VN Japonske: Sebastian Vettel drugič zapored osvojil naslov

Renault v športu

Moderator: Globalni moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
gagi'd hype
Prispevkov: 3273
Pridružen: 27 Feb 2007, 13:21
Kraj: od sevnice do Ljubljane

VN Japonske: Sebastian Vettel drugič zapored osvojil naslov

Odgovor Napisal/-a gagi'd hype »

Slika

VN Japonske: z močjo motorja Renault RS27 je Sebastian Vettel že drugič zapored osvojil naslov svetovnega prvaka

Renault in Renault Sport F1 sta po dirki za VN Japonske svojim partnerjem - moštvu Red Bull Racing in Sebastianu Vettlu – posredovala iskrene čestitke za dokončno osvojitev letošnjega naslova svetovnega prvaka med dirkači.

Ta uspeh je že drugi Vettlov naslov svetovnega prvaka med dirkači zapored in plod dolge a uspešne sezone, v kateri je partnerska naveza Red Bull – Renault doslej dosegla petnajst zmag v kvalifikacijah in devet zmag v dirkah. Vse to tudi zahvaljujoč prekanjeno učinkoviti kombinaciji šasije in motorja.

Partnerstvo Red Bull Racing – Renault se je začelo leta 2007, ko so v Viry-Châtillonu razviti 2,4-litrski V8 motor Renault F1 prvič vgradili v dirkalnik moštva Red Bull Racing. Že v prvem letu sodelovanja je Red Bull z motorjem RS27 osvojil peto mesto v končni razvrstitvi za svetovno prvenstvo konstruktorjev.

Po dveh letih sodelovanja med Red Bullom in Renaultom je le-to s prvim startnim mestom za VN Kitajske v letu 2009 prineslo prve slajše sadove. Sledila je tudi prva zmaga moštva Red Bull Racing, ki jo je prepričljivo osvojil Sebastian Vettel. Tistega leta je sledilo še pet zmag in prvih startnih mest, Red Bull Racing – Renault pa je bil ob koncu prvenstva drugi med konstruktorji.

Trdni temelji za leto 2010 so bili tako postavljeni in v letu 2010 je moštvo Red Bull Racing – Renault na njih začelo graditi prepričljiv niz uspehov; od prvega startnega mesta v prvi dirki in prve zmage v tretji dirki sezone v Maleziji se je boj za naslov prvaka kljub devetim zmagam v dirkah in petnajstim v kvalifikacijah nadaljeval vse do zaključka sezone. Naslov prvaka med konstruktorji si je moštvo zagotovilo v predzadnji dirki v Braziliji, a Sebastian Vettel je moral počakati na izid zadnje dirke v Abu Dabiju, da bi tam dokončno osvojil naslov prvaka med dirkači.

Carlos Ghosn, predsednik in generalni direktor Renaulta, je po dirki v Suzuki dejal: "V imenu vseh nas prisrčno čestitam Sebastianu Vettlu in vsem v moštvu Red Bull Racing. Sodelovanje med Renaultom in Red Bullom se je naglo razvilo v eno od najuspešnejših kombinacij dirkalnika in motorja v formuli 1 in tudi v bogati zgodovini Renaulta v tem športu."

Z dirkališč na ceste: za razvoj serijskih avtomobilov uporabljeno strokovno znanje iz formule 1
Renault je v formuli 1 začel tekmovati leta 1977 in naglo razvil dirkaško strokovno znanje, po katerem se razločuje od drugih avtomobilskih znamk. Dolgoročna zavezanost Renaulta vrhunskemu razredu avtomobilskega športa je znamki omogočila temeljito preizkušanje novih tehnologij v skrajnih pogojih še preden so jih vgradili v serijske avtomobile. Nenehne izboljšave energijsko učinkovitih motorjev so odličen primer prenosa tehnologij z dirkališč na običajne ceste.

V letu 2014 bodo z uveljavitvijo novih tehničnih predpisov za motorje bodo zahteve za dirkalnike formule 1 še bližje tistim, ki veljajo za serijske avtomobile – med njimi je na primer tudi nova strožja omejitev porabe goriva.

Nedavno je Renault v formuli 1 izpiljeno tehnično znanje prenesel v razvoj nove serije motorjev z oznako Energy. Philippe Coblence in Jean-Philippe Mercier, ki sta bila ključna sodelavca pri razvoju zmagovitih Renaultovih motorjev V10, sta bila odgovorna za raziskave in razvoj motorjev Energy dCi 130 in Energy TCe 115. Renaultov inženirski par je na podlagi bogatih izkušenj z dirkališč naredil še velik korak naprej na poti zmanjševanja motorjev (downsizing), saj imajo motorji serije Energy v primerjavi z dosedanjimi za 25 odstotkov manjšo porabo goriva. Tako radikalne inovacije v motorjih serijskih avtomobilov doslej še ni bilo.

Ti novi motorji bodo postopoma uvedeni v ponudbo modelov Mégane od pomladi 2011.
Slika
Za vas se trudimo urejati naslovno stran, zato nam bo v veselje, če malo pokukate :D

Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5575
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

naj dajo V10 v megana, ne pa raketo z STO petnajst :shock: strašnimi konji
ker marketinške zelenjave :lol:

za osvojeni naslov pa kakopak čestitke 8)
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC

Uporabniški avatar
gagi'd hype
Prispevkov: 3273
Pridružen: 27 Feb 2007, 13:21
Kraj: od sevnice do Ljubljane

Odgovor Napisal/-a gagi'd hype »

Šus, motorji so V8 2.0, u bodoče bojo pa 1.6 litrski, (nevem sicer kdaj). Definitivno pa razvoj v F1 pripomore k razvoju motorjev v serijski proizvodnji. Drugače tak nebi tega delal.. :wink:

Se pridružujem čestitakm :wink:
Slika
Za vas se trudimo urejati naslovno stran, zato nam bo v veselje, če malo pokukate :D

bluerunner
Prispevkov: 372
Pridružen: 20 Jan 2006, 20:20

Odgovor Napisal/-a bluerunner »

spet smo vse nabutal :D :D
Komaj čakam turbake, pol bo šele pihal... Me zanima če bo Šus vozu z 21-ko.. :lol:
Renault Sport fan-Laguna dCI, 96kw dynamic lux

Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5575
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

gagi'd hype napisal/-a:Šus, motorji so V8 2.0, u bodoèe bojo pa 1.6 litrski, (nevem sicer kdaj)
pravzaprav so 2.4 v8,
moj komentar je bil v zvezi z omembo tistih dveh mandeljcev ki sta razvijala renaultove V10 motorje ki so bili dolga leta nepremagljivi v F1
pa ne samo zato ker bi čepeli v čarobnem dirkalniku (kot je v primeru red bulla) ampak ker so bili pač najboljš in konc

1.6 literski turbaki ki jih bomo videli v prihodnje pa tudi niso nekaj kar še nebi videli v F1
prav renault je začel ravolucijo s prisilno polnjenimi 1.6 v6 motorji....
kaj je bilo potem najbrž veste?
edina smola zdaj je, da bo zdaj vse "eko" in da jim bodo omejili konje :roll:
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC

Odgovori