Danes je 16 jun 2019, 13:49 | Natisni

Clio 1.2 16V "varni način"

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih

Moderator: Globalni moderatorji

OdgovorNapisal/-a Om3ron » 14 okt 2017, 23:14

Imam cliota 1.2 16v l.02. Prevoženih ima 162.000 km. Zadnje leto se mi dogaja, da se mi prižiga lučka za elektroniko. Lučka se pa prižiga čist naključno. Nekaj dni se ne prižge niti enkrat, pride pa čas, ko se ta lučka prižiga na vsakih nekaj minut po ponovnem vžigu avta, tako da se skorajda ne morem vozit, ker avto nima nobenega pospeška. Spet drugič pa se lučka prižiga in ugašuje med vožnjo, le da takrat se lahko normalno vozim. Avto je v zadnjem letu bil 8x na različnih servisih in se problem še vedno pojavlja. V zadnjem letu so mi menjali nek senzor pri pedalu za plin, senzor katalizatorja, lambdo in tesnilo motorja, pa še kaj bi se našlo. Zanima me, kje bi še lahko bil problem. Ker dobivam občutek, da še na servisu ne vedo rešit problema, ker ko avtu priključijo na tester ne pokaže nobenih napak.
Om3ron
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 04 okt 2017, 19:16



OdgovorNapisal/-a darkoj007 » 12 jun 2019, 11:11

Imam popolnoma enako težavo z mojim Cliom. Enako prevoženih km.
Preverili smo akumulator, alternator, sondi, menjali svečke, na novo uredili maso, preverili konektorje ... Še vedno isto.
Ko zbrišemo napako avto deluje vredu naslednjih 2, 3 vžige, potem se prikažejo lučke in ponovno ne gre nikamor.
Še ima kdo idejo kaj preverit? Računalnika še edino nismo menjali ... pa upam, da ga ne bo treba.
darkoj007
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 10 jun 2019, 14:14

OdgovorNapisal/-a jereb007 » 14 jun 2019, 06:47

Lp

Kot prvo, če se prižge lučka je računalnik zaznal napako...

Verjetno se ti nekje sesede +5V veja, ki se uporablja za potenciometer za plin in loputo. Sem imel na Scenicu 1.6 16v isti problem, javljalo napako lopute plina in potenciometra za plin, dejansko se je predrgnil kabel za presostat klime. Se je teh 5V tiščalo na maso.
Ti Clioti imajo tudi napako na loputi za plin.
ah, ta moj clio
Uporabniški avatar
jereb007
 
Prispevkov: 131
Pridružen: 17 okt 2007, 08:22
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a MARK01 » 16 jun 2019, 07:48

zdravo

Ko pogledaš pod pokrov motorja na desni strani poleg akumolatorja je škatla z elektriko. Odpri škatlo, vzemi narazen
vse konektorje. Najbolj bodi pozoren na beli konektor čisto na dnu škatle ( ima sedež v škatli). Vzemi narazen, počisti pine,
našpricaj z kontakt sprejom, pa nazaj sestavi. Ta konektor povezuje motor z kabino, tudi z pedalko za gas, je pa poplnoma nezatesnjen, kot tisti pri zastavi ispred 40 let, tako da vlaga hitro pride zdraven, potem pa oksid, parazitska upornost.....

l.p.
Uporabniški avatar
MARK01
 
Prispevkov: 100
Pridružen: 18 feb 2010, 21:32


Vrni se na Okvare in pomoč

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov