Stran 1 od 1

Chip

Objavljeno: 16 Jul 2015, 16:17
Napisal/-a lagunaman
Pozdravljeni,

zanima me, če je kakšen interesent za čipat avto, pri tunercu v začetku avgusta??

Lp Miha

Re: Chip

Objavljeno: 16 Jul 2015, 19:51
Napisal/-a zakumi
Zakaj sprašuješ?

Re: Chip

Objavljeno: 16 Jul 2015, 20:11
Napisal/-a dvihtelic
Ce bi bilo kaj ceneje ja tako pa je predrago za tistih 5 konjev

Re: Chip

Objavljeno: 16 Jul 2015, 20:13
Napisal/-a zakumi
A je dvignil ceno? 8 konjev. :)

Re: Chip

Objavljeno: 16 Jul 2015, 20:23
Napisal/-a lagunaman
Sprašujem ker me pride ceneje če gresta dva :)

Re: Chip

Objavljeno: 18 Jul 2015, 15:38
Napisal/-a UrbanD
Vsi se samo na te konje obešate, namesto da bi gledali celotno sliko, torej kako se avto obnaša na sploh, kako je odziven pedal za gas, kako lepše zvezno pospešuje in tako naprej. Ni point čipiranja samo max output ampak izboljšat delovanje skoz celotno območje.

Re: Chip

Objavljeno: 18 Jul 2015, 20:29
Napisal/-a zakumi
+1
Tocno tako, kakor, da bi vozil čist drugi avto. Avto se v vseh pogledih boljše odziva.

Re: Chip

Objavljeno: 21 Avg 2015, 10:17
Napisal/-a smt
a ni zanimivo, da eni malo predelajo mapo in avto "se bolje obnasa". kam je tovarna zmetala silne miljone za razvoj tega avtomobila? in zakaj ne zaposlijo enega "predelovalca" map? :roll: :roll:

Re: Chip

Objavljeno: 24 Avg 2015, 11:41
Napisal/-a Drmo
smt napisal/-a:a ni zanimivo, da eni malo predelajo mapo in avto "se bolje obnasa". kam je tovarna zmetala silne miljone za razvoj tega avtomobila? in zakaj ne zaposlijo enega "predelovalca" map? :roll: :roll:
Ja, je zelo zanimivo. Po drugi strani pa ni povsem nič čudno. Silne milijone so vložili v to, da lahko voziš zanič bencin, pomešan z vodo, ne delaš rednih servisov, itd. pa avto še kar dela. Serijski računalnik je tudi nastavljen tako, da čeprav injektorji s časom izgubijo zmožnost dovajanja enake količine goriva kot so jo novi, avto še vedno dela. Maksimalen predvžig je narejen konzervativno, ker kot sem omenil, voziš 95 oktanski bencin pomešan z vodo, in avto dela, ne klenka. Računalnik lahko odvzema predvžig glede na podatke knock senzorja, dodajat nad mejo zapisano v mapah, pa ne more. Poleg vsega tega pa morajo motor prilagodit da paše v določen premijski razred, ker motorji so si med sabo po sestavi tako drugačni, da si mislit ne moreš. In recimo dva motorja različnih proizvajalcev, z enako prostornino, optimalno narejena nimata tud pribljižno enakih rezultatov, ki so vidni na papirji, katere "tovarne" promovirajo.
In tukaj so te "rezerve", za katere pa "tovarna" dobro ve.

Da ne omenjam, da so nekatere stvari nalašč slabo narejene, da voziš avto na servis. Recimo renojev servisni interval 40k km.

Re: Chip

Objavljeno: 24 Avg 2015, 12:41
Napisal/-a smt
in potem se postavijo vprasanja: "je pametno" spreminjat parametre? so komponente ustvarjene, da zdrzijo tovarniske nastavitve ali pa so ustvarjene, da zdrzijo vecje obremenitve? vem, veliko jih pravi: avto mi gre bolje ze xy km. veliko jih pa tudi "stoka": zaribalo, odpihnilo turbino, sklopka,.... nakljucje ali posledica? saj ne, da tezim ali pametujem. to me je vedno zanimalo.

Re: Chip

Objavljeno: 24 Avg 2015, 14:30
Napisal/-a moofdi
Pomoje čisto odvisno od načina vožnje. Če večino časa voziš normalno, potem ne bo problemov...če je pa avto dostikrat vožen na meji, bo pa slej kot prej nekaj počepnilo, kar bi v tovarniški konfiguraciji pogojno še zdržalo. ;)

Re: Chip

Objavljeno: 26 Avg 2015, 18:30
Napisal/-a Drmo
smt napisal/-a:in potem se postavijo vprasanja: "je pametno" spreminjat parametre? so komponente ustvarjene, da zdrzijo tovarniske nastavitve ali pa so ustvarjene, da zdrzijo vecje obremenitve? vem, veliko jih pravi: avto mi gre bolje ze xy km. veliko jih pa tudi "stoka": zaribalo, odpihnilo turbino, sklopka,.... nakljucje ali posledica? saj ne, da tezim ali pametujem. to me je vedno zanimalo.
Odvisno od avtomobila do avtomobila. Pri nekaterih je rezerve veliko, pri večini komponent, pri nekaterih pa bolj malo. Če gledamo dizle, potem je vsekakor tukaj lahko velik problem sklopka pri nekaterih avtomobilih. Naslednja stvar je turbina, samo če veš kaj delaš, in ne obremenjuješ turbine dodatno, potem ta ni problem. Vsekakor, če veš kaj delaš, je lahko avto minimalno dodatno obremenjen, včasih tudi manj.