2013 Renault Zoe
Re: 2013 Renault Zoe
Kar se tiče vklopa ventilatorja, sem ugotovil, da se vklopi samo, če je avto priklopljen na polnilec takoj po vožnji pa še to, če je zunanja temperatura 28+ stopinj celzija. Ko sem se namreč malo prej okoli osme ure pripeljal iz Celja in ga priklopil ni vklopilo ventilatorja. Tako da je res odvisno glede na to koliko je zunaj vroče in niti ne koliko ga tišiš, po mojem občutku. Bomo videli v naslednjih dneh kako se bo obnašal.
Re: 2013 Renault Zoe
Glede ventilatorja...Vklopi se tudi med polnjenjem, če mu je vroče. Sem ga polnil v garaži pa je bila kar topla, ko sem stopil vanjo .
Skratka tale avto mi je vsak dan bolj všeč. Je pa res, da se čez ovinke pelje skoraj kot kak kombi. Se čuti da ima tono in pol.
@Drejchi, si bil ti danes z Zoeom v Domžalah pri Deichmanu?
Skratka tale avto mi je vsak dan bolj všeč. Je pa res, da se čez ovinke pelje skoraj kot kak kombi. Se čuti da ima tono in pol.
@Drejchi, si bil ti danes z Zoeom v Domžalah pri Deichmanu?
Re: 2013 Renault Zoe
Bil. [emoji1]
Re: 2013 Renault Zoe
Nekdo se je v petek med 19 in 20 uro z ZOE-tom peljal na štajerski avtocesti proti Celju (Ljubljana-Celje) malo je manjkalo pa bi ga razbil, se zaletel v rovornjak...( telefon...)
Re: 2013 Renault Zoe
Bi se ustavil, da bi kakšno rekla pa ni bilo časa.Drejchi napisal/-a:Bil. [emoji1]
Re: 2013 Renault Zoe
Tega sem pa srečal ob tej uri, ko sem se vračal iz Celja na AC. Ja, telefon je hudič. Zaradi tega vsak dan vidim bolj ali manj podobne situacije .revier napisal/-a:Nekdo se je v petek med 19 in 20 uro z ZOE-tom peljal na štajerski avtocesti proti Celju (Ljubljana-Celje) malo je manjkalo pa bi ga razbil, se zaletel v rovornjak...( telefon...)
Re: 2013 Renault Zoe
Po 330 prevoženih kilometrih sem ga danes vrnil nazaj. Moram reči, da kar s težkim srcem. Bi ga imel. Električni avto bi mi pokril vsaj 90% vseh voženj, navkljub temu, da povprečno naredim nekje 90 km na dan.
Re: 2013 Renault Zoe
Super da nisi našel nič posebaj slabega Kot drugi avto mislim da ustreza 99.9% družin.... Za prvi pa res ne vsem... mogoče pa 50%.
The Big Boss @ EVSVET.eu
Re: 2013 Renault Zoe
Jaz sem prevozil že 1000 kilometrov in s samim avtom res ni nič narobe. Leti bolje od pričakovanj (od tiste moje prve testne vožnje je minilo že veliko časa in sem vmes vozil še Kio Soul, ki ne gre tako dobro, kljub na papirju močnejšemu motorju), polni se hitro (zopet primerjava s Kio Soul, tisto se je mučno počasi polnilo) in ima kar nekaj opreme že serijsko.
Malce pa me muči notranjost, predvsem izbira materialov... Avto je notri bolj, k ne, jogurtov lonček, vse plastično
Danes sem prevzel BMW i3 in ja, je dražji od ZOE ampak! BMW i3 je, če ga naloadaš z opremo, ki jo ima ZOE, dobrih 40k€, pa če še kaj dodamo, CCS, recimo da je 43k€, 20k€ več kot ZOE. Veliko, a za ta denar dobiš notranjost, ki je ena najlepših (vsaj zame), avto izdelan iz ogljikovih vlaken (spet nekaj česar se ne bi sramoval avto za 100+k€) in pogonski sklop, ki do 50km/h pusti zadaj BMW M4.
Aja, pa pri ZOE je baterija v najemu (kar mi je sicer super), če bi jo moral kupiti, bi bil ZOE vsaj 30k€ in potem razlika ni več tako velika. Osnovni i3 je le 6k€ več. Ne vem... Potem pa pogledaš koliko hoče VW za svoja eUp! in eGolf... Obični avti, nič posebnega tako ali drugače, cene pa iste ali višje, kot za i3
Pa bi, če bi imel denar kupil i3? Ne, najverjetneje ne. V Slovenijji nimamo še niti ene CCS polnilne postaje (doplačilo za tole je ), doseg je ubog in polnjenje pri 3kW je obupno počasno. V i3 REx pa ne vidim smisla.
Malce pa me muči notranjost, predvsem izbira materialov... Avto je notri bolj, k ne, jogurtov lonček, vse plastično
Danes sem prevzel BMW i3 in ja, je dražji od ZOE ampak! BMW i3 je, če ga naloadaš z opremo, ki jo ima ZOE, dobrih 40k€, pa če še kaj dodamo, CCS, recimo da je 43k€, 20k€ več kot ZOE. Veliko, a za ta denar dobiš notranjost, ki je ena najlepših (vsaj zame), avto izdelan iz ogljikovih vlaken (spet nekaj česar se ne bi sramoval avto za 100+k€) in pogonski sklop, ki do 50km/h pusti zadaj BMW M4.
Aja, pa pri ZOE je baterija v najemu (kar mi je sicer super), če bi jo moral kupiti, bi bil ZOE vsaj 30k€ in potem razlika ni več tako velika. Osnovni i3 je le 6k€ več. Ne vem... Potem pa pogledaš koliko hoče VW za svoja eUp! in eGolf... Obični avti, nič posebnega tako ali drugače, cene pa iste ali višje, kot za i3
Pa bi, če bi imel denar kupil i3? Ne, najverjetneje ne. V Slovenijji nimamo še niti ene CCS polnilne postaje (doplačilo za tole je ), doseg je ubog in polnjenje pri 3kW je obupno počasno. V i3 REx pa ne vidim smisla.
Re: 2013 Renault Zoe
Dobro si tole zapisal.... Manjka samo še da Renault končno začne vozit avtomobile v Slovenijo
The Big Boss @ EVSVET.eu
Re: 2013 Renault Zoe
O najemu baterije tudi sam ne vidim več nič slabega. Na primer, če nekoč prodajaš ZOE menim, da imaš več šans da dobro prodaš, kot pa avto, ki te možnosti nima. Če se postavim na stran kupca električnega vozila z mirno vestjo v nakup ZOE-A saj veš, da v primeru slabe baterije dobiš novo. Seveda moraš skleniti pogodbo za najem baterije.
V primeru, da kupuješ električni avto druge znamke, ki nima zagotovljene oz. nima najema baterije pa je tak nakup že bolj rizičen. In kar je po moje bistveno, tak avto najbrž več izgubi na ceni. Kaj pa bo dejansko v praksi pa bo seveda prinesel čas.
Slabosti ZOE-A...jih ni nič kaj veliko, samo to, da se mu pozna teža v ovinkih. Najbrž pa se s 17" bolje pelje. Je pa res da je precej udoben avto in ni namenjen podiranju ovinkov tako, da mu prav nič ne zamerim.
V nedeljo pa tudi sam sprobam I3, da vidim kako stegne. Ker sem tudi sam slišal, da gre iz nule ko vrag ter da polni zelo počasi. Kupil ga pa itak ne bom .
V primeru, da kupuješ električni avto druge znamke, ki nima zagotovljene oz. nima najema baterije pa je tak nakup že bolj rizičen. In kar je po moje bistveno, tak avto najbrž več izgubi na ceni. Kaj pa bo dejansko v praksi pa bo seveda prinesel čas.
Slabosti ZOE-A...jih ni nič kaj veliko, samo to, da se mu pozna teža v ovinkih. Najbrž pa se s 17" bolje pelje. Je pa res da je precej udoben avto in ni namenjen podiranju ovinkov tako, da mu prav nič ne zamerim.
V nedeljo pa tudi sam sprobam I3, da vidim kako stegne. Ker sem tudi sam slišal, da gre iz nule ko vrag ter da polni zelo počasi. Kupil ga pa itak ne bom .
Re: 2013 Renault Zoe
No, sem bil končno na konkretni testni vožnji. Super zadeva! Ni več dileme, tudi žena se strinja
Malo več pa sem se razpisal tukaj: Renault Zoe blog
Malo več pa sem se razpisal tukaj: Renault Zoe blog
The Big Boss @ EVSVET.eu
2013 Renault Zoe
Malgajeva polnilnica je 22kWh. Pusti ti njih, njihovo poznavanje el. vozil, ki jih prodajajo in vsega kar je s tem povezano ni ravno obširno [emoji57]
Sem pa zadnjič imel zanimivo izkušnjo. Sem šel polnit svoj avto. Nič lažjega sem si mislil in šel najprej na Kotnikovo, kjer je ena izmed vtičnic na polnilni postaji 22kWh. Postaja pa od Elektra Ljubljana, ki so daleč najbolj zanesljive, več o tem kasneje...
Pridem tja in Fluence ZE uporablja 22kW vtičnico. WTF?! Fluence ZE ne more sprejeti tolikšne moči, zakaj ni na drugi vtičnici (3,6kW) ali pa vsaj za vogalom na Slomškovi, kje je tudi Mennekes vtičnica, le da je zgolj 3,6kW?? Sem šel jaz za vogal pogledat in tam Avantcarjev Smart in Škoda Roomster. Ne Škoda ni na štrom, le parkiral je en pek tam kjer mu ni mesto. Aja, pa praznih parkingov k toče [emoji35]
Potem pogledam ChargJuice App in na Cigaletovi naj bi bila ena vtičnica frej. Mhm... Na enem parkingu Tesla, ki se je polnila, na drugem Smart, ki se ni. Oboje od Avantcarja. Tipčki svoje štrom avte zjutraj parkirajo na JAVNIH el. polnilnicah in tam pustijo cel dan. Đabe parking in štrom...
Ok, ni panike, grem na Miklošičevo. Ne, tam je bil BMW i3 in una pokveka iMjav al iON. Kakorkoli že... Ne en ne drug nista sposobna sprejeti toliko štroma, kot ga je na voljo (22kW) in zato po nepotrbnem zasedata polnilno postajo dlje, kot bi lahko. Pa itak sumim, da sta bila tam parkirana zgolj zato ker je to zopet đabe parking.
In tako sem zopet pogledal kam bi šel. Ajde, Malgaj. Bojda sta obe vtičnici frej. Ja, sta bili, ampak imajo Malgajevci tam kr ene avte parkirane. K*rc pa javna polnilna postaja.
Potem sem probal še TE-TOL, pa ni delovala in Hofer, ki tudi ni delovala. Oboje od Petrola. Pri Hoferju sem celo poklical "help line", a tisti, ki nekaj ve o ponilnicah je bil ravno na malici in so rekli, da me pokličejo nazaj. Ker nisem bil ravno pri volji čepeti na Hoferjevem parkingu u Fuđinama, sem odklopil in šel.
Na koncu sem se zatekel v CityPark, kjer sem naletel na tega indijanca.
S Petrola, oz. Etrela, ki jim (očitno) to rihta, so me potem klicali in se je ugotovilo, da je bila težava na njihovih strežnikih (zavračalo je kartico).
Sem pa zadnjič imel zanimivo izkušnjo. Sem šel polnit svoj avto. Nič lažjega sem si mislil in šel najprej na Kotnikovo, kjer je ena izmed vtičnic na polnilni postaji 22kWh. Postaja pa od Elektra Ljubljana, ki so daleč najbolj zanesljive, več o tem kasneje...
Pridem tja in Fluence ZE uporablja 22kW vtičnico. WTF?! Fluence ZE ne more sprejeti tolikšne moči, zakaj ni na drugi vtičnici (3,6kW) ali pa vsaj za vogalom na Slomškovi, kje je tudi Mennekes vtičnica, le da je zgolj 3,6kW?? Sem šel jaz za vogal pogledat in tam Avantcarjev Smart in Škoda Roomster. Ne Škoda ni na štrom, le parkiral je en pek tam kjer mu ni mesto. Aja, pa praznih parkingov k toče [emoji35]
Potem pogledam ChargJuice App in na Cigaletovi naj bi bila ena vtičnica frej. Mhm... Na enem parkingu Tesla, ki se je polnila, na drugem Smart, ki se ni. Oboje od Avantcarja. Tipčki svoje štrom avte zjutraj parkirajo na JAVNIH el. polnilnicah in tam pustijo cel dan. Đabe parking in štrom...
Ok, ni panike, grem na Miklošičevo. Ne, tam je bil BMW i3 in una pokveka iMjav al iON. Kakorkoli že... Ne en ne drug nista sposobna sprejeti toliko štroma, kot ga je na voljo (22kW) in zato po nepotrbnem zasedata polnilno postajo dlje, kot bi lahko. Pa itak sumim, da sta bila tam parkirana zgolj zato ker je to zopet đabe parking.
In tako sem zopet pogledal kam bi šel. Ajde, Malgaj. Bojda sta obe vtičnici frej. Ja, sta bili, ampak imajo Malgajevci tam kr ene avte parkirane. K*rc pa javna polnilna postaja.
Potem sem probal še TE-TOL, pa ni delovala in Hofer, ki tudi ni delovala. Oboje od Petrola. Pri Hoferju sem celo poklical "help line", a tisti, ki nekaj ve o ponilnicah je bil ravno na malici in so rekli, da me pokličejo nazaj. Ker nisem bil ravno pri volji čepeti na Hoferjevem parkingu u Fuđinama, sem odklopil in šel.
Na koncu sem se zatekel v CityPark, kjer sem naletel na tega indijanca.
S Petrola, oz. Etrela, ki jim (očitno) to rihta, so me potem klicali in se je ugotovilo, da je bila težava na njihovih strežnikih (zavračalo je kartico).
Re: 2013 Renault Zoe
Hehehe, takele zgodbe bodo pa žal vsak mesec pogostejše....
The Big Boss @ EVSVET.eu