Diski in ploscice
- bob the biker
- Prispevkov: 9
- Pridružen: 29 Sep 2013, 21:05
- Kraj: Hum na Sutli
Re: Diski in ploscice
Pozdrav,
Prosil bi predlog katere diske in ploščice bi dal na Megane 1 1,4 16V?
Htel bi malo boljše zavore kot so navadne OEM (TRW ,ali kaj so že...) ,se pomeni srednji razred.
V mislih sem mel ATE ali Zimmerman diske in nekakšne mehkejše ploščice ,samo katere ?
Berem tale temo in vsaki ima nekakšne svoje favorite.
Gledam Fritech katalog in vidim samo en tip ploščic za mojega ,pa me strah da so to "navadne" koda 144.2
Prosil bi predlog katere diske in ploščice bi dal na Megane 1 1,4 16V?
Htel bi malo boljše zavore kot so navadne OEM (TRW ,ali kaj so že...) ,se pomeni srednji razred.
V mislih sem mel ATE ali Zimmerman diske in nekakšne mehkejše ploščice ,samo katere ?
Berem tale temo in vsaki ima nekakšne svoje favorite.
Gledam Fritech katalog in vidim samo en tip ploščic za mojega ,pa me strah da so to "navadne" koda 144.2
Re: Diski in ploscice
Ne vem točno ali je to splošna koda za tip ploščice (za določen avto) ali so to kode za navadne ploščice. Ko naročiš, pač poveš da bi rad "dirkalne", ne navadnih. Diski so pa pač diski, nekih hudih razlik niti ni, če manj so narezani in navrtani, manj problemov je ponavadi z njimi. Če daš lahko kakšen € zraven in bi imel solidno robo, vzemi kakšne Brembo HC in to je to, brezveze komplicirat. Men je recimo kombinacija Fritech + Delphi delala bolje kot Trusting (isto kot Fritech, samo drugo ime) + TRW, pa vsi pravijo da je Delphi edin za v smeti. Letos pa grem na Trusting + Brembo HC.
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Diski in ploscice
No ko je lih ze tema odprta, bom pa sej jst neki uprasu. v kratkem bo treba menjat ploscice na mojem RS 250 cup pa me zanima najprej a so ploscice iste kot za navadnega RSa non cup verzija, glede na to da so pr cupu neki mal bolsi zlajfi?
Sicer pa a mate kk predlog s cim bi zamenjal, in pa predvsem kje v slo se jih splaca kupit, plus to da bi mi jih se zamenjal.
Aja pa menjal bom samo sprednje, ker zadnje so skoraj nove.
Mnenja in nasveti so vec kot dobrodosli.
Sicer pa a mate kk predlog s cim bi zamenjal, in pa predvsem kje v slo se jih splaca kupit, plus to da bi mi jih se zamenjal.
Aja pa menjal bom samo sprednje, ker zadnje so skoraj nove.
Mnenja in nasveti so vec kot dobrodosli.
Re: Diski in ploscice
http://www.k-tecracing.com/sub-categori ... le&catid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
neki verjant majo tule...
neki verjant majo tule...
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
Re: Diski in ploscice
U hvala. glede na to da tuki ni nc loceno na cup pa navadno verzijo predvidevam da so iste. Al se motm?
Re: Diski in ploscice
tam na začetni strani ko določiš tip avtomobila so vsi v istem košu tako da najbrš je pač ista brembo čeljust...razen če je CUP v osnovi dobil kakšne boljše ploščice. je pa vprašanje najprej za kakšen namen rabiš ploščice. ali so se ti te pregrevale? ker veliko večje zavorne moči s ravno neda dobit...
z bolšimo ploščicami boš pridobil to, da bodo delovale normalno tudi ko so vroče... seveda pa moraš vedet da maš lahko še takšno čeljust...prime le toliko kolker lahko guma prenese na asfalt.
z bolšimo ploščicami boš pridobil to, da bodo delovale normalno tudi ko so vroče... seveda pa moraš vedet da maš lahko še takšno čeljust...prime le toliko kolker lahko guma prenese na asfalt.
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
Re: Diski in ploscice
choko, s temi ploscicami sem bil zelo zadovoljen. Vse kar si napisal mi je jasno, te ki sem jih imel se niso nic pregrevale, grabile so super ko so bile mrzle in ko so bile vroce, pac znucale so se, zato jih je treba menjat. Kar se tice moci zaviranja je bila cisto okej. Rabim ploscice za normalno cestno uporabo, ampak pac rad vozim hitro zato je fino, da so ploscice vsaj taksne kvalitete kot so bile te. Sicer bi sel na uradni servis pa kupil originalne, ampak glede na to da se dobi za precej manjso ceno ploscice, ki so enake ali boljse kvalitete sem povprasal tukaj za nasvet kaj se splaca in kaj ne
EDIT:
Zdejle sem mal gledal po tej strani ktec racing, in so diski enake velikost za cup in navadno verzijo, tako da predvidevam da so ploscice tud enake.
EDIT:
Zdejle sem mal gledal po tej strani ktec racing, in so diski enake velikost za cup in navadno verzijo, tako da predvidevam da so ploscice tud enake.
Re: Diski in ploscice
vprašanje je od kje renault servis dobi te ploščice. glede na to da maš brembo čeljusti bi lahko tudi na brembo strani gledal kaj majo...al pa nekaj v tem smislu. čim manj posrednikov tem bolje aveš lahko piše gor na rezervem delu renault...samo dela pa o nekdo druk pieces d'origine my ass hehe ja no ko neboš zadovoljen se pa toplo priporočam za čeljusti
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
Re: Diski in ploscice
Heh.. ce se bom kdaj hotu znebit celjusti bos prvi v vrsti. Nekje sem zasledu sicer da nej bi ble ferodo ploscice tovarnisko gor. Sicer pa tuki gledam 'Original' ploscise za odspredi bi prsle cca. 160 eur s postnino naprimer CL5+ pa 200 eur s postnino. Kok se dejansko pozna pr teh CL5+ ploscicah? Predvidevam da je tle predvsem razlika kako primejo ko so vroce, ampak do zdej se mi tud te original ploscice niso nikol tok pregrele da bi slabo prjele, sam gas tiscim nc ne zlajfam. Tko da predvidevam, da ne bo druzga k da mi bodo cvilile k se bom po LJ cjazu ali pac?
PS
A se kdo rab kke ploscice, da bi skup nabavl zarad postnine.
PS
A se kdo rab kke ploscice, da bi skup nabavl zarad postnine.
Re: Diski in ploscice
Ena stvar me se zanima, dans sm sou pogledat ploscice, da bi preveru kok hitr jih bo res treba menat in se mi nekak zdi k da jih je se skor polovica. Sm naredu dve sliki, pa mi dejte prosim drugo mnenje. Al je hotu mehankar k je reku da so zanic na hit zasluzt, al jst narobe vidm.
Desna
Leva
Desna
Leva
Re: Diski in ploscice
ja zgleda da je biu lopou kamot furaš naprej
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
Re: Diski in ploscice
Mja.. Noro mu je res.. :/ aja sicer pa sm preveru pa so ferodo ploscice tovarnisko gor montirane.
Re: Diski in ploscice
Spula, a misls da bi ble lahko na notranji tok bol znucane? :O bom preveru kake so, sam da dz neha da se bom lohk pod avto vrgu.
Re: Diski in ploscice
pomoje ni razlike. to se pozna na čuljustih ki majo sedlo, al kako je caliper po slovensko tle pa edino če se cela zunanja stran čeljusti pač mal zvije in ne prenese tolk sile na disk kot notranja...samo težko verjetno. bo pa zanimivo vedet
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi