Renault Latitude
Renault Latitude
RENAULT LATITUDE SE RAZKRIJE
Renault je danes razkril prve podrobnosti nove družinske limuzine s prestižno noto, ki je namenjena velikim svetovnim trgom. Elegantno in plemenito oblikovan Renault Latitude odlikujejo uravnovešena razmerja, velikodušne zunanje mere, prostoren prtljažnik in izgled prednjega dela, ki izraža moč vgrajenih motorjev. Renaultova nova limuzina temelji na tehnični zasnovi, ki je široko priznana zaradi svoje čvrstosti in učinkovitosti. V mednarodni ponudbi znamke smiselno bogati paleto avtomobilov višjega razreda. Namenjena je predvsem pritegovanju kupcev z željo po avtomobilu, ki zagotavlja status, kakovost in udobje v vseh pogledih. Prvikrat bo novim trgom namenjeni Renault Latitude javno predstavljen konec avgusta na avtomobilski razstavi v Moskvi, podrobneje pa bo evropski javnosti predstavljen letos jeseni na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu.
Beri dalje
Renault je danes razkril prve podrobnosti nove družinske limuzine s prestižno noto, ki je namenjena velikim svetovnim trgom. Elegantno in plemenito oblikovan Renault Latitude odlikujejo uravnovešena razmerja, velikodušne zunanje mere, prostoren prtljažnik in izgled prednjega dela, ki izraža moč vgrajenih motorjev. Renaultova nova limuzina temelji na tehnični zasnovi, ki je široko priznana zaradi svoje čvrstosti in učinkovitosti. V mednarodni ponudbi znamke smiselno bogati paleto avtomobilov višjega razreda. Namenjena je predvsem pritegovanju kupcev z željo po avtomobilu, ki zagotavlja status, kakovost in udobje v vseh pogledih. Prvikrat bo novim trgom namenjeni Renault Latitude javno predstavljen konec avgusta na avtomobilski razstavi v Moskvi, podrobneje pa bo evropski javnosti predstavljen letos jeseni na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu.
Beri dalje
Zadnjič spremenil clio open, dne 07 Jun 2010, 23:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Renault Latitude ima poleg velikodušnih zunanjih mer (dolžina 4,89 m, širina 1,83 m, višina 1,49 m) prav elegantno in plemenito obliko. Na prednjem delu poudarjeno masko obdajata prilagodljiva smerna bi-ksenonska žarometa, kromaste obrobe pa še poudarjajo nezgrešljivo dinamičen in prestižen videz celotnega avtomobila. Oblika zadka nakazuje veliko prostornino prtljažnika, ki je v resnici eden največjih v tem razredu. Svetlobni podpis na zadnjem delu je podprt s tehnologijo svetlečih diod (LED) in skladno dopolnjuje kromasto letev na zadku, na kateri je zapisano ime avtomobila: Renault Latitude. Ta temelji na isti zasnovi kot Novi SM5, ki so ga nedavno pričeli prodajati na južnokorejskem trgu, in je plod izčrpnega strokovnega znanja razvojnih in inženirskih oddelkov Renaulta. Potniki so tako deležni udobne in tihe vožnje, posebno natančno podvozje in ponudba motorjev pa sta tudi odločilna aduta v primerjavi s tekmeci na trgu. Za boljšo kakovost in zanesljivost ima Renault Latitude številne elemente, ki so bili razviti in so sestavljeni po najstrožjih merilih Zveze Renault-Nissan in so se že izkazali z dobrimi dosežki Renaulta na teh dveh področjih. Celovit seznam opreme, ki bo razkrit kasneje, daje poudarek inovacijam in potovalnemu udobju, na primer z dvofunkcijskim ionizatorjem zraka z dvojnim razpršilnikom dišav, troobmočno klimatsko napravo, masažnim voznikovim sedežem, zvočnim sistemom Bose Premium, prostoročno kartico Renault, itn.
Renault Latitude bo prilagojen zahtevam različnih trgov, vsem raznolikim kupcem pa bo ponujal zmogljivosti in opremo višjega razreda, s čimer se bo uvrstil na vrh mednarodne limuzinske ponudbe znamke Renault. Širši javnosti bo prvikrat predstavljen na avtomobilski razstavi v Moskvi, z letošnjo jesenjo pa bo naprodaj predvsem v Aziji, Afriki, Rusiji, Turčiji, državah Perzijskega zaliva, Avstraliji in Mehiki.
Evropska izvedenka Renaulta Latitude bo ena od novosti jesenske avtomobilske razstave v Parizu, kjer si bodo obiskovalci lahko natančno ogledali tudi njeno notranjost, na voljo pa bodo tudi že vse podrobnosti o serijski in dodatni opremi ter ponudbi motorjev. Specializirani novinarji bodo na prve preskusne vožnje povabljeni še pred koncem leta 2010, prodaja pa bo stekla kmalu po tem.
Od 10. junija naprej bodo kupci povabljeni na podrobnejše razkrivanje novega avtomobila na posebni namenski spletni strani www.renault-latitude.com.
Renault Latitude bo prilagojen zahtevam različnih trgov, vsem raznolikim kupcem pa bo ponujal zmogljivosti in opremo višjega razreda, s čimer se bo uvrstil na vrh mednarodne limuzinske ponudbe znamke Renault. Širši javnosti bo prvikrat predstavljen na avtomobilski razstavi v Moskvi, z letošnjo jesenjo pa bo naprodaj predvsem v Aziji, Afriki, Rusiji, Turčiji, državah Perzijskega zaliva, Avstraliji in Mehiki.
Evropska izvedenka Renaulta Latitude bo ena od novosti jesenske avtomobilske razstave v Parizu, kjer si bodo obiskovalci lahko natančno ogledali tudi njeno notranjost, na voljo pa bodo tudi že vse podrobnosti o serijski in dodatni opremi ter ponudbi motorjev. Specializirani novinarji bodo na prve preskusne vožnje povabljeni še pred koncem leta 2010, prodaja pa bo stekla kmalu po tem.
Od 10. junija naprej bodo kupci povabljeni na podrobnejše razkrivanje novega avtomobila na posebni namenski spletni strani www.renault-latitude.com.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
- gagi'd hype
- Prispevkov: 2191
- Pridružen: 27 Feb 2007, 13:21
- Kraj: od sevnice do Ljubljane
A pol je to sam za vzhod? prn nas zgleda sploh nebo tega
Za vas se trudimo urejati naslovno stran, zato nam bo v veselje, če malo pokukate
Bo pri nas, seveda da bo. Vendar bodo pričeli na vzhodu.
Evropska izvedenka Renaulta Latitude bo ena od novosti jesenske avtomobilske razstave v Parizu, kjer si bodo obiskovalci lahko natančno ogledali tudi njeno notranjost, na voljo pa bodo tudi že vse podrobnosti o serijski in dodatni opremi ter ponudbi motorjev. Specializirani novinarji bodo na prve preskusne vožnje povabljeni še pred koncem leta 2010, prodaja pa bo stekla kmalu po tem.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Jaz osebno sem razočaran, in sicer na podlagi naslednjih dejstev:
- uporaba nekaterih elementov in materialov je iz renaultov nižjih rangov, da ne govorim o vratnih kljukah in ročajih, pedalih in podobnih stvareh - ti so vzeti kar iz dacie ... jeb.... pa renaulta,
- verjamem, da je končna stopnja obdelava na nekoliko višjem nivoju, ampak pri nekaterih elementih še vedno katastrofalna (predvsem plastika v predelih armaturke in vrat - govorim iz lastnih izkušenj),
- mnogo stvari je itak povzetih po laguni 3 tako, da ni nobene inovativnosti (isto kot vel satis... ki je bil zame le nekoliko povečan megan, imel je njegove prestavne ročice, gumbe itd...), latitude za Evropo bo verjetno imel enako arhitekturo armature kot laguna, drugačen bo le spodnji del, kjer se nahaja klimatizacija, gumbi in vse ostalo spet vzeto iz meganov, za ruski trg pa verjetno kar iz dacie,
- če že želijo naredit spodobno limuzino, ki bi se vsaj lahko približala kakšnim konkurentom naj nehajo živet v svojem svetu in se ozrejo samo k obema francoskima konkurentoma (prejšjič sem se peljal v ds3 in rcz-ju in če primerjam kakovst obdelave teh dveh z laguo, 100:1 za PSA),
- navajajo neke inovativne komfortne rešitve (le kaj??? masažni sedež halo!?!?! --> insignia ima vgrajene zračene masažne sedeže nagrajene s prestižno negrado pa se ne šteje v prestižnejši razred, ionizator zraka?!?!? že nekaj let stara stvar z dišavami red), naj bi porihtali avdio sisteme (usb, ipod priključke) vgradili kakšen trdi disk (ala 40gb) multifunkcijski radio, head up display, sedeže z večjo sedalno in kolensko oporo, kakovostnejšo obdelavo plastike in domiselno razporeditev prostora predvsem za potnike na zadnjih klopeh
- takšnemu avtomobilu bi lahko namenili tudi 4 kolesno gnano verzijo in kakšen res močan motor, ne vem v čem je problem, saj nissan itak dela takšne limuzina, da vse evropske pojejo pa še infinitija imajo, naj si tam kaj sposodijo in predelajo in dodelajo
- resnično kar pa upam je, da se ta avto v evropi ne bo prodajal ker me je sram da je renault in sočustvujem z vsemi delavci, ki bodo pred pariškim avtosalonom štrajkali zaradi te "freske"
- upam da novi oblikovalec narisal kaj bolj pametnega in da bo renault naredil kakšno svojo večjo limuzino
lp
- uporaba nekaterih elementov in materialov je iz renaultov nižjih rangov, da ne govorim o vratnih kljukah in ročajih, pedalih in podobnih stvareh - ti so vzeti kar iz dacie ... jeb.... pa renaulta,
- verjamem, da je končna stopnja obdelava na nekoliko višjem nivoju, ampak pri nekaterih elementih še vedno katastrofalna (predvsem plastika v predelih armaturke in vrat - govorim iz lastnih izkušenj),
- mnogo stvari je itak povzetih po laguni 3 tako, da ni nobene inovativnosti (isto kot vel satis... ki je bil zame le nekoliko povečan megan, imel je njegove prestavne ročice, gumbe itd...), latitude za Evropo bo verjetno imel enako arhitekturo armature kot laguna, drugačen bo le spodnji del, kjer se nahaja klimatizacija, gumbi in vse ostalo spet vzeto iz meganov, za ruski trg pa verjetno kar iz dacie,
- če že želijo naredit spodobno limuzino, ki bi se vsaj lahko približala kakšnim konkurentom naj nehajo živet v svojem svetu in se ozrejo samo k obema francoskima konkurentoma (prejšjič sem se peljal v ds3 in rcz-ju in če primerjam kakovst obdelave teh dveh z laguo, 100:1 za PSA),
- navajajo neke inovativne komfortne rešitve (le kaj??? masažni sedež halo!?!?! --> insignia ima vgrajene zračene masažne sedeže nagrajene s prestižno negrado pa se ne šteje v prestižnejši razred, ionizator zraka?!?!? že nekaj let stara stvar z dišavami red), naj bi porihtali avdio sisteme (usb, ipod priključke) vgradili kakšen trdi disk (ala 40gb) multifunkcijski radio, head up display, sedeže z večjo sedalno in kolensko oporo, kakovostnejšo obdelavo plastike in domiselno razporeditev prostora predvsem za potnike na zadnjih klopeh
- takšnemu avtomobilu bi lahko namenili tudi 4 kolesno gnano verzijo in kakšen res močan motor, ne vem v čem je problem, saj nissan itak dela takšne limuzina, da vse evropske pojejo pa še infinitija imajo, naj si tam kaj sposodijo in predelajo in dodelajo
- resnično kar pa upam je, da se ta avto v evropi ne bo prodajal ker me je sram da je renault in sočustvujem z vsemi delavci, ki bodo pred pariškim avtosalonom štrajkali zaradi te "freske"
- upam da novi oblikovalec narisal kaj bolj pametnega in da bo renault naredil kakšno svojo večjo limuzino
lp
- gagi'd hype
- Prispevkov: 2191
- Pridružen: 27 Feb 2007, 13:21
- Kraj: od sevnice do Ljubljane
Delno se strinjam z zgoraj napisanim, dejansko pa mislim da je renault res dobro prebredel krizo in kakor sem seznanjen se razvija oz. je razvit, zelo velik sistem električnih vozil, Kar se tiče nekaterih detailov je res malo neprijetno, slišim pa pomankljivosti pri vsaki znamki (pa te za "enak" avto želijo tudi po 3x višje cene) mislim da so kar primerljive zadeve tudi z ostalimi evropskimi znamkami, kot tudi francoskimi..
Za vas se trudimo urejati naslovno stran, zato nam bo v veselje, če malo pokukate
kaj ti bojo električna vozila če bo isti krš samo pod haubo bodo dali mikser namesro bencinskega motorja, kar je še slabše kot navaden slab avto
notranjost novejših renaultov je pa itak slepim prijazna (je grda in ima kar se da malo knofov)
laguna v primerjavi s citroenom peugeotom in oplom zgleda kot kakšen vartburg, trije knofi za gretje prestavna ročka in volan ki je samo volan
tale latitude je nekako dober, če ga vzamemo kot limuzinsko različico lagune (vsaj mere so prave), zamenjava za safrana pa to ni
vel satis je bil pa itak samo fancy scenic (ja, scenic, ne espace)
notranjost novejših renaultov je pa itak slepim prijazna (je grda in ima kar se da malo knofov)
laguna v primerjavi s citroenom peugeotom in oplom zgleda kot kakšen vartburg, trije knofi za gretje prestavna ročka in volan ki je samo volan
tale latitude je nekako dober, če ga vzamemo kot limuzinsko različico lagune (vsaj mere so prave), zamenjava za safrana pa to ni
vel satis je bil pa itak samo fancy scenic (ja, scenic, ne espace)
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
To glede armaturke, da je kao lagunina samo z mal spremenjenim spodnjim delom, pomoje da ne drži najbolje. Res je, da so bile že kr neki cajta nazaj slike, ki so dejansko "govorile" o lagunini armaturki (upam, da delajo linki):
- http://www.netcarshow.com/renault/2011- ... per_0a.htm
- http://www.netcarshow.com/renault/2011- ... per_0c.htm
Se je pa pred parimi dnevi spet pojavila novica o Latitute-u (za ruski trg se mi zdi), ampak z drugačno notranjostjo:
- http://www.netcarshow.com/renault/2011- ... per_0b.htm
- http://www.netcarshow.com/renault/2011- ... per_0d.htm
Splošno gledano mi pa tale Latitude (s tole zadnjo notranjostjo) sploh ne zgleda slabo, je pa res, da mi ne deluje preveč Renault-ovsko
- http://www.netcarshow.com/renault/2011- ... per_0a.htm
- http://www.netcarshow.com/renault/2011- ... per_0c.htm
Se je pa pred parimi dnevi spet pojavila novica o Latitute-u (za ruski trg se mi zdi), ampak z drugačno notranjostjo:
- http://www.netcarshow.com/renault/2011- ... per_0b.htm
- http://www.netcarshow.com/renault/2011- ... per_0d.htm
Splošno gledano mi pa tale Latitude (s tole zadnjo notranjostjo) sploh ne zgleda slabo, je pa res, da mi ne deluje preveč Renault-ovsko
- Primož Five
- Prispevkov: 1366
- Pridružen: 27 Jan 2007, 23:16
- Kraj: Logatec
Men pa sploh ne delujejo citroenovsko ... (mogoče sploh ne bi bilo slabo, če bi), bolj mi delujejo azijsko, korejsko ali nekak pač ... se mi zdi, da bodo na naše evropske potrebe in okuse pozabili in se usmerili v to globalno sranje, ki že nastaja (fluence, latitude, koleos, safrane 2 ...)
pomoje bi avti takšnega ranga morali pustiti nek pečat in imidž na evropskem trgu če jih bo še hotel kdo kupovat (ne da mešajo štruce z rižom) ali pa enostavno renault ni več francoski ...
za primerjavo poglejmo samo koliko opel insignij ali pa citroenov c5 se vozi po cestah, koliko se bo vozilo pegetovov 508 in koliko se bo vozilo renaultov latitude ... naj te oblikovne prebavne motnje prodajajo v korejo in ne pacajo svojega že tako načetega ugleda še v evropi, bi bil raje da vel satisa prenovijo...
pomoje bi avti takšnega ranga morali pustiti nek pečat in imidž na evropskem trgu če jih bo še hotel kdo kupovat (ne da mešajo štruce z rižom) ali pa enostavno renault ni več francoski ...
za primerjavo poglejmo samo koliko opel insignij ali pa citroenov c5 se vozi po cestah, koliko se bo vozilo pegetovov 508 in koliko se bo vozilo renaultov latitude ... naj te oblikovne prebavne motnje prodajajo v korejo in ne pacajo svojega že tako načetega ugleda še v evropi, bi bil raje da vel satisa prenovijo...