Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
neumnosti se kar ne nehajo vsak totalno zgreši bistvo ali sploh ne razume zakaj se gre ali kaj govori
registracija je obvezna v US ja tko da tablice morajo bit, zavarovanje pa ne, pa tud gas do daske nebo ker te v puščavi dobi miličnik Vinko in gre avto na impound pa je jebi
pa dejmo še mal...no brains no tumors
shus predaj se a ne vidiš da imaš opravka z geniji k majo vse videokasete od Top Gear, tam je vse res
registracija je obvezna v US ja tko da tablice morajo bit, zavarovanje pa ne, pa tud gas do daske nebo ker te v puščavi dobi miličnik Vinko in gre avto na impound pa je jebi
pa dejmo še mal...no brains no tumors
shus predaj se a ne vidiš da imaš opravka z geniji k majo vse videokasete od Top Gear, tam je vse res
- Sport Driver
- Prispevkov: 740
- Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Ko smo že pri USA pa Talismanu, lahko bi ga rebadgal in prodajal z Mitsubishijevim znakom [emoji3]
Poslano z mojega XT1650 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega XT1650 z uporabo Tapatalk
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
vprašanje kje smo... večina je nekje v oblakih
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Mislm da se cel forum sprašuje kje si ti, glede nato kakšne poste pišeš..
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
ne mislit,tudi to ne gre kej prida
uglavn Talisman.... ja govorimo o obliki, ne pravljičnih brošurah ki begajo vaške tunerce
videvamo jih dnevno(v zagorju ali sp. kungoti ne toliko no ), avto je res hud
črna limuzina ali sedan je top....
novi moped v Talismanu torej?
uglavn Talisman.... ja govorimo o obliki, ne pravljičnih brošurah ki begajo vaške tunerce
videvamo jih dnevno(v zagorju ali sp. kungoti ne toliko no ), avto je res hud
črna limuzina ali sedan je top....
novi moped v Talismanu torej?
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Je morda kje kaksna uradna objava kaj se pricakuje za MY18?
V tretjem letu bi si upal trditi da so ze odpravili vse poporodne tezave.
V tretjem letu bi si upal trditi da so ze odpravili vse poporodne tezave.
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Jaz pričakujem TCE 225 (iz Espacea), AppleCarPlay in Android Auto (če še ni na v oljo) ter posodobitev aktivnega tempomata (maks hitrost)Grilzz napisal/-a:Je morda kje kaksna uradna objava kaj se pricakuje za MY18?
V tretjem letu bi si upal trditi da so ze odpravili vse poporodne tezave.
Kako je s težavami pa ne vem...
Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk
The only thing constant in life is change.
Francois de la Rochefoucauld
Renault Laguna Coupe Monaco GP
Francois de la Rochefoucauld
Renault Laguna Coupe Monaco GP
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Upam da ne motim preveč, ker sem oživil staro temo.
Vprašanja na mestu:
* kakšne izkušnje koga po teh dobrih 2 letih Talismana na tržišču? kako se držijo avtomatski menjalniki in 4control?
* radarski tempomat izgleda še vedno min. 50km/h... tole mi preprečuje, da kupim; workarounds ali pa update?
Vprašanja na mestu:
* kakšne izkušnje koga po teh dobrih 2 letih Talismana na tržišču? kako se držijo avtomatski menjalniki in 4control?
* radarski tempomat izgleda še vedno min. 50km/h... tole mi preprečuje, da kupim; workarounds ali pa update?
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Pozdravljeni.
Od 13.2.2018 vozim nov Talisman Grandtour 1.6 dci Iconic ročni menjalnik.
Radarski tempomat res dela od 50 do 150, kar pa mene ne moti, saj nimam avtomatskega menjalnika, v naseljih pa uporabljam omejevalnik hitrosti tam do nekje 80-90. Šele v 6. prestavi uporabljam radarski tempomat, se pravi od 80 dalje, več kot 150 se pri nas redko vozim.
Problemov z avtom nimam. Do sedaj prevozil dobrih 16k km. Vse dela odlično. Realna poraba vseh 16k km je 6.4 litra, po računalniku 6.0, pa ga ne šparam, s čimer sem zelo zadovoljen, glede na velikost avta, težo, pnevmatike 245/45/18. Ko je hladen, zmerno vozim, da se ogreje, ko je ogret na delovno, pa to ne pomeni, da je le hladilna na delovni temperaturi, ampak tudi olje, kar po mojih izkušnjah pozimi zna trajat tudi 20 do 30 km, pol pa gasa, saj zato je. Šob že pa tak dolgo nisem uporabljal, da sem že pozabil, kako delajo, mi je pa pozimi vedno uspelo oprati steklo kot je treba. Ponavadi zmeraj, ko grem od doma na daljšo turo, prej z mokro gobo navlažim vetrobransko steklo, da se fajn omoči, potem pa obrišem z brisalcema in je O.K.
Z avtom sem zelo zadovoljen, kot z vsemi dosedanjimi Renaulti (Megane Grandtour 1.9 dci dinamique nov letnik 2007, prevozil 223k km brez problemov, realna poraba 6.2; Megane Grandtour 1.9 dci GT-Line nov 2011, prevozil 143k km brez problemov, realna poraba 6.1; Megane Grandtour 1.6 dci GT-Line nov 2014, prevozil 150k km brez problemov, realna poraba 5.6).
Tudi naslednjega bi vzel Talisman Grandtour Iconic, nisem pa še popolnoma prepričan, ali spet 1.6 dci ali mogoče kakega bencinarja (glede na dogajanje v Nemčiji bo verjetno tudi pri nas šlo v podobni smeri z zamikom) in pa mogoče tudi avtomatski menjalnik. Namesto bele barve bi vzel modro, namesto svetlosivega usnja (kot del paketa Iconic) pa bi raje vzel kako temnejše usnje, recimo temnorjavo.
To je to na kratko. Če pa koga še kaj zanima, naj vpraša.
Lep pozdrav,
Simpa
Od 13.2.2018 vozim nov Talisman Grandtour 1.6 dci Iconic ročni menjalnik.
Radarski tempomat res dela od 50 do 150, kar pa mene ne moti, saj nimam avtomatskega menjalnika, v naseljih pa uporabljam omejevalnik hitrosti tam do nekje 80-90. Šele v 6. prestavi uporabljam radarski tempomat, se pravi od 80 dalje, več kot 150 se pri nas redko vozim.
Problemov z avtom nimam. Do sedaj prevozil dobrih 16k km. Vse dela odlično. Realna poraba vseh 16k km je 6.4 litra, po računalniku 6.0, pa ga ne šparam, s čimer sem zelo zadovoljen, glede na velikost avta, težo, pnevmatike 245/45/18. Ko je hladen, zmerno vozim, da se ogreje, ko je ogret na delovno, pa to ne pomeni, da je le hladilna na delovni temperaturi, ampak tudi olje, kar po mojih izkušnjah pozimi zna trajat tudi 20 do 30 km, pol pa gasa, saj zato je. Šob že pa tak dolgo nisem uporabljal, da sem že pozabil, kako delajo, mi je pa pozimi vedno uspelo oprati steklo kot je treba. Ponavadi zmeraj, ko grem od doma na daljšo turo, prej z mokro gobo navlažim vetrobransko steklo, da se fajn omoči, potem pa obrišem z brisalcema in je O.K.
Z avtom sem zelo zadovoljen, kot z vsemi dosedanjimi Renaulti (Megane Grandtour 1.9 dci dinamique nov letnik 2007, prevozil 223k km brez problemov, realna poraba 6.2; Megane Grandtour 1.9 dci GT-Line nov 2011, prevozil 143k km brez problemov, realna poraba 6.1; Megane Grandtour 1.6 dci GT-Line nov 2014, prevozil 150k km brez problemov, realna poraba 5.6).
Tudi naslednjega bi vzel Talisman Grandtour Iconic, nisem pa še popolnoma prepričan, ali spet 1.6 dci ali mogoče kakega bencinarja (glede na dogajanje v Nemčiji bo verjetno tudi pri nas šlo v podobni smeri z zamikom) in pa mogoče tudi avtomatski menjalnik. Namesto bele barve bi vzel modro, namesto svetlosivega usnja (kot del paketa Iconic) pa bi raje vzel kako temnejše usnje, recimo temnorjavo.
To je to na kratko. Če pa koga še kaj zanima, naj vpraša.
Lep pozdrav,
Simpa
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
No saj jaz sem bil tudi čisto zadovoljen z dosedanjimi renaulti, pa financiranje imajo kar ugodno. Menda naj bi bil tudi precej bolj udoben avto od "nemcev" (podvozje), mogoče kakšna misel glede tega? Osebno pogosto priletim v situacije, kjer bi mi koristil radarski tempomat od 0 do 50 in je to trenutno glavni minus (kolone od krtine do šentjakoba), sicer bi ga verjetno že vzel... je pa res da avtomatik še vedno pomaga pri tej vožnji. Btw, to je poraba na relacijo ali je tudi dosti kratkih voženj vmes?
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Pozdravljeni.
Seveda, to je 80% vožnje po AC, zunaj AC je poraba nižja. Večinoma uporabljam perso profil s športnim modusom motorja, zato bi v vseh ostalih primerih poraba bila verjetno nižja, ampak jaz sem že s to zelo zadovoljen. Kar se tiče trdote podvozja, je razumljivo veliko odvisno od izbire platišč. Na 245/40/19 je vožnja trša, na 225/55/17 pa obratno. Tak po občutku bi rekel, da je trdota z 245/45/18 v komfort načinu nekje približno enaka kot v Megane Grandtour 1.6 dci GT-Line 2014, ki pa je imel bolj mehko podvozje od recimo Megane Grandtour 1.9 dci GT-Line 2011, ki je bil precej trši. Z zimskimi pnevmatikami Falken runflat 245/45/18 je bila tudi malo trša vožnja zaradi trših bokov. Če ti je udobje prioriteta, jaz ne priporočam runflat pnevmatik in jih na letnih Michelin Primacy 3 nimam.
LP Simpa
Seveda, to je 80% vožnje po AC, zunaj AC je poraba nižja. Večinoma uporabljam perso profil s športnim modusom motorja, zato bi v vseh ostalih primerih poraba bila verjetno nižja, ampak jaz sem že s to zelo zadovoljen. Kar se tiče trdote podvozja, je razumljivo veliko odvisno od izbire platišč. Na 245/40/19 je vožnja trša, na 225/55/17 pa obratno. Tak po občutku bi rekel, da je trdota z 245/45/18 v komfort načinu nekje približno enaka kot v Megane Grandtour 1.6 dci GT-Line 2014, ki pa je imel bolj mehko podvozje od recimo Megane Grandtour 1.9 dci GT-Line 2011, ki je bil precej trši. Z zimskimi pnevmatikami Falken runflat 245/45/18 je bila tudi malo trša vožnja zaradi trših bokov. Če ti je udobje prioriteta, jaz ne priporočam runflat pnevmatik in jih na letnih Michelin Primacy 3 nimam.
LP Simpa
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Talisman s posodobljeno motorno paleto:
https://www.renault.si/content/dam/Rena ... lisman.pdf
Na kratko:
- starih motorjev ni več
- namesto TCe 200 (1.6 TCe) je zdaj v ponudbi TCe 225 FAP (1.8 TCe), samo kot EDC
- namesto 1.6 dCi pa sta na voljo: 1.7 dCi s 120KM in 150KM (oboje ročni menjalnik) in 2.0 dCi s 160KM in 200KM (oboje EDC menjalnik)
https://www.renault.si/content/dam/Rena ... lisman.pdf
Na kratko:
- starih motorjev ni več
- namesto TCe 200 (1.6 TCe) je zdaj v ponudbi TCe 225 FAP (1.8 TCe), samo kot EDC
- namesto 1.6 dCi pa sta na voljo: 1.7 dCi s 120KM in 150KM (oboje ročni menjalnik) in 2.0 dCi s 160KM in 200KM (oboje EDC menjalnik)
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Kaj se je zgodilo z 1.6 motorji? Gredo že ven? Podatki o pospeških pa so bizarno slabi.. 160hp in 11s do 100? 200hp pa skoraj 10 do 100?
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Najbrž ne dosegajo norme Euro 6D. Poskeškov pa niti nisem gledal, pa vidim, da so res precej slabi. Mogoče zaradi ekologije?
Čeprav, ko gledam podatke pri Insignii, so tam zmogljivosti opazno boljše. Ne vem pa, kako je pri ostalih znamkah v tem razredu.
Čeprav, ko gledam podatke pri Insignii, so tam zmogljivosti opazno boljše. Ne vem pa, kako je pri ostalih znamkah v tem razredu.
Re: Renault Talisman - 2015 (naslednik Lagune)
Zanimivo, zelo kratka življenjska doba za motor!
Gledal sem pospešek pri aktualnih 160KM motorjih v Talismanu in Espace-u, pa so številke še slabše.. Ne vem, od sodobnega, z navorom nabitega dizla z 200KM bi pa res pričakoval vsaj nekaj okrog 8,5s :/ Ne razumem. EDC, mogoče? Teža spet bi ravno ogromna...
Gledal sem pospešek pri aktualnih 160KM motorjih v Talismanu in Espace-u, pa so številke še slabše.. Ne vem, od sodobnega, z navorom nabitega dizla z 200KM bi pa res pričakoval vsaj nekaj okrog 8,5s :/ Ne razumem. EDC, mogoče? Teža spet bi ravno ogromna...
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!