Renault TREZOR
Renault TREZOR
- 260kW motor na zadnji osi
- 0 do 100km v manj kot 4 sekundah
- dve zračno hlajeni bateriji spredaj in zadaj
- regenerativno zaviranje RESS, kot v formuli E
- količnik upora: 0.22
- d/š/v: 4700/2180/1080
- Teža: 1600kg
[youtube]http://youtu.be/EJ8krw6L-s4[/youtube]
Re: Renault TREZOR
pornič
pravzaprav ne no, slaba primerjava, v pronjakih ni ravno neke lepote in estetike, avto je naravnost sanjski, oblika je nora, všeč so mi detajli od luči in ostale razsvetljave do značk na boku, rdeče šipe so kul, edino volan me spominja na tistega od katre, ne vem zakaj
edino ime je spet čudno, kot bi se nekdo norca delal
daljši video
pravzaprav ne no, slaba primerjava, v pronjakih ni ravno neke lepote in estetike, avto je naravnost sanjski, oblika je nora, všeč so mi detajli od luči in ostale razsvetljave do značk na boku, rdeče šipe so kul, edino volan me spominja na tistega od katre, ne vem zakaj
edino ime je spet čudno, kot bi se nekdo norca delal
daljši video
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Renault TREZOR
Tale voz je pa res, res dober. Rimac se lahko skrije... Ampak, nazalost samo pravljica
Lp
Lp
Re: Renault TREZOR
Fora takih konceptov ni glih, da grejo v proizvodnjo.
Poslano z mojega LG-D855 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega LG-D855 z uporabo Tapatalk
Re: Renault TREZOR
ne, ni, oni pogledajo kaj je na konceptu dobrega in to zbrišejo, potem pokličejo hišnika, dežurno čistilko ali dostavljalca vode, da še enkrat po spominu narišejo vse skupaj na list papirja z mavrično voščenko, nakar gre zadeva v proizvodnjo. Tako dobimo ven nekaj kar bežno spominja na koncept, v kruti resničnosti pa je oblikovno bližje korejskim izdelkom izpred dveh generacij
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC