Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Vse ostale teme
Odgovori
Uporabniški avatar
snežnimrož
Prispevkov: 36
Pridružen: 04 Feb 2015, 20:18

Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Odgovor Napisal/-a snežnimrož »

Pozdravljeni,

Scenica 3 1,6 16v 81kw sem menjal za 1.5 dci 81kw in opažam, da tam nekje od 1000 do 1700 obratov 1.5dci bistveno slabše potegne od bencinarja, šele nad 2000 obrati pa se zares zbudi in vleče bolje kot 1,6 bencinar in na avtocesti se res pozna velika prednost dizla. Res je, da sem bil pri bencinarju navajen hitrega prestavljanja (npr. takoj 12345 in že pri cca 70kmh v 6., pri 1.5 dci pride 6. v poštev šele nad 100kmh) in je mogoče to težava, ampak vseeno se mi zdi malo čudno,da se npr ko spelješ in takoj prestaviš v 2. avto nekaj časa nikamor ne premakne, oziroma še bolj občutno ko se npr. v križišču ne ustaviš popolnoma in pospešiš iz nizke hitrosti (5-10) kmh (v 2. prestavi) je občutek kot da avto za trenutek sploh ne pospeši, nato pa pospeši zelo počasi, tako da imam občutek, da bi moral prestaviti v 1. Pri bencinarju pa sem 1.prestavo uporabljal izključno za speljevanje od mirovanja, in že v primeru, da sem v križišču pospešil pri nekaj kmh je takoj začel zvezno pospeševati.

Ker nimam izkušenj z dizli me zanima, ali je to normalno oziroma ali bi to kazalo na kakšno težavo? Avto je sicer redno vzdrževan, star par let in ima manj kot 100.000km.
Uporabniški avatar
bliki
Prispevkov: 116
Pridružen: 04 Avg 2016, 09:40

Re: Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Odgovor Napisal/-a bliki »

Mislim, da je to normalno. Turbina rabi obrate, pol pa potegne.
Uporabniški avatar
IcEm4n
Prispevkov: 1794
Pridružen: 12 Jul 2007, 18:45
Kraj: LJ kotel

Re: Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Odgovor Napisal/-a IcEm4n »

Lahko bi bil zapacan tudi EGR ventil (glede na to, da se omenja par let in manj kot 100k km).

Sicer pa, kolikor se spomnim pred časom testnega Megana 3 Grandtour (zadnji facelift) s tem motorjem, je bil v nizkih obratih tudi mrtev in se je zbudil šele malo pred 2k obrati. Pri novem Meganu s tem motorjem tega ni - vleče že iz nizkih obratov.
Ni brzine brez turbine! :D

Slika
Uporabniški avatar
snežnimrož
Prispevkov: 36
Pridružen: 04 Feb 2015, 20:18

Re: Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Odgovor Napisal/-a snežnimrož »

Ravno to sem razmišljal, ali je zapacan ERG ali pa gre za normalno delovanje (gre za Scenica 3 zadnji facelift), da je tako mrtev v nizkih obratih. Na kaj naj bom pozoren če je zapacan ERG, kako bi se dalo to ugotoviti? Saj avto še ima podaljšano jamstvo in ga namaeravam peljati na servis, da to preverijo in odpravijo napako, samo ne bi se rad blamiral, če gre za normalno delovanje, saj z Renojevimi dizli nimam izkušenj (pri 2.0tdi pa tega nisem opazi, amapk verjetno ne morem primerjat tako različnih motorjev).
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Odgovor Napisal/-a Spula »

snežnimrož napisal/-a:Ravno to sem razmišljal, ali je zapacan ERG ali pa gre za normalno delovanje (gre za Scenica 3 zadnji facelift), da je tako mrtev v nizkih obratih. Na kaj naj bom pozoren če je zapacan ERG, kako bi se dalo to ugotoviti? Saj avto še ima podaljšano jamstvo in ga namaeravam peljati na servis, da to preverijo in odpravijo napako, samo ne bi se rad blamiral, če gre za normalno delovanje, saj z Renojevimi dizli nimam izkušenj (pri 2.0tdi pa tega nisem opazi, amapk verjetno ne morem primerjat tako različnih motorjev).
VAG grupa vleče skoraj z "nule". Najbolje še enega probat..
RenaultSport
Uporabniški avatar
snežnimrož
Prispevkov: 36
Pridružen: 04 Feb 2015, 20:18

Re: Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Odgovor Napisal/-a snežnimrož »

Še ena zadeva me zanima, ko vstavim kartico (dam kontakt) iz motornega prostora prihaja nek piskajoč zvok in tudi ko izklopim avto, se še nekaj sekund pojavlja piskajoč zvok, ki nato izgine. Podobno se je pojavljalo sicer že tudi pri Scenicu bencinarju, vendar je zdaj dosti bolj izrazito, sploh ko izklopim motor.

Zanima me kaj je ta zvok?
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Odgovor Napisal/-a Spula »

snežnimrož napisal/-a:Še ena zadeva me zanima, ko vstavim kartico (dam kontakt) iz motornega prostora prihaja nek piskajoč zvok in tudi ko izklopim avto, se še nekaj sekund pojavlja piskajoč zvok, ki nato izgine. Podobno se je pojavljalo sicer že tudi pri Scenicu bencinarju, vendar je zdaj dosti bolj izrazito, sploh ko izklopim motor.

Zanima me kaj je ta zvok?
Komunikacija elektronike med sabo. Normalno.
RenaultSport
Uporabniški avatar
snežnimrož
Prispevkov: 36
Pridružen: 04 Feb 2015, 20:18

Re: Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Odgovor Napisal/-a snežnimrož »

To glede pomanjkanja navora v nizkih obratih sem se nekako navadil, očitno pač je takšna razlika v primerjavi s TDI, ampak se mi zdaj sploh ne zdi več čudno, bi pa povprašal nekaj drugega.
Dvakrat do sedaj, ko je bila temperatura pod -5 se mi je zgodilo, da je avto cukal prvih nekaj 10 metrov. Torej avto je normalno vžgal, mogoče je bil motor nekako glasnejši kot običajno (lahko prilepim posnetek), in sem se takoj odpeljal in je avto parkrat konkretno cuknil, potem pa je normalno deloval naprej.

Zdaj pa ne vem ali je to normalno pri dci, da moraš v mrazu malo počakat preden odpelješ, ker je to tudi nekdo napisal v drugi temi: "To se rado zgodi, da cukajo, še posebej, če ga vžgeš in greš takoj na vožnjo, in imaš hladen motor, ki rabi, da se ogreje." Zato me zanima, kakšne izkušnje imate z dci v mrzlih jutrih? Lahko avto vžgete in takoj odpreljete in ne cuka? Ker rad bi vedel prej da grem na servis "težit".
Uporabniški avatar
Hauba
Prispevkov: 1191
Pridružen: 16 Nov 2012, 21:20

Re: Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Odgovor Napisal/-a Hauba »

Pri teh temperaturah bi moralo biti skoraj logično, da "ne smeš" takoj speljat. Baje pa tudi ni dobro, da ga pustiš v prostem teku, ker mašina na suho laufa. Kolikor je meni znano je fajn vsaj ene 10 sekund na 1500rpm držat, da se pritisk olja poveča.
In res tudi pri svojem vidim, da je traktor pri teh temperaturah, pol je pa dobr ko mam mal gasa cca 10 sekund.
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Scenic 1.5dci navor v nizkih obratih

Odgovor Napisal/-a Spula »

Hauba napisal/-a:Pri teh temperaturah bi moralo biti skoraj logično, da "ne smeš" takoj speljat. Baje pa tudi ni dobro, da ga pustiš v prostem teku, ker mašina na suho laufa. Kolikor je meni znano je fajn vsaj ene 10 sekund na 1500rpm držat, da se pritisk olja poveča.
In res tudi pri svojem vidim, da je traktor pri teh temperaturah, pol je pa dobr ko mam mal gasa cca 10 sekund.
Mašina ne laufa na suho, ker takoj ko motor vrti se vrti tudi oljna pumpa in pri prostem teku doseže zadosten tlak, da požene olje po vseh kanalih. Mora pa biti seveda ustrezna viskoznost olja. Če ga vžgeš z gasom oz. držiš gas se pa lahko kakšno sekundo kateri del vrti "na suho" oz samo s toliko olja kot ga je ostalo na naležni površini. Pri določenih vozilih se izrazito sliši že pri menjavi olja, ko ga zalaufaš, da gre čez filter kako glasneje laufajo nato pa se umiri.

Drugače pa sem tudi že sam opazil pri nekaterih, da malo pocuka v nizkih obratih ob zelo hladnih dnevih pa če se takoj spelje in ne samo pri 1.5dci.
RenaultSport
Odgovori