Clio RS 200 EDC Cup|
Clio RS 200 EDC Cup|
Živjo
Zanimam se za zgoraj omenjeni avto, pač nakup pride mogoče kdaj v prihodnosti. Nisem še odločen. Na hitro sem si ogledal tega:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... .000km|GAR.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Je to neka normalna cena za tak avto? Prebral sem si že kar nekaj člankov in ogledal nekaj video vsebin. Super mi je, ker ima 5 vrat, nekoliko bolj vsakdanje je uporaben. Načeloma me avtomatski menjalnik ne moti, seveda, moral bi ga preizkusiti. Pravijo, da je menjalnik prepočasen? Zelo bi bil hvaležen, če ima kdo mnenje o avtu (še bolje mnenje nekoga, ki avto ima). Zelo mi je všeč tudi Megane 3 RS, vendar nekoliko manj praktičen za vsakdanjo uporabo, tako, da CLiO je tukaj nekje vmes, če prav razumem
tnx za pomoč
Zanimam se za zgoraj omenjeni avto, pač nakup pride mogoče kdaj v prihodnosti. Nisem še odločen. Na hitro sem si ogledal tega:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... .000km|GAR.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Je to neka normalna cena za tak avto? Prebral sem si že kar nekaj člankov in ogledal nekaj video vsebin. Super mi je, ker ima 5 vrat, nekoliko bolj vsakdanje je uporaben. Načeloma me avtomatski menjalnik ne moti, seveda, moral bi ga preizkusiti. Pravijo, da je menjalnik prepočasen? Zelo bi bil hvaležen, če ima kdo mnenje o avtu (še bolje mnenje nekoga, ki avto ima). Zelo mi je všeč tudi Megane 3 RS, vendar nekoliko manj praktičen za vsakdanjo uporabo, tako, da CLiO je tukaj nekje vmes, če prav razumem
tnx za pomoč
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
to pravijo kvazi dirkači ki sami z levim komolcem menjajo prestavo v 0,00002s, potem pa pobirajo sinhrone iz menjalnika vsakih 14 dni, meni se zdi čisto dovolj hiterPravijo, da je menjalnik prepočasen?
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Cena tega cliota je OK za ta letnik, opremo ima pa vso, če se ne motim (usnje, kamerca, rs monitor, ...). Pojdi ga pogledat, fajn je če imaš še kakšnega strokovnjaka s seboj, da preveriš če je vse v redu z njim.
Jaz sem imel eno leto 2014 letnik RS-a, monaco GP verzijo. Glede menjalnika, kar izpostavljaš, ti lahko povem, da je za ta avto super. V normal mode je nastavljen v smeri, da vedno izbira najvišjo možno prestavo, prestavlja bolj ležerno, ampak za vsakdanjo vožnjo v prometu je super. Kickdown je hiter in se ne zmede pretirano. Res pa je, da včasih prestavi v najnižjo možno prestavo, kar pomeni, da mora potem pri pospeševanju takoj prestaviti eno navzgor. Ampak to so redke situacije. V sport mode je precej hitrejši, prestave drži dlje, v višjo prestavi šele na cca. 3000 obratih, tako da za stop&go promet ni ravno ekonomično. Je pa druga pesem, ko ga greš kam "ožemat". Jaz sem ga pri bolj dinamični vožnji večinoma imel v ročnem načinu, tako da imaš popolno oblast nad prestavljanjem, sam prestavi samo navzdol, če je premalo obratov oziroma navzgor, če greš do konca. V race mode je še malenkost hitrejši, prestavlja pa samo še navzdol, navgor pa tolče blokado in moraš prestavit ročno. V race mode tudi ne leze naprej ampak se prestavi šele ko dodaš gas. Nad menjalnikom res nisem bil nikoli razočaran, sploh avtomatika pride res prav za vsak dan, zanimiva je tudi ko se greš razživet, ker si lahko precej hitrejši in bolj osredotočen na vožnjo.
Zoprna točka tega avta so pnevmatike. Dimenzija je 205 40 18, kar pomeni, da so precej drage. Hkrati pa jih spredaj kar dobro pobira, tako da bo strošek tud menjava pnevmatik (1 sprednji par na sezono). Zimske se bolj splača na 17" feltnah, ker pride guma+feltna isto denarja kot zimske v tej dimenziji. Ko sem jeseni kupoval niti ni bilo zimskih nikjer na zalogi (dela jih samo pirelli in jih zna zmanjkat). Stane pa 200 EUR komad zimske, runflat še neki več.
Drugo je poraba. Čeprav je turbak in dokaj majhen motor, je poraba še vedno nekje na nivoju clio III RS. Meni je v 30k km, ki sem jih naredil v enem letu z njim, pil cca. 10-11 litrov na 100. Olja ni žrl, v cca 15k km je padel nivo na cca. 80%.
Spredaj ploščice sem menjal, ko je imel avto 40.000 km, strošek menjave na uradnem servisu cca. 100 EUR.
Drugih posebnosti ni, avto je dovolj prostoren za dva tudi za na dopust. Zadnji par vrat pride prav.
Ta clio, ki je v oglasu je CUP verzija, tako da je nekoliko trši od običajne. Meni je bil CUP še vedno čisto ok za vsakdanjo vožnjo, ni pretrd, krmiljenje je natačno, nadzor nad avtom pa precej dober. Meni boljši kot v ne-cup verziji cliota III RS. Glasnost med vožnjo tudi ni pretirana, motor se sliši (čeprav zvok ni ravno presežek), dobro se sliši tudi izpuh (jaz sem iz prtljažnika odstranil izolacijo). Precej je pokanja iz izpuha, tako da je vedno zanimivo. Ko sem se vozil z golfom mk VII GTI in leonom cupro sta mi bila oba avta znotraj celo pretiha.
Ta clio tudi nima mehanske zapore diferenciala. Za to skrbi elektronika. Niti ni potrebe po mehanski, vsaj za vožnjo po običajnih cestah, ker redko notranje kolo zavrti v prazno, kadar pa ga je to samo hipno, elektronika hitro poskrbi za zaviranje notranjega kolesa.
Megane III RS je precej hitrejši avto. Z mesta sta še nekako enakovredna do cca. 70, 80 km/h, potem pa megane precej bolje vleče. Tudi podvozje megana je precej bolj športno naravnano, tako da če želiš bolj hardcore avto, je megane boljša izbira. Clio je pa za vsakdanjo uporabo bolj prijazen.
Na teh cliotih se splača zamenjat intake (http://www.rstuning.co.uk/shop/renault- ... ction-kit/" onclick="window.open(this.href);return false;), ker potem veliko lažje diha. Razlika med premerom cevi pri OEM in tem intake-u je kar precejšnja. Potem pa še remap (kontaktiraj uporabnika Sokol s tega foruma), cca. 230 konjev se dobi iz njega. Menjalnik in sklopki to prenesejo brez problema, postane pa avto precejšnja raketa.
Jaz sem imel eno leto 2014 letnik RS-a, monaco GP verzijo. Glede menjalnika, kar izpostavljaš, ti lahko povem, da je za ta avto super. V normal mode je nastavljen v smeri, da vedno izbira najvišjo možno prestavo, prestavlja bolj ležerno, ampak za vsakdanjo vožnjo v prometu je super. Kickdown je hiter in se ne zmede pretirano. Res pa je, da včasih prestavi v najnižjo možno prestavo, kar pomeni, da mora potem pri pospeševanju takoj prestaviti eno navzgor. Ampak to so redke situacije. V sport mode je precej hitrejši, prestave drži dlje, v višjo prestavi šele na cca. 3000 obratih, tako da za stop&go promet ni ravno ekonomično. Je pa druga pesem, ko ga greš kam "ožemat". Jaz sem ga pri bolj dinamični vožnji večinoma imel v ročnem načinu, tako da imaš popolno oblast nad prestavljanjem, sam prestavi samo navzdol, če je premalo obratov oziroma navzgor, če greš do konca. V race mode je še malenkost hitrejši, prestavlja pa samo še navzdol, navgor pa tolče blokado in moraš prestavit ročno. V race mode tudi ne leze naprej ampak se prestavi šele ko dodaš gas. Nad menjalnikom res nisem bil nikoli razočaran, sploh avtomatika pride res prav za vsak dan, zanimiva je tudi ko se greš razživet, ker si lahko precej hitrejši in bolj osredotočen na vožnjo.
Zoprna točka tega avta so pnevmatike. Dimenzija je 205 40 18, kar pomeni, da so precej drage. Hkrati pa jih spredaj kar dobro pobira, tako da bo strošek tud menjava pnevmatik (1 sprednji par na sezono). Zimske se bolj splača na 17" feltnah, ker pride guma+feltna isto denarja kot zimske v tej dimenziji. Ko sem jeseni kupoval niti ni bilo zimskih nikjer na zalogi (dela jih samo pirelli in jih zna zmanjkat). Stane pa 200 EUR komad zimske, runflat še neki več.
Drugo je poraba. Čeprav je turbak in dokaj majhen motor, je poraba še vedno nekje na nivoju clio III RS. Meni je v 30k km, ki sem jih naredil v enem letu z njim, pil cca. 10-11 litrov na 100. Olja ni žrl, v cca 15k km je padel nivo na cca. 80%.
Spredaj ploščice sem menjal, ko je imel avto 40.000 km, strošek menjave na uradnem servisu cca. 100 EUR.
Drugih posebnosti ni, avto je dovolj prostoren za dva tudi za na dopust. Zadnji par vrat pride prav.
Ta clio, ki je v oglasu je CUP verzija, tako da je nekoliko trši od običajne. Meni je bil CUP še vedno čisto ok za vsakdanjo vožnjo, ni pretrd, krmiljenje je natačno, nadzor nad avtom pa precej dober. Meni boljši kot v ne-cup verziji cliota III RS. Glasnost med vožnjo tudi ni pretirana, motor se sliši (čeprav zvok ni ravno presežek), dobro se sliši tudi izpuh (jaz sem iz prtljažnika odstranil izolacijo). Precej je pokanja iz izpuha, tako da je vedno zanimivo. Ko sem se vozil z golfom mk VII GTI in leonom cupro sta mi bila oba avta znotraj celo pretiha.
Ta clio tudi nima mehanske zapore diferenciala. Za to skrbi elektronika. Niti ni potrebe po mehanski, vsaj za vožnjo po običajnih cestah, ker redko notranje kolo zavrti v prazno, kadar pa ga je to samo hipno, elektronika hitro poskrbi za zaviranje notranjega kolesa.
Megane III RS je precej hitrejši avto. Z mesta sta še nekako enakovredna do cca. 70, 80 km/h, potem pa megane precej bolje vleče. Tudi podvozje megana je precej bolj športno naravnano, tako da če želiš bolj hardcore avto, je megane boljša izbira. Clio je pa za vsakdanjo uporabo bolj prijazen.
Na teh cliotih se splača zamenjat intake (http://www.rstuning.co.uk/shop/renault- ... ction-kit/" onclick="window.open(this.href);return false;), ker potem veliko lažje diha. Razlika med premerom cevi pri OEM in tem intake-u je kar precejšnja. Potem pa še remap (kontaktiraj uporabnika Sokol s tega foruma), cca. 230 konjev se dobi iz njega. Menjalnik in sklopki to prenesejo brez problema, postane pa avto precejšnja raketa.
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
No končno en opis Clia 4 RS iz prve osebe.
Sem pa presenečen and porabo in ceno gum. Izgleda bojo Cliom 182 cene še narasle počasi.
Sem pa presenečen and porabo in ceno gum. Izgleda bojo Cliom 182 cene še narasle počasi.
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Presenečen nad dejansko porabo, ali zato ker 90% ljudi laže, ko je govora o porabi??
Ko sem jaz pisal, da mi Megane RS225 pri strogi mestni vožnji kuri 10+ litrov sem bil označen za neresnega, avto pa za 'sfukan'.
Sem tudi jaz sedaj pred nakupom razmišljal v smeri EDC izvedbi, pa je dejansko malo premajhen za 4 člansko družino.
Otroški voziček nikakor nisem spravil v prtljažnik
Ko sem jaz pisal, da mi Megane RS225 pri strogi mestni vožnji kuri 10+ litrov sem bil označen za neresnega, avto pa za 'sfukan'.
Sem tudi jaz sedaj pred nakupom razmišljal v smeri EDC izvedbi, pa je dejansko malo premajhen za 4 člansko družino.
Otroški voziček nikakor nisem spravil v prtljažnik
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Tole pa je odgovor vreden največje pohvale. Lepo, da je nekdo tako na široko pripravljen deliti mnenje. Sicer sem danes ugotovil kdo je prejšnji lastnik. Govoril sem tudi s kolegom, ki lastnika pozna in z avtom se je delalo korektno. Ima le nekaj praskic na zadnjem odbijaču pri tablci, drugo naj bi bilo tip top.odpad napisal/-a:Cena tega cliota je OK za ta letnik, opremo ima pa vso, če se ne motim (usnje, kamerca, rs monitor, ...). Pojdi ga pogledat, fajn je če imaš še kakšnega strokovnjaka s seboj, da preveriš če je vse v redu z njim.
Jaz sem imel eno leto 2014 letnik RS-a, monaco GP verzijo. Glede menjalnika, kar izpostavljaš, ti lahko povem, da je za ta avto super. V normal mode je nastavljen v smeri, da vedno izbira najvišjo možno prestavo, prestavlja bolj ležerno, ampak za vsakdanjo vožnjo v prometu je super. Kickdown je hiter in se ne zmede pretirano. Res pa je, da včasih prestavi v najnižjo možno prestavo, kar pomeni, da mora potem pri pospeševanju takoj prestaviti eno navzgor. Ampak to so redke situacije. V sport mode je precej hitrejši, prestave drži dlje, v višjo prestavi šele na cca. 3000 obratih, tako da za stop&go promet ni ravno ekonomično. Je pa druga pesem, ko ga greš kam "ožemat". Jaz sem ga pri bolj dinamični vožnji večinoma imel v ročnem načinu, tako da imaš popolno oblast nad prestavljanjem, sam prestavi samo navzdol, če je premalo obratov oziroma navzgor, če greš do konca. V race mode je še malenkost hitrejši, prestavlja pa samo še navzdol, navgor pa tolče blokado in moraš prestavit ročno. V race mode tudi ne leze naprej ampak se prestavi šele ko dodaš gas. Nad menjalnikom res nisem bil nikoli razočaran, sploh avtomatika pride res prav za vsak dan, zanimiva je tudi ko se greš razživet, ker si lahko precej hitrejši in bolj osredotočen na vožnjo.
Zoprna točka tega avta so pnevmatike. Dimenzija je 205 40 18, kar pomeni, da so precej drage. Hkrati pa jih spredaj kar dobro pobira, tako da bo strošek tud menjava pnevmatik (1 sprednji par na sezono). Zimske se bolj splača na 17" feltnah, ker pride guma+feltna isto denarja kot zimske v tej dimenziji. Ko sem jeseni kupoval niti ni bilo zimskih nikjer na zalogi (dela jih samo pirelli in jih zna zmanjkat). Stane pa 200 EUR komad zimske, runflat še neki več.
Drugo je poraba. Čeprav je turbak in dokaj majhen motor, je poraba še vedno nekje na nivoju clio III RS. Meni je v 30k km, ki sem jih naredil v enem letu z njim, pil cca. 10-11 litrov na 100. Olja ni žrl, v cca 15k km je padel nivo na cca. 80%.
Spredaj ploščice sem menjal, ko je imel avto 40.000 km, strošek menjave na uradnem servisu cca. 100 EUR.
Drugih posebnosti ni, avto je dovolj prostoren za dva tudi za na dopust. Zadnji par vrat pride prav.
Ta clio, ki je v oglasu je CUP verzija, tako da je nekoliko trši od običajne. Meni je bil CUP še vedno čisto ok za vsakdanjo vožnjo, ni pretrd, krmiljenje je natačno, nadzor nad avtom pa precej dober. Meni boljši kot v ne-cup verziji cliota III RS. Glasnost med vožnjo tudi ni pretirana, motor se sliši (čeprav zvok ni ravno presežek), dobro se sliši tudi izpuh (jaz sem iz prtljažnika odstranil izolacijo). Precej je pokanja iz izpuha, tako da je vedno zanimivo. Ko sem se vozil z golfom mk VII GTI in leonom cupro sta mi bila oba avta znotraj celo pretiha.
Ta clio tudi nima mehanske zapore diferenciala. Za to skrbi elektronika. Niti ni potrebe po mehanski, vsaj za vožnjo po običajnih cestah, ker redko notranje kolo zavrti v prazno, kadar pa ga je to samo hipno, elektronika hitro poskrbi za zaviranje notranjega kolesa.
Megane III RS je precej hitrejši avto. Z mesta sta še nekako enakovredna do cca. 70, 80 km/h, potem pa megane precej bolje vleče. Tudi podvozje megana je precej bolj športno naravnano, tako da če želiš bolj hardcore avto, je megane boljša izbira. Clio je pa za vsakdanjo uporabo bolj prijazen.
Na teh cliotih se splača zamenjat intake (http://www.rstuning.co.uk/shop/renault- ... ction-kit/" onclick="window.open(this.href);return false;), ker potem veliko lažje diha. Razlika med premerom cevi pri OEM in tem intake-u je kar precejšnja. Potem pa še remap (kontaktiraj uporabnika Sokol s tega foruma), cca. 230 konjev se dobi iz njega. Menjalnik in sklopki to prenesejo brez problema, postane pa avto precejšnja raketa.
Glede na tvoj opis je točno to kar potrebujem, praktičen, živahen malček, ki je lahko tudi agresiven Glede menjalnika so mnenja deljena, vendar mnogi pišejo o nem, vendar ga še niso preizkusili. Zakaj ti nimaš več svojega?
To glede gum sem se že pozanimal ja in res je draga dimenzija. Tako na pogled mi je Megan RS celo lepiši vendar je zame, kako bi rekel celo preveč športen in ne tako uporaben. Čeprav cena med Clio in Megan 2013 letnik na avtonetu praktično ni razlike. Glede porabe po pogovoru z znancem, ki je avto vozil se ga z umirjeno vožnjo spravi na 8L, kar mi je super. Seveda pa poraba tukaj ni tako bistvenega pomena.
Še enkrat najlepša hvala za izčrpen odgovor
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Oboje. Pač imel sem 182 (pozimi na 15 col 8 litrov, na 16 col 8,8) in 200 (9-10l poraba na 17 col, ob teranju 11-12) in mi je zanimivo, da se grejo downsizing in ima avto večjo porabo.Churchil napisal/-a:Presenečen nad dejansko porabo, ali zato ker 90% ljudi laže, ko je govora o porabi??
Ko sem jaz pisal, da mi Megane RS225 pri strogi mestni vožnji kuri 10+ litrov sem bil označen za neresnega, avto pa za 'sfukan'.
Aja, jaz sem peljal 200EDC, vleče res lepo. Sam nisem ekspert za avtomatike ampak na gor je čisto dovolj hitro šaltal zame. Na dol mi je bilo pa tiste par minut ko sem vozil hecno, ko je sam dajal medgas. Je pa dejstvo, da z EDCjem/DSGjem itd lahko voziš hitreje, samo gledaš linije, kje boš zaviral ali pohodil gas, odpade razmišljanje o prestavljanju, kje, kdaj, kako hitro da ne zjebaš sinhron..
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Presenečen zato, ker smo v času šparovnih mlinčkov z majhnimi prostorninami in turbinami, ker je 2.0 atmosferc, ki ni več primeren za vgradnjo v nova vozila, ker ne dohaja zadnjih okoljevarstvenih standardov, pa je bila poraba še vedno nekje enaka. V primerjavi z meganom III RS 250 je poraba več ali manj enaka. Je pa res, da niti nisem pretirano šparal. Od Ljubljane do Verone je po avtocesti s tempomatom med 130 in 140 popil cca. 8 litrov, kar mi je bilo OK. Iz Mb v Lj sem s tempomatom po omejitvah (in verjetno vetrom v hrbet) prišel z okrog 7 litrov/100, ampak se ne spomnim več. Veliko sem se vozil po Lj z njim, zato tud nekoliko večja poraba. Me je pa nadomestni 1.2 120 konjski clio IV negativno presenetil pri porabi - v mestu je bila večja kot pri RS, na avtocesti na enaki relaciji pri tempomatu pa več ali manj enaka.Churchil napisal/-a:Presenečen nad dejansko porabo, ali zato ker 90% ljudi laže, ko je govora o porabi??
Ko sem jaz pisal, da mi Megane RS225 pri strogi mestni vožnji kuri 10+ litrov sem bil označen za neresnega, avto pa za 'sfukan'.
Sem tudi jaz sedaj pred nakupom razmišljal v smeri EDC izvedbi, pa je dejansko malo premajhen za 4 člansko družino.
Otroški voziček nikakor nisem spravil v prtljažnik
Da megane 225 pije 10+ pri mestni vožnji ni nič nenavadnega
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Če še kaj rabiš, kar vprašaj.Nejkoy napisal/-a: Tole pa je odgovor vreden največje pohvale. Lepo, da je nekdo tako na široko pripravljen deliti mnenje. Sicer sem danes ugotovil kdo je prejšnji lastnik. Govoril sem tudi s kolegom, ki lastnika pozna in z avtom se je delalo korektno. Ima le nekaj praskic na zadnjem odbijaču pri tablci, drugo naj bi bilo tip top.
Glede na tvoj opis je točno to kar potrebujem, praktičen, živahen malček, ki je lahko tudi agresiven Glede menjalnika so mnenja deljena, vendar mnogi pišejo o nem, vendar ga še niso preizkusili. Zakaj ti nimaš več svojega?
To glede gum sem se že pozanimal ja in res je draga dimenzija. Tako na pogled mi je Megan RS celo lepiši vendar je zame, kako bi rekel celo preveč športen in ne tako uporaben. Čeprav cena med Clio in Megan 2013 letnik na avtonetu praktično ni razlike. Glede porabe po pogovoru z znancem, ki je avto vozil se ga z umirjeno vožnjo spravi na 8L, kar mi je super. Seveda pa poraba tukaj ni tako bistvenega pomena.
Še enkrat najlepša hvala za izčrpen odgovor
Če je avto OK, potem ni ovir za nakup.
Tisti, ki ga niso preskusili ali pa so ga preskusili za 10 kilometrov, po možnosti v avtomatik načinu in po mestu, znajo grajati menjalnik. Prvi iz razloga, ker je avtomatik v cliotu RS, kar je bilo bogokletno s strani renaulta, da ga je sploh vgradil, drugi pa zaradi tega, ker ga sodijo po parih kilometrih, pričakujejo pa verjetno ne vem kaj točno, ker se po mestu tudi golfom DSG obnaša podobno. Tisti, ki ga res pogruntajo in uporabljajo par 1000 km, ga znajo pohvalit. Ni presežek, DSG je hitrejši in verjetno tudi boljši, ampak vseeno EDC ni vreden takšnih graj, kot da je renault s tem uničil cliota RS.
Glede porabe je tako, da večinoma zavisi od načina uporabe, ampak pri mestni vožnji in občasnih živahnih izletih lahko pozabiš na karkoli pod 10.
Jaz ga nimam več, ker so mi ga februarja ukradli.
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Menjalnik je povsem okej, brez kakšnih večjih pripomb, kot je že "odpad" napisal. Za vsak dan ga pa itak ni čez avtomatika.
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Jst sm imel na 172 porabo 9.6 na 15 col. Tko da larifari o 8l ne obstaja. Govorim pa za 90% mestno voznjo, torej povprecna hitrost je bla mislim da cca 26kmh. In mestno spravt na 8l je mozno samo tko da ti lpp avtobus blenda na celovski, to pa ni lih fora imet 2.0 motor.
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Si vse povedal, najslabša možna varianta. Mojih 8 na 15kah in 8,8 na 16kah je pa relacija 14km do službe tko da NI larifari.zigs napisal/-a:Jst sm imel na 172 porabo 9.6 na 15 col. Tko da larifari o 8l ne obstaja. Govorim pa za 90% mestno voznjo
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Da se javim iz dopusta. LJ > Rovinj, povprecna 8,3l v 200 EDC... pa je bilo kar nekaj guzve in cijazenja. Pa bi lahko slo se nizje... se kar da s temi 1.6motorcki
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Živjo,
Tudi sam imam Clio 4 RS 200 in sem do sedaj kar zadovoljen. Z njim se vozi večinoma punca, ampak občasnu tudi jst malo prepucam ventile. Avto je dokaj civiliziran in se odlično pelje. Edino, kar meni osebno malo manjka, je nekaj dodatnih konjičkov in seveda navora. Sem imel možnost voziti Trophy izvedenko in priznam, da je kar očitna razlika. Sicer pa za nekaj 100 EUR se tudi to da urediti Ne vem kako ima kateri od vas težko nogo, ampak se pri čisti mestni vožnji po LJ povprečna poraba giblje med 12 in 13 litrov / 100 km. Relacija oz. normalna vožnja po avtocesti potem pade tudi krepko pod 10l/100 km. Menjalnik je za normalne razmere čist OK, v RACE mode-u pa postane še bolj suveren in čist zadovoljivo uboga ukaze in pretika prestave hitro.
Če povzamem, Clio 4 RS je optimalen price/performance avto za moje pojme.
lp, denis
Tudi sam imam Clio 4 RS 200 in sem do sedaj kar zadovoljen. Z njim se vozi večinoma punca, ampak občasnu tudi jst malo prepucam ventile. Avto je dokaj civiliziran in se odlično pelje. Edino, kar meni osebno malo manjka, je nekaj dodatnih konjičkov in seveda navora. Sem imel možnost voziti Trophy izvedenko in priznam, da je kar očitna razlika. Sicer pa za nekaj 100 EUR se tudi to da urediti Ne vem kako ima kateri od vas težko nogo, ampak se pri čisti mestni vožnji po LJ povprečna poraba giblje med 12 in 13 litrov / 100 km. Relacija oz. normalna vožnja po avtocesti potem pade tudi krepko pod 10l/100 km. Menjalnik je za normalne razmere čist OK, v RACE mode-u pa postane še bolj suveren in čist zadovoljivo uboga ukaze in pretika prestave hitro.
Če povzamem, Clio 4 RS je optimalen price/performance avto za moje pojme.
lp, denis
VW Passat 2.0 TDI DSG R-line 2017
Clio IV RS EDC 2015
VW Passat 2.0 TDI 2013 - prodan
Megane Coupe 3 RS CUP 2010 - prodan v dobre roke
Clio IV RS EDC 2015
VW Passat 2.0 TDI 2013 - prodan
Megane Coupe 3 RS CUP 2010 - prodan v dobre roke
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Tok še men ne žre pa mam 2x več konjenicedenisk napisal/-a:...ampak se pri čisti mestni vožnji po LJ povprečna poraba giblje med 12 in 13 litrov / 100 km...
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car