Danes je 23 okt 2017, 05:26 | Natisni

Renault Megane RS IV 2017

Novice iz sveta Renault

Moderator: Globalni moderatorji

OdgovorNapisal/-a Sport Driver » 18 jul 2016, 12:32

Evo prve mule Megana RS so na cestah. Pogon ostaja spredaj, 4 Control še ni potrjen. Kot kaže bo za Razliko od Cliota RS razširjen, izpuh bo spet sredinski. Upam da bo še ročni menjalnik na voljo pa mislim da bo večina popolnoma srečna.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Vir: Worldscoop


PS: dal sem v ločeno temo od navadnega ker jo ima tudi Clio, lahko tudi združite.
Uporabniški avatar
Sport Driver
Član kluba
 
Prispevkov: 695
Pridružen: 28 dec 2011, 09:28



OdgovorNapisal/-a zakumi » 19 jul 2016, 11:32

Nič posebnega, ni velike razlike napram GT. Seveda vizualno.

Poslano z mojega GT-I9505 z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
zakumi
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: 29 sep 2012, 16:23
Kraj: Črnomelj

OdgovorNapisal/-a IcEm4n » 19 jul 2016, 11:57

Ne vem kaj ti od testne mule pričakuješ? Da bo že končna oblika? Avto pride na trg šele 2018 (če sm si prav zapomnil letnico), do takrat bo še veliko sprememb.
Ni brzine brez turbine! :D

Slika
Uporabniški avatar
IcEm4n
 
Prispevkov: 1607
Pridružen: 12 jul 2007, 17:45
Kraj: LJ kotel

OdgovorNapisal/-a Stumpjumper » 19 jul 2016, 16:48

Na 5. sliki so vidne obvolanske ročice...kar mi ni najbolj všeč. Upam da ponudijo opcijo ročnega menjalnika. Se kaj konkretnejšega ve o motorizaciji? 1.8 turbo? 2.0 turbo?
Uporabniški avatar
Stumpjumper
 
Prispevkov: 5
Pridružen: 19 jul 2016, 16:39

OdgovorNapisal/-a a_sist » 19 jul 2016, 17:25

1.8t sploh nimajo. Al bo 1,6t al pa 2,0t.. Pomoje :-)
Squealing tire is a happy tire :)
Uporabniški avatar
a_sist
Član kluba
 
Prispevkov: 731
Pridružen: 24 maj 2009, 19:21
Kraj: NM-Tolmin

OdgovorNapisal/-a Stumpjumper » 19 jul 2016, 20:36

Vem da ne...nekje sem zasledil špekulacije, da naj bi ga razvijali za novega alpine in da je možnost, da se znajde v novem meganu RS. Če bo ostal 2.0T, toliko boljše. :)
Uporabniški avatar
Stumpjumper
 
Prispevkov: 5
Pridružen: 19 jul 2016, 16:39

OdgovorNapisal/-a Shusuglao » 23 jul 2016, 18:36

Stumpjumper napisal/-a:Na 5. sliki so vidne obvolanske ročice...kar mi ni najbolj všeč. Upam da ponudijo opcijo ročnega menjalnika.

gotovo bo, za ljubitelje stare in preverjene tehnologile razmišljajo tudi o ročnem vžigu motorja, ker z električnim štarterjem enostavno nimaš tistega pravega občutka povezanosti z avtom, pritiskanje gumba je tako zelo neosebno in sterilno, pa še pol sekunde zamika je med tem ko pritisneš gumb start, da štarter dejansko oberne, kar je na športnem avtu nedopustno
na sliki so prototipi ročke v gordini modri barvi
Slika
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA
Uporabniški avatar
Shusuglao
Nadzorni svet / odvisen od šusa v glavo
 
Prispevkov: 5700
Pridružen: 18 feb 2003, 18:27
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Sport Driver » 23 jul 2016, 21:23

@Shusugalo ti se kr norčuj samo pred nekaj časa je bil na Carthrottle post o tem da jim ni všeč zagon brez ključa kar ni tega mehaničnega občutka kot ko obrneš ključ [FACE WITH TEARS OF JOY]

Poslano z mojega Nexus 5X z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
Sport Driver
Član kluba
 
Prispevkov: 695
Pridružen: 28 dec 2011, 09:28

OdgovorNapisal/-a Shusuglao » 23 jul 2016, 22:58

svašta :lol:
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA
Uporabniški avatar
Shusuglao
Nadzorni svet / odvisen od šusa v glavo
 
Prispevkov: 5700
Pridružen: 18 feb 2003, 18:27
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a IcEm4n » 24 jul 2016, 10:22

Itak, pa stopalke naj bodo spet na zajlo, da bo bolj taprav filing pri nogah kot pa na hidravliko...... :lol: :lol:
Ni brzine brez turbine! :D

Slika
Uporabniški avatar
IcEm4n
 
Prispevkov: 1607
Pridružen: 12 jul 2007, 17:45
Kraj: LJ kotel

OdgovorNapisal/-a Stumpjumper » 24 jul 2016, 13:54

Shusuglao napisal/-a:
Stumpjumper napisal/-a:Na 5. sliki so vidne obvolanske ročice...kar mi ni najbolj všeč. Upam da ponudijo opcijo ročnega menjalnika.

gotovo bo, za ljubitelje stare in preverjene tehnologile razmišljajo tudi o ročnem vžigu motorja, ker z električnim štarterjem enostavno nimaš tistega pravega občutka povezanosti z avtom, pritiskanje gumba je tako zelo neosebno in sterilno, pa še pol sekunde zamika je med tem ko pritisneš gumb start, da štarter dejansko oberne, kar je na športnem avtu nedopustno
na sliki so prototipi ročke v gordini modri barvi
Slika


Slika
Uporabniški avatar
Stumpjumper
 
Prispevkov: 5
Pridružen: 19 jul 2016, 16:39

OdgovorNapisal/-a Symon » 24 jul 2016, 20:36

Sport Driver napisal/-a:@Shusugalo ti se kr norčuj samo pred nekaj časa je bil na Carthrottle post o tem da jim ni všeč zagon brez ključa kar ni tega mehaničnega občutka kot ko obrneš ključ [FACE WITH TEARS OF JOY]

Poslano z mojega Nexus 5X z uporabo Tapatalk

Qrba niso resni?! :lol: Men je bilo pri 200ki to nekaj boljšega, kartico imaš v žepu in zalaufaš na knof. 8) Sicer ajde, nekaj občutkov se dejansko izgubi s pedalom na štrom, z električnimi servo volani itd.. Ampak glede na ta dejstva naprimer je bila 200ka vseeno zelo uživaški avto in ker v sili še hudič muhe žre, bi se tudi jaz navadil mogoče na avtomatika in 5 vrat. :lol:

Sent from my typewriter, using my fingers.
Uporabniški avatar
Symon
 
Prispevkov: 2917
Pridružen: 29 sep 2008, 10:14

OdgovorNapisal/-a Sport Driver » 24 jul 2016, 20:44

Hey meni je tudi všeč ta zagon brez ključa pa to, pa tudi če moreš vstavit ključ ni tako hudo. Sem našel članek v tem enem dnevu razmišljanja kaj bi lahko bil naslov [emoji14] 10 Features On Old Cars That We Miss Most : https://www.carthrottle.com/post/10-fea ... miss-most/


Poslano z mojega Nexus 5X z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
Sport Driver
Član kluba
 
Prispevkov: 695
Pridružen: 28 dec 2011, 09:28

OdgovorNapisal/-a drhouse » 25 jul 2016, 20:30

a_sist napisal/-a:1.8t sploh nimajo. Al bo 1,6t al pa 2,0t.. Pomoje :-)


1.8tCe z 270KM se že nekaj časa vrti v Nissanih.

Angleži govorijo o 4 control, opciji ročnega menjalnika in 2.0t s preko 300KM. Pa, da vidimo... :D Aja, v EVO Magazinu pri testu Focusa RS so grajali, da zaradi zmanjševanja stroškov ni nič poširjen, kot tudi Megane RS 4 ne bo... In zdaj sem zmeden - ker spet angleži pravijo, da bo izgled primeren RS-u.
Uporabniški avatar
drhouse
 
Prispevkov: 4072
Pridružen: 10 mar 2005, 11:00
Kraj: Sežana (okolica)

OdgovorNapisal/-a Shusuglao » 26 jul 2016, 05:52

angleži veliko pravijo, večino teh pravljenj nima nekih realnih osnov, ampak so bolj domišlijski spisi
važno da se o nečem piše

"izgled primeren rs-u" lahko pomeni da bo imel drug odbijač, kvazi difuzor, velika kolesa in športne sedeže, saj kaj več od tega ponavadi itak ne dobimo
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA
Uporabniški avatar
Shusuglao
Nadzorni svet / odvisen od šusa v glavo
 
Prispevkov: 5700
Pridružen: 18 feb 2003, 18:27
Kraj: Ljubljana

Naslednja

Vrni se na Renault Novosti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov