Megane IV

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Odgovori
Uporabniški avatar
matt79
Prispevkov: 491
Pridružen: 18 Feb 2008, 16:20

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a matt79 »

Ja v bistvu je tako da amortizerji niso bili slabi ker sem šel testirat stare in potem nove. Pomoje so zajebali z semeringi in so začeli skripat.

Če sem prav zasledil so na zecetku nekaj podmazovali,tako da ni več škripalo.

Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
satio
Prispevkov: 2
Pridružen: 05 Okt 2016, 17:39

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a satio »

Pozdravljeni,

Lastim si novega megana z 1.3 motorjem (75kw) in me zanima, če je normalno, da so obrati pri mrzlem vžigu na 1200 cca 10s , potem pa padejo normalno na 800? Avto ima prevoženih cca 400km.

Lp :)
Uporabniški avatar
zakumi
Prispevkov: 1431
Pridružen: 29 Sep 2012, 17:23
Kraj: Črnomelj

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a zakumi »

Malo konjev in hitro doseže delovno tempretaru. Hec. [emoji2]

Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
ClioOwner
Prispevkov: 968
Pridružen: 20 Sep 2007, 19:27

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a ClioOwner »

satio napisal/-a:Pozdravljeni,

Lastim si novega megana z 1.3 motorjem (75kw) in me zanima, če je normalno, da so obrati pri mrzlem vžigu na 1200 cca 10s , potem pa padejo normalno na 800? Avto ima prevoženih cca 400km.

Lp :)
Pri meni je tako pri mojem Meganu 1.3 140 od novega. "choke" je to pomojem. Pravtako ima rahlo kovinski zvok dokler se ne spustijo obrati. Tudi pri testnemu je bilo tako, tako da je zgleda vse OK.
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

To je normalno. Še bolj ekstremno ima zadevo rešena mazda pri bencinarjih, obrate dvigne na 1500 in z zamaknjenim vžigom motor zvezni kot stara piksna...
jonasslo
Prispevkov: 3
Pridružen: 31 Jul 2019, 23:01

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a jonasslo »

Težava motorja 1.2 TCe v vozilih Renault, Dacia, Nissan in Mercedes

Gre za serijsko napako pri proizvodnji bencinskih motorjev 1.2 TCe in 1.2 DIG-T (serija Euro 5 H5).
Po tehnični dokumentaciji, ki jo je pripravil Renault, so zaradi te napake ogroženi vsi bencinski motorji serije H5F Euro 5, izdelani med letoma 2012 in 2018.

Motor je vgrajen v različne modele vozil, v različnih izvedbah:
Renault (motorji 1.2 TCe 100, 115, 120 in 130 KM)
Dacia (motorja 1.2 TCe s 115 in 125 KM)
Mercedes (motor 1,2 115 KM)
Nissan (motor 1.2 DIG-T 115 KM)

Več na spodnji povezavi...
https://www.rsl.si/tezava-motorja-renau ... -mercedes/
Uporabniški avatar
satio
Prispevkov: 2
Pridružen: 05 Okt 2016, 17:39

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a satio »

ClioOwner napisal/-a:
satio napisal/-a:Pozdravljeni,

Lastim si novega megana z 1.3 motorjem (75kw) in me zanima, če je normalno, da so obrati pri mrzlem vžigu na 1200 cca 10s , potem pa padejo normalno na 800? Avto ima prevoženih cca 400km.

Lp :)
Pri meni je tako pri mojem Meganu 1.3 140 od novega. "choke" je to pomojem. Pravtako ima rahlo kovinski zvok dokler se ne spustijo obrati. Tudi pri testnemu je bilo tako, tako da je zgleda vse OK.

Hvala za info :)
Uporabniški avatar
zakumi
Prispevkov: 1431
Pridružen: 29 Sep 2012, 17:23
Kraj: Črnomelj

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a zakumi »

Vprašanje glede spremembe col. Kaj res ni mogoče hologirati večje cole? Original so platišča 17" ,homologacija na 18" ?

Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
matt79
Prispevkov: 491
Pridružen: 18 Feb 2008, 16:20

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a matt79 »

Nova zadeva pri meganu, kvaliteta umetnega usnja po 44k km in 2,5 leta star.

Kaj kdo ve koliko je garancija na te zadeve, preden grem tja? Oziroma kako se to popravlja? Slika

Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Samo711
Prispevkov: 4
Pridružen: 08 Dec 2019, 17:53

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a Samo711 »

Na mojem je sedez tak ze pri 30kkm =S
Uporabniški avatar
matt79
Prispevkov: 491
Pridružen: 18 Feb 2008, 16:20

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a matt79 »

Alora se temu reče še dodatna sramota za znamko. [emoji23][emoji23]. Za se zjokat.

Pri 200k km bodo kot da jih je mačka scufala.

Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
ClioOwner
Prispevkov: 968
Pridružen: 20 Sep 2007, 19:27

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a ClioOwner »

Pri Scenicu je isti problem baje. Ampak da vas potolažim tudi druge znamke imajo probleme s tem. :x
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

Pri espacu 4 je enako, pa je imel avto list price 2x višji kot megane. Rešitev: nova prevleka sedalnega dela za 380 EUR brez montaže (ne hvala, ker bo čez 2 ali 3 leta enako), popravilo strganega dela (vprašanje koliko nevidno se da narediti) , tretja opcija, za katero sem se odločil jaz, pa so originalne prevleke sedežev, ki kar nekako izgledajo, niso pa poceni (za espace ca. 300 EUR, na ebayu sem dobil nove za ca. pol manj).
Uporabniški avatar
IcEm4n
Prispevkov: 1794
Pridružen: 12 Jul 2007, 18:45
Kraj: LJ kotel

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a IcEm4n »

matt79, ti imaš bose edition? Ker pri intensu imam ta del "kosmat", tako da po 77k km nimam tega problema.

Sem bil pa nazadnje presenečen, kako so prtljažna vrata od Talismana Grandtour lahkotnejša pri odpiranju in zapiranju kot pri Meganu.
Ni brzine brez turbine! :D

Slika
Uporabniški avatar
matt79
Prispevkov: 491
Pridružen: 18 Feb 2008, 16:20

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a matt79 »

Ja moj je bose verzija z dodatno opremo.

No to lahko rečemo da je še bolj žalostno, da ima espace ki stane x2 iste probleme.

Sem zadnjič reševal anketo od rci banque in na koncu so vprašali če bi se še enkrat odločil za to znamko, no vidim da imam prav, da ne.





Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Odgovori