Clio 1.6 16v Turbo
Clio 1.6 16v Turbo
Pozdravljeni!
Razmišljam o vgradnji turbine na 1.6 16v cliota letnik 99. Zanima me če ima gdo že izkušnje s takimi rečmi, se da to potem homologirat? kam peljat mapirat računalnik če se da itd. Seveda so v planu tudi nove odmične, kovani bati itd..
Če lahko kdorkoli da kakšen nasvet bom hvaležen!
P.s. Vem da za denar predelave dobim že 2.0 ampak pustimo to.
Lp
Razmišljam o vgradnji turbine na 1.6 16v cliota letnik 99. Zanima me če ima gdo že izkušnje s takimi rečmi, se da to potem homologirat? kam peljat mapirat računalnik če se da itd. Seveda so v planu tudi nove odmične, kovani bati itd..
Če lahko kdorkoli da kakšen nasvet bom hvaležen!
P.s. Vem da za denar predelave dobim že 2.0 ampak pustimo to.
Lp
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio 1.6 16v Turbo
V 500 eur vreden avto vložiti 3 k EUR? Ne pozabi tudi na komplet novo podvozje, zavore, izpušni sistem. Ampak vse se da, če je volja in denar.
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Vse je v planu postopoma Izpuh mam že urejen zanima me turbina. Če je gdo že montiral kako na 1.6 16v
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio 1.6 16v Turbo
kaj zadni lonec pa 2 metra cevi ?:D to se dela nazadnje.... prvo zrihtaj zavore pa podvozje, usaj kakšen kw, bistein, čene kakšen protlum da se neboš ubil...
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Ne. Na avtu mam do sedaj komplet magnaflow sistem, samo kolektor se zamenj. eibach fedre + sprednji zadnji strut bar + sway bare. V zavorni sistem se še nisem poglobil, lahko pa kaj svetuješ Ker zadaj so še bobni
Clio 172 ph 1 woohooo
- Golddevvil
- Prispevkov: 237
- Pridružen: 20 Dec 2012, 16:29
Re: Clio 1.6 16v Turbo
http://store.trwperformance.com/product ... anguage=uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Ne vem sicer kakšne so želje po pridobljeni moči ampak brez odpiranja motorja, pri serijski kompresiji 9.8:1, bo pritisk turbine bolj majhen ali pa bo v dokaj kratkem času vsega veselja konec.
Za kakšen low-boost projekt z majhno turbino boš potreboval:
- nekakšen izpušni kolektor, prilagojen za montažo turbine
- neko majhno turbino (recimo v velikosti T17 ali T20)
- odvisno od turbine, ampak vsekakor zaželjeno pri turbini, napeljavo za hlajenje turbine z vodo
- napeljavo za dovod olja do turbine in od turbine nazaj v karter
- blow-off/recirculation valve
- če turbina nima integriranega waste gate-a, še zunanji waste gate
- skoraj sigurno večje injektorje
- MAP senzor, ki zna brati nadtlak
- priporočen je tudi intercooler, da bo pridobljena moč bolj konsistentna, ter vse cevi
- na koncu pa seveda še kakšen standalone računalnik, katerega je seveda potrebno še zvezati ter zmapirati
Ne vem sicer kaj je zate urejen izpuh, ampak samo zadnji lonec, pa četudi še srednji lonec zraven, še zdaleč ni urejen izpuh.
Če bi šel na tak projekt z kovanimi bati in ojnicami, te že na začetku opomnim, da je aftermarket trg za ta tip motorja praktično ničen. To pomeni, da bi moral dat delati bate in ojnice po meri. Sicer to ni nemogoče, smo že naredili dva motorja na tak način, ker ni bilo nič pametnega na trgu, hočem pa povedati, da ta izbira ni poceni.
Če bi se stvari lotil tako kot je treba, ti že v štartu povem da so tovrstni projekti od 10.000€ naprej. To govorim iz izkušenj. Cena le za motor, brez podvozja in bremz, kar seveda toplo priporočam. Za ta denar ne samo da dobiš par 2.0 motorjev, temveč kar par 2.0 cliotov. Za predelavo 2.0 motorja bi še nekako razumel, ker je vsaj nekaj aftermarket robe in malce bolje zasnovan motor, ampak pri 1.6 16V pa mislim da nima smisla, razen če se gre za dirkalne namene, kjer bi bila omejitev ravno ta prostornina motorja.
Poleg vsega tega pa, homologacija takega motorja pri nas praktično ni mogoča.
Za kakšen low-boost projekt z majhno turbino boš potreboval:
- nekakšen izpušni kolektor, prilagojen za montažo turbine
- neko majhno turbino (recimo v velikosti T17 ali T20)
- odvisno od turbine, ampak vsekakor zaželjeno pri turbini, napeljavo za hlajenje turbine z vodo
- napeljavo za dovod olja do turbine in od turbine nazaj v karter
- blow-off/recirculation valve
- če turbina nima integriranega waste gate-a, še zunanji waste gate
- skoraj sigurno večje injektorje
- MAP senzor, ki zna brati nadtlak
- priporočen je tudi intercooler, da bo pridobljena moč bolj konsistentna, ter vse cevi
- na koncu pa seveda še kakšen standalone računalnik, katerega je seveda potrebno še zvezati ter zmapirati
Ne vem sicer kaj je zate urejen izpuh, ampak samo zadnji lonec, pa četudi še srednji lonec zraven, še zdaleč ni urejen izpuh.
Če bi šel na tak projekt z kovanimi bati in ojnicami, te že na začetku opomnim, da je aftermarket trg za ta tip motorja praktično ničen. To pomeni, da bi moral dat delati bate in ojnice po meri. Sicer to ni nemogoče, smo že naredili dva motorja na tak način, ker ni bilo nič pametnega na trgu, hočem pa povedati, da ta izbira ni poceni.
Če bi se stvari lotil tako kot je treba, ti že v štartu povem da so tovrstni projekti od 10.000€ naprej. To govorim iz izkušenj. Cena le za motor, brez podvozja in bremz, kar seveda toplo priporočam. Za ta denar ne samo da dobiš par 2.0 motorjev, temveč kar par 2.0 cliotov. Za predelavo 2.0 motorja bi še nekako razumel, ker je vsaj nekaj aftermarket robe in malce bolje zasnovan motor, ampak pri 1.6 16V pa mislim da nima smisla, razen če se gre za dirkalne namene, kjer bi bila omejitev ravno ta prostornina motorja.
Poleg vsega tega pa, homologacija takega motorja pri nas praktično ni mogoča.
Enigma motorsport
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Tole ni povsem res. Če želiš od Megana motor notri (sej si to mislil, ne?), potem se boš malo namatral. Najlažje je, če je blok od Cliota RS, da ni problema z menjalnikom.bam88 napisal/-a:...Moj predlog je kupi iz Anglije 2.0 16V turbo za par jurjev in ga samo pokneš notri...
Enigma motorsport
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Uff ja, hvala za odgovore in nasvete. Bom še malo pretehtal kaj pa kako če se to neda homologirat zzz˝
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Če si pripravljen tolk denarja vržt v motor potem ti verjetni nebi bil problem it v Nemčijo na homologacijo ali pa kako drugače uredit Ampak ker vsi vemo, da ni problem v tem da se ne da/je težko homologirat ampak v tem, da taka predelava stane 10x toliko kolikor je avto vreden, ti bom dal tak nasvet kot ga dam skoraj vsakemu: prodaj in kupi močnejši avto. V RS-u boš imel občutek da letiš po zraku v primerjavi s tem kar imaš sedaj.
Enigma motorsport
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Haha, če bi že kupoval bi uzel 182-ko, tako da pomožnosti nima 300k kilometrov ampak tam 130/140k. Da ni vs prerjavet in prefukan. Potlej ga pa najdi če ga lahko Sicer pa a kupiš? 1.6 16v 138k prevoženih, negovean in vzdrževan
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Me zanima koliko si jih šel pogledat, glede na to da tako poznaš splošno stanje.
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Pogledat sem jih šel 5, ostalo pa že na avtonetu vidiš po slikah kolko je sfukano Pa ne zahajajmo sedaj s temefuri napisal/-a:Me zanima koliko si jih šel pogledat, glede na to da tako poznaš splošno stanje.
Clio 172 ph 1 woohooo
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Predvideval sem da ciljaš na Meganov motor, ker si omenjal 2.0 16V turbo, in Clio nima 2.0 turbo motorja. Če pa si mislil že predelan motor od Clia, potem pa ne vem če je to najbolj pametna odločitev. Vsaj jaz nebi nikoli kupoval že predelanega motorja ne da bi vedel kdo je sestavljal motor, kako je narejeno vse skupaj in kako je bil avto vožen. Že pri serijskih motorjih je dosti loterija.bam88 napisal/-a:Ne. Od Cliota RS F4R. Kokr je meni znano so ti motorji 2.0 16V?Drmo napisal/-a:Tole ni povsem res. Če želiš od Megana motor notri (sej si to mislil, ne?), potem se boš malo namatral. Najlažje je, če je blok od Cliota RS, da ni problema z menjalnikom.bam88 napisal/-a:...Moj predlog je kupi iz Anglije 2.0 16V turbo za par jurjev in ga samo pokneš notri...
Enigma motorsport
Re: Clio 1.6 16v Turbo
Na začetku ceneje, na koncu pa v veliko primerih dražje. Sej imamo primer takega motorja, ki je delal natanko en raceland, potem pa na poti domov luknja v bloku in vleka. Ravno iz Anglije da ne bo kakšne dileme. Clio 197 motor.
Tud rabljen serijski motor iz anglije (Megane 225) ti lahko pokažem slike in razočaranje lastnika, ko je bilo treba dat za bate in ojnice ter overbore, ker je bilo notri vse razžrto od rje.
Po naših izkušnjah je zelo velika loterija in jaz nebi nikoli kupil že predelanega motorja iz neznanih krogov, pa si sedaj vzemi kakor želiš. Tak motor je treba praktično podret do zadnjega vijaka, kar pomeni tudi menjavo kar nekaj vijakov, tesnil itd. in s tem je povezanih polno stroškov. Na koncu se sigurno ne splača.
Tud rabljen serijski motor iz anglije (Megane 225) ti lahko pokažem slike in razočaranje lastnika, ko je bilo treba dat za bate in ojnice ter overbore, ker je bilo notri vse razžrto od rje.
Po naših izkušnjah je zelo velika loterija in jaz nebi nikoli kupil že predelanega motorja iz neznanih krogov, pa si sedaj vzemi kakor želiš. Tak motor je treba praktično podret do zadnjega vijaka, kar pomeni tudi menjavo kar nekaj vijakov, tesnil itd. in s tem je povezanih polno stroškov. Na koncu se sigurno ne splača.
Enigma motorsport