1.6 dci problem
1.6 dci problem
Pozdravljeni!
Imam namreč Grand scenika 1.6dci 130km .In me zanima če je gdo imel isto težavo ali je to lasnost motorja,
Med 1800 in 2000 vrtljaji ko hočeš pospešit v isti prestavi mi avto dela kot da ga za trenutek zaduši potem potegne to naredi 2x do 3 krat.Vendar vrtljaji rastejo normalno .Nad 2000 in pod 1800 vrtljaji pa dela vse normalno.
trenutno smo preverli turbino in dize ter pdf filter vse dela normalno.Tudi nobena lučka se ne prižge.napaka je še bol občutna ko je zunaj vroče in pri topli mašini. Pri hladni ni tega občutit.
Prosil bi za odgovore lasnikov istega motorja ali poznavalca ker ne vem ali je to normalno ali ne.
Hvala.
L.p.
Mlaker Igor
Imam namreč Grand scenika 1.6dci 130km .In me zanima če je gdo imel isto težavo ali je to lasnost motorja,
Med 1800 in 2000 vrtljaji ko hočeš pospešit v isti prestavi mi avto dela kot da ga za trenutek zaduši potem potegne to naredi 2x do 3 krat.Vendar vrtljaji rastejo normalno .Nad 2000 in pod 1800 vrtljaji pa dela vse normalno.
trenutno smo preverli turbino in dize ter pdf filter vse dela normalno.Tudi nobena lučka se ne prižge.napaka je še bol občutna ko je zunaj vroče in pri topli mašini. Pri hladni ni tega občutit.
Prosil bi za odgovore lasnikov istega motorja ali poznavalca ker ne vem ali je to normalno ali ne.
Hvala.
L.p.
Mlaker Igor
Re: 1.6 dci problem
Preverite pravilno delovanje EGR ventila in njegovo tesnost.
Normalno je, da se motor lepo tekoče zavrti.
Normalno je, da se motor lepo tekoče zavrti.
Ker imam prepoved zasebnih sporočil, mi lahko vaša vprašanje pošljete na: [email protected]
https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1.6 dci problem
Meni se tudi tako zdi...Fan napisal/-a:Preverite pravilno delovanje EGR ventila in njegovo tesnost.
Normalno je, da se motor lepo tekoče zavrti.
Je avto veliko vožen na kratke razdalje?
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: 1.6 dci problem
Trenutno so mi svetovali na uradnem servisu, da je bilo nekaj primerov .
In da mi naredijo update za ubrisk šob in da bi bilo potem uredu.
Bomo videli grem v sredo da mi naredijo.
Drugače pa mislim da ni bil na kratke razdalje vožen ker je pdf filter 15% zabit.
Je pa res da je nemogoče ugotoviti če se ne pelješ pod določenim ritmom.
To pa pomeni , da je avto ogret da Delovno temperaturo ,da je zunaj toliko vroče da dela klima in da se odločiš pospeševati ali dodajati plin od 1800 do 2 000 vrtlajev pa enkrat do dvakrat avto rahlo zaduši in pospeši nad temi vrtljaji pa gre brez problema.
L.p.
Igor
In da mi naredijo update za ubrisk šob in da bi bilo potem uredu.
Bomo videli grem v sredo da mi naredijo.
Drugače pa mislim da ni bil na kratke razdalje vožen ker je pdf filter 15% zabit.
Je pa res da je nemogoče ugotoviti če se ne pelješ pod določenim ritmom.
To pa pomeni , da je avto ogret da Delovno temperaturo ,da je zunaj toliko vroče da dela klima in da se odločiš pospeševati ali dodajati plin od 1800 do 2 000 vrtlajev pa enkrat do dvakrat avto rahlo zaduši in pospeši nad temi vrtljaji pa gre brez problema.
L.p.
Igor
Re: 1.6 dci problem
Podobne probleme sem imel jaz na 1.9dci 131km. Noben serviser (uradni ali neuradni) ni znal povedati kaj je narobe oz. sploh niso nič čutili. Potem sem menjal sklopko z vztrajnikom in čez nekaj časa še EGR. Sedaj se to ne pojavlja več ali pa samo ne čutim zaradi novega vztrajnika.
Re: 1.6 dci problem
Po moje je samo EGR zasvinjan... Glede na večne podobne simptome pri mojem 1.9 dci
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: 1.6 dci problem
Moj niti ni bil zasvinjan ampak ob menjavi v notranjosti polomljen. 131 ima drugačen EGR, ne samo tulca. V notranjosti ima nek nehanizem s plastičnimi koleščki - zobniki. Te se polomijo in potem ne deluje več. Računalnik ob priklopu ne javi nobene napake, med vožnjo se je pa izpisovalo check emissions.
Re: 1.6 dci problem
Evo
Avto od servisa nazaj. Posodobitev je bila že narejena.Drugi napak ni dela vse normalno.
Skratka ka naj drugega pričakujem od uradnega servisa..Men pa še skozi isto dela.
Nič gremo naprej.
Zanima me samo od prejšnega ko je napisa za egr ventil .zakaj so ti ga menjali.ko si reko da je pri menjavi poskodovan.
L.p.
Avto od servisa nazaj. Posodobitev je bila že narejena.Drugi napak ni dela vse normalno.
Skratka ka naj drugega pričakujem od uradnega servisa..Men pa še skozi isto dela.
Nič gremo naprej.
Zanima me samo od prejšnega ko je napisa za egr ventil .zakaj so ti ga menjali.ko si reko da je pri menjavi poskodovan.
L.p.
Re: 1.6 dci problem
Grand Scenic l.2007 131hp, okoli 2000 obratov malo len, nato se razživi, od sodelavca Laguna 2.0dci 130hp isto lena okoli 2000 obratov.Pri speljevanju je treba pri obeh dodati malo več gasa.Jaz sem zaradi tega menjal MAF,vse filtre, servisi redno,EGR spucal in zamenjal plastični zobnik, ki je bil polomljen v njemu, zadeva še zmerom ista.
Jaz mislim, da je to vse zaradi FAP filtra, da se ne zabije.Moje mnenje je, da vozi in uživaj.
Jaz mislim, da je to vse zaradi FAP filtra, da se ne zabije.Moje mnenje je, da vozi in uživaj.
Re: 1.6 dci problem
naš senic 1.6dci isto zelo len do 2000 obratov. včasih prav moteče... mislim da je edina rešitev čipiranje...
Re: 1.6 dci problem
Kaj mu to na senčnik čip vtisnete ko avto čipirate? Tako kot živini v uhelj? Ali je tukaj govora o reprogramu motorne elektronike?
Skromnost je lepa čednost. Pozabite jo. Čimprej.
Re: 1.6 dci problem
Prvo.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Re: 1.6 dci problem
prvo...
Re: 1.6 dci problem
Pozdravljeni, jaz imam isti problem kot vi. prvo smo na urednem servisu posodobili na najnovejši program in se ni nič spreminilo. Potem sva šla z mehankiom iz uradnega servisa na diagnostično vožnjo. Ugotovili smo da motor nedobi dosti zraka kot bi ga moral oziroma razlika med pripisanemu in realnemu je cca 200mBar manj. Potem so rekli da je problem nek ventil na turbini (tako so mi rekli). Smo ga zamenali in še zmeraj ima iste probleme. Malo sem še menil potem, če bi rešili ta problem s čiperanjem in so bili menjanja da bi povsej verjetnosti ta problem izginil.
Če boste imeli rešitev za ta problem prosim sporočite. Hvala. Lp.
Če boste imeli rešitev za ta problem prosim sporočite. Hvala. Lp.
Re: 1.6 dci problem
Zdravo:
Hvala za iformacije.
Čakam da se dobim z tehnikom od renoja da vidim kaj bo rekel.
Sem pa malo na svojo roko nekaj probal in se mi je za 50% zbolšalo.
1. sem dodal čistilo za šobe in šel na avtocesto in ga cirka 10km gnal na okoli 4000 km . in drugo očistil egr ventil.
Razlika je zdaj v tem da sopotnik ne čuti razlike jaz pa jo še. Je pa res , da je zdaj bol mrzlo in klima toliko ne dela.
Tudi jas razmišljam o čipiranju in bom verjetmo spomladi ga tudi čipiral.
Če pa boste vi kaj prej odkrili mi pa prosim javite.
L.p.
Mlaker Igor
Hvala za iformacije.
Čakam da se dobim z tehnikom od renoja da vidim kaj bo rekel.
Sem pa malo na svojo roko nekaj probal in se mi je za 50% zbolšalo.
1. sem dodal čistilo za šobe in šel na avtocesto in ga cirka 10km gnal na okoli 4000 km . in drugo očistil egr ventil.
Razlika je zdaj v tem da sopotnik ne čuti razlike jaz pa jo še. Je pa res , da je zdaj bol mrzlo in klima toliko ne dela.
Tudi jas razmišljam o čipiranju in bom verjetmo spomladi ga tudi čipiral.
Če pa boste vi kaj prej odkrili mi pa prosim javite.
L.p.
Mlaker Igor