prelepih sanj :D.
Vidim, da sem sedaj s tem postom že skoraj ponovil tisto "besedno drisko in umsko zaprtje" izpred parih let, kar je (še vedno) mogoče najti po raznih forumih (tudi tem) oops :lol:... Vsekakor pa mislim, da kjer je volja, tam je pot ;).
...
Glede na to, da pri tem stanju oba omenjava dirkače in na kakšen način se zadeve financirajo (vsaj pri nekaterih tistih, ki se vozimo bolj kar tako za veselje), pa še tole... Napisal si, da poteka nekako tako, da je danes plača, zato se (sploh lahko) jutri prijavim na rally, v četrtek (šele sedaj lahko, ker je bila plača) začnem šraufat avto, in potem v soboto/nedeljo odpeljem rally, potem pa do naslednje plače kruh in voda...
Jaz bi pa k temu dodal, da je lahko po eni strani srečen tisti, ki mu še uspe na ta način :). Žal je tako, da danes od plač ostaja bolj malo že za samo življenje, kje lahko potem sanjamo, da bomo z mesečno plačo (pač kar ostane od nje) pokrili dirko :), tako da se pogosto že za eno samo dirko zbira plače zadnjih nekaj mesecev.
Ali pa recimo letos, ko nam večini potečejo čelade. Če se spomnim reakcij takrat, ko se je uvedla obvezna uporaba (sorazmerno dragega) HANS-a za vse, bo verjetno marsikomu že samo menjava čelad predstavljala težave. Ali pa gume, če že niso potrebne tiste nove za letošnjo sezono, pa bodo problematične stare narezane, ki se ne smejo več uporabljati :). Torej kaj voziti in kupiti letos, glede na to, da naslednjo sezono vsekakor (no vsaj zaenkrat :)) pridejo nove gume? Itd., itd.,...

Mah sem čisto preveč pesimistično zataval :D... No saj ni tako hudo s financami, da ne bom koga preveč prestrašil :). Osebno mislim, da nekdo "mlajši" (beri takšen brez preveč obveznosti) ali potem starejši, da se lahko brez večjih težav loti takšnega zahtevnejšega dirkanja (tudi s samo 1 mesečno plačo ali manj na dirko). Vsaj zase vem, da če bi začel par let prej, da bi bilo dosti lažje (če ne že enostavno :)) in mi je žal, da nisem (zato svetujem tistim, ki imajo željo, da poskusijo čimprej :)). Torej tistim vmes, ki imamo polno stroškov z raznimi ostalimi življenjskimi obveznostmi, nam je mogoče res malo težje, ampak se tudi vseeno nekako da.

Pa pustimo finance in težave povezane z njimi, ker tega je že preveč na vsakem koraku...
S tem se pa še ne konča s težavami (ki so tudi lahko dejavnik za "neresne" dirkače). Če pogledam rally, potem dirkač (voznik) obvezno potrebuje še sovoznika, kar pa je lahko še en potencialni dodaten dejavnik "neresnosti" :). Kolikokrat "zataji" (lahko samo zboli) sovoznik in ostane voznik sam s sabo (ter tako ne more nastopati)? To se lahko zgodi tik pred sezono, tik pred dirko,... In sovoznika sploh ni tako enostavno najti kot se mogoče zdi ;). Kje so potem še vsi člani ekipe (in stvari povezane s tem), ki so (sicer odvisno od situacije) tudi bolj ali manj nepogrešljivi...
Za javnost pa potem ponavadi izpade, da se dirkač ne more zjasniti, če oziroma kdaj in kako bo dirkal, oziroma se govori o "neresnosti".

Ah naj zaključim, ker itak večina ne razume zakaj tole pišem :)...
Pač tudi sam sem se pred časom spraševal zakaj so dirkači tako neresni, zakaj se vse dela zadnji dan, čemu ugibanja in zakaj pred sezono ni jasno kdo/če bo vozil in/ali kakšen avto (sploh če se že pripravlja), itd...
Z vsem zgoraj napisanim pa sem hotel napisati, da se sedaj takšnih stvari ne sprašujem več :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na www.amd-sempeter.si

Odgovori